اطلاعات جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد
بازی Red Dead Redemption 2 در طی چند هفتهی آینده منتشر خواهد شد و بالاخره انتظار هواداران برای این عنوان پایان میگیرد. استودیو راکاستار (Rockstar) نیز با انتشار اطلاعات و تصاویر جدید در این هفتههای پایانی آتش ذوق هواداران را شعلهورتر میکند. چندی پیش بود که اطلاعات زیادی در رابطه با اسلحههای این عنوان منتشر شد که در اینجا میتوانید آنها را مطالعه کنید. همچنین حجم نسخهی اکسباکس وان این عنوان نیز مشخص شده است که خبر مربوطه را میتوانید در اینجا مشاهده کنید. امروز نیز اطلاعاتی در رابطه با مدت زمان بازی منتشر شده است.
استودیو راکاستار میخواهد اطمینان حاصل کند که تا زمان عرضهی بازی، هواداران حتی یک لحظه از فکر بازی بیرون نیایند. یکی از اعمالی که راکاستار در راستای این هدف انجام داد این بود که به تعدادی این اجازه را داد که ۶ ساعت ابتدایی بازی را تجربه کرده و نظر خود را با دیگران در میان بگذارند. آقای گلدبرگ (Harold Goldberg) یکی از کسانی بود که این افتخار نصیبش شد. او در رابطه با تجربهی خود چنین میگوید:
من با تجربهی بازی Red Dead Redemption 2 باری دیگر ایمان آوردم که استودیوی راکاستار میتواند بازیهای رایانهای را به عنوان یک هنر، به مراحل اعلای خود برساند. بازی مخلوطی از هنر، داستان سرایی هوشمندانه و هوش مصنوعی بینظیری است که شما را وادرا میکند که تمامی افرادی را که در کنار خیابانها میبینید را به عنوان یک فرد واقعی قبول کنید. برخلاف اکثر عناوین امروزی هیچگونه صفحهی بارگذاری بین گیمپلی و کاتسینهای بازی وجود ندارد. دنیای بازی به قدری واقعی طراحی شده است که به راحتی میتوانید در آن زندگی کنید!
از طرفی دیگر نیل دراکمن (Neil Druckmann)، معاون رئیس استودیوی ناتیداگ (Naughty Dog) و نویسندهی عنوان تحسین شدهی The Last Of Us، در رابطه به راکاستار چنین گفته است:
توسعهدهندگان در استودیوی راکاستار استعداد باورنکردنی در باورپذیر نشان دادن جهانی که طراحی میکنند، دارند. حتی راندن اسب و تماشای مناظر زیبای بازی نیز بسیار واقعی به نظر میرسند.
آقای گلدبرگ علاوه بر نظریات بالا، اطلاعات جدیدی نیز در رابطه با بازی ارائه کرد:
من طی صحبتی با آقای جونر (Lazlow Jones) فهمیدم که حتی شخصیتهای غیر قابل بازی (NPC) نیز حدود ۸۰ صفحه دیالوگ و متن دارند. همه چیز در بازی به طور غیر قابل باوری واقعی است: صدای وز وز مگسی که دور سر شما میچرخد، اسبتان که برروی زمین سم میکوبد تا توجه شما را جلب کند و در آخر شبهای بازی که بسیار زیبا طراحی شدهاند. بازی Red Dead Redemption 2 شما را در خود غرق میکند و پس از چندین ساعت تجربهی آن احساس میکنید که به آن معتاد شدهاید. صداگذاری در این بین نقش مهمی دارد. شما صدای حیوانات در طبیعت و حتی فردی که با لهجهی خاصی در کمپ کنار شما با دوستانش صحبت میکند را به راحتی و با بالاترین کیفیت میشنوید.
در رابطه با صداگذاری بازی هم باید اشاره شود که این بازی توسط بیش از ۷۰۰ صداپیشه، صداگذاری شده است. دن هاوسر (Dan Houser)، که وظیفهی نوشتن داستان بازی GTA V و این بازی را دارد، در رابطه با تیم صداگذاری بازی گفت:
ما از افراد با سابقه و مشهور برای صداگذاری شخصیتهای این بازی استفاده نکردیم چرا که فکر کردیم برای غرق شدن بازیباز در یک عنوان، نیازمند آن هستیم که از افراد جدید و با استعداد که کسی آنها را نمیشناسد استفاده کنیم. بازیباز با شنیدن صدای آشنا تنها به آن فرد فکر میکند ولی با استفاده از افراد جدید، تنها چیزی که از صدای شخصیت به ذهن بازیکن میرسد خود آن کاراکتر است.
آقای گلدبرگ مدت زمانی که بازی به طول میانجامد را نیز مشخص کرد و طبق گفتههای او بازی دارای ۶۵ ساعت گیمپلی است. اما هنوز معلوم نیست که این ۶۵ ساعت تنها برای خط داستانی اصلی بازی است و یا شامل خط داستانی و ماموریتهای فرعی نیز میشود. طبق گفتههای راکاستار حدود ۵ ساعت از بازی حذف شده است. این ۵ ساعت مربوط به معشوقهی دوم آرتور بود که بعدا توسط خود شرکت به کلی از بازی حذف شد. به طور کلی در بازی حدود ۳۰۰۰۰۰ انیمیشن و ۵۰۰۰۰۰ خط دیالوگ وجود دارد و همانطور که قبلا گفته شد هر شخصیت غیر قابل بازی نیز حدود ۸۰ صفحه متن به خود اختصاص داده است. فرآیند ساخت بازی از سال ۲۰۱۰ شروع شد و عملیات موشن کپچر نیز در سال ۲۰۱۳ توسط ۱۲۰۰ بازیگر که ۷۰۰ نفر از آنان دارای دیالوگ بودند انجام شد و حدود ۲۲۰۰ روز به طول انجامید. همچین موسیقی بازی نیز از سال ۲۰۱۵ در دست ساخت بوده است. اکنون میتوان حدس زد که چرا بازی جدید استودیو راکاستار برای ساخت به ۸ سال زمان نیاز داشت.
بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ جمعه ۴ آبان ماه ۱۳۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با این عنوان میتوانید هایلایت مربوط به این عنوان را نیز تماشا کنید. همچنین پیشنمایش این بازی را تحت عنوان به غرب وحشی خوش آمدید | پیش نمایش red dead redemption 2 که توسط مصطفی زاهدی نوشته شده است را نیز میتوانید مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
من دیگه حرفی نداررررم 😐
لال میشم به احترام ستاره ی راک
لایک داری
اون صدای وز وز مگس منو روانی کرد :reallyangry:
فقط خداکنه مگس هاش روی بینی نشینه قرار باشه ما بایه دکمه بپرونیمش وگرنه بدجور شلیک میکنه ارتور :laugh:
واقعا زبان قاصره از توصیف چنین ابر شاهکاری
😐 😐 😐 چی بگم دیگه
بچه ها گلبرگ خودمونم تجربش کرده خخ :rotfl:
یک شاهکار بی بدیل
خدااااااااااااا
اطلاعاتو
۶۵ ساعت گیمپلی (احتمالا فقط داستانی)
۳۰ هزار انیمیشن و ۵۰ هزار خط دیالوگ
صفحه بارگذاری نداره بازی
۵ ساعت از بازی رو حذف کردید؟؟؟؟؟ چرا آخه؟؟؟؟؟ معشوقه دوم در میون بوده. اونم ۵ ساعت؟! ای بابا حتما ارشاد گیر داده گفته شورشو در آوردید با معشوقه دوم! 😀
تعریفارو
داستان سرایی هوشمندانه و هوش مصنوعی بینظیر
خب پسر. آرامش خودتو حفظ کن و فقط صبوری کن تا انتشار بازی!
(در سرش دچار سکته خفیف می شود)
سی هزار انیمیشن ننوشته که، نوشته سیصد هزار!
اون ۵ ساعت دیگه خیلی خیلی ناجور بوده فکر کنم.ولی کاش حذف نمیکردن
اره رفیق الان دیدم.
دقیقا
۵۰ هزار خط دیالوگ هم نیست. توی گپم اسپات نوشته ۵۰۰ هزار خط دیالوگ 😯 ?:-)
تازه اومده که سناریوی داستانی بازی ۲۰۰۰ صفحه ست. فقط خط داستانی، بدون دیالوگ.
اندازه رمان دن آرام شولوخوف حجم داستان بازی RDR II ـه.
اون رمان نوبل گرفت، اینم میشه یکی از بهترین بازی های ساخته شده به دست بشر. اونم بشر راک استار
برگ های من کو ؟
Gta 6 ….
ببین چقد خفن بوده که پشمای نیل دراکمن استاد اعظم tlou ریخته که میاد از بازی تعریف و تمجید میکنه این یعنی شاهکار یعنی زندگی
عجب عظمتی
اقا هیچی نگید همه با هم بگید برگااامممم
یا خود خدا اندازه ی آر پی جی بهمون گیم پلی ارائه میده تازه معلوم نیست خود کمپین اصلی ۶۵ ساعت میده یا همراه با مراحل فرعی و هرکی که عاشق این بازی باشه عمرا زیر ۱۰۰ ساعت تمومش کنه
موسیقی بازی از سال ۲۰۱۵ در حال ساخته 😯
۳۰۰ هزار انیمیشن و ۵۰ هزار خط دیالوگ 😯
هر شخصیت قابل بازی ۸۰ صفحه دیالوگ 😮
ساخت بازی از سال ۲۰۱۰ شروع شده
۱۲۰۰ نفر موشن کپچر شدن که ۷۰۰ نفرشون دارای دیالوگ بودن 😯 😯 😮
۲۲۰۰ روز طول کشید تا موشن کپچراشون انجام بشه 😯 😯 😮 😮
خیلی دوست دارم این اطلاعات و به اون افرادی بدم که میگن بازی مال بچه هاست ببینم بازم میگن بازی مال بچه هاست
فکر کنم مرز فیلم های هالیوودی و جا به جا کنه :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
ببین چه بازی هست که نیل دراکمن ازش تعریف کرده :yes:
بی صبرانه منتظرم
بدون هیچ شکی رددد داره میاد تا به همه درس بازی سازی یاد بده و بگه یا نساز یا اگه میسازی اینجوری بساز متاش حداقل ۹۵ و حداکثر ۹۸ رو شاخشه درود بر راکستار
این بازی یه جورایی داره میاد که سازندگان رو برای نسل ۹ بیدارکنه وبگه شما باید نسل ۸اینجورچیزی مساختین :laugh: حالا بیخیال حدعقل نسل ۹اینجوری بسازید ابرومونو نبرید :laugh: :laugh:
آتشنشانی برای pc فنا 😀
خدایا یه پولی بفرست که سمت اکانت هکی نرم چون من آنلاین فورتنایت بازی میکنم
راکستار باید با rd فنا رو راست باشه تو یه تریلر نشون بده که تو بازیش اسب بخار داره یا بی بخار اگه بی بخاره که کلا بازیش ارزش خرید نداره
🙁
۱۵۰۰ اسب بخارم داره در حد بوگاتی شیرون کجاشو دیدی که اینجور ترسیدی :rotfl: :rotfl:
حالا شما حساب جی تی ای بعدی چی میشه