کارگردان Kingdom Hearts III از هواداران بابت روند طولانی ساخت بازی عذرخواهی کرد
کارگردان بازی مورد انتظار Kingdom Hearts III در مصاحبهی اخیر خود دربارهی دلایل طولانی شدن روند توسعهی این بازی توضیح داده و از هواداران بابت این موضوع عذرخواهی کرده است.
حدود ۱۰ سال از انتشار بازی Kingdom Hears II میگذرد. به احتمال زیاد این انتظار طولانی برای بسیاری از هواداران بسیار سخت و طاقتفرسا بوده است. با این وجود، با توجه به صحبتهای کارگردان بازی، به نظر میرسد این تاخیر دلیلی منطقی داشته و بازی ارزش صبر کردن را داشته است.
آقای تای یاسویی (Tai Yasue)، کارگردان این بازی، در مصاحبهی اخیر خود دربارهی دلیل طولانی شدن روند ساخت بازی پس از معرفی آن در مراسم E3 سال ۲۰۱۳ صحبت کرده است. به گفتهی آقای یاسویی، در زمان توسعهی این بازی، با توجه به قدیمی شدن موتور بازیسازی شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، این شرکت تصمیم به طراحی دوبارهی موتور بازیسازی خود گرفته است. با توجه به تغییر ناگهانی موتور بازیسازی در زمان توسعهی بازی، اعضای تیم نیاز به زمان بیشتری برای یادگیری کار با این موتور و هماهنگ شدن با ویژگیهای جدید آن داشتهاند.
موتور بازیسازی فعلی ما برای توسعهی بازیهای باکیفیت و AAA بسیار مناسب است. با این حال، به دلیل اینکه یک تغییر اساسی در تکنولوژی و عملکرد آن به وجود آمد، مدتی طول کشید تا اعضای تیم خود را با شرایط جدید وفق دهند.
با توجه به اینکه موتور بازیسازی قبلی که در ساخت نسخههای پیشین سری استفاده شده بود، بیشتر برای کنسولهای دستی مانند PSP و ۳DS کاربرد داشت، این تصمیم شرکت اسکوئر انیکس منطقی و درست به نظر میرسد. در ادامهی این مصاحبه، آقای یاسویی از هواداران به خاطر این تاخیر طولانی عذرخواهی کردند.
من واقعا از این بابت که همه را برای این مدت طولانی منتظر نگه داشتم، عذرخواهی میکنم. ساخت بازی مدتی طول کشید ولی ما میخواستیم مطمئن شویم که کیفیت بازی در سطح انتظارات هواداران است. من بیشتر از هر زمان دیگر در طول ۲۰ سال فعالیتم به عنوان بازیساز، امیدوار هستم که شما واقعا از تجربهی این بازی لذت ببرید.
روند ساخت بازی Kingdom Hearts III به اتمام رسیده است. هواداران میتوانند بالاخره پس از سالها انتظار، این بازی را در تاریخ ۹ بهمن ماه سال جاری (۲۹ ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان تجربه کنند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
با تک تک سلول هام منتظر و مشتاق این بازیم :inlove:
به این بازی علاقه ندارم
.
« ……………………………………….. ، بخدا فقط نظر شخصیم رو گفتم »
کاش همه وقتی در مورد بازی های ژاپنی نظر میدادن همین جوری بود
یجوری فکت میدن انگار هر کی بازی های ژاپنی رو دوست داره یه تخته اش کمه
من به شخصه بازی های ژاپنی زیادی بازی کردم و لذت بردم و لی این بازی رو نمیتونم یک بازی ژاپنی در نظر بگیرم چون وجود دیزنی در این بازی آزارم میده و هیچ وقت نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم.
اینم تو دلم مونده بود بگم که از زمانی دیزنی سری star wars رو در دست گرفته این سری پر محتوا رو به قهقرا برده