مبارزات Mortal Kombat 11 در نسخهی نهایی بازی بهبود خواهند یافت
تقریبا یک ماه تا انتشار Mortal Kombat 11 باقی مانده است و تعدادی از بازیبازان در آمریکای شمالی موفق به امتحان کردن بخش آنلاین بازی بر روی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان شدند. افرادی که بازی را تجربه کردند، با مشکل سریع بودن حرکات در مبارزهها مواجه شدند.
اد بون (Ed Boon) کارگردان Mortal Kombat 11 در توییتی اعلام کرد که مشکل حرکات سریع در حین مبارزه در نسخهی نهایی بازی رفع میشود. همچنین این مشکل در بتای بازی که از تاریخ ۸ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ (۲۸ تا ۳۱ مارس ۲۰۱۹) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس است، وجود نخواهد داشت.
با اینکه مدت زمان اتمام بازی حدودا ۸ ساعت است، اما بازیبازان میتوانند منتظر انتشار بستههای الحاقی برای اضافه شدن ویژگیهای جدید به بازی باشند. Mortal Kombat 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۳ آوریل ۲۰۱۹) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، نینتندو سوییچ و رایانههای شخصی منتشر میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ندریلم گیمز لطف کرد و کد بتا رو برای من فرستاد باید بگم بازی فوق العاده شده کمبو ها ترکیب کردنشون فوق العاده لذت بخش شده قابلیت شخصی سازی با این که تو دمو کامل نیست و فقط سه شخصیت اسکارلت اسکورپین و باراکا رو داریم فوق العاده لذت بخش شده
بازی رو پیش خرید کرده بودید ؟
نه پیش خرید نکردم متاسفانه
این نسخه بتا با بتایی که اگه اشتباه نکنم اواخر ماه مارس میاد فرق داره این بیشتر جنبه ایراد یابی و رفع باگ داشت و برای افرادی که بازی پیش خرید کرده بودن نبوده مثلا خودم یکی از ایرادهایی که از بازی گرفتم باگ داشتم موقع uppercut زدن بود که به حریف نمیگرفت ولی واقعا بقیه چیزا عالی بودن سرورهای بازی با این که نسخه بتا بوده و همیشه نسخه بتا بازی ها سرورهایی خوبی رو در دسترس قرار نمیدن ولیبا این حال Mortal kombat 11 سروراش فوق العادس و سریع حریف پیدا میکنه ببینید دیگه تو نسخه اصلی بازی چطوره مورد بعد این که crushing blow ها و fatal blow ها خیلی با دقت و ظرافت کار شدن یعنی این که همونطور میدونید حرکات x ray دو نسخه قبل اینجا تبدیل شده به این دو حرکت با این تفاوت که crushing رو یه سری از حرکت ها برای هر کارکتر قابل اجراست و با استفاده از وسایل های محیط مبارزه و fatal blow هم وقتی قابل اجرا که سلامتی یار خودتون خیلی کم شده باشه و در هر مبارزه یک بار قابل اجراست که خب اگه بزارید واسه راند آخر بهتره توی منوی انتخاب کارکتر سورپرایزهای زیادی وجود داره و اسپویل نمیکنم چون هایپش از دست میره و وقتی خودم مواجه شدم باهاش واقعا حال کردم مورد بعد وجود شخصی سازی هرکارکتر به این صورت که لباس ماسک و بقیه اجزا متناسب با هر کارکتر رو میشه شخصی سازی کرد و جالبه و حتی میشه انتخاب کرد که از کدوم اسپشیال موو ها استفاده کرد و هر کارکتر سه تا میتونه انتخاب کنه توی منوی بازی تصویر یه نینجا بود که خاکستری بود اول فکر کردم نوب هست ولی دقت کردم دیدم چهره اش سیاه نیست در صورتی که نوب تمام صورت و چهره اش سیاه ولی اسموک صورتش سیاه نیست البته ۱۰۰% نیست ولی احتمال زیاده تو یکی از منو ها هم کیتانا بود
شما که بازی کردی میشه لطفا بگی نوار سلامتی تو این نسخه چند درصده؟ مثلا یک اسپیشال موو معمولی یا یک آپرکات چقدر از نوار سلامتی حریف کم میکنه؟ هر راند چقد طول میکشه؟ )به طور متوسط)
چون توی تریلرها مخصوصا اون تریلر اولیا خیلی نوار سلامتی زود خالی میشد و هپین بزرگ ترین نگرانیمه
متوجه منظورتون که میگید نوار سلامتی چند درصده نمیشم مگه همه نسخه ها نوار سلامتی ۱۰۰ درصد نبوده؟ در مورد اسپشیال موو ها هم واسه هر کارکتر متفاوته و بستگی به تعداد hit داره مثلا باراکا یه اسپشیال موو داره که نمیزاره حرف بیوفته رو زمین و تند تند hit وارد میکنه و از کمبت سگا تا الان بوده اپر کات هم طبیعتا جون زیادی میبره و از قدیم اینطور بوده و راند هم به تایمش دقت نکردم ولی سلامتی زود خالی نمیشه و کلی میشه هم دیگه رو لت و پار کرد
قبول داری منوی انتخاب شخصیت ها یکم زیادی بد فرمه!؟
آره قبول دارم نسبت به سایر نسخه ها ضعیف تر کار شده ولی گیم پلی و گرافیک و موزیک خوب باعث شده منو انتخاب زیاد به چشم نیاد
برا منم بده کدشو
یکبار مصرف دوست عزیز تا ۱۷ مارس هم اعتبار داشت یعنی دو روز
عرضه این بازی برای نینتندو سوئیچ یک مورد شگفت انگیز محسوب میشه!
تو سایت رسمیه مورتال ۱۱ روستر شخصیتها ۲۹ تا بود یعنی بدون احتساب ۶ dlc شخصیت میشه ۳۵ شخصیت خیلی خوب میشه این نسخه خیلی خوشحالم که ادبون یه جوری داستان رو ساخته که شخصیتهایه قدیمی رو میبینیم هم اونای که مرده بودن تو نسخه یهایه قبل و من از داستانه مورتال کومبات ۱۱ متوجه شدم که کرونیکا میخاد به وسیله ی زمان از زمانه گذشته و حال برا خودش مبارزانی پیدا کنه و دوباره میخاد ارماگدون رو شروع کنه تا همه نابود بشن کرونیکا هم یه الدرگاد هستش حالا ریدن باید ساعت شنیه کرونیکا رو پیدا کنه و تغییر بده سرنوشت رو ارماگدونه قبلی کاره کرونیکا بوده ولی از کاره ریدن که تغییرش داده به شدت عصبانی شده حالا خودش پا به زمین گذاشته رلیامهارو از بین ببره
و اون ور قضیه هم میدونیم که اوناگا داره کامیدوگو هارو به وسیله شوجینکو جمع میده تا آزاد شه با ارتش نامیراش امیدوارم شاهد بازگشت قدرتمندش توی کنسول های نسل ۹ باشیم با موتور انریل انجین ۴
ارماگدون کار کرونیکا بود؟
تا جایی که من یادمه کار یک ساحره به اسم دلیا بود
مگه این که داستان رو کمی تغیر داده باشن مثل همون شکست خوردن شیناک توسط کسی کیج
برای من کد بتا ارسال شد و دانلودش هم کردم اما تا رفتم تو دیدم فقط بخش انلاین وازه و منم پلاس ندارم و خلاصه نتونستم تجربش کنم اما با توجه به گیم پلی هایی که تماشا کردم بنظرم حرکات باراکا بیش از حد سریعه، تو بخش کاستومایز با فناوری فوتو ماد با دقت لباس و صورت شخصیت هارو برسی کردم و به شدت جزئیات بالایی روی هر شخصیت قرار داده شده و بزرگ ترین نقطه قوت مورتال کمبت ۱۱ طراحی صدای مبارزات هستش که به صورت خیلی تمیز و جذابی صداگزاری شده که این نشون میده چقدر تیم طراحی صدای استدیو netherrealm کار تمیزی رو انجام داده.
بی صبرانه منتظر اومدن این بازی هستم..
نکاتی که از استرس آنلاین بازی متوجه شدم رو لیست می کنم برای دوستان:
۱-بازی به شدت استراتژی تر نسخه دهم هستش به این منظور که شما باید برای حرکات بنامه داشته باشی واگرنه امکان punish شدن داری
۲-گیم پلی بازی به قدری روون و عالی کار شده که شما قطعا در مدت زمان تجربه بعضا ضربات رو حس می کنید.گیم پلی اسکورپین مثلا طوری کار شده شما کامل ضربات و سنگینی ضربات رو حس می کنی.
۳-یکی از بهترین اتفاقات نسخه یازدهم سیستم ورییشن هاست.انقدر تفاوت ها زیاد عه که شما به راحتی حس میکنید که دو ورییشن متفاوت از یک کارکتر،دو سیستم ۶۰-۸۰ درصد متفاوت هستن.
۴-سرورهای بازی عالی شدخ باید به ندررلم تبریک گفت.سرورهای مورتال ایکس بعضا اذیت می کردن
۵-سیستم کراشینگ بلو و فیتال بلو برخلاف تصور اولیه به شدت به جذاب تر شدن گیم پلی کمک کردن و اینکه عجیب لذت بخش هستن.
۶-فقط دو مورد درباره ی گیم پلی هستش نیاز به باز بینی داره که البته همین جا بگم این فقط استرس آنلاین بود و فقط برای بررسی سرورهای بازی بوده،اون دو مورد یکی مربوط به سرعت dash هستش که نفهمیدم چرا از سرعت راه رفتن عادی کمتره که البته ادبون هم گفته این مورد ناقص کار شده و برای بتا رفع میشه.
مورد دوم هم cheap damage زمانی که Health به حالت Critical میرسه این cheap damage ها کسیو نکشه بیچاره کردن یه عده از دوستان تویه آنلاین.. 😀
در کل خیلی راحت تا انیجا ۱۰ از ۱۰ بازی بی نظیر.
والا اولین بار که بازی معرفی شد مشکل سرعت نداشت و گفتن سرعت ضربات رو نسبت به نسخه قبلی کم کردن مام گفتیم چه عالی. بعد یه سری نوب که سرعت تخیلی یه بازی فایتینگ رو دلیل بر بهتر بودن بازی میدونستن بدون تجربه بازی اعتراض کردن ، استودیو هم اومد سرعتو دوباره افزایش داد الان میگن سرعت زیاده ، خو چه کاریه شما اول بازیتو بساز برسون دست مخاطب بعد اگه مشکلی بود میتونی با آپدیت حلش کنی.
این که یکی گیم پلی با سرعت خیلی زیاد رو ترجیح بده دلیل بر نوب بودنه؟
مورتال کامبت ایکس از نظر گیم پلی بهترین در کل سری بود و تنها عیبش این بود که با تکرار پشت سر هم بعضی حرکتا میشد حریفو یه جا زندانی کنی که اونم با تمرین زیاد میشد ازش فرار کرد. بازم میگم کامبت ایکس بهترین گیم پلی رو داشت
خبر خوبی بود برای طرفداران قدیمی مثل خودم
نخیر دلیا فقط پیشگویی کرده بود