کارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order «ایدهی بسیار روشنی» از آیندهی بازی دارد
از زمان معرفی جدیدترین ساختهی استودیوی ریسپاون، Star Wars Jedi: Fallen Order، اخبار متفاوتی از این عنوان منتشر شده است. از دلیل عدم استفاده از المانهای مخفی کاری در گیمپلی گرفته تا عدم انتشار بازی برای کنسول نینتندو سوییچ، تیم سازنده جزییات مختلفی از این بازی را با هواداران به اشتراک گذاشته است.
اخیرا، نویسندهی این بازی، آقای کریس آولون (Chris Avellone)، با وبسایت Wccftech مصاحبه و در جریان این مصاحبه، دربارهی تجربهی خود از همکاری با استودیوی ریسپاون (Respawn) صحبت کرده است. آقای آولون بیش از هر چیز، به تمجید از کارگردان این بازی یعنی آقای استیگ آسموسن (Stig Asmussen) پرداخته و بیان کرده است که ایشان ایدهی واضحی از هدف خود برای این بازی دارند. به گفتهی آقای آولون، یکی از ویژگیهای مثبت کارگردان بازی، توانایی ایشان در انتقال این ایدهها به دیگر اعضای تیم است. علاوه بر کارگردان بازی، آقای آولون از نویسندهی ارشد بخش کمپین بازی نیز تعریف کرده است.
تجربهی همکاری با استودیوی ریسپاون بسیار عالی بود. همانطور که میدانید، کارگردان بازی آقای استیگ آسموسن، کارگردان سابق بازی God of War 3 است. من پیش از این، هرگز با او ملاقات یا همکاری نکرده بودم. آقای آسموسن ایدهی بسیار روشنی از آیندهی بازی دارد و مهمتر از آن این است که او میتواند به خوبی خواستهها و ایدههای خود را به دیگر اعضای تیم منتقل کند. به همین دلیل، او موفق شده است تا مسیر بسیار خوبی را برای این پروژه هموار کند. من با نویسندهی ارشد بخش داستانی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از قبل آشنا بودم. او یکی از اعضای کلیدی در روند توسعهی بازی Mafia 3 بود. من از مدتها قبل به همکاری با این تیم بسیار علاقهمند بودم و کار با این افراد، تجربهای بسیار فوقالعاده برای من بود.
آقای آولون در ادامه به تمجید از شرکت لوکاسفیلم (LucasFilm) پرداخته و بیان کردند که این شرکت تاثیر بسیار مثبتی در روند نوشتن داستان بازی داشته است.
عملکرد شرکت لوکاس در پروژهی توسعهی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بسیار عالی بود. آنها نکات بسیار خوبی را به ما یادآور میشدند و برای هر تغییر در داستان، دلیل بسیار خوبی داشتند. اهیمت این موضوع این بود که شنیدن این نکات، بسیاری از سوالهای ما دربارهی آیندهی داستان را پاسخ میدادند.
تیم سازنده پیش از این بیان کرده بودند که ناشر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای حذف و یا اضافه کردن محتوا، هیچ فشاری را برروی آنها اعمال نکرده است. با توجه به سابقهی خوب استودیوی ریسپاون، این خبر بسیار خوبی برای هواداران است. نبود فشار از سوی ناشر برروی استودیوی سازنده به این معنی است که آنها آزادی عمل و اختیار کامل در زمینهی تصمیمات مربوط به این بازی را در اختیار دارند.
بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ماه سال جاری (۱۵ نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. شما میتوانید دیگر اخبار مربوط به این بازی را از طریق وبسایت خبری گیمفا دنبال کنید. به گفتهی تیم سازنده، اولین ویدئو از گیمپلی این عنوان در ماه ژوئن سال جاری منتشر میشود.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- کارگردان Black Myth Wukong: محدودیت سختافزاری سری اس علت عدم عرضه بازی برای Xbox است
نظرات
اگر موفق بشه فقط بخاطر کارگردانشه که شاهکاری مثل gow 3 رو ساخته
این فن بازیا یه کم لوس شده
هر چقدر بتلفرانت موفق بود اینم میشه
بتل فرانت۲موفق بود ?:-)
به موفقیت این بازی خیلی امید دارم :yes:
استودیو بازی سازی لوکاس آرت خیلی عالی بود StarWars 1313 واقعا چرا کنسل شد حتی گیم پلی اون از دموهای پیش رندر شده jedi fallen order بالاتر بود سری به یوتوب زده و دوباره ۱۳۱۳ رو تماشا کنید هنوزم گرافیک شاخی داره :yes:
گرافیکش اندازه Dead Space 3 بود دیگه، تو E3 2012 نشون دادن گیمپلیشو.
بازی از طرف دیزنی کنسل شد که دلایل خاصی براش عنوان نشد.
Dead space 3 یه عنوان نسل ۷ بود و گرافیک آنچنان سنگینی هم نداشت که به خاطراها بمونه و وقتی یادی از
Dead space 3 شد بگیم عجب گرافیک نسل ۹ داشت در نسل ۷ :yes:
روایت و گیم پلی dead space 3 ترس و بقا بود که خوب بود فقط برای نسل ۷ :yes:
مدیر Visceral آدم احمقی بود احمق و خود راضی که StarWars 1313 رو قبول نکرد و باعث نابودی کل استودیو شد که خدارو شکر به کل نابود شد :yes:
StarWars 1313 تازه من جریانش رو فهمیدم و خیلی ناراحت شدم پشت کار و سختی که اعضای لوکاس آرت کشیدن برای نابود نشدن بازی واقعا جای تشکر داره و Ea با عرضه
Star Wars Battlefront II یه عنوان ضعیف بهترین عنوان stars wars 1313 رو دست کشیدن :yes:
حتما معرفی بازی ۱۳۱۳ رو ببین اون انیمیشن و موشن کپچر و افکت انفجار و دود و آتش و فیزیک بازی همون ۶ دقیقه واقعا میخکوب کننده هست با عنوانی مثل آخرای نسل ۸ طرف بودیم در نسل ۷ مخصوصا دو کاراکتر اصلی که میگن خود جورج لوکاس اصلا موافقت نکرده بوده :yes:
گرافیکی که میگن قرار بوده رو Ps3 با
Unreal Engine 3 ساخته بشه :yes:
به نظرم برای همون Ps4 بوده که بازم شاخه :yes:
منم اینده روشنی براش در نظر دارم :laugh: