توضیحات جالب توسعه دهندهی سابق تلتیل در مورد مشکلات عناوین این استودیو
به تازگی یکی از توسعه دهندگان سابق استودیوی تلتیل گیمز (Telltale)، در مورد مشکلات عملکرد بازیهای این استودیو صحبت کرده و توضیحات جالبی را از نحوهی توسعهی این عناوین ارائه داده است.
قطعاً اگر بازیهای این استودیو را تجربه کرده باشید، حتماً میدانید که برخی از آنها دارای تعدادی باگ هستند. حال حتماً با خود میگوئید که حتماً دلیل اصلی این مشکلات، استفاده از موتور قدیمی تلتیل است. اما توضیحات خانم امیلی گریس باک (Emily Grace Buck)، طراح داستان استودیوی تلتیل، حقیقت دردناکی را فاش کرده است. به گفتهی وی، “برخی از این صحنهها آن قدر دیر دوباره از نو طراحی میشدند که دیگر زمانی برای بهبود انیمیشن یا سینماتوگرافی (cinematography) باقی نمیماند.”
معمولاً بازیهای تلتیل گیمز به خاطر تعداد زیاد باگها و مشکلات نرخ فریم سرزنش میشدند. بله، ما برخی از این مشکلات را داشتیم. اما اکثر مواردی که مردم فکر میکردند باگها و مشکلات نرخ فریم از موتور است، در واقع صحنههایی بودند که آن قدر دیر دوباره از نو طراحی میشدند که دیگر زمانی برای بهبود انیمیشن یا سینماتوگرافی باقی نمیماند. چیزی که شما مشاهده میکردید محصول یک موتور پر از باگ نبود بلکه در واقع نتیجهی یک مدیریت پر از اشکال بود.
همچنین خانم گریس باک در ادامه توضیح داد که طرح اولیهی آنها برای بازی Minecraft: Story Mode، “مناسب کودکان کوچک نبود”. در واقع اگر توسعه دهندگان با همان برنامهی اولیه جلو میرفتند، سازمان رتبه بندی سنی (ESRB) درجهی T را به بازی میداد. خانم گریس باک از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
مشکل اصلی این استدیو پول بود این استدیو با کم ترین هزینه ممکن بازی هاش رو میساخت که در واقع میخواست از کم ترین پول بهترین عنوان رو بسازه که این کارم کرد اما دیدید که شکست خورد کلا برای بازی سازی به پول عظیمی احتیاجه
بابا اینا چقدر حرف میزنن؟ خب ورشکت شدین برین یه گوشه یه پولی در بیارین روزی یه حرفی میزنن انگار باورشون نشده همه چی تموم شده .
نمیدونم شاید اشتباه میکنم ولی عناوین Telltale روی PS4.ps3,و مخصوصا اندروید تجربه کردم ولی مشکلی نداشتم چه افت فریم یا باگ دیگه
این قسمت دوم the wolf among us چی میشه پس 😥
آه bigby :-X
یک استودیو مسخره
با بازیهای مسخره
حیف اون گوتی …
تو بهتره از دنیای گیم خداحافظی کنی