بتسدا: تمام آنلاین شدن Fallout واقعاً ترسناک است
Fallout و آنلاین بودن، مواردی نیستند که عادت به در کنار هم قرار گرفتنشان باشیم. در واقع همهی ما مجموعهی Fallout را با دنیایی عجیب و متنوع، ماموریتهای متنی، Speech Checkها و مواردی از این قبیل میشناسیم اما Fallout 76 و رویکرد تمام آنلاین بتسدا (Bethesda) در رابطه با آن، هنوز هم برجسته و بحثبرانگیز است.
البته به نظر میرسد بتسدا نیز به این موضوع واقف است چراکه به تازگی پیت هاینز (Pete Hines)، مدیر بخش بازاریابی این شرکت، در مصاحبه با وبسایت GameSpot بیان داشته است که بردن مجموعه به سمت آنلاین محوری، برای تیم سازنده نیز بسیار سخت بوده است؛ مخصوصاً که Fallout 76 تفاوت فاحشی با تمامی عناوین تیراندازی و MMO دارد:
زمانی که قصد داشتیم این کار را انجام دهیم، میدانستیم که قرار نیست این عنوان در حد بخش چندنفرهای برای Fallout 4 باشد. ذاتاً این بازی باید طوری به نظر برسد که برای بازیبازانی با سلیقههای مختلف، تجربهی دلخواهی را فراهم کند. ما در حال کار برروی عنوانی MMO نیستیم و Fallout 76 از آن دست بازیهایی که در آخر تنها یک نفر باید زنده بماند (اشاره به بتل رویال) نیست، این بازی همچنان یک عنوان نقشآفرینی است. Fallout 76 دارای برخی عناصر شبیه به عناوین آنلاین دیگر است اما بله، در ذات خود چیزهای متفاوتی دارد و شامل عناصری است که بسیار آشنا به نظر میآیند.
به عنوان مثال لحن، انرژی، فضا و احساس جهان بازی میتواند راه طولانی را طی کند تا به شما حس آشنا بودن با عناوین قبلی مجموعه را بدهد. اگرچه چیزهای متفاوتی وجود دارد اما این همچنان یک جهان از مجموعهی Fallout است. اما بله، Fallout 76 برای اینکه بخواهد بخشی از دنیای Fallout باشد واقعاً ترسناک است و ما نیز کاملاً از این موضوع آگاه هستیم. ما تغییرات متفاوتی ایجاد میکنیم و بازیهای متنوعی میسازیم اما این بازی، چیزی است که برای امتحان و دیدن نتیجهی آن هیجانزده هستیم.
بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برروی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. در صورت تمایل میتوانید حجم مورد نیاز برای ذخیرهی این عنوان را از طریق وبسایت گیمفا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
با توجه به افزایش چشمگیر سرعت اینترنت و تقریبا رایگان شدنش ( غیر از ایران که برعکسه) آنلاین شدن بازی ها مشخص بود و قابل قبول هست اما مشکل Pay to win شدن بازی های آنلاین هست، میان تمامی ایتم های حیاتی بازی رو که برا نفس کشیدن لازمه وصل می کنن به درگاه پرداخت تا پول هم ندی خبری از پیشرفت نسیت، آنلاین شدن به این سبک قابل قبول نیست، وگرنه آنلاین شدن بازی حتی با پرداخت درون برنامه ای غیرمغرضانه جالب هم هست
من که اصلا حس خوبی ندارم در این باره و حس قوی ای بمن میگه این بازی یا شکست میخوره اگرم شکست نخوره مطمعنا هم سطح نسخه های قبلیش نیست !
ین بازی یه بازی فرعی مخصوص آنلاین دوستاست یا ادامه یfallout 4؟ممنون میشم جواب بدید.
این بازی جدا و فرعی هستش دوست عزیز و ربطی به fallout 4 و همینطورهم fallout 5 (به احتمال زیاد) نداره .
حیف که انلاین
خب پس چرا تمام آنلاین میزارینش آخه :-X