تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا

تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد

مرصاد قدیری
۲۲:۱۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش اعلام شد که اکتیویژن (Activision) قصد ندارد نسخه‌‌ای از بازی Sekiro: Shadow Die Twice را برای نقد و بررسی ارسال کند. اما حالا برخلاف تصورات قبلی، به نظر می‌رسد که این عنوان در اختیار تعدادی از افراد قرار گرفته است و به زودی شاهد نقد‌های اولیه‌ی بازی خواهیم بود.

به تازگی در پاسخ به سوال یکی از طرفداران، حساب توئیتر متاکرتیک تاریخ انتشار نقد‌ها و نمرات Sekiro: Shadows Die Twice را به اشتراک گذاشت. علاوه بر این، ویراستار وب‌سایت Variety یعنی آقای برایان کرسنت (Brian Cercent) نیز این موضوع را تائید کرده است.

شما می‌توانید سوال یکی از طرفداران و همچنین توئیت متاکرتیک را در ادامه مشاهده کنید:

@metacritic آیا ‌می‌دانید که نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice چه زمانی منتشر خواهند شد؟

اوایل پنجشنبه…

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، برخی از رسانه‌های خبری کد‌های بازی را پیش از زمان عرضه دریافت نکرده‌اند، اما حالا به نظر می‌رسد که تعداد کمی هم‌اکنون یک نسخه‌ از Sekiro: Shadows Die Twice را در اختیار داشته در حال آماده کردن نقد و بررسی آن هستند.

تصمیم عدم ارسال بازی برای منتقدین کمی عجیب است، اما قطعاً دلیلی منطقی برای انجام این کار وجود دارد؛ برای مثال، شاید فرام سافتور (From Software) و اکتیوژن نمی‌خواهند بخشی از داستان این عنوان را پیش از عرضه‌ی آن اسپویل کنند؟

در هر صورت، نقد‌ها نمرات بازی در تاریخ پنجشنبه ۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۱ مارس ۲۰۱۹) منتشر خواهند شد.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این عنوان، پیشنهاد می‌کنیم پیش نمایش آقای مصطفی زاهدی را مطالعه کنید. همچنین وب‌سایت گیمفا مصاحبه‌ای جدید با آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی، را منتشر کرده است که قطعاً برای طرفداران این کارگردان و استودیوی فرام سافتور جذاب خواهد بود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا
تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • omidpava گفت:

    حقیقتش فرام سافتور نه فقط تو دنیای گیم بلکه تو زندگی عادی خودم هم تاثیر زیادی داشته
    اما دروغ چرا من به شخصه به این بازی امید زیادی ندارم
    دلیل اصلیش هم حس تکراری بودن هستش که به این بازی داریم
    مخلوطی از نیو و تنچو و نینجا گایدن و دارک سولز
    مخصوصا nioh
    ممکنه من کاملا در اشتباه باشم اما هرچی سعی میکنم نمیتونم شباهت زیاد اینو به نیو کتمان کنم

    • نمیدونم چرا اینطور فکر میکنی. به نظرم به جز فضا و ستینگ ژاپنی، این بازی هیچ شباهت دیگه‌ای با نیو نداره.
      البته اینجا جای مقایسه این دو بازی نیست ولی سیستم مبارزات Sekrio خیلی فرق داره

    • تنها شباهتشون اینه که توی ژاپنه
      هیچ گونه شباهتی نداره

    • PERSIAN NAZI گفت:

      خداوکیلی نیو رو با اثر هیدیکا میازاکی مقایسه میکنی ؟
      منم نظر شخصی خودم رو میگم پس :
      نیو یه گیم پلی خسته کننده و سختی بی منطق و گرافیک وحشتناک ضعیف داشت و تازه اومده بودن کرکتر رو شبیه به گرالت ساختن و بعد از باس اول گفتم که حیف وقتی که برای این بازی گذاشتم ولی خیلی از دوستانم بشدت باهاش حال کردن و برخلاف من نظر داشتن
      حالا چرا ؟
      چون نظرات متفاوته و هرکس نمیتونه با هرعنوان ارتباط برقرار کنه و نظر من نقیض نظر شماست
      الان ما ۲ تا فوتبال داریم و چندین بازی جنگ جهانی دوم و چندین شوتر سوم شخص و …
      قرار نیست چون هر ۲ تو ژاپن هستن شبیه به هم باشن و تازه روح سوشیما هم بعد از اون وارد میدان میشه

      • چی میگی‌ پسر!!!
        تنها بازی که از زمان متال گر ۱ و رزیدنت اویل ۳ به بعد دوباره تکرار کردم و هنوز هم برای رسیدن به آخرین لول دارم ادامه میدم همین nioh هست. البته در مورد گرافیک نسبتا پایین موافقم اما در مورد خسته کننده بودن بازی باید بگم نه، چون با اینکه دارم مراحل اضافی برای لول زیاد شدن میرم ولی خیلی skills و امکانات سلاحها و حتی magic ها رو باز نکردم و حتی باهاشون آشنایی هم ندارم مخصوصا با اکثر آیتم های قابل مصرف و همچنین ساخت سلاح و زره و خیلی چیزای دیگه. فقط چند آیتم و سلاح و لباس رو استفاده میکنم و اصلا هم نتونستم یک سلاح بسازم چون خیلی ابزار و لوازم داره و گیج میشم وقتی بخوام یکی یکی بگردم و فواید و تاثیراتش رو پیدا کنم در ساخت سلاح و زره.
        خلاصه یک بازی بی نظیر هست و بهمین دلیل وقت نکردم برم دنبال سری سولز چون دوستان که تعریف کردن میگن خیلی امکانات داره و از وقت من خارجه و حیف 🙂
        یک سری بازیها مثل نیو و سری سولز و ویچر رو نباید فقط بازی کنی تا داستان کامل بشه، بلکه باید چندین بار ادامه بدی هربار هم برات تازگی داره بخاطر امکانات و آیتمهای زیادی که برای استفاده قرار دادن.
        اینجا جا داره که بگم، ای کاش دوستان عزیز در گیمفا، راهنمای استفاده از تمام آیتمها و ساخت سلاحها و زره ها و هرچی که در این بازی هست در مورد آپگرید و استفاده از اونها رو برای ما میزاشتن که استفاده کنیم چون اکثر ماها وقت گشت و گذار تکی گیم و یوتوب نداریم که چندین نوع مقاله بخونیم در این موارد.
        کلا این نوع بازیها نیازی به راهنما در داستان نداره چون معمایی نیستن، بلکه نیاز به راهنما در مورد آیتمها و پیشرفتها داره.
        😎

        • Hodd Toward گفت:

          آخ گفتی ویچر. خودم طرفدار بازی های سولز مانند نیستم. ولی ویچر….
          میشه هزاربار بازیش کرد و خسته نشد. هر دفعه میتونی یه جور بازی کنی. لعنتی یه سیستم مبارزه داره ۲۰٫
          مخصوصا رو آخربن درجه سختی که یه مبارزه ساده حدود ۲۰ دقیقه طول می کشه و مهارت میطلبه. حیف لپ تاپم سالم نیست، وگرنه دوباره میرفتم سمتش….

  • Mr Hill93 گفت:

    بیا ک منتظرتم قراره پا رره بشیم حسابی 😀
    متای بین ۸۵ تا ۹۰ و پیشبینی میکنم
    البته ی مشت منتقد احمق‌ احتمالا به خاطر‌ سختی بازی ازش امتیاز کم کنن ولی مهم نیس
    قراره غرق دنیاش بشیم 😎

  • omidpava گفت:

    اگه دقیق تر بخوام بگم تمام گیم پلی هایی که از بازی تا حالا دیدم کاملا شبیه dlc اول نیو هستش
    ختی اون باسفایت که پیرزن غول پیکر هست دقیقا تو بازی نیو هم هست
    میگن این پیرزن یه موجود افسانه ای تو افسانه های ژاپنی هست اما به هر حال انتخابهای فراوونی داشتن چرا دقیقا همینو انتخاب کردن

    • Mehdi Nita گفت:

      زمانی که فرام سافت ور عنوان تنچو رو ساخت اصلا عنوانی به نام نیوه وجود نداشت…. پس اگر بحث کپی باشه نیوه کپی کرده نه sekiro …. البته نیوه برای من خیلی عزیزه چون واقعا لذت بخش بود برام بازیش و کلی خاطره سازی کرد
      انصافا شما دارین کم لطفی می فرمایین نسبت به این بازی چون تو همین چند تا ویدئو گیم پلی که ازش اومده یه سری نو آوری داشته این بازی که مطمئنا خیلی چیزهای دیگه رو هنوز رو نکردن
      من تنها نگرانیم از محیط بازی هستش چون احساس میکنم یه مقدار تکراری و شبیه به همه…. به هر حال تا زمان انتشار بازی هر حرفی که بزنیم فقط در حد حدس و گمانه

  • پیش بینی نمرات ۹۳ رو برای سکیرو میکنم، اما بنظرم نسبت به عناوین قبلی میازاکی ساده تر شده مخصوصا این که دیگه استامینا هم داخل بازی نیستش و مخفی کاری هم اضافه شده و دیگه خیلی راحت تر شده اما بازم جذاب و سخت و خوشمزه هستش…

  • Hala madrid گفت:

    روز اول عید نمرات این شاهکار میاد،داریم از این عیدی بهتر؟ :inlove:

  • Sara_2003 گفت:

    اکتی نباید نشر اینجور گیمارو به عهده بگیره. تمام فوکوسشو باید رو کال او دیوتی بزاره.

  • Y PS گفت:

    به نظرم ۹۰ میشه
    البته برای من فرقی نمیکنه…متاش هر چی شد حتما تجربش میکنم

  • فقط امیدوارم که منتقدها مسخره بازی نکنن و مثل آدم بازی رو نقد کنن و ایرادات الکی نگیرن(مثلdmc5 نشه)

  • pc and ps4 گفت:

    راستش اگه واقع بین باشیم بازیش خیلی مشکل داره از محیطایه فوق تکراری(با توجه به تریلرا)تا گرافیک افتضاح

  • فضای بازی تو ژاپن جریان داره و همین میتونه دلیلی باشه که به بازی متای بالای ۹۰ ندن. ولی واسه من که فرقی نمیکنه، بازیهای میازاکی رو حتی با بازی متای ۱۰۰ هم عوض نمیکنم.
    شما بگید کدوم بازی رو میشناسید که با اینکه میدونید حتی چند قدم جلو رفتن تو بازی میتونه موجب مرگ باشه ولی همچنان این کشش و جذابیت رو داشته باشه که مرگ رو به جون بخرید ولی دنیای بازی رو کشف کنید و ازین اکتشاف سیر هم نشید؟؟؟

  • Alireza_yoo گفت:

    ب متاش ک اصلا نمیشه اطمینان کرد مخصوصا ک جدیدا چنتا منتقد اومدن ب هر بازی شاهکاری زیر هفت میدن ک ویوی سایتشون بره بالا ولی هر چی باشه یه نسخه پیشرفته از دارک سولزه ولی حیف که دوازده تا باس فایت داره طبق تروفی هاش ک حتی از بلادبورن بدون چلیس هم کمتره اگه چیزی مثل چلیس داشت واقعا عالی میشد چون یکی از بهترین ویژگی های بلادبورن چلیس دانجن هاش بود که هم چالش برانگیز بود و هم خیلی جایزه میداد ب ازای باس ها و گشت و گذار

  • به نظرم نسبت به دارک سولز طرفدارای بیشتری جذب میکنه و خیلی امید دارم به بازی فقط کاش تنوعش بالا باشه

  • uchiha younes گفت:

    هر چی میخواد بشه منکه همچه میزنم چه قدیمی چه جدید چه ژاپنی چه امریکایی کلا جنسش خوب باشه

تائید شد: نقد‌های Sekiro: Shadows Die Twice پنجشنبه منتشر خواهند شد - گیمفا