نگاهی به پشت صحنهی ساخت Fatalityهای بازی Mortal Kombat
زمانیکه به Mortal Kombat فکر میکنید اولینبار چهچیزی به ذهن شما خطور میکند؟ مطمئنا اولین مورد Fatalitieهای این بازی است. این حرکات بیش از اندازه وحشیانه و خشن هستند اما بهطور عجیبی محبوبیت زیادی بین هواداران این بازی دارد و به همین دلیل بدیهی است که استودیو سازنده زمان زیادی برای ساخت این بخش از بازی Mortal Kombat صرف میکند.
اخیرا در یک ویدیو منتشر شده کارگردان بخش Fatalitieها آقای اد بون (Ed Boon)، توضیحاتی درمورد فرآیند ساخت این بخش از بازی داده و عنوان کرد که ساخت، توسعه و شبیهسازی هریک از این بخشها ماهها به طول انجامیده و در ادامه توضیحاتی درمورد فرایندهای بالا میدهد.
وی در ادامه درمورد فلسفه توسعه Fatalitieها گفت:
توسعه دهندگان تلاش میکنند تاجای ممکن این حرکات را طبیعی بسازند و همچنین سعی شده تا بیشتر حرکات تقلیدی یا بهنوعی شبیهسازی شده باشند. هرچه خشونت بیشتر باشد بهتر است. این صحنهها چیزی نیستند که کسی بتواند به آنها نگاه و یا حتی فکر کند و من هم نمیخواهم اما خیلی مسخره است که به یک نفر از پشت سر ضربه بزنید و بعد تمام صورتش بیرون بریزد، این واقعا مسخره است.
ما تا بهحال یازده نسخه از این بازی را ساختیم و هرکدام از نسخههای جدید خشنتر از نسخه قبلی هستند. در Mortal Kombat 11 این بخش یک پارودی از نسخههای قدیمی به حساب میآید.
اد بون قبلا هم درمورد زمانگیر بودن ساخت این بخش از بازی صحبت کرده بود و در این ویدیو هم عنوان کرد که ۵۰ درصد زمان ساخت بازی صرف طراحی و شبیهسازی Fatalitieها شده است.
Mortal Kombat 11 در روز سهشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۹۸ (۲۷ آوریل) برای کنسول های ایکسباکسوان، پلیاستیشن۴، نینتندو سوییج و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
جهت مطالعه سایر اخبار مربوط به این بازی اینجا را کلیک کنید.
لینک دانلود با کیفیت ۴۸۰p / لینک دانلود با کیفیت ۷۲۰p / لینک دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p
نظر شما کاربران گیمفا در رابطه با Fatalitie های این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
خشونت مورتال کامبت یک خشونت ازار دهنده نیست بلکه یک خشونت بسیار خوشمزه و لذیذ هستش و بعضی اوقات هم جنبه طنز داره خلاصه مورتال کامبت خیلی برای ارامش ذهن و تمرکز مفیده هر وقت بازیش میکنم کل وجودم در ارامش فرو میره از یوگا هم بهتره…
اون فیتالیتی که دختر میزنه به :bomb: :soccer: :camera: :airplane: :musicnote: طرف، خیلی باحال بود.
واقعا جزئیات فیتالاتی ها بی نظیر برای پی بردن بهش فقط کافی به نوع چهره اون کارکتری که حرکت تمام کننده روش اجرا میشه دقت کنید و تفاوت حس کنید
تو فقط بگو نوبم هست وگرنه خیلی ضد حال میشه اونوقت :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry:
تموم قشنگی مورتال کمبات به فیتالیتی هاس. وگرنه هیچ فرقی با تیکن و استریت فایتر نمیکرد
مورتال کامبت توی دنیا به فیتالیتی هاش معروفه و از اولین نسخه تا الآن هر بار خشن تر شده و پیشرفت کرده اکثر فراینچز های بازی ها که از قدیم بودن بخاطر استودیو هاشون دیگه متوقف شدن و ساخته نمیشن مثل سری متال گیر و… ولی به لطف استودیو ندرریلم بعد از ورشکست شدن midway این سری داره به اوج برمیگرده.
یچیزی رو نفهمیدم. چجوری کله ای که یخ زده موقع خورد شدن خونش میپاشه اینور و اونور؟ مگه نباید خونشم یخ زده باشه؟
تقریبا هشتاد درصد افرادی که اون فیتالیتی ساب زیرو رو میبینن همینو میپرسن: )))
بزار بهت بگم که جاذبه هم جلوی یخ ساب زیرو بی معنیه 😎 😎 😎 😎
یک نفر زمینه داستانی اسکورپیون رو شرح بده برامون
چطوری میشه ضربه زد تو … بعد نخاع طرف پرت بشه بیرون 😐