توضیحات آقای ساکورای در مورد نحوهی تطبیق شخصیتهای ترد پارتی با بازی Smash Bros
Super Smash Bros مجموعهای است که سابقهای طولانی در اضافه کردن شخصیتهای ترد پارتی مشهور دارد. همانطور که میدانید، بازیهای نینتندو و همچنین شخصیتهای آنها دارای یک استایل هنری باثبات و لحن تقریباً مشابهی هستند. اما زمانی که شخصیتهای ترد پارتی را وارد معادله میکنیم، قضیه بسیار جالبتر میشود.
برروی کاغذ، حضور شخصیتی مانند Snake در کنار Pikachu بسیار عجیب به نظر میرسد. اما در عمل هیچ چیز عجیبی مشاهده نمیشود؛ تا حدی که مبارزهی Snake با Kirby و یا نبرد Cloud و Diddy Kong اتفاقی معمولی است. چطور چنین چیزی ممکن است؟ برای مثال، بازی PlayStation All Stars Battle Royale را در نظر بگیرید؛ در آن بازی حتی زمانی که تنها شخصیتهای شرکت سونی در کنار یکدیگر قرار میگرفتند، شاهد وجود برخی تضادها در لحن و ظاهر آنها بودیم. پس مجموعهی Smash Bros چگونه قادر است تا علاوه بر شخصیتهای نینتندو، شخصیتهای ترد پارتی را نیز به این خوبی با بازی تطبیق دهد؟
در مصاحبهای با مجلهی EDGE، آقای ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai)، خالق و کارگردان سری، در مورد تطبیق شخصیتهای ترد پارتی صحبت کرده است. وی توضیح داد با اینکه تمام افراد و شرکتهای مربوطه سعی میکنند تا با یکدیگر به توافق برسند. اما شخصیت مذکور همیشه با در نظر گرفتن سری Smash Bros بازسازی و بازنگری میشود.
در برخی موارد من شخصاً با خالقین اصلی دیدار میکنم اما به صورت کلی، این ارتباط به وسیلهی نینتندو برقرار میشود. علاوه بر این، من الزاماً با خالق اصلی ملاقات نمیکردم؛ مانند زمانی که به صورت مستقیم با سری Kirby در ارتباط بودم اما از پروژههای دیگر خبر نداشتم.
ما تغییرات متعددی را انجام دادهایم تا مشاهدهی شخصیتهای واقعی و کارتونی در یک صفحه و در کنار یکدیگر طبیعی و عالی به نظر برسد. همچنین حرکات شخصیتها نیز از همان اول با در نظر گرفتن استایل Smash Bros ساخته میشوند. سپس نتیجهی نهایی را برای بررسی به دیگر شرکتها ارسال میکنیم تا آنها اشکلات موجود را به ما اعلام کنند. ممکن است چیزی که در Smash Bros ساخته میشود با ساختهی اصلی متفاوت باشد. اما در نهایت ما تلاش میکنیم تا هر دو طرف را راضی کنیم.
چیزی که همیشه در طی ساخت این مجموعه به آن فکر میکردم این است که اگر ساختهی من باکیفیت باشد، مردم نیز از آن حمایت خواهند کرد. من حس میکنم که افراد داخل و همچنین خارج از شرکت انتظار دارند که Smash Bros. Ultimate این کار خود را به خوبی انجام دهد.
قطعاً زحمات آقای ساکورای جواب داده و بازی Super Smash Bros. Ultimate توانسته است تا منتقدین و طرفداران را به خوبی راضی کند. حال اگر صحبتهای آقای رجی فیس امه (Reggie Fils-Aime) را نیز در نظر بگیریم، احتمالاً شاهد شخصیتهای ترد پارتی بیشتری خواهیم بود.
بازی Super Smash Bros. Ultimate هماکنون به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
دمت گرم ساکورایی…
برای این صنعت موهبته این بشر :heart: :heart: :heart:
به کوری بارلوگ و کوجیما نمی رسه :kissed:
شماها واقعاً سالمید؟
یعنی چشم دیدن تعریف از یه بازیساز مطرح دیگه رو هم ندارید؟
واقعاًً؟؟
به به جوکر تو ایپ بازی خیلی باحاله میگم یه چیزی پرسونا مگه واسه سوتی نیست ؟