نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس

آرین مرادی
۰۹:۴۵ ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

بالاخره امروز نامزدهای جایزه‌ی مراسم BAFTA Game Awards 2019 نیز مشخص شدند و دوباره شاهد درخشش بازی God of War و با اختلاف اندکی بازی Red Dead Redemption 2 هستیم.

در سال ۲۰۱۸ مراسم‌های زیادی برگزار شدند که دو عنوان God of War و Red Dead Redemption 2 اغلب توانستند جوایز را تصاحب کنند. مراسم BAFTA Game Awards 2019 نیز از این قاعده خارج نیست. در بیشتر زمینه‌ها همین دو بازی پیشرو هستند و در بعضی زمینه‌های دیگر نیز، شاهد آن هستیم که بازی‌های دیگر نامزد شده‌اند. در قسمت زیر می‌توانید نامزدهای بخش‌های مختلف این مراسم را مشاهده کنید.

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

بهترین بازی سال

Assassins Creed Odyssey

Astro Bot

Celeste

God of War

Red Dead Redemption 2

Return of the Obra Dinn

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

بهترین بازی بریتانیایی

۱۱-۱۱: Memories Retold

Forza Horizon 4

Red Dead Redemption 2

The Room

Ovecooked 2

Two Point Hospital

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

بهترین دستاورد هنری

Detroit: Become Human

Gris

God of War

Spider-Man

Red Dead Redemption 2

Return of the Obra Dinn

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

بهترین صداگذاری

Battlefield V

Detroit: Become Human

Tetris Effect Hydelic

God of War

Spider-Man

Red Dead Redemption 2

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

بهترین بازی چند نفره

A Way Out

Battlefield V

Overcooked

Sea of Thieves

Super Mario Party

Super Smash Bros. Ultimate

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

بهترین داستان‌سرایی

Florence

Frostpunk

God of War

Spider-Man

Red Dead Redemption 2

Return of the Obra Dinn

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

بهترین اجرا

کریستوفر جاج (CHRISTOPHER JUDGE) به در نقش کریتوس در بازی God of War

دنیله بیسوتی (DANIELLE BISUTTI) در نقش فریا در بازی God of War

جرمی دیویس (JEREMY DAVIES) در نقش بالدر در بازی God of War

ملیسنادی ماهوت (MELISSANTHI MAHUT) در نقش الکساندرا در بازی Assassins Creed Odyssey

راجر کلارک (ROGER CLARK) در نقش آرتور در بازی Red Dead Redemption 2

سانی سولجیک (SUNNY SULJIC) در نقش آترئوس در بازی God of War

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

بهترین موسیقی

Celeste

Far Cry 5

Florence

God of War

Gris

Tetris Effect Hydelic

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

بهترین طراحی

Astro Bot

Celeste

God of War

Into The Breach

Minit

Return of the Obra Dinn

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

بهترین بازی موبایل

Altos Odyssey

Brawl Stars

Donut County

Florence

Reigns: Game of Thrones

The Room: Old Sins

برنده‌ی هر بخش در طی همین مراسم که در ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۸ شمسی مصادف با ۴ آپریل سال ۲۰۱۹ میلادی برگزار می‌شود، مشخص شده و جوایز مربوطه اهدا خواهند شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا
نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سونی باید Astro Bot رو یه فرنچایز کامل کنه. توانایی این رو داره که فراتر از فقط VR باشه.

  • amir_summit گفت:

    ایول مبارک همه سونی فن های عزیز
    من که خودم هم pc فن ام هم sony فن
    واقعا این نسخه ۲۰۱۸ GOW شاهکار بود
    تو یه جمله خلاصش کنم یه بازی فوق العاده ای که بعد از یه روز سخت کاری یا پر مشغله تمام درد ها و خستگی هاتو با اون ضربات جون دار تبر و مشت اش خالی میکنی سر دشمنای بازی و خودت آسوده و راحت شده و خالی شده از تمام استرس ها و مشغله ها بعد بازی کردن میشینی قهوه تو میخوری :laugh:

    • amir_summit گفت:

      مشتری مداری این سانتامونیکای عزیز می‌ارزه ۱۰۰ تا راکستار رو میپرسید چرا!؟
      چونکه تمامی soundtrack های بازی رو تو همون روز اول به عنوان هدیه ای به بازی بازا عرضه کرد ولی راکستار چی؟؟ 😐
      بیش از ۴ ماه فکر کنم از عرضه RDR2 گذشته ولی این راکستار هنوزم که هنوزه soundtrack هاشو عرض نکرده بصورت رسمی
      فقط هی نسخه های غیر رسمی Soundtrack های بازی رو گذاشتن تو youtube خود کاربرا
      عرضش نمیکنه که یوقت نکنه خدایی نکرده کسی که بازی رو خریداری نکرده soundtrack هاشو بصورت رایگان گوش بده وای اونطوری خیلی بد میشه براش
      فقط میشه گفت راکستار هم یه شرکت پول پرست ه که گیمر جماعت رو فقط برای دوشیدن دوست داره همین

  • کریتوس اینجا
    کریتوس اونجا
    کریتوس همه جا
    عشقه این بشر :inlove: :heart:

  • uchiha younes گفت:

    ببخشید چطوری میتونید بفهمید که کدوم برنده شدن دوستان یه راهنمایی بکنید 😕

  • mehrdad65 گفت:

    کال آف به چه خفتی رسیده که اسمش دیگه
    هیچ جا نیس

  • واقعا نمیفهمم اساسینس کرید اون وسط چی میگه/..h

    • kourosh ha 99 گفت:

      شما تجربه کردی odyssey رو یا این که به خاطر دور شدن از ریشه ها این حرفو میزنی؟

    • AliEM گفت:

      بی انصافی نکن دوست عزیز. اینکه همراه جو پیش اومده هی یوبیسافت و بازیاش رو بکوبونید فکر نمی‌کنم سودی براتون داشته باشه.
      موفق باشید.

      • @SatanasNightmare گفت:

        ببین آره تا حدودی جو علیه یوبی زیاده ولی قبول کنیم بعضیهاشم درسته که یکیش نیو داونه.اودیسی بازی خیلی خوبی بود ولی اسسین نبود.حالا میخواد گوتی بگیره

        • AliEM گفت:

          موافقم دوست عزیز. ولی خب به هرحال واقعا انصاف نیست که با ea و اکتی مقایسش کنیم! هنوز خیلی راه داره تا به اونا برسه! اساسین درسته از ریشه هاش دورشده ولی انصافا نکته بدی نبوده. بعد از ۲ و برادرهود بهترین اساسینی بود که بازی کردم (نظر شخصی). فروش و استقبال و بازخورد هاشم نشون میده واقعا اتفاق خوشایند و راضی کننده ای بوده اگه تغییر نمیکرد احتمال به پایان رسیدن کار اساسین وجود داشت. همیشه از ریشه دور شدن بد نیست. الان گاد ۲۰۱۸ از ریشه هاش دور شد ولی نه تنها بدتر نشد بلکه با اختلاف نسبت به اونا ترکوند و پرافتخارترین گاد و یکی از بهترین و پرافتخارترین بازیای تاریخ شد. اینو همه جهان چه مردم چه منتقدا داره داد میزنه! اساسین هم نمیگم از ریشه ها دورشدنش خوب بود ولی بد هم نبود. از ریشه دورشدن وقتی بده که مثل رزیدنت اویل یه بازی ترسناک به یه بازی اکشن تبدیل بشه که بازخورد های نسخه ۶ گواه موضوعه. گاد از ریشه هاش فاصله گرفته ولی هنوز روح هک اند اسلش رو به علاوه مبارزات سنگین تر و منطقی تر و تاکتیکی تر و چالش برانگیزتر و از نظر من که با این سری زندگی کردم جذابتر و هیجان انگیزتر و خوش ساختتر داشت. حالا اصلا اینجا کاری به داستان و شخصیت پردازیش و فضاسازیش ندارم که اصلا با نسخه های قبلی قابل مقایسه نیست. اساسین نقش افرینی شده ولی هنوز روح مخفی کاری و نینجاییش و مبارزات قبلیش رو داره اتفاقا مبارزاتش چالش برنگیز تر و منطقی تر شده و به نظرم اصلا اتفاق بدی نیست. اینکه هی میگن اساسین فلان و بهمان و دیگه اساسین نیست و… از عوارض این جو منفیه غلطه. حقیقتش اینه هرکی میخواد خودشو بزرگ و منطقی نشون بده یا میاد اساسین رو میکوبونه یا فورتنایت! همه هم این روند رو تکرار میکنن! والا من که همیشه فروم های خارجی رو دنبال میکنم این جو منفی که علیه یوبیسافت و اساسین و فورتنایت تو ایران برقراره جای دیگه ای به این شدت نیست! نه اساسین خراب شده نه فورتنایت جای بازیه دیگه ای رو گرفته! یه بازیه رایگان و چالش برانگیزه که طرفدارای خودشو داره که همشونم بچه نیستن! من خودم اصلا با بازیای آنلاین حتی جی تی ای آنلاین هم حال نمیکنم چون دوست دارم تو یه موقعیت و زندگی جدید با بازیا قرار بگیرم تا اینکه صرفا سرگرم بشم و بازی های انلاین به نظر من پوچن نه محتوا دارن نه هدف نه نتیجه نه مفهوم نه داستان ولی خب به هرحال هرکس سلیقه و نظر و علاقه ای داره و سلیقه همه قابل احترامه و خیلیا بازی آنلاین رو به بازیای داستانی ترجیح میدن. مهم اینه که به سلیقه های دیگه احترام بذاریم. گرچه هنوزم میگم بازیا آنلاین احتمال خطرساز شدنشون برای بازیای داستانی هست همونطور که دیدیم همه شوتر های نظامی انلاین شدن و شوتر های دیگه هم دارن میرن به سمت انلاین شدن ولی هنوز خطر جدی ای نیست. اتفاقا با این اوضاع بد اقتصادی هرچی بازی داستانی کمتر و انلاین بیشتر به نفع جیب من!
          به هرحال حرف اصلیم اینه که تغییر اساسین اصلا اتفاق بدی نیست. خوبه مثل کالاف هرسال یه بازی تکرای میداد؟! (گرچه به نظرم اصلا نباید هرسال بازی بده )
          درمورد نیو دان با شما موافقم بهتر بود به عنوان دی ال سی میدادش تا یه بازی دیگه ولی خب با اینکه یوبیسافت درحاله جبرانه ولی هنوز بعضی سیاست های غلط و شاید پول پرستی گریبانش رو میگیره.
          موفق باشید دوست عزیز :yes: :yes: :yes:

          • @SatanasNightmare گفت:

            ببین گاد با اسسین فرق میکنه چرا چون اسسین خیلی پتانسیل از دست رفته داره.گفتی گاد تغییر کرده و بازی عالی شد بله درسته چون گاد مجبور بود تغییر کنه.کوری بارلوگ و تیمش تصمیم گرفتن که کریتوس ماجراجویی هاشو در یکجا دیگه ادامه بده که در نهایت با دوتا تصمیم مواجه شدن که یکیش اسکاندیناوی بود و دیگری مصر که درنهایت تصمیم به اسکاندیناوی شد.خیلیها میخوان توجیه کنن که تغییر اودیسی درست بود ولی نبود چرا؟ چون تغییر درستی نبود.میدونی چرا گاد فوق العاده شد چون تغییر درستی کرد. با وجود اینکه از یک هک اند اسلش به یک اکشن ماجراجویی تغییر پیدا کرد ولی باز هم گاد بود ما حتی کریتوس جدید رو خیلی بیشتر از کریتوس قدیم دوست داریم. تغییر گاد جوری بود که هم گاد بود و هم نبود. سانتا مانیکا به قدری ما رو تو دنیای اسکاندیناوی غرق کرد که لذت زیادی به ما داد.اما میرسیم به اودیسی خب اول اینکه داشتن شمشیر جادویی و از این حرفا به اسسین نمیخوره و نخواهد خورد.کمی اغراق برای بازی لازمه ولی نه به حدی که اودیسی داشت.یک لحظه فکر کن اگر مثل اسسین های قبلی بود بهتر نبود؟اگر مثل قبل راهشو میرفت و تغییر های جزئی پیدا میکرد(مثل جزئیات بیشتر نقشه یا ماموریت های فرعی بیشتر و غیره) بهتر از الان نبود؟جواب دادن به همین سئوالات به نظرم کافیه

            • AliEM گفت:

              دوست عزیز اینکه میفرمایید تخیلی شده و این قضیه جالب نیست موافقم. اساسین از نسخه سیندیکیت بود که با سفر به زمان وارد تخیل شد و با اوریجینز و اودیسی این تخیل به اوج رسید و منم زیاد موافق این قضیه نبودم گرچه تنوع خوبی میداد به قضیه ولی خب اگه میخواستم بازی تخیلی بازی کنم نمیومدم اساسین بازی کنم!!! البته خوشبختانه هنوز تخیل بازی به حدی نرسیده که جای نگرانی باشه و چندتا شمشیر و موجود افسانه ای مشکل خاصی ایجاد نمیکنه!!! ولی انصافا شما درخت مهارت ها و نقش افرینی رو ببین! واقعا نکته ای بود که نیاز بود اضافه بشه و به نظر من بازی رو بسیار جذاب تر و بهتر میکرد. البته با سیستم انتخاب دیالوگ به شخصه زیاد موافق نیستم چون به نظرم این قضیه هیجان و یکپارچگی بازی و کاتسین ها رو تا حدی میگیره(کلا تنها مشکلم با نقش افرینی ها همینه) ولی درکل از این تغییرات اساسین درخت نقش افرینی و مهارت هاش واقعا فوق العاده بود همون چیزی که هورایزن داشت. هورایزن تو بعضی قسمت های گیم پلی یه جورایی از اساسین الهام گرفته بود و وقتی من اولین بار هورایزن رو بازی کردم کاملا به یاد اساسین افتادم و این قضیه رو حس کردم ولی ایا درخت مهارت های هورایزن فوق العاده نبود؟! ببنید وقتی هرنسل به جلو میاییم خیلی از مکانیزم های قبل دیگه جوابگو نیست. بازی ها اگه با الهام از بازی دوم ۱۹۹۳سه بعدی شدن و بازی ای مثل زلدا از دو بعدی به سه بعدی تغییر شکل داد یک موضوع نیاز و انکارناپذیر و غیرقابل پیشگیری بود و همونطور که دوربین ثابت و نیمه ایزومتریک گاد تبدیل شد به دوربین متغیر پشت شونه. این بحث درخت مهارت ها نیز موضوعی بود که برای اکثر بازی های امروزی یک نیازه. همونطوری که گاد به این سمت رفت. اگه زلدا ریسک تغییر و الهام رو نمیپذیرفت الان هنوز با زلدای دوبعدی طرف بودیم. اساسین هم نمیتونست تا ابد با همون دنده ادامه بده و نیاز به تغییر داشت که به نظرم الهام گیری از بازی های نقش افرینی و افزودن درخت مهارت ها یک اتفاق خوب تو این سری بود.
              به هرحال منظورم اینه که همه جنبه های تغییر اساسین بد نبود ولی خب به هرحال نظر شخصیه صرفا منه و قرار نیست برای همه قابل قبول باشه.
              من که به شخصه هنوز حس اساسین بازی کردن رو دارم و هنوز تمام اساسین هارو بازی میکنم و لذت میبرم!!!
              ممنون از نظرتون و موفق باشید.

              • @SatanasNightmare گفت:

                بله حرفت درسته تغییر لازمه ولی باید ببینی تغییر با بازی همخونی داره یا نه؟ اودیسی بازی خیلی خوبی بود قبول ولی باز هم میگم اگر قرار بود بازی نقش آفرینی بشه باید کمی نقش آفرینی میشد نه زیاد.یعنی مثلا همونجوری که گفتی همه ایون چیزارو تو بازی قرار دادن ولی حرف من اینه چرا یوبی پتانسیل های فوق العاده بازی رو ندید؟من با تغییر مشکل ندارم ولی باید اول پتانسیل ها استفاده بشن بعدش بریم سراغ ایده های جدید. و یک نکته دیگه این که ببین نمیشه تا ابد اسسین داشت. یعنی چه بخوایم چه نخوایم باید یک روزی قبول کنیم که دیگه اسسین نیست چون ایده ای جدید نیست.هر چقدر هم تغییر بدن بازیو باز هم یک روزی بدون ایده میمونیم چون نمیشه همش یک راهو رفت. به هر حال اگر قراره اسسین دوباره برگرده به اوج باید تغیرات درستی داشته باشه

                • AliEM گفت:

                  موافقم دوست عزیز. اساسین قبل از نقش افرینی شدن هم خیلی پتانسیل دیگه داشت که ازشون استفاده نشد. و بله هیچ بازی ای ابدی نیست و بازی ای مثل اساسین که هر سال میاد ایدش سریعتر ته میکشه.
                  موفق باشید. :heart: :heart: :heart: :rose: :rose: :rose:

  • نتایج این مراسم خیلی معتبره،آنچارتد ۴ در این مراسم بهترین بازی سال شد و حق خودش رسید،امیدوارم ردد هم توی این مراسم به حق خودش برسه :yes:

    • Soroosh0097 گفت:

      همین مراسم معتبر سال ۲۰۱۵ با حضور bloodborne و witcher 3 جایزه ی گوتی رو داد به fallout 4 (منکر شاهکار بودنش نمیشم خودم ۱۳۰ ساعت بازیش کردم ولی به نظرم حق ویچر بود.به شخصه تو نسل ۸ تنها بازی open world که دیدم در حد کیفیت ویچر باشه فقط red dead 2 بود) در کل میخوام بگم نمیشه یه فکت کلی صادر کرد که کدوم مراسم معتبره و کدوم نیست.

      • AliEM گفت:

        شما همین مراسم رو نگاه کن سال ۲۰۱۷ با وجود زلدا و هورایزن به چه بازی ای جایزه داده شاخ درمیاری!!!
        درکل نمیشه گفت کدوم مراسم معتبره کدوم نیست اونی که معتبرترینه بیگ وینره که بین چند صد منتقد و چند هزارنفر ادم مشخص میشه از سراسر جهان و تمام قاره ها حتی ۵ تا سایت از ایران هم امسال توی وبلاگ gotypicks ثبت شدن البته معتبرترین جایزه گیم اوارده هم بینندگان زیادی داره هم افراد مهم استودیوها توش حضور دارن درکل هر سایتی به هر بازی ای جایزه بدن براساس نظر کارشناسی و سلیقه منتقداش هسته ولی بیگ وینر هسته که حقو به حقدار میرسون شما الان بیگ وینرهای این چندسال اخیر رو توی gotypicks نگاه کن خدایی همه اونهایی که می بایست به حقشون برسن رسیدن. مثلا ۲۰۱۳ لست به خاطر نظر منتقدا با اختلاف از جی تی ای پیشی گرفت سال ۲۰۱۵ که ویچر بیگ وینر شد سال ۲۰۱۶ انچارتد از نظر منتقدا از اورواچ عقب افتاد ولی نظر مردم باعث شد بیگ وینر بشه امسال جالبه گاد هم از نظر منتقدا هم از نظر مردم با یه اختلاف پیشی افتاده (هرکدوم حدود ۳۰تا جمعا ۶۰تا) البته این هیچی از ارزش های رد دد کم نمیکنه سال ۲۰۱۰ به حقش رسیده. ایشون هم یه مشکل دیگه ای داره و پاسخ به این ادما وقت تلف کردنه و ارزش پاسخ ندارن.
        موفق باشید دوست عزیز.

      • AXEL STONE گفت:

        اصلا TW به این جوایز نیازی نداره خودش همینجوری بیگ وینره و از این همه بهتر هم بیگوینر دلمه :rose: :heart:

    • NFrealmusic گفت:

      معتبرترین مراسم TGA هست که حکم اسکار بازیای ویدیویی رو داره
      چون بازی مورد علاقمون گوتی نشد تو سال ۲۰۱۶(UC4), دلیلی نمیشه تا اعتبار مراسمو زیر سوال ببریم
      البته این مراسم هم معتبره ولی نه در حد TGA
      اینجا هم به احتمال ۹۹% گاد بهترین بازی سال میشه

    • Mikasa گفت:

      منم موافقم هیچ مراسمی ۱۰۰% معتبر نیست
      خودم نتایج هیچ مراسمی رو همیشه قبول نداشتم
      حتی متا هم برام خیلی قابل استناد نیست به طور دقیق
      ولی بهرحال اینکه اسپایدی و گاد آف وار و رد دد اینهمه نامزدی دارن خودش نشون میده بازی های خوبین حداقل

  • واقعا سازنده های ۲۰۱۸ GOW هر جایزه ای که ببرن حقشونه، نوش جونشون، چقد این بازی خوب بود از تک تک دقایقش لذت بردم اصلا خسته کننده نمیشد

  • UNCHARTEDIV گفت:

    فقط نامزدا بهترین اجرا ۴ تا از ۶ تا مال god of war

  • گاد آو وار و اسپایدرمن و رد دد تقریبا تو همش هستن دمشون گرم

  • Hala madrid گفت:

    بهترین موسیق رد دد نیست؟عجبا ?:-) 😐

    • چون ردد ۲موسیقی جالب توجه نداره،قبلا هم بهت گفته بودم
      این مراسم خیلی معتبره،نظرشون واقعا درسته،
      ردد بهترین بازی سال میشه،گاد اف وار بهترین موسیقی و دستاورد هنری رو بدست میاره

      • Hala madrid گفت:

        داداش خدایی رد دد ۲ موسیقی بدی داشت؟بابا موسیقی به اون خوبی.چش بود آخه؟

        • AliEM گفت:

          ولش کن دوست عزیز ایشون راست میگه.
          موفق باشید :rose: :rose: :rose: :heart: :heart: :heart:

        • Godofwar0385 گفت:

          خدایی حیف شما نیست وقتتون و بیهوده تلف میکنید؟واسه کی میگید با کی بحث میکنید؟با کسی که تو عمرش فقط لست بازی کرده کل جهان دارن میگن موسیقی رددد یعنی بازی با روح و روان ول کن داداش بیا تو خودمون :yes:

          • Hala madrid گفت:

            خب داداش من بگم به ایشون شاید متوجه شه که چه موسیقی شاخی داره،واقعا فکر نمیکردم ولی بعد از تجربه rdr2 کارکتر مورد علاقه ام که بود جوئل بعدش نیتن دریک الان شده آرتور مورگان-جوئل-نیتن دریک.دمشون گرم چی ساختن لامصب الان هم دارم یه دور دیگه از اول بازی میکنم و همه کرفت ها و چلنج هاش رو دارم انجام میدم تازه دارم لذت واقعی اش رو میچشم :inlove:
            متشکرم از شما دوست عزیز:rose: :heart: :snicker:

          • سلام،Godofwar0385(علیرضا)،میتونم اکانت psn رو بهت بدم،بری بازیام رو نگاه کنی که چنتا دارم،
            همین گاد اف وار ۲۰۱۸ رو،۲۸ فروردین ۹۷ خریدمش ۶۱۰ هزار تومن،پیش خودم گفتم شاید اگه تجربش کنم خوب باشه،بازی اولاش خوب پیش رفت،ولی دیگه توی سراشیبی قرار گرفت،طوری که باعث شد توی لیست بدترین بازیهام قرا بگیره،و خاطرات خوبی رو که
            گاد اف وار ۳ داشتم رو خراب کنه،یادمه اون موقع که گاد اف وار ۳ اومده بود،خرداد ۸۹ وقتی امتحانات تموم شد،رفتم خریدمش،تموم تابستون فقط گاد اف وار بازی میکردم،تعداد دفعاتی که بازیش کردم از دستم رفته،و هیچوقت از تکرارش خسته نشدم،کندن سر هلیوس و کشتن پدر کریتوس این صحنه ها هنوز. که هنوزه من از تکرارشون خسته نمیشم،ولی این گاد ۲۰۱۸ رو فقط بزور تمومش کردم،و هیچ انگیزه ای برای ادامه دادن بازی نداشتم،این نظر شخصی منه،و فقط من نیستم که نظرش اینه،کوری بارلوگ با این کاری که انجام داد خیلی از فنای قدیمی گاد رو از این بازی نامید کرد،من خودم از طرفدارای دو اتیشه کریتوس بودم تا قبل از اینکه گاد ۲۰۱۸بیاد،ولی این بازی باعث شد که ذهنیت من از اون دوران درخشانی که گاد داشت خراب بشه،موقع مبارزه با دشمنان همه اطراف زمین و خود کریتوس غرق در خون بودن،کریتوس چشم از حدقه بیرون میاورد،
            کجاست اون کریتوسی که دل و روده کرونوس رو با قاطعیت تمام بیرون اورد؟!!!کجاست اون کریتوسی که با مشت صورت برادرش رو خورد کرد،
            فقط میتونم بگم بارلوگ شخصیت کریتوس رو با اون صحنه که ملکه به گردنش رو با پا میشکونه چکار کرد!!!
            خودت هم گفتی این بحث ها زیاد پیش اومده و به نتیجه ای هم نرسیده،من دلایل زیادی دارم که این گاد خوشم نیومد،اینجا نمیشه مفصل گفت

            • Godofwar0385 گفت:

              حرفایی که زدی درسته ولی یه سوال وقتی داستانای قبلی انتقام گرفتن بودند و به قول شما قرق در خون میشد و دل و روده ی کرونوس رو میریخت بیرون و در اخر انتقام خودشو گرفت به بدترین طرز ممکن و چقدر هم عالی بودندو در اخر گفت انتقام من تموم شد بعد الان سی سال بعد از اون اتفاقاته و دیگه کسی نیست که ازش انتقام بگیره چه لزومی داره که دل و روده بریزه بیرون کلا داستانش یه بخشیش اینه اومده نورس تا از همه ی اونا دور باشه و به زندگیش برسه که بالدر مزاحم کار شد الان همه چی تغییر کرده دیگه اون حس انتقام گرفتن و نداره البته خودمنم عین شما واقعا اهل خشونتم و دوس داشتم خون و خونریزی زیاد ببینم یا اصلا دوس ندارم یه والکری پاشو بزاره رو گردن کریتوس و با لگد بزنه خوب این واسه طرفداران کریتوس خوب نیست ابهت کریتوس میره زیر سوال ولی جنبه های مثبت بازی و نگاه کن ن فقط منفی

              • اصلا تغییر و تحول لازمه ی‌ پیشرفته ، در غیر این صورت که هیچوقت مشخص نمی شد که گاد چه پتانسیل هایی داره.. اگر قرار بود Gow تا آخر انتقام و کریتوس تا آخر بدنبال انتقام باشه که این سری از دست می رفت..
                در ضمن یوزر اسکور عالیه ۹.۱ از بالای ۹۰۰۰ رای و انتخاب گاد به عنوان بهترین عنوان سال از نظر اکثر گیمر ها که در سایت ها رای دادن خودش نشان دهنده ی اینه که بیشتر فن های قدیمی هم راضی اند.. نمونش من و شما ، اصلا وقتی من حضور زئوس و آتنا و بلید ها رو میبینم نمیتونم ناراضی باشم.
                در کل باید ریسک باشه تا این صنعت پیشرفت کنه.. اگر استاد میکامی ریسک نمی کرد و زاویه ی جدید دوربین رو وارد سریه رزیدنت نمی کرد ، اونوقت این صنعت اینقدر پیشرفت می کرد ؟؟ مسلما خیر… حالا بارلوگ هم اومد یک فرانچایزی که در حال از دست رفتن‌ بود رو زنده کرد و اینبار حتی باشکوه تر از قبل هم شد.. نشون داد گه گاد هم میتونه گوتی ، بیگ وینر و… بشه . حالا اگر بارلوگ نبود کی میومد چنین کاری انجام بده ؟؟ کی میومد اینهمه سختی رو تحمل کنه ؟؟ خدا میدونه…

                • Godofwar0385 گفت:

                  صددرهزار حق با شماست بخدا گادهای قبلی واقعا پتانسیل گوتی و بیگ وینرو داشتن و این جدیده هم واقعا داشت بخدا گاد یه بازی معمولی نیست

        • Mikasa گفت:

          رد دد موزیکش عالیه
          ولی خب نظرات متفاوتهD:
          that’s the way it is…

  • AliEM گفت:

    چه رد دد چه گاد هرکدوم هرچی ببرن نوش جونشون. هردوشون به یک اندازه تو همه زمینه ها هم سطح و لایق ستایش هستن. کاش هرسال مثل ۲۰۱۸ همچین بازی های شاهکار و نیز بازی های عالی دیگه ای مثل اسپایدرمن و سلست و اساسین اودیسی و… داشته باشیم. امسال هم تا اینجا رزیدنت اویل و دی ام سی ترکوندن.
    “به امید سالی پربار در صنعت بازی”

  • Godofwar0385 گفت:

    درود بر سانتامونیکا و راکستار واقعا بازی نساختن عشق ساختن ادم نمیدونه چی باید در مورد این دو شاهکار گفت
    گاد واسم یه بازی نیست بخشی از زندگیمه یعنی ۱۴سال پیش واقعا بخشی از زندگیم شد الان ۲۹سالمه ولی یه ذره از عشقم به این بازی و شخصیت کم نشده بلکه هرروز زیادترم میشه
    درمورد رددد بگم راکستار چی خلق کرد واقعا کدوم بازی دیدید انقدر به واقعیت شبیه باشه از جون و دلشون مایه گذاشتن و یه زندگی هدیه کردن به ما یعنی این محیطی که راکستار با این حجم از جزئیات خلق کرد کار هر شرکتی نیست باز هم به امید موفقیت هر دو شرکت و شاهکاراشون

  • چه قدرت نمایی ، شما فقط قدرت نمایی کن.. با اختلاف بیشترین تعداد نامزدی رو آورده ، الان هم با ۱۹۴ گوتی بیگ وینره.. اگر اینو هم ببره دیگه رسما هر مراسمی رو که بوده درو کرده.. گیم آواردز ، دایس آوارد ، و نیویورک آوارد رو تا حالا برده.. مونده بفتا..
    صداگذاری هم که ۴ تا از نامزد هارو اشغال کرده ، الحق که کارش درسته

    • AliEM گفت:

      نه فقط همه مراسم ها بلکه همه سایت ها از جمله ای جی ان پالیگان گیم اینفورمر یوروگیمر و… و نیز حتی از مردم هم تو خیلی از سایت ها مثل متاکریتیک و ای جی ان و… ۷۰ جایزه برده. این وبلاگ از تمام جهان و تمام قاره ها رای های مردم و منتقدا رو جمع میکنه حتی امسال ۵ تا سایت از ایران هم توش ثبت شدن (جلوی هر جایزه نام کشورشو زده). سانتامونیکا و راکستار دم هردوتون گرم.

  • crash گفت:

    God of war بهترین انحصاری سونی :inlove:

  • AidenRa گفت:

    من واقعا درک نمیکنم من به جای فیل اسپنسر بودم با دیدن این چیزا استعفا میدادم اخه خودشون خجالت نمیکشن همه مراسما سونی چندین بازی نامزد و برنده داره در حالی که ایکس باکس فقط فورزا رو داره

  • یا خدا این دیگه چه مراسمیه که RDR 2 نه در بخش بهترین موسیقی نامزد شده نه در بخش بهترین داستان سرایی. برای من RDR 2 بعد از God Of War بهترین بازی نسل هشته، لامصب هر وقت بازیش میکنم اصلا خسته نمیشم.

  • RealAmir گفت:

    چی بود این شاهکار گاد او وار
    البته نباید از رد دد بی همتا هم غافل شد

  • B-E-S-T گفت:

    انقدر تعصبی نباشید قبول کنید این نسخه به پایه ۳گانه نمیرسه افت داشت از نظر تنوع دشمن ها مخصوصا باس ها مبارزات کند حوصله سربر بود :no:

    • Godofwar0385 گفت:

      چیزی هست به نام قدرت درک
      بهتون برنخوره ولی واسه ما و امثال ما که از بازی فقط بکش بکش نمیخایم گاد جدید بهترین بازی نسل هشت چه بسا بیشتر هم شد بازم گفتم بهتون بر نخوره
      خودم عشق گادم فکر نکنم شما یک درصد من عشق گاد باشید حداقل چار ساله تو سایت همه منو میشناسن که چه خاطراتی که با گادهای قدیم دارم ولی گاد جدید واقعا عشقه عشق

نامزدهای مراسم BAFTA Game Awards 2019 مشخص شدند | قدرت‌نمایی کریتوس - گیمفا