تحلیل فنی ۳۳# | بررسی عملکرد بازی Crackdown 3
در جدیدترین شماره از فصل دوم برنامهی ویدئویی «تحلیل فنی»، به تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Crackdown 3 برروی پلتفرمهای مقصد آن پرداختهایم. در فصل دوم «تحلیل فنی» همانند فصل نخست، به موضوعات فنی و بررسی عملکردهای بازیهای مختلف خواهیم پرداخت.
موانع زیادی بر سر مسیر توسعهی Crackdown 3 قرار داشت. اما پس از صرف چندین سال برای ساخت این بازی، حال این عنوان منتشر شده است اما نتیجهی نهایی آن چیزی نیست که انتظار داشتیم.
برخلاف تمام موانع و مشکلات مربوط به مراحل ساخت بازی، قسمت تکنفرهی آن سرگرم کننده و در اغلب موارد زیباست که از یک استایل بصری منحصر به فرد استفاده میکند. این همان دنبالهای است که طرفداران میخواستند؛ اما این تنها بخشی از ماجراست.
با تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Crackdown 3 با ما همراه باشید:
دریافت تحلیل فنی با کیفیت SD | دریافت تحلیل فنی با کیفیت HD
- شایان ذکر است که برنامهی «تحلیل فنی» چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۰۰ منتشر خواهد شد و قسمت سیوسوم به واسطهی آغاز سال جدید، با تاخیر منتشر شده است. از هفتهی آینده طبق برنامه شاهد انتشار این آیتم ویدئویی خواهیم بود.
برای مشاهدهی باقی ویدئوهای اختصاصی گیمفا و همچنین دیگر قسمتهای آیتم تحلیل فنی، به کانالهای ما در سرویسهای آپارات، یوتیوب ونماشا سر بزنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
این بازی به حقش نرسید و متاش به نظر من باید بالای نودوهشت میشد
گرافیک بازی رو نمیشه با کارت گرافیک های زیر ده میلیون درستو حسابی لمس کرد
این مضحک ترین کامنتی بود که به عمرم دیده بودم 😐
کلا بعضی اوقات جعبه فن ها رقابت هایی برگزار میکنن ظاهرا این یکی هم رقابت سر چرت و پرت گفتن بود و ایشون توانست کاربرانی همچونcellو جنرال رام را شکست دهد
موافقم :yes: 😕
ویچر و gta و حتی the legend of the zelda با رد دد ۲ که بالاترین متا بین تمام بازی های دنیا رو داره متاش ۹۸ نشد که بخواد این بازی به درد نخور بشه :rotfl:
یه چیزی گفت دیگه دعواش نکنین گناه داره :laugh:
۹۸ 😐 جنسی که مصرف کردی خوب نبوده
رادیو گیمفا کنسل شد؟
در قالب ی برنامه ی دیگه منتشر میشه بزودی.
آخه این چیه که تحلیل فنی داشته باشه :smug:
چرا انقدر براتون سخته که به سلایق دیگران احترام بزارید؟شاید چیزی که از دید شما زباله است از دید یه فرد دیگه شاهکار باشه.
خسته نباشید به تمام تیم کلا تحلیلاتون بسیار عالین مهم نیست خودتون تحلیل کردین یا منبعی دارین مهم ارائه دادن و جمع بندیه که فوق العاده این.
پ. ن: واقعا صدای گوینده هم خیلی فوقع العادس
ممنون دوست عزیز، در حال حاضر از منابعی مثل دیجیتال فاندری استفاده میکنیم و با توجه به شرایط، امکان ساخت محتوای اختصاصی در این زمینه نداریم. اما تمام سعی ما بر این هست که هرچه زودتر، از تحلیلهای اختصاصی خودمون استفاده کنیم.
شاهکار :inlove:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
۲ بار :rotfl:
تنها بازی ای بود که باگ نداشت و متاش بهتر از دو شاهکار دیگه ی اسکور انیکس شد :laugh: منظور The Quiet Man left alive هست