تریآرک با دقت در حال بررسی بازخورد کاربران رایانههای شخصی نسبت به Black Ops 4 است
بتای حالت Blackout هماکنون در دسترس تمام پلتفرمها از جمله رایانههای شخصی قرار دارد و با توجه به اطلاعات موجود، این حالت توانسته بازخوردهای بسیار مثبتی را از سوی بازیبازان دریافت کند. به طور قطع، تریآرک (Treyarch) در حال بررسی بازخورد بازیبازان نسبت به این حالت است تا تغییرات مورد نظر را در نسخه نهایی اعمال کند. با این حال به نظر میرسد این استودیو توجه ویژهای به بازخورد بازیبازان پلتفرم رایانههای شخصی دارد.
اخیرا تریآرک با ارسال پیامی در وبسایت Reddit، نظر بازیبازان در مورد عملکرد Call of Duty: Black Ops 4 را جویا شد. این پیام به طور خاص در مورد بازخورد کاربران رایانههای شخصی نسبت به عملکرد بازی برروی این پلتفرم است. پیام یاد شده به طور ویژه حاوی سوالاتی در مورد کنترل نسخه رایانههای شخصی بتای حالت Blackout و نحوه عملکرد آن در حالتهای مختلف از جمله میزان کارایی در هنگام استفاده از وسایل نقلیه است. تریآرک قصد دارد تا بررسی دقیق بازخوردهای دریافت شده، تغییرات مورد نظر بازیبازان را در نسخه نهایی اعمال کند.
به نظر میرسد که امسال تریآرک توجه ویژهای نسبت به نسخه پلتفرم رایانههای شخصی Call of Duty: Black Ops 4 دارد. این استودیو قصد دارد تا با بررسی دقیق نظرات بازیبازان پلتفرم رایانههای شخصی، تجربهای بینظیر در اختیار آنها قرار دهد.
بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از این عنوان هستید میتوانید پیش نمایش بازی که توسط مصطفی زاهدی به رشتهی تحریر درآمده است را در این نشانی از گیمفا مطالعه کنید. همچنین میتوانید برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی به این قسمت مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
“به نظر میرسد این استودیو توجه ویژهای به بازخورد بازیبازان پلتفرم رایانههای شخصی دارد. ”
bow before the pc :yes:
بیشتر استودیو ها و کمپانی ها روی بهینه سازی بازیهای اول شخص کارشون درسته ( مثلا همین ac : origins از یوبیسافت بهینه سازی داغونی داشت ولی farcry 5 باز هم از همین کمپانی بهینه سازی فوق العاده ای داشت ! ) چونکه بهرحال یه زمانی تمامی بازیهای شوتر اول شخص انحصاری pc کبیر بودن ! ولی بازیهای سوم شخص معمولا بهینه سازیشون روی pc خوب نیست جدیدا نمیدونم چرا….
اگه یادتون باشه این قضیه از batman arkham knight شروع شد و با بهینه سازی افتضاحش فروش زیاد روی pc داشت و ازونموقع بود که بهینه سازی اکثر بازیها داغون شد…..
همین کنسولا چطوری با این سخت افزارهای قدیمی و ضعیف هنوز بازیهای روز رو اجرا میکنن ؟ بخاطر بهینه سازی عالی ! همین بهینه سازیو رو pc میکردن همه بازیا با رم ۴ هم و یه گرافیک قدیمی مثله hd 7870 ( کارت روی ps4 ) اجرا میشد !
امیدوارم اونروز برسه و همه استودیو های روی پورتهای pc حسابی کار کنن :yes:
سخت افزار و معماری کنسول ثابت هست و این طور نیست یکی سی پی یو از یه شرکت داشته باشه یکی از یه جا دیگه
سازنده کافیه روی همون سیستم ثابت کنسول تمرکز کنه تا به نتیجه ایده ال روی کنسول برسه.
از طرفی هم بیشتر فروش اکثریت بازی ها روی کنسول هست و مسائلی از جمله کرک شدن بازی ها روی پیسی باعث شده بیشتر تمرکز سازندگان روی نسخه های کنسولی باشه.
این یه واقعیته که کیفیت گرافیکی روی پیسی همیشه برتر بوده ولی این واقعیتی محض تر و واضح تر هست که همیشه بهینه سازی نسخه های کنسولی اولویت اول سازندگان بوده است.
همون ارخام نایت که اشاره کردی نسخه های کنسولیش از کیفیت و فریم پایدار و خوبی برخوردار بود که اگه کسی میخواست روی پیسی به همون کیفیت و فریم برسه باید دو برابر قیمت یه کنسول کارت گرافیک می خرید.
تا موقعی که فروش بیشتر بازی ها اصلش رو کنسول باشه به بهینه سازی پیسی طوری که وعده می دهند عمل نخواهد شد.
وقتی میبینی بهینه سازی کنسول انقدر خوبه به خاطر اینکه قطعاتش مشخصه . ولی وقتی میخوان رو pc بهینه سازی کنن باید از سری ۶۰۰ شروع کنن تا ۲۰۷۰ti به خاطر همینم هست که اغلب بازی هایی که رو pc منتشر میشتن بهینه سازی خوبی ندارن ولی بازم اگه زمان بزارن میتونن یک بهینه سازی فوق العاده رو تحویل بدن مثل Gta v که تقریبا رو هر سیستمی اجرا میشه . بازی Call of Duty هم از این قاعده مستثنی نیست و بازی بهینه سازی بدی داره با اینکه سازنده ها گفته بودن بهینه سازی خوبی رو تحویل میدیدم و اینکه اصلا چند تا از دوستان من نتوستن وارد بازی شن وداخل warm up پشت سرهم کرش میشدن . وقتی سازنده میخواد با عجله بازی رو بده بیرون همین میشه دیگه یک ۲ سال به یک ip استراحت نمیدن همین پشت سرهم فقط میسازن .
بازی کالاف بهینه نمیخواد
انجین گرافیکش مال نسل پنجه رو اجاق گازم اجرا میشه
کسی باید دم از بهینه بزنه ک ray tracing داره انجینش نه تری ارک
داداش بهینه سازی افتضاح روی pc از نسل هفتم شروع شد و با batman arkham knight دیگه شورش در اومد. جدیدا هم هر کی پورتش رو pc بدتره. کلاس بالاتری داره.اما چه میشه گفت باید صبر کنیم ببنیم این مشکل با مرور زمان حل میشه یا نه.(که بعید بشه)
داش از قصد که نیست نمیتونن واسه همه سیستما خوب بهینه کنن الان ps4 واسه همه سخت افزارشون یکیه ولی pc قطعات زیادی داره که میشه صدها کیس با کارت گرافیک و cpu مختلف بست پس نمیشه توقع بهینه سازی کنسولا رو روی pc داشت.