گزارش: تاریخ انتشار نقدها و نمرات Crackdown 3 مشخص شد
پس از گذراندن روند توسعهی طولانی و چندین تاخیر متوالی، بالاخره زمان زیادی تا انتشار Crackdown 3 باقی نمانده است. با توجه به مشکلاتی که در طی توسعهی این بازی رخ داد، قطعاً بازیبازان نگران کیفیت نهایی هستند. اما خوشبختانه چند روز پیش از عرضهی بازی، شاهد انتشار نقدها و نمرات آن خواهیم بود.
طبق گفتهی دانیال احمد (Daniel Ahmad)، تحلیلگر Niko Partners، نقدها و نمرات Crackdown 3 چهار روز پیش از عرضهی بازی منتشر خواهند شد. این بدین معنی است که اولین نقدهای بازی در تاریخ دوشنبه ۲۲ بهمن (۱۱ فوریه) در دسترس قرار خواهند گرفت. البته در حال حاضر وبسایتهای Metacritic و Opencritic این موضوع را تائید نکردهاند. اما با توجه به سابقهی این شخص، به نظر میرسد که تاریخ اعلام شده زمان مناسبی برای انتشار نقدها و نمرات است.
جدیدترین ساختهی سومو دیجیتال (Sumo Digital) به همراه یک بخش کامل تکنفره و همچنین حالت ۵v۵ چندنفرهی Wrecking Zone عرضه خواهد شد. همانطور که میدانید، بخش چندنفرهی بازی قرار است تا قدرت تخریب پذیری سیستم ابری مایکروسافت را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، طبق توضیحات توسعه دهندگان، این عنوان فاقد بخش بتل رویال و همچنین لوت باکس خواهد بود.
بازی Crackdown 3 در تاریخ جمعه ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۱۵ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. همچنین طبق سنت دیگر عناوین فرست پارتی مایکروسافت، مشترکین Xbox Game Pass میتوانند از طریق این سرویس، بازی Crackdown 3 را در روز عرضه تجربه کنند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
امیدوارم انحصاری قوی و موفقی بشه حتما واسه طرفداراش :yes:
انحصاری؟ خدایی؟؟؟ :cigarette:
کار به محتوای بازی و اینکه خوبه یا بد ندارم
ولی اگه این تخریب پذیری ۱۰۰ درصدی واقعا عملی شده باشه و “همه چیز” توی مولتی بازی قابل تخریب باشه
اولین بازی در تاریخ میشه که با پردازش ابری جواب داده البته قبلا هم عناوینی بودن که از سیستم ابری استفاده کنن ولی تخریب پذیری ۱۰۰ درصدی نداشتن
خیلی وقت پیش شنیدم ۲۰ برابر قدرت کنسول منتظرم اینم واقعا می تونند یا فن هاشونو سرکار گذاشتن
ببین یه کنسول با سخت افزار محدود هیچوقت نمیتونه محیط کاملا تخریب پذیر رو پردازش کنه
سیستم ابری که بهش وصل بشی به اندازه ۲۰ کنسول ONE و ۱۲ کنسول ONE X هست و فقط از این طریق میشه به این تخریب پذیری رسید
سلام
این بازی آخر نفهمیدم آفلاینه یا کلا آنلاینه
سلام
هم افلاین داره هم انلاین
منکه امیدوارم بالاى ۸۰ بشه تو تریلر آخرى میشد پیشرفت ها رو به وضوح دید :yes:
متا مهم نیست
مهم اینه که دل طرفداران رو بدست بیاره
هستند بازیهای متا پائین که بسیار پر ارزشتر از عناوین متا بالا هستن
دیگه تاریخ نقد و نمرات کم بود که اینم اضافه شد
متاش از ۷۸ تا ۸۳ میشه
به نظر من از ۶۷ تا ۸۱ میشه پیش بینی کرد براش
چه خبره بابام
۶۷ 😐
یا ابلفضل رسید روز موعود 😀
تو گیمفا و سایتای همسایه جنگ بزرگی میشه :rotfl:
حالت وسطی نداره یا بازی خوب میشه اینوریا میپرن به اونوریا یا بد میشه اونوریا میپرن به اینوریا!! :/
خدایا خودت ختم به خیرش کن :laugh: :yes:
چقد اسکرین شات قرار رو شه :rotfl: :rotfl:
وی پی ان رو یادت رفت بگی 😉
بالاخره برای جماعت بیکار هم باید کار جور میشد که به زودی…
ناامیدم درباره این بازی و معتقدم در حد بازی انحصاری چیزی به ماکروسافت و صنعت گیم اضافه نمیکنه و در بهترین حالت متاش ۸۳ بیشتر نمیشه.
ای کاش بجای این بازی scalebound توسعه پیدا میکرد.
انحصاری نداشتن یه درده، انحصاری ضعیف داشتن هم یه درد دیگست.
Amir of isfahan@
خیلییییییی جالبه واقعا
نه واقعا خیلیییییی جالبه
تا دیروز که هر چی سونی فن بود میگفت رو اینکه متاش زیر۶۰میشه شرط میبندم 😐 :rotfl:
.
حالا که معلوم نیست کرک داون چطور عمل کنه ولی از کی تا حالا متای۸۳ شده بازی بد؟! ?:-) :laugh:
باشه بای :yes:
رفیق اولا من سونی فن نیستم من گیمرم مولتی پلتفورمم.
دوما اینکه نگفتم بازی بدی میشه ،گفتم انحصاری ضعیف. یعنی نهایتش یه بازی مثه sunsetoverdrive.
اینا انحصاری هستند ولی در مقابل انحصاری های سونی مثل شوخی و جوک هستند البته سوتفاهم نشه من مخلص gears و halo و حتی quantom break و بقیه بازی های خوب دنیا هستم.
تنها تصمیم غلط فیل اسپنسر از زمان اومدنش هم لغو scalebound بود به نظرم، فرصت خلق یک ip جدید و ژاپنی رو از جهان گرفت، بارها هم گفته که به دنبال جذب مخاطب ژاپنی هستیم.
خب همین که میگی سانست بازی ضعیفی بود کافیه واسم که همینجا بحثو باهات تموم کنم :yes:
موفق باشی دوست عزیز :heart:
“انحصاری ضعیف” فرق داره با بازیه ضعیف.
بحثی نداشتیم باهم.
والا بخدا از نظر تعداد هم بگیری مایکروسافت انحصاری داشته اما تاکید روی آنلاین و خلق چیزای کاملا جدید مانع خلق بازی های خوب شده ! ریر یه تجربه کاملا جدید در ساخت بازی جدیدش داشت و یک شاهکار نشد هرچند بازی خوبی هست رمدی بجای گسترش و بهبود فرمول مکس پین و آلن ویک و به خصوص دنیای آلن ویک و فرمول جالبش یه چیز جدید خلق کرد که باز شاهکار نبود یه بازی خوب رو به بالا بود کلا تجربه جالبی بود اما شاهکار نه ! گیرز ۴ هم عالی بود اما شاهکار نه کرایتک هم که با کرایسیس نشون داد میتونه شوتر خوب بسازه شد هک اند اسلش ساز برای مایکروسافت بازم بازی بدی نبود خوب بود اما شاهکار یا عالی نه و … شاید تنها شاهکارای این نسل مایکروسافت اوری و فورزا هورایزن و تا حدودی موتور اسپورت بودن بقیه از عالی و خوب و … جلوتر نیومدن چون اکثرشون دنبال چیزای کاملا جدید بودن در حالی که اگر به انحصاری های های سونی دقت کنی اکثرشون چیزهایی که بلدن و قبلا وجود داشته رو یه پله جلوتر بردن بهتر ساختن و …
متا این بازی کمدی و گرافیک نسل ۶ نهایت ۷۰ بشه :yes:
بنظرم زیر ۶۰ میشه حتما
کجاش نسل ۶ سبک گرافیک واقع گرا نداره نمونش بردرلند !!!! طراحی چهره ها اگر تو بازی اصلی هم مثل تریلرا باشه کاملا نسل هشتیه !!!
یا ابولفضل! دیدن سرانجام این بازی واقعاً هیجان انگیزه و جذابه.
چه عجب پوریا بعد سالی یک نظر گذاشت. :laugh:
نمیتونم واسش صبر کنم :-(( :heart:سایبرپانک سوم شخص :inlove: :yes:
متا ۸۴ ((بیشتر نه )ارزشش رو داره نه بازی جنبه متای بالاتری رو داری) 😎
امیدوارم این سال تا سال ۲۰۲۰ دو سه تا فقط دو سه تا انحصاری جدید برا این نسل بدن 😥
یه ۷۰ دیگه!
به نظر من متای این بازی هفتاد خواهد شد و هرگز هم موفق نمیشه.
هرچند متا اصلا اهمیتی نداره و برای دلخوشی بچه ها و نوبها هست و بازی مثل sea of thieves با متا ۶۹ تونست موفق بشه و الان بعد هشت ماه در توویچ جزو ده تای برتره و همین طور فروش خوبی رو تجربه کرد و ۶ میلیون پلیر بدست اورده تا اینجا و هنوزم پشتیبانی ازش ادامه داره.ولی این بازی هرگز روی موفقیت رو نخواهد دید و کلا بهتر بود کنسل بشه