کیفیت اجرایی بازی Sekiro: Shadows Die Twice برروی کنسول پلیاستیشن ۴ پرو مشخص شد
وبسایت Digital Foundry که اخیرا موفق به تجربهی بازی Sekiro: Shadows Die Twice شده است، به تازگی تحلیل اولیهی خود از عملکرد این بازی را به اشتراک گذاشته و بر اساس اطلاعات منتشر شده، ظاهراً بازی Sekiro: Shadows Die Twice برروی کنسول پلیاستیشن ۴ پرو با رزولوشن ۱۰۸۰p نیتیو اجرا میشود و نرخ فریم این بازی نیز قفل نشده است.
وبسایت Digital Foundry گزارش میدهد که بازی Sekiro: Shadows Die Twice برروی کنسول میان نسلی پلیاستیشن ۴ پرو نه بارزولوشن ۴K، بلکه با رزولوشن ۱۰۸۰p نیتیو اجرا خواهد شد؛ دقیقا مشابه بهروزرسان پلیاستیشن ۴ پرو که برای بازی Dark Souls 3 منتشر شد. اما Digital Foundry از نرخ فریم چشمگیر این بازی گزارش میدهد. ظاهراً نرخ فریم بازی Sekiro: Shadows Die Twice قفل نشده و در حالت عادی میان ۴۰ تا ۶۰ متغیر است که در قسمتهای پرجزئیات و سنگین یا مبارزات بازی به ۳۰ فریم بر ثانیه میرسد.
اگرچه، تحلیل ارائه شده توسط وبسایت دیجیتال فاندری، بر اساس نسخهی اولیهی بازی صورت گرفته و ممکن است نسخهی نهایی بازی Sekiro: Shadows Die Twice از رزولوشن ۴K پشتیبانی کند؛ موضوعی که به زودی و با انتشار بازی طی ده روز آینده از آن مطلع خواهیم شد.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان منتشر خواهد شد. پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، نگاهی به پیش نمایش آن به قلم مصطفی زاهدی تحت عنوان سایهها دوبار می میرند، بازیبازان صدها بار!!! | پیش نمایش Sekiro Shadows Die Twice داشته باشید. همچنین به تازگی مصاحبهای با آقای هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Sekiro: Shadows Die Twice، صورت گرفته است؛ مصاحبهای خواندنی که شاید با مطالعهی آن بتوانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را پیدا کنید.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
Wow 1080
اونم نه ۶۰ فریم ثابت 😐 😐
بازی های میازاکی رو که اصلا وقت نمیشه از گرافیکش لذت ببری فقط یادمه dark souls 2 رو اون اوایلش از غروب و مناظر دور دست لذت بردم و بعدش دیگه فقط حواسم به دشمنا و حملاتشون بود(لامصب در جعبه رو هم نمیشه با اطمینان باز کرد 😀 )
واقعاً خسته نباشن فول اچ دی با فریم متغیر بین شصت تا سی
احتمالا سی فریم لاک بذارن یا اینکه بلاخره یه جوری اپتمایزش کنن که فریم حداقل از پنجاه پایین تر نشه و گرنه بازیش لگی میشه شدید و فاجعه.
پس رو کنسول ps4 معمولی چیه کیفیت 😐
شاید برای ایرانیا سخت باشه اومدن کنسول جدید بخاطر مساعل مالی ولی الان واقعا سخت افزار کنسولای نسل هشت برای این بازی ها ضعیف شده و با هزار بدبختی گرافیکی بین لو و مدیوم میدن دقیقا مثل اواخر نسل هفت ک از نهایت قدرت کنسول ها استفاده میکردن و بازم کم میومد حالا شما فکر کن یه کنسول رو میخریدی ۳۰۰ هزار تومن یا بازیارو ۶۰ هزار تومن اون موقع خوشحالم بودیم ک کنسول جدید با گرافیک شاخ میاد
فریم فوق العاده و چشمگیر برای پرو روی ۱۰۸۰ میشه ۴۰ تا ۶۰ و گاهی ۳۰ یکم خبرش ایراد داره به نظرم !!!!!!!!!!!!!!
چون داریم به نسل۹ نزدیک میشیم دارن کم کم کیفیت بازیارو رو کنسول کمتر میکنن یادتونه سر بلک اپس۳ چیکار کردن
کلا بخش سینگل پلیر نداشت 😀
گرافیکم در حد call of duty mw1 بود 😐
دوستان به نظر شمام گرافیک بازی ضعیفه یا من فقط اینجوری حس میکنم . مخصوصا تو قسمت طراحی چهره .
اگه ایجوریه پس چرا نسخه pc حداقل سیستمش اینقدر پایین بود؟
تو سیستم پیشنهادی گرافیکو زده بود Radeon RX 570 که قدرتش اندازه PS4 Pro هست علت اینکه ۱۰۸۰P و با فریم متغیر اجرا میشه اینه که جزئیاتش رو Very High یا Ultra تنظیم شده که کاربرا بهترین تجربه بصری رو داشته باشن از این عنوان.
من تریلر ۲۰ دقیقه ای بازی رو به دقت دیدم. گرافیک فنی بازی، بافت ها و نورپردازی یکی از بهترین های نسل به شمار میره. از نظر گرافیک هنری هم اینو فقط بگم که هر عکسی از هر لحظه بازی بگیرید خودش ی تابلوئه نقاشی هست و شاهکاری که نمونش رو تو بازی های شرقی با این تم و فضا ندیدم!
در باره نرخ فریم هم صحنه های شلوغی رو ندیدم ولی هنگام پرش ها و استفاده از قلاب خیلی نرم بود و مبارزه با اون چهار سرباز هم افت فریمی حسنکردم…