۳۴۳ Industries: ما اشتباهات زیادی را در مورد Halo 4 کردیم
۳۴۳ Industries استدیو سازنده اخرین شماره سری Halo است. Frank O’Connor از این استدیو می گوید که این هشتمین بازی از سری Halo است اما Halo 4 اولین عنوان از این سری است که ان ها می سازند.
او اذعان کرد که این استدیو نیاز دارد تا چیزهای بیشتری را یاد بگیرد و البته ان ها در مورد Halo 4 اشتباهات زیادی را کرده اند. مایکروسافت وظیفه بسیار دشواری را پس از کنار رفتن Bungie بر عهده آن ها قرار داد.
Frank O’Connor در پیامی به همه طرفداران در وب سایت رسمی این بازی گفت:
Halo 4 با این که هشتمین عنوان از این سری بود اما این برای بار اول بود که ما یک عنوان از این سری را می ساختیم. اما چیزی که می خواهم در مورد بازی بگویم این است که ما این بازی را از ایتدا ساختیم و زمین و تکنولوژی های موجود در بازی را دوباره خلق کردیم.
پس اجازه بدهید تا در اینجا چیزی را به هواداران بگوییم: ما چیز های زیادی را نیاز داریم تا یاد بگیریم و اشتباهات زیادی را در مورد بازی کردیم که البته می توانستیم بهتر از این هم انجام دهیم و ما این موضوع را می دانیم. اما من نمی خواهم در اوایل سال جدید تفکری منفی داشته باشم چرا که من به تیمم و بازی که خلق کرده اند افتخار می کنم و برای بار اول اصلا بازی بدی نبود.
جا پای Bungie گذاشتن کار بسیار دشواری است، حتی اگر یک تیم خوب داشته باشید. جهان، اب و هوا و اجتماع ها در بازی از چالش های بود که جهت ساخت ان با موتور بازی داشتیم. ۴ سال قبل که کار ما اغاز شد، چالش ها به صورت بذر دانه در توسعه بازی شکل گرفت که در اخر ما توانستیم Halo 4 را با موفقیت بسازیم.
O’Connor با نگاهی به اینده از جامعه ساخته شده در بازی می گوید:
سختی، تخیل، درگیری ها، صداها، تنوع هوش مصنوعی شخصیت ها و دشمنان، گروه ها و افراد، هر یک به صورت ماهرانه و به صورت متنوع و کاملا متفاوت در جهان Halo شکل گرفت. شما مردم برای بازی که ساختیم پول پرداخت کردید، پس همه شما در ساخت و توسعه بازی نقش داشتید.
این ممکن است پایان انجه شما تصور می کنید نباشد. ما فکر می کنیم تیم ما در مسیر درست بازی را ساخته است و در واقع ساخت بازی همچنان ادامه دارد.
O’Connor هیچ اشاره ای به قسمت بعدی Halo نکرده است اما به احتمال زیاد با امدن نسل بعد ما شاهد عرضه عنوان جدید از این سری بر روی کنسول بعد مایکروسافت باشیم.
به صورت فنی، باید به صورت گذشته ساخته می شد اما ما به اینده بسیار هیجان انگیزتر نسبت به گذشته نگاه می کنیم. هیجان زده ایم در مورد چیزی که هم اکنون تیم ما در حال کار بر روی ان است و هیجان زده نسبت به اینده Halo . اینده ای که می خواهیم شما جزیی از ان باشید. اینده ای که می خواهیم ما برای شما بسازیم.
Halo 4 برای X360 در ماه نوامبر گذشته منتشر شد و امتیاز ۸۷ را از سایت Metacritic دریافت کرد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
هیلو که بازی خوبی بود به غیر از افت فریم در قسمت های شلوغ بازی مشکل دیگه ای نداشت
دوست عزیز بازی تکنولوژی FXAA رو پشتیبانی میکنه که همینجور که میدونید با وجود FXAA نرخ فریم ریت بازی ثابت میمونه و منم بعد از ۵بار تموم کردن بازی هنوز کوچکترین افت فریمی ندیدم .
شیان جان حتی با تکنولوژی FXAA بازی روی co op می تونه افت فریم پیدا کنه ، پس شاید منظور god of ps هم همین بوده ،نه؟
بله بنده هم نظرم همین بود شایان جان
:yes: :yes: :yes: 😀
معلومه که اشتباه کردندمن به هیچ ازHalo4خوشم نیومدواشکالات زیادی داشت :smug: ولی به نظرمن اگرHalo4سوم شخص بودخیلی خیلی بهترمیشد 😐
اینم باید به بخش دیوانگان جذاب اضافه کنم 😐
من که فعلا بازیش نکردم :-/ :snicker: اما معتقدم آقای ا کانر میتونه یک بازی خوب در حد سری های قبلیش بسازه ومیتونه بانجی رو الگوی خودشون قرار بدن 😉 :laugh:
تا خدا بده ازین اشتباهات
آی گفتی رامین جان :laugh:
Halo 4 و Journey تنها بازیای بی نقص ۲۰۱۲ بودن..هیلو ۴ شاهکاری تمام عیار بود..واقعا خوشحالم که مفتخر به انجامش شدم!!
اشتباه لوپی بوده…
مورد نداره…!
چرا کامنت من برداشتین ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)
لطف کنید فارسی تایپ کنید.
halo خیلی به ریشه هاش پایبند بوده.این ویژگی واسه خیلی ها تلخ تموم شده و باعث شده از halo خوششون نیاد.
خیلی دوست داشتم داخل این بازی یه فلش بک هایی به زمان ما وجود می داشت.
داغ دیدن چهره چیف هم که بماند.
در کل این بازی شاهکاریه توی دنیای بازی.