حداقل ۸۰۰ توسعهدهنده در ساخت Resident Evil 2 Remake نقش داشتهاند
بهزودی شاهد عرضه بازی Resident Evil 2 Remake خواهیم بود و شرکت کپکام (Capcam) در حال انتشار جزئیاتی از روند توسعهی بازی است.
اخیرا در یکی از شبکههای ژاپنی زبان به نام NHK برنامهای برگزار شد که در آن شاهد حضور اعضای شرکت کپکام بودیم. در این برنامه اطلاعات جالبی از روند توسعهی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد که توجه بسیاری از طرفداران کارکشته این سری را به خود جلب کرد.
بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی کپکام، حداقل ۸۰۰ توسعهدهنده در ساخت بازی Resident Evil 2 Remake نقش داشتهاند که شامل برنامه نویسان، طراحان، مدلها و دیگر اعضای استودیو میشوند. این بدان معناست که تعداد توسعهدهندگان Resident Evil 2 Remake، چیزی در حدود ۲۰۰ نفر بیشتر از تعداد توسعهدهندگان Resident Evil 6 است.
باید در نظر داشت که بازی Resident Evil 6 با داشتن ۶۰۰ توسعهدهنده یک بازی بسیار عظیم بود که در آن شاهد سه بخش داستانی متفاوت و حدود ۳۰ ساعت گیمپلی و پشتیبانی کامل از حالت Co-Op بودیم.
حال این عدد را با تعداد توسعهدهندگان ۸۰۰ نفری Resident Evil 2 Remake مقایسه کنید تا به تلاش قابل تحسین کپکام برای ساخت عنوانی فوقالعاده پی ببرید. تاکنون شاهد نمایشهای مختلفی از Resident Evil 2 Remake بودهایم که همهی آنها نوید عنوانی قابل قبول را میدهند.
بازی Resident Evil 2 Remake به وسیلهی موتور بازیسازی RE Engine در دست توسعه قرار دارد. این بازی در تاریخ جمعه ۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
اقا نگفتن که این بازی حالت دوربینش مثل re2 ه ps1 میشه یا فقط مثل re4 میشه بازی کرد؟ ?:-) ?:-)
مثل رزیدنت اویل ۲ نسخه ps1 هم میشه بازی کرد اما فکر کنم بعد عرضه بازی این حالت با اپدیت افزوده بشه مثل حالات اول شخص که قرار بود واسه ریمیک اویل ۱ هم بیاد
تازه به نظر من اینجور که بهتره
بابا اروم باشید! فقط یک سوال پرسید خوب چرا منفی!؟
دوست عزیزم دوربین RE4 بهترین دوربین شوتری سوم شخصه که روی این نسخه ی بازسازی ترکیب کردن بخاطر این که اون دوربین طرفدار و محبوبیت زیادی داره برای شوتری سوم شخص.
دوربین RE2 PS1 که خیلی قدیمیه چرا دنبالشی؟ چون خیلی سادس گیم پلی بازیرو ساده میکنه پایین میاره فکر نکنم که این نکته رو بذارن توی این شاهکار. (اما این دوربینش RE4 هست که شاهکارترینه)
موفق باشی :rose: :heart:
عزیز من نگفتم که بده من دوست داشتم اونجوری بازی کنم که اون حس نوستالژی رو بده چون خیلی باهاش خاطره دارم همینجوری هم بازی میکنم مشکلی نیست چون این بازی هر جوری باشه شاهکاره. :inlove: :inlove: :inlove:
مراحل البته بعضیا عوض شدن
بعیده با اون دوربین هم اون حس سابق رو بده
باور کن اگه کپکام بیخاد این کارو انجام بده حتما و بدون تردد انجام میده و موفق میشه فقط باید منتظر بمونیم.
اره درک میکنم اما این RE فقط داستانش ترکیب دادن روی دوربین RE4 بزرگترین لذتو به گیمر میبخشه. شایدم اپشنشو جوری طراحی کرده باشن که توان چنین کاری رو داشته باشه (مثلا قدیم RE6 و RE رولیشن میتونستی بری اپشن و لیزر فعال کنی و این خیلی عالی بود) این بار شاید هم لیزر هم دوربینشو هم واسه گیمرا درست کرده باشن.
من واسه این که شمارو درک کردم گفتم که کسی منفی نده :rose: :heart: انشالله همونجور که بخای هم بذارن توی اپشن بازی که اپشن RE همیشه کامله :rose: :heart:
سری اویل با نسخه ۴ شروع کردم خیلی هم بازی قشنگی بود یادمه رو ps2 زیرنویس فارسی داشت بازی میکردیم رو کامپیوتر هم دوبله بود نسخه ۵ و ۶ به اندازه ۴ دل نشین نبودن… اگه قیمت خوب بود این هم بازی میکنیم
۲۰۱۹ قراره بترکونیم و نوید بخش اینده درخشانی برای هنر گیم هستش اخ چه سالی بشه ۲۰۱۹
۸۰۰ نفر؟!! 😐 بابا دست خوش :-* :inlove: :yes:
بله :shy: درواقع منم موهام ریخت و شکر خدا دوباره در اومدن.
اینه که چیزی نیست اونیموشا ۳ اون موقع هزار نفر با اون محدویت ها کار کردن تازه محدودیت تکنولوزی سال ۲۰۰۳ رو هم در نظر بگیر قدیم اینا اساسین دو که صدا پیشه ها هزار نفربودن
عجبا 😐 اصلا چرا راه دور میری داداش.همین rdr 2 سه هزار و سیصد نفر اگه اشتباه نکنم تو ساخت بازی نقش داشتن(البته خیلیاشون صداپیشه npc ها بودن فقط)
حداقل ۸۰۰ توسعهدهنده در ساخت Resident Evil 2 Remake نقش داشتهاند :shy:
ماشالله به کپکام کبیر که اینارو میچرخونه :heart: :kissed: بوس
ایول ایول کپکام کبیره علکی که نمیگیم :rose: :heart: به امید اون روزی که از سختیا خلاص بشی و دد رایزینگ رو بازم بسازی خیلی بازی خاطره انگیزی بود :rose: :heart:
nice
:inlove:
ابرشاهکار.به امید متای بالای نود.منی که از نسل ۵ گیم رو با شرکتهایی مثل کاپکام(که اون زمان حکم ناتی داگ و راکستار الان رو داشت)شروع کردم واقعا لذت می برم که داره به اوج برمی گرده.مطمئنا این بازی علاوه بر چیزهایی که گفتن و لو دادن چیزهای خیلی زیادی برای سورپرایز داره با این تعداد بازیساز.همیشه عاشق آیتم ها و اسلحه ها و لباس ها و مود های این فرانچایز بودم که بعد از بازی تو درجه سختی های مختلف بهت می داد 😀 بهترین تو این زمینه هم re4 بود 😀 یادش بخیر بعد از اولین تموم کردن بازی تم اصلی داخلی بازی که لیان و اشلی بودن جاش رو به تم اون کلبه های روستای واقع در اسپانیا میدادن.یه مود داشت به اسم مزدور که رکوردی بود و میشد با کاراکتر های مختلف از جمله وسکر و جک بازی کرد.راستی کیا اون اسلحه ی برقی یادشونه؟ 😀 یادش بخیر عجب چیزی بود.یه کلش هم یا تیر بی نهایت بود که بعد از چند بار بازی کردن بهت میداد. 😀 یه کت و شلوار خاص هم برای لیان بود که فوق العاده بود و اگه(اشتباه نکنم)دکمه دایره رو سه بار فشار میدادی لیان کلاه ش رو بالا می انداخت و میتونستی با این حرکت و شاتگان یه کمبوی سینمایی برای کشتن خلق بکنی 😀 اشلی هم یه لباس شبیه شوالیه ها داشت که هر وقت دشمنان برش می داشتن از شدت سنگین بودن میخوردن زمین 😀
لذت برم از این کامنت! خیلی ممنون :heart: :rose: من تمامی RE رو یادمه بخصوص RE4 که تاریخی ماند
فدات :-))
به جای استفاده دوباره از ایده های قدیمی یدونه جدیدشو میزنید نه ی رزیدنت ایول قدیمی رو دوباره بازسازی کنید