سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا

سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند

آرش سعادتمند
۲۰:۴۵ ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا

استودیو لاریان (Larian Studios) که عنوان تحسین شده و موفق Divinity: Original Sin 2 را در کارنامه خود دارد، مدتی می‌شود که کار بر روی بازی بعدی خود را آغاز کرده است و حال سازندگان توضیحات جزئی را در رابطه با برنامه خود برای آن ارائه کرده‌اند.

سون وینک (Swen Vincke) که به عنوان مدیرعامل لاریان شناخته می‌شود، اعلام کرده است که محصول بعدی آن‌ها فعلا با نام Project Gustav معرفی می‌شود. وینک در صحبت‌های خود گفته است پروژه جدید آن‌ها هر آن‌چه که قبلا هم مشغول کار بر روی آن بوده‌اند از جمله داستان، بخش‌چندنفره سیستم‌ها و غیره را با ایده‌های تازه ترکیب می‌کند. با این حساب پس نباید منتظر محصولی کاملا متفاوت از پایه و اساس نسبت به Divinity: Original Sin باشیم.

او در ادامه پیرامون بزرگترین استرس تیم گفته است:

بزرگ‌ترین استرس ما این است چطور چیزی را خلق کنیم که از Divinity: Original Sin 2 بهتر باشد؟ چطور اطمینان حاصل کنیم چیزی که خوب بوده را از دست نمی‌دهیم و از کجا بدانیم در چیزی نوآوری کنیم که مردم نمی‌خواهند دوباره شاهد آن گزینه باشند زیرا شاید دفعه اول خوب بوده اما نه برای بار دوم. این معمولا تله‌ای است که دنباله بازی‌ها معمولا دچار آن می‌شوند. برای همین هم چنین کاری می‌کنید، مگر نه؟ شما چیز‌های جدیدی خلق کرده و راه‌کار‌های تازه‌ای را برای گیم‌پلی کاوش می‌کنید.

بازی Divinity: Original Sin 2 اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و بلافاصله در بخش‌های مختلف از جمله طراحی جهان، کوئست‌ها، مبارزات و غیره مورد تحسین قرار گرفت. لاریان سپس تصمیم گرفت که این بازی را تحت عنوان Definitive Edition به کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ بیاورد که این اتفاق در اوت ۲۰۱۸ افتاد. این نسخه در قالب یک به‌روزرسانی به صورت رایگان برای دارندگان نسخه رایانه‌های شخصی عرضه شد و موارد گوناگونی را بهبود بخشید.

استودیو لاریان تاکنون عملکرد مثبتی از خود به نمایش گذاشته است و امیدواریم Project Gustav نیز همین مسیر را ادامه دهد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا
سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازندگان Divinity: Original Sin کار بر روی پروژه بعدی خود را شروع کرده‌اند - گیمفا