استودیو Telltale رسما به پایان کار خود رسیده است
استودیوی تل تیل گیمز (Telltale Games) مشکلات عادی خاص خود را در چند سال اخیر داشته است اما هنوز زمان قطعی خاتمهی کاری این شرکت برای ما مشخص نیست. پروژههایی همچون Stranger Things از دور کاری خود لغو شدند و حتی پروژههای در حال توسعه نیز در ابهاماتی باقی ماندند. با این حال، اینطور به نظر میرسد که برگشتی برای این استودیو نمیتوان انتظار داشت و این استودیوی بازیسازی در حال رسیدن به پایان کاری خود است.
خبرگزاری گیم دیلی (GameDaily) اخیرا با بنیانگذار کمپانی شروود پارتنرز (Sherwood Partners)، مارتین پیتچینسون (Martin Pitchinson) که داراییهای این کمپانی را مدیریت میکند، مصاحبهای کرده است و در این گفت و گو او نیز مشکلات اخیر استودیو تل تیل گیمز را تایید میکند. یکی از کارمندان سابق این شرکت نیز به این خبرگزاری گفته است که خدمات سلامتی که برای کارمندان واجدشرایط برقرار بوده از تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۷ (۳۰ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) متوقف خواهد شد. این استودیو قصد دارد تنها خدمه و کارمندان اصلی را نگه دارد تا بازی Minecraft: Story mode را توسعه دهند. این تنها چیزی است که در حال حاضر برای این استودیو اهمیت دارد.
ساخت قسمت های سوم و چهارم فصل پایانی بازی Walking Dead توسط استودیو اسکای باند گیمز (Skybound Games) رسیدگی میشود. بخش بازی اسکای باند که توسط سازندهی بازی Walking Dead، رابرت کیرکمن (Robert Kirkman) تاسیس شده است برروی توسعهی دو قسمت باقی مانده از این بازی کار خواهد کرد. توسعه دهندگان سابق تل تیل گیمز نیز برای همکاری به آنها ملحق خواهند شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
حیف شد.سازنده بهترین بازی سال ۲۰۱۲ از عرش به فرش رسید در ۶ سال 😥 😥 😥 😥 :-(( :-(( :-(( 🙁 🙁 حیف شد 😥 😥 :pain: :worship:
داداش به اوج رسیدن سخته ولی سختر از اون در اوج موندن خیلی از استدیوهای صاحب نام و فوق العاده یا گند زدن به اسم خودشون یا کلا تعطیل شدن
هزینه کردن برای بازی که خواهان نداره میشه این تازه بدون اسپانسر بودن و مدیریت بد و یکی نبودن دخل و خرج و کلی دلیل دیگه.مایه تاسفه
ورشکستگیش قابل پیش بینی بود :yes:
این شرکت خلاف جریان صنعت گیم حرکت میکرد.. صنعتی که داره به سمت بازی های تمام آنلاین باشکوه و عظیم میره و گیم پلی و گرافیک نقش اساسی رو درشون داره :yes:.. این چشم انداز صنعت گیم در آیندست
سازنده هایی هم مثل کوانتیک دریم هم اگه زیر سونی نمیرفت دقیقا به همین سرنوشت دچار میشد، ولی حیف که دچار نمیشه
.
به آقای احسان دهشیری هم بخاطر اولین پستشون که در گیمفا میزارن تبریک میگم و امیدوارم با ما گیمرای سبز مهربون باشن:cool:
قابل توجه دوستان جعبه فن و pc فن کلا فرقی ندارن اگه کوانتیک دریم بازی بسازه و حتی یک نفر هم نخره من خودم با کله میخرم . خواهشا استودیو های بازی سازی خودتونو با این استودیو شاهکار و ناب قیاس نکنید اصن در حدش نیستین
صنعت داره به سمت بازی های آنلاین و گرافیک میره؟ :rotfl: :rotfl:
بعدشم؛ کوانتیک دریم مثل تل تیل سالی ۵ تا بازی نمیده بیرون، کل کسایی که PS3 داشتن بازی Heavy Rain یکی از بهترین بازی های عمرشون بوده! بازی Detroit رو واقعا با Minecraft Story Mode مقایسه میکنی؟ :laugh:
حتی Fahrenheit رو من الانم بازی میکنم کلی لذت میبرم. گیمر سبز باش ولی فن بوی نباش 😉
عاشق بازی های این استودیوی خدا بیامرز بودم بازی هاش نسبتا کوتاه بودن ولی چند روز پیش یاد بازی walking dead که چهار سال پیش بازی کردم افتادم انگار این بازی رو ۱۰۰ بار بازی کردم اپیزود به اپیزود این بازی رو یادم بود
هعییی روزگار… :cigarette:
کل سقوط این استدیو بخاطر پول و بازی های ضعیفش بود که فروشی نمیکرد و فقط برای بخشی خاص از گیمر ها با سلیقه خاص بود اگر یک بازی انلاین می ساخت الان شاید این اتفاقات نمیفتاد…