کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا

کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد

امیرحسین نصرتی
۱۲:۳۰ ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا

پس از معرفی بازی God of War که دنباله‌ای بر یکی از بزرگ‌ترین عناوین ژانر هک اند اسلش به حساب می‌آمد، ذهن بسیاری از افراد به این سو رفت که اگر بازی جدیدی از مجموعه‌ی Devil May Cry معرفی شود، می‌تواند شامل چنین تغییرات بزرگ و انقلابی در سری باشد؟ آیا این‌طور می‌شود و حتی اگر شد، تا چه اندازه به موفقیت خواهد رسید؟

همان روزها بود که هیدکی کامیا (Hideki Kamyia)، بازی‌ساز افسانه‌ای و خالق مجموعه‌های Devil May Cry و Bayoneta، در قالب توییتی بیان کرد که لازم است بازی بعدی Devil May Cry با تغییرات بسیار گسترده‌ای در طراحی مراحل و مبارزات همراه باشد؛ درست مانند چیزی که در God of War اتفاق افتاده است.

تقریباً یک سال گذشت و بازی Devil May Cry 5 معرفی شد اما خبری از تغییرات انقلابی نبود. به دنبال همین قضایا چندی پیش هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان این بازی، در مصاحبه‌ با وب‌سایت ایتالیایی Everyeye (که اخیراً به زبان انگلیسی ترجمه شده است) و در جریان رویداد Gamescom 2018، اعلام کرد هیچ‌گاه کپکام (Capcom) قصد نداشته است مانند استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) چنین تغییرات عظیمی برروی بازی جدید خود اعمال کند:

خیر، ما هرگز به چنین تغییری فکر نکردیم. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که برروی خواسته‌های هوادارانمان تمرکز کنیم. این را در نظر داشته باشید که اکثر بازخوردهای دریافت شده از بازی‌های DmC و Devil May Cry 5 مربوط به پازل‌های محیطی یا فازهای پلتفرم می‌شد. هواداران در این بازخوردها از ما می‌خواستند تا تعداد این موارد را کم کنیم که ما نیز همین کار را انجام دادیم.

در حالی که اوایل دوران معرفی عنوان God of War دو دسته‌گی بزرگی میان هواداران این مجموعه اتفاق افتاده بود، رونمایی Devil May Cry 5 با جو مثبت‌تری همراه شد. ریسک و تغییر، مواردی هستند که هر فردی از آن‌ها واهمه دارد زیرا دقیقاً مانند شمشیری دو‌لبه‌ عمل می‌کنند، بنابراین می‌توان دلیل تفاوت بازخوردهای اولیه‌ی عناوین بالا را این‌طور توجیه کرد. به هر صورت این تمام ماجرا نیست و همچنان بسیاری از هواداران مجموعه‌ی God of War به دنبال تجربه‌‌ای اصیل و ناب هستند، در صورتی که به نظر می‌رسد هواداران Devil May Cry به زودی به خواسته‌ی خود خواهند رسید.

عنوان Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا
کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Su35.Flanker گفت:

    حقیقت امر این است که کسی دیگه ای توانایی انجام کار مشابه بدون گند زدن رو نداره.

    • دقیقا… هیچ کس مگر بارلوگ نمیتونست با وجود چنین تغییرات گسترده و ریسک بزرگ به موفقیت هایی عظیم تر از همیشه برسه… همین دلیل کاردرست بودن بارلوگ هستش..
      و مورد دیگه اینه که تمامی موفقیت های عظیم گاد بخاطر همین تغییرات هست.. البته داستان دویل می کرای بر خلاف داستان سه گانه قبلی گاد پتانسیل گسترش بیشتری داره.. ولی سه گانه گاد بعد از پایان انتقام کریتوس دیگه قابلیت گسترش نداشت و به همین دلیل بارلوگ به طرز هوشمندانه ایی داستان رو جوری عوض کرد که بشه حالا حالا ها گسترشش داد و در موردش حرف زد..
      بنابراین شاید دویل می کرای مثل گاد به چنین تغییرات گسترده ایی نیاز نداشته باشه.. ولی در مورد گاد دیگه همه چیز ثابت میکنه که درست ترین و بهترین کار همین تغییراتی بود که بارلوگ اعمال کرد

      • JUST me گفت:

        واقعا درس میگید ساخت یه عنوان جدید و تغییر اون با اینکه پیشینه و ریشه بازی چقد قوی بوده سخته.هیچکسی تو دنیا فکر نمیکرد قراره همچین اتفاقی بیوفته اما درباره dmcدوست عزیز بازی تو دنیای مدرن قرار داره و این بازی با اساطیر سرکار نداره.محیط بازی هم همش ایندس و قرار نیس از شن های یونان به محیط برفی اسکاندیناوی سفر کنید.وقتی شما محیط عوض میکنید باید همه چی باهاش سازگار باشه .مثلا بازی خدای جنگ وقتی به اون فضای سرد نگاه میکنی دوس داری مث اون محیط باشی سلاحت سرد باشه و حتی کارکتر هم مثل محیط رفتار کنه اما جالب اینه تغییر به اون بزرگی هیچ وقت باعص نشد بازی اصل نصب خودش فراموش کنه..اما بازی dmcنیازی به این تغییرات نداره چون قرار نیس که دنیای بازی به کل عوض بشه و خط داستانی بازی طوری هست که الزام به این کار وجود نداره..به امید موفقیت هک اند اسلش ها

        • asasin گفت:

          کی بهت گفته با اساطیر سرو کار نداره !؟ نکنه موندس و و شیاطین دیگه یا ساویر و شیاطیش و دیگرش…
          دوما با ریبوت کردن همه کارو میشه کرد! DMC 1 2 بازی نکردی که ببینی DMC ندرن نیست الا رسیدیم به دنیای مدرن! داوچ هر داستان DMC بعد چندین سال رخ میفته! ژانر هک اند اسلش ربطی به مدرن بودن بازی یا قدیمی بودن نداره

          • JUST me گفت:

            asasin
            کسی به من نگفته من خودم ختم این سری خوندم
            تفسیر من از این بازی حرفای بالا بود ..هیچ وقت هم نگفتم بازی با مدرن بودن افت میکنه
            محیط بازی دویل مثل دارک سایدرز هست یه دنیای فانتزی در کنار اینده.. افت که هیچ نمیکنه تازه بهتر هم میشه… بعدش تا اساطیر گنده ای مث زئوس و اودین هست خیلی کم میشه بقیه رو جلوشون بلند کرد…شما بیا بگو زئوس ملت همه میشناسن انگار باباشونه ولی تو بگو موندس یارو فک میکنه فحش خارجیه…
            مدرن بودن و قدیمی بودن هم بستگی به گیمر داره واقعیت اینه من دنیای فانتزی و حماسی رو خیلی دوس دارم..واین بسته به خود گیمره….درکل شما احتمالا فن این بازی هستین و فک کردید من با حرفای بالا خاستم گاد برتری بدم به دویل اما من هیچ وقت این کاره نبودم و نخواهم بود

            • asasin گفت:

              اگه این سریرو ختم کردی این حرفو نمیزدی!
              تو عالم مجازی چیزی غییر ممکن نیست! باید سعیشو بکنی تا بشه بهترین.
              گاد اف وار هم فانتزی بودش به سبک یونانی!. DMC هم بازی اصلیلیه و به اصالتش ادمه میده وقتی که ریبوت زد میتونه دانترو هر جور که بگی بسازه و در دنیای بازو بسته بذاره ریبوت معنیش همینه.
              داش اسپاردا/ و موندس اصلی DMC1 رو میگم نمیدونم دیدیش یا نه/ و ساویر/ اریوس/و غیرره برو بزن اینترنت راجبشون بخون و دون ببین اسطوره هستن یا نه فک نکن که ساختگی هستن.
              و داری میگی کاری با اساطیر نداره! اینم از اساطیر. نگفتی به شهرت اساطیر خوب داش این چیز مهمی نیستش! با حرفات خوش باش داش اره من فن این بازیم و تو فن این دو هنوان نیستی درست میگ بعله. اخه حرفات معقول نیست چی بهت بگم.
              حلاصه بیخیال

              • JUST me گفت:

                asasin
                داداش من منظور منم همین بود..درباره اسطوره من قبول دارم اما نظر خودم و خیلیا رو بپرسی بیشتر این دو اسطوره بالا وجود داره و بیشتر ازش صحبت میشه.
                منظورم این نبود که وجود ندارن و تخیلی هستن…
                درباره بازی هم نظر بالا واس این دادم گفتم شاید ما بین متن بفهمی منظورم چیه.
                من نظرم این بود که گاد اف وار باید تغییر میکرد چون داستان بازی توی نسخه ۳تموم شده و اگه ادامه هم میخاستن بدن باید تغییرش میدادن…
                اما dmcنیازی نداره چون داستان بازی همواره و میتونه به راه خودش ادامه و نیازی به تغییر اساسی تو بازی نداره..

                منظور من بد متوجه شدی داداش .. 😉 😉

                ناموسن این نظر منفی چی بود تیک گرفتین رو من فقط منفی بدین :rotfl:

      • Godofwar0385 گفت:

        درسته بارلوگ کاری با گاد کرد که بشه حالا حالا ازش داستان جدیدی بسازی و حالا حالا جای پیشرفت داره ولی داستان سه گانه رو از نظر من هیچ وقت نمیشه توصیفش کرد تو سه گانه ادم بعد از اتمام هر نسخه بیشتر مشتاق بود بدونه این انتقام چی میشه و به کجا ختم میشه یادمه وقتی گاد دو رو تموم کردم از عظمت اون بازی فریاد میزدم و میگفتم وای وای سانتا چی ساختی یادمه از کوه المپوس که اخر گاد دو میرفتم بالا و کریتوس فریاد میزد زئوس پسرت برگشته و با خودش نابودی کوه المپوس و اورده داشتم دیوونه میشدم و وقتی اول گاد سه بعد از سه سال انتظار دوباره همون صحنه رو دیدم از شدت هیجان و گیم‌پلی و موسیقی و حماسی بودن گاد سه میخاستم پر بگیرم برم تو آسمون من اکثر هک اند اسلشها رو بازی کردم واسم هیجان خیلی خیلی مهمه ولی تو هیچ بازی ای حتی ده درصد هیجان سه گانه رو ندیدم از داستان بگیر تا گیم پلی موسیقی های حماسی خشونت نعره های کریتوس اون فینشرها و گرافیک واقعا هیچ وقت دیگه تکرار نمیشه من هک اند اسلشهای زیادی بازی کردم خیلیاشون گیم پلیشون یا خیلی تند بود که ادم نمیتونست ضرباتو ببینه مثل دیویل مای کرای یا خیلی کند بود مثل کاستلوانیا که رو مخ بود ولی گادای قدیم واقعا اینجوری نبود خسته کننده نمیشد همه چیو در بهترین حالت میشد ببینی یا تعویض سلاحها هوشمندانه بود خلاصه بگم خیلی گشتم ولی ندیدم دیگه همچین چیزی

        • اره حرفات همه درسته…
          بارلوگ یک استاد به تمام معناست چون با هوش و نبوغ خودش بهترین راه رو برای فرانچایز گاد در نظر گرفت تا اینکه ما به یکی از برترین فرانچایز ها رو به رو بشیم… در هر صورت نسخه های قبلی گاد از لحاظ احساسی ضعیف بودند و کارکتر های فرعی شخصیت پردازی های عمیقی نداشتند و همچنین داستان به انقام کریتوس محدود بود.. ولی این نسخه در تمامی این موارد پیشرفت کرده.. یعنی هم مارو با زیباترین لحظات احساسی آشنا میکنه.. شخصیت هایی که معرفی میکنه همشون فوق العاده قوی کار شدند و داستانی رو برای ما روایت میکنه که حول اون میشه کلی تئوری مطرح کرد.. برای همین میگم گاد حالا چیزی شد که باید در این دوره زمونه میشد.. یعنی یک عنوان که بهترین داستان های صنعت گیم رو داره به همراه گیم پلی کامل و گرافیک و طراحی هنری و صداگذاری و موسیقی که مانند گذشته بی نقص هستند
          البته منظور من این نیست که گاد های قبلی ضعیف بودند.. نسخه های قبلی فوق العاده شاهکار بودند ولی خب به هیچ وجه دیگه نمیتونست موفقیت های گذشته رو تکرار کنه و به عبارتی اگر گاد جدید مثل گذشته بود به این موفقیت ها نمیرسید و دچار کمبود هایی میشد.. من که گاد رو همینجوری که هست دوست دارم و مشتاقانه منتظر دستپخت بعدی بارلوگ و سانتا مونیکا هستم تا انشالله دوباره شاهد یک سه گانه شاهکار دیگه مانند سه گانه قدیمی باشیم

          • Godofwar0385 گفت:

            پارسا شاید باورت نشه من هر کاری میکنم یه مشکل کوچیک از گاد مخصوصا سه گانه بگیرم نمیتونم از نظر من انتقام کریتوس خودش یه دنیاس تصورشو بکن انتقام بگیری اونم با کی با کریتوس یکی که کلا کارش کشتنه خدایانه این حس خیلی عالیه البته درست میگید از لحاظ احساسی چیزی نداشت البته رو داستانشم بخای حساب کنی نباید داشته باشه ولی گاد جدید فرق داره

            • بله من هم نمیتونم زیبا تر از انتقام کریتوس در ذهنم تصور کنم ولی خب قضیه اینه که اون انتقام به بهترین شکل تمام شد و برای ادامه دادن این فرانچایز بهترین کار همینی بود که بارلوگ کرد.. داستان رو جوری تغییر داد تا ما بعد دیگری از شخصیت کریتوس ببینیم.. جوری که بار احساسی زیبایی به داستان بازی اضافه شه.. جوری که بشه فعلا ها برای اون دنباله ساخت… برای همین من این تغییر و البته سایر تغییرات این بازی رو کاملا مثبت و در جهت پیشرفت بازی میدونم
              خودت هم خوب میدونی ما برای همیشه باید با خاطرات فوق العاده سه گانه قبلی خداحافظی کنیم و اون رو در ذهنمون بسپاریم و خودمون رو برای یک سه گانه فوق العاده دیگه ایی با کریتوس آماده کنیم

              • Godofwar0385 گفت:

                اره اون که صد در صد خودمم بارها گفتم اون انتقام به بهترین شکل ممکن تموم شد و خاطراتش هیچ وقت از یادها نمیره اونا واسم حکم یه گنجینه دارند که میزارمشون تو صندوقچه ی قلبم و تا ابد ازش یاد میکنم حتی همون نسخه های فرعیم چقدر عالی بودن و البته بهترین کار سانتا هم همین تغییر سبک بازی بود و زندگی کریتوس و از یه دید دیگه دیدن هم خودش یه دنیاس البته همین تبر خودش شد یکی از بهترین سلاحها و واقعا هم خوش ساخت بود

        • asasin گفت:

          از اول تا خط ۱۱یازدهم خوندم خوشم اومدم از حرفات تا خط ۱۰دهم یا یازدهم خوب!؟
          شاید خوشت نیاد از سرعت خود دانته سریعه باید بدونی این یک بازی دیگست و باهاش بسازی شاید هم چون نصخه اولشو بازی نکردی این حسو داری. من که از نصخه ۲ شروع کردم سال ۲۰۰۳ بعد رفتم DMC1 رو گرفتم سال ۲۰۰۵ش DMC3 اومد دیونش شدمو دیگه تابعش شدم.
          کاستلونیا لورد اف شادو کند نبود که خیلی عالی بود کاری با متاش ندارم متا پشمم هم نیست دقت کن پیزی که دلم میخاد راجش میگم کاری به مردم ندارم حتا اگه بد ترین بازی باشه مشکل اینه پسندیدمش. من بازیش کردم خیلی خوشم اومد ازش و باهاش کلی حال کردم داستانش عالی بود ژانر کلاسیکیش هم معشر بود. جایگاه خاص خودشو داره

          • Godofwar0385 گفت:

            من دیویل مای کرای سه و چهار و این اخریم بازی کردم اخریه خداییش بهم حال نداد ولی نسخه ی چهارش عالی بود ولی گیم پلیش زیاد از حد تنده مثلا خیلی جاها با این که دقت میکردم متوجه نمیشدم داره چیکار میکنه نینجا گایدن هم یه همچین حسی داشتم ولی به قول شما اون یه بازی دیگس و فرق داره باید تند باشه تا حال بده

      • Sony_ps گفت:

        فکر کنم بگن قدرت همچین کاریو نداشتیم خیلی روشن ﺗر میبود
        همچین قدرتیو فقط بازی سازای سونی دارن و تمام :yes: 🙂

        • asasin گفت:

          خدایی این تازه نفسو نگاه بو اینجا کنسول پرستی نکن کمی عاقلانه حرف بزنه یادت نره کاپکام اویل۴ RE4 رو زد که متاش ۹۶ به تو چی بگم باع

        • aiHan گفت:

          میفهمی ریبوت یعنی چی ؟ یعنی با همون شخصیت بازی از سبک و داستان نو.
          سال ۲۰۰۱ DMC1 متا ۹۴ اورد که یک بی انصافی بهش ۰ داده بود. ببین کمپانی کاپکام چقد بزرگه بعد RE4 که لازم نیس بگم خودت میدونی: و DEEP DOWN هم همچنین.
          Capcom از کمپانیهای سونی هستش مولتی و انحصاری میزنه و من براش اخترام بزرگی قائلم نه فقط من تمام گیمرا دوسش دارن و میدونن در زمانهای نا ممکن نا ممکن هارو ساخت!
          میشه بگونه رفتار نکنی یا بلد نیستی؟
          درود بر ادمی که حرف راستو میزنه Capcom بازی ساز بچگیمونه کارهاش تو مغزم حکاکی نشده حفارشی شده درود بر Capcom و زنده باد Capcom بزرگ بزرگیش برا هممون ثابت شدست.

        • خدایی کامنتم دو بار دلیت شد کامت داداشم هم همچنین حرفای راستی زدم ولی مثل این که اقای ادمین خوش نمیاد از حرفای سراستمون
          کامنت اول داداشم بهت گفت فن بودی بازی در نیار منم بهت گفتم یچیزی گفتم ولی مثل این که 😐 منطق جواب نمیده بیخیال
          همون کامنتای دوتا داداشم کافیته به قول داش ایهان فقط تاریخ متایی ۹۴ اونم سال ۲۰۰۱ رو داشته باش سال ۲۰۰۱ها!.
          هخ کاپکوم از کمپانیهای سونی هستش اونم از اولین هاست و همیشه از اولین ها خاهد ماند اولین انحصاری زن سونی هست که اول سال ۲۰۰۱ DMC1 ساخت بعد DMC2 هم به شکل انحصاری ساختش
          ایتسونو اگه به هوادارانش گوش نکنه به کی گوش کنه؟ به دیوار خوب به هواداران گوش میکنه تا خوش باشن با خاستشون مثل من که خیلیم خوش حالم اومید وارم یک ریبوت خوبی هم بزنن برای DMC به دست ایتسونو بازم عالیه یک نصخه فرعی باشه بد نیست مثل RE0زیرو کلی باش حال کردم.
          خداییش درسته کاپکام دمش گرم که ناممکن هارو ممکن کرد در زمانهای قبل حالا چجور بتونم از یاد ببرمش؟ باهاش بازم می*ایستم تا بازم بالا بیاد چون اگه نبود گیمر نمیشدم

      • asasin گفت:

        پارسا جان GOW جدید کلان از ریشه عوض شد نه فقط داستانتوجه کن به من اول اوپن ورلد نبود همه میدونیم اوپن ورلد شد یعنی دنیای باز داستانش هم یه داستان دیگست یک ریبوته جدید به نظرک بهترین ریبوت ریبوتاست.
        خوب دادا با ریبوت البته با تصلط میتونه شحصیت موفقتر بشه مثلاً ادم برای اولین بار ممکنه یک اشتباهی میکنه بعد برای دومین بار یکاری میکنه که اشتباهش تو کارش نباشه. داستان اولی تمام شد و ریشه هم عوض شد یک بازی جدید به نام GOW ماشالله از این ناراحتم ریبوت DMC خیلی ناچیز بود در برابر DMC اصلی خدایی قسم ریبوت DMC2013 پشم DMC2 که پایینترین متارو داره هم نمیشه دلایلشو از قبل گفتم.

        • سلام به دوست عزیز..
          همانطور که خودت هم اطلاع داری من به هیچ وجه قصد مقایسه گاد و دویل رو ندارم.. من که خودم شدیدا با ریبوت گاد و تغییرات اون چه در زمینه داستان و چه گیم پلی و سایر تغییرات موافقم و معتقدم گاد جدید باید این تغییرات روش انجام میشد وگرنه به هیچ عنوان نمیتونست چنین موفقیت های عظیمی رو در زمینه فروش و متا و… کسب کنه..
          در رابطه با دویل می کرای هم خب من که مثل شما فن دو اتیشه این عنوان نیستم ولی همانطور که گفتم دویل می کرای از نظر من مثل گاد نیازی به تغییرات گسترده نداره..
          موفق باشی

    • از کجا میدونی میتونه اما این کارو نمیکنه ؟ خوذمون همینجوری که هست میخاییم باشه و این تنها خاسته ماست که رو شانر خاص خودش باشه!

      • aiHan گفت:

        ۱-هنوز این هنوزه: هنوز نفهمیده که داستان DMC هنوز ادامه داره و نمیشه به سبکش دست زد
        خدایی این تازه گیمر شده بخدا هنوز نمیدونه بازی اگه ریبوت بسازن واسش! میتونه سبکش و داستانش و حتا خود نوع داستانشو هم عوض کنن حتا نوع داستان! هم میشه عوض کنن.
        ۲-هنوز نمیدونه که اگه یک بازی وقتی که داستانش ادامه داره نباید بهش دست زد فکر کرده شهرهرتیه هخ
        ۳-هنوز نمیدونه GOW ریبوته فکر میکنه ریبوت چیز بدیه و از اباهت بازی کاهش میکنه
        ۴-هنوز هم نمیدونه یک ریبوت خوب نفسی دیگر و موفقیتی دیگر برای یک فنچایزه.

        • حرفات تمامان درسته یا هنوز نمیدونه یا خودشو به نادانی میزنه
          😐 بیخیالش داش منطقی حرف نمیزنه فکرش تا همینجا میکشه متئسفانه جالب اینجاست لایک بازی در میاره که به خودش لایک میده و به ما چون حرف حق رو زدیم انلایک هخ 😐 انگاری چیز بد یا دروغی گفتیم حالا نفهمیدم این فاز لایک بازی چیه.
          (حرف و عقل سالم در بدن سالم: DMC داستانش ادامه داره و نمیشه ژانرشو عوض کرد! هیچ کمپانی شرکتی نمیاد فرنچایزشونرو عوض کنن وقتی که هنوز داستانش ادامه داره.یعنی این کارو نمیکنن برای فرنچایزشون. وقتی ریبوت ساختن برای یک فرنچایز میشه بهش فکر کرد سر تا پاش عوضش کرد)

        • asasin گفت:

          :rotfl: اصلان حرفی نداره که بزنه همینجوری یک جمله ای گفت و رفت پی کارش انگاری یادش رفته CAPCOM بزرگو که چه کارایی میکنه که کسی نمیتونست بکنه والله همیشه پشمای گیمرارو میریزونه مثل ترلر دمو DMC5 بعضیا چقد نارمردن خدایی ما تمام معنا از گیمهای کاپکوم لذت میبرن بعد که برای مدتی افت کرد شروع کردن به کوبیدن.
          ((خوب بچه همینه دیگه هر ساعت یه چیزی میخاد))

        • اره درسته سبک و داستان بازی با ریبوت میشه عوض کرد و حتا هواداران جدیدی رو هم کسب کنه. اصلاً بیخیالش بشید تا صبحم این حرفارو بزنه هیچ تثیری نمیذاره خودشو کوچیک میکنه که کم عقلیشو واسمون روشن کرد!!!!! با لایکای فیکیش خوشه بذارید خوش باشه گُلم این نقطه قدرتمونه.
          به حرفای بقیه دوستان توجه کن جز این ممبر ببین چه حرفای گُلی کاشتن

          • کسی توانشو نداره توانشو نداره نکنه بخاطر این که شات میکنم این حرفارو! شاتهای لینک دار بعدش زمانی که لازم میشه پخش میشه تو تمام گیمفا!
            پس اول بدونید که دارید چی میگید!

          • asasin گفت:

            مغزم خوب چیزیه ها منتها این فرد مغز نداره مثل این که نمیدونه CAPCOM کیه!
            نمونه دومش هم اینه Sony_ps@
            که #میگه:
            “بالا گفته: فکر کنم بگن قدرت همچین کاریو نداشتیم خیلی روشن ﺗر میبود
            همچین قدرتیو فقط بازی سازای سونی دارن و تمام”
            خدایی با چه رویی چنین کامنتایی میذارن اونم تو سایت گیمفا: تو سایت گیفا که باشه یعنی جلو تمام ملت گیمرینگ ایران!

    • asasin گفت:

      ترو امام وی پی انو ول کن گلم (توهم نزنه به سرت)

  • s.a.m گفت:

    دوستان یه سر به زومجی بزنید یه پست خیلی باحال گذاشتن مربوط به اینکه توی ایران بهترین جایگزین درامد نفت صادرات بازیه !!!

    • Pazikon گفت:

      واقعا همچین موضوع مضحکی نیاز به خبر رسانی نداره سایتی که نام بردی هم فقط برای اینکه جلب توجه کرده باشه اینو کار کرده
      در حالی که حتی نتونستن بازار خود ایران رو تامین کنن به فکر صادرات افتادن

    • ali.fs گفت:

      اگه عملی بشه یعنی بازیهای خارجی رو حذف میکنن اگه حذف نکنن مردم هم مخالفت نمیکنن که رقابت ایجاد بشه ولی تو ایران که میدونین… خب این بازیه کلی پیشرفت داشته گرافیکش که حرف نزنم خوبه اون تریلر اول گیم پلی که دیدم نگران بودم که تو مبارزاتش تکراری بشه ولی بعدش تریلر اصلی اومد برطرف شد نگرانیم داستانش هم که عالیه به نظرم اگه جهانشو بیشتر میکردن باید نو اوری های دیگه هم داشته باشه باس های جدید و…که گاد داخلش موفق شد و عالی عمل کرد و مهم ترین نکته تکراری نشد مبارزاتش

    • asasin گفت:

      ترور خدا منو نخندون اخه ما خسته شدیم از این مصخرها همش میخان بازی بزن نمیذارن به راحتی بازی بزنن حتا از قارچ خور هم عقب افتادیم اخه.
      من اونجا جوین نیستم عجب موضوع خنده داری

    • :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      :rotfl: :rotfl: :rotfl:
      خسته شدیم از این حرفا باو تا کی این مضحکرو دنبال کنیم اخه حتا بازی مبالی AAA نداریم 😐 :rotfl:

  • gow dmc ps4 گفت:

    خب اگه سانتا مونیکا ریسک نمیکرد که هیچوقت موفقیت های الانو کسب نمیکرد البته این دلیل نمیشه که بازی dmc 5 خوب نباشه باید تا عرضه صبر کرد تا ببینیم چی میشه

  • نیازی هم به تغییرات در DMC نیست همه گیمرها از زمان معرفی بسیار شگفت زده شدن و هر تریلر بازی هایپ رو بین طرفدارها دو چندان میکنه همین الانم بریم نسخه های قبلی رو بازی کنیم مثل گذشته لذت بخش هست و هیچ نیازی به تغییرات نداره
    همون گیم پلی سرعتی
    همون شخصیت های دوست داشتنی
    گرافیک ارتقا یافته
    بازگشت کارگردان دوست داشتنی و انتظار دنباله ای داستانی در خور بازی
    دقیقا انتظاری که از یک هک اند اسلش سرعتی داریم رو به ارمغان میاره

  • به نظرم DMC همینطوری عالیه. اگر اون گیم پلی استایلیش رو ازش بگیری دیگه به هیچ دردی نمیخوره. تغییر زیاد همیشه باعث چند دسته شدن طرفدارا میشه؛ یسری موافق و یسری دیگه مخالف سبک جدید میشن. به نظرم توسه دهنده ها باید چیزی که دوست دارن رو بسازن؛ نه این‌که تنها محدود به سلیقه طرفدارا باشن. هیچ وقت نمیشه تمام گیمرا رو راضی کرد. اما در کل به نظرم اون سبک واقعی به درد بازی‌های غربی میخوره. عناوین ژاپنی همیشه Over The Top هستند. یه Dragon Dogma 2 هم بساز دیگه! CapGod برگشته :inlove:
    باید دید کامیا سان و پلاتینوم با بیونتا چیکار میکنن.

  • shadin گفت:

    چند تا از تریلرهای این بازی رو دیدم نمیدونم چرا کاراکتر اصلی بازی رو انقد جمع و فشرده با طراحی زانوهای تا شده در حین دویدن طراحی کردن که وقتی شروع به دویدن میکنه انگار بهش فشار میاد و انگار داره توو آب میدوه . من یه پی سی گیمرم ولی خداییش God Of War رو بیشتر می پسندم تا اینو . و اصلا مقایسه شون اشتباهه ، هر چند از صداهای تکراری کریتوس هنگام مبارزات و تکرار برخی ضربات هنگام کشتن موجودات آزار دهنده به نظر میومد اما در مقابلِ نقطه ضعفهای آزار دهنده یِ دویل مای کرای ۵ قابل چشم پوشی تر هستش . باز هم میگم تمام گیمهایی که ارائه میشن یک روند خطی ثابت دارن و ذهن گیمر بعد از یه مدت احساس میکنه داره یک عنوان رو تکرار میکنه از اساسین تا مدمکس تا دویل تا گاد تا فارکرای تا … همشون یک روند خطی رو دارن و فقط بافتها و طراحی و چهره شخصیتها تغییر میکنن . صنعت گیم نیاز به یک تجدید ذهنیت داره .

    • Oracle گفت:

      گرافیک بازی به کمک موتور جدید بسیار پیشرفت کرده،درضمن بگم که این نسخه دموی بازی بود و با توجه به اینکه کپکام گفته که روی محتوایی مثل DLC کارنمیکنه فعلا،خود مت واکر هم تایید کرد که از حالا تا روز عرضه بازی شبانه روزی روی بهینه سازی و آنچه که باعث افزایش کیفیت بصری نسخه نهایی بشه کار میکنیم.
      دموی بازی کیفیت بالایی داشت چه تو سایه یا انعکاس نور و چه در تکسچر اما خب انصافا فقط و فقط یک لول تا Realistic شدن فاصله داره.اونم انصافا اینه که طرفدارا نمیدونن که بودجه بازی تو مرحله اول ساختش مشخص میشه و در حین تولید متغیره اما نه به میزان زیاد.
      از اونور سانتا مونیکا پشتیبانی حمایت بالای سونی رو داره،تعداد نفرات بالاتر بودجه بیشتر اما کپکام با همین بضاعت مالی بازم چیزی کم نذاشته.
      الان ناتی داگ اصلا تهیه کننده نداره پس ببینین که سونی اختیار تام داده به Evan Wells واسه خلق ایده و واسش اصن مهم نیست چقد هزینه در پی داره.

      راجب اینکه میگین صنعت گیم نیاز به تجدید نظر داره منم منکرش نمیشم با اینکه این نسل الحق کلی بازی خوب داشته اما واقعا نیاز به یک انقلاب داره،من خودمم تا اینجای دوران گیمینگم بازی های سال ۲۰۱۱ رو واقعا میپسندم و دوست دارم دوباره یه چی مثل اونموقه تکرار بشه و گمونم کنم رکورد بالاترین متای مجموع بازی های یک سال واسه اون سال باشه.

      • 😐 اصلان این دمو منو روانی کرد فقط شوتری هفتیر نرو یک دنیاست کسی توانی نداره حرف علکی بذار میخاد میگه نرو انگاری تو اب میره اخه یعنی چی علکی میخاد عیب بذار تو بازی حرفاش حقیقتی ندارن یک کوبندس معلومه بیخیالش هیخ منم قبول دارم سال ۲۰۱۱ رو البته قدیم هم خوب بودش مثلا از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸

      • این همه تایپ واسه چی هخ اگه میفهمید این همه وقت جوابتو میداد
        اساسین رو میذار با DMC اخه اون بازی به این بازی چه اون یه شرکت دیگه این شک شرکت دیگه اساسین امروزه جلو DMC یک مورچه در برابر ماموته
        کمپانی یوبیسافت اگه میفهمید یکمی به فرنجایزش لاقل استراحتی میداد یا سبک قدیمیشو بر میگردوند
        DMC یک غوله یا ماموت و اساسین الانه یک بَره.س یا گوسفنده.

    • ! 😐 اولان نه دول مای کرای: دول می کاری هستیش دوما شاید از نظر توهماتیت این شکلیه دادا ولی امروز DMC5 با ترلرش مردمو به اوج هایپ رسوند اونم ترلر با گرافیک دموییش از اقا نرو! اگه تو PC باز هستی من تمام فن هستم! جز نینتدو سویچ لاکچری و اینا نیستم یک ادم معمولیم اما حرفای تمام فنه هست و هر بازی که بگی رفتم و DMC5 هنوز نیومده علکی خرف مزخرفی نذار دوست عزیز
      تو اگه DMC بازی کردی اول بازی وقتی استارت میزنی خودش میگه دویل می کرای خدایی بازی هنوز نیومده مزخرف نگو منو میخندونی کسی نتونسته ایراد بگیره از بازی حرفی برا کسی نذاشته!

    • asasin گفت:

      دوست عزیز بازی هنوز عرضه نشده میتونم بهت بگم دروغنگو اما نمیگم شاید نمیدونی
      بدون که من عاشق راه رفتن نرو هستم عاشق سبکش بودم و عاشقترشم شدم هفتیرش و شمشیرش یک دنیاست حرفات واسم مهم نیست ما همه دیونه این شاهکار شدیم با این که یک ترلری از دموست! اما به قدری هایپ و هیجان زده شدیم که هرچقد تعریف کردیم همگی هرچی تعریف و تشکر کردیم از این شاهکار هنوز حس میکنیم کمه

    • بازی هنوز نیومده ها داری میکوبونی با این اکانت مولتیت!؟ خدایی تا حالا ندیدمت تو گیمفا این اکانت کوبیدنته؟ که واسه خودت هوایی میکوبی اگه هویت داشت این اکانتت میتونستم یکمی به حرفت فکر کنم اما از پروفایل نداشتنت مشخصه که تازه اکانت زدی و باهاش چرتو پرت میذاری برای بازیهایی که خوشت نیاد! اومدی بکوبی و کورخوندی ما با همون راه رفتنش عاشقش شدیم و دهنم همرو بست چه هوادار چه ترسیده هایی که میترسیدن خراب بشه این نصخه و ریبوتیایی که عاشق DMC2013 بودن همه حرفشون این بود این نصخه شاه کاریه! ***** اصلاً حرفی برای کسی نذاشت

  • Gordon Ramsay گفت:

    کوری بارلوگ تنها راه مناسب برای GOW رو در پیش گرفت.همین تغییراتی که برای GOWوضع شد رو برای نسخه بعدی DMC هم اتفاق می افتاد نه تنها مردم مثل GOW استقبال نمی کردند،بلکه بخش بزرگی از طرفدارانش رو از دست میداد و بنظرم یکی از مهمترین دلایلش گیمپلی عمیق ترDMC نسبت بهGOW و داستان گسترده ترش هست.GOWبه عنوان یه اکش ادونچر براولر فرنچایز موفق تری هست و DMC بعنوان Hack and slash.بنظرم هر دو بازی مسیر درستی رو پیش گرفتن.

  • Oracle گفت:

    اونچه که باعث محبوبیت dmc شده dmc بودنشه،هیچ احتیاجی به تغییر نداره.
    هیدکی هم که دیگه جواب همه رو داد.
    قبلا Dante’s Inferno این کارو کرد و به خاک سیاه کشیده شد طوری که اصلا با اون هزینه های سنگین و فروش کمش باعث منحل شدن استدیو شد.
    کپکام هرگز همچین کاری نمیکنه.
    تا اینجا با دیدن گرافیک و اتمسفر و گیمپلی بازی کاملا مشهوده.
    ((خواسته های هواداران))

  • قبل از اینکه نینجا تئوری با گندش به نابود کردن دویل می کرای رو ادامه بده خودشون فهمیدن که کار درست چیه 😎

    • چرا اینقدر میخواین dmc رو بد جلوه بدین.بازی یه ریبوت بود و صد در صد با داستان اصلی فاصله زیادی داشت.فقط شخصیت پردازی یه خورده مشکل داشت و اینکه رو باس فایت ها باید بیشتر کار میکردن.گیمپلیش که عالی بود.موسیقیشم همینطور.همچنین داستانش به شدت مفهومی و معنا دار بود.گرافیکشم عالی نبود ولی خوب بود.دی ال سیه ورجیل هم خدایی روایتش حرف نداشت.تنها ایرادی که فن ها بهش داشتن همین باس فایتها و شخصیت پردازی بود والا بازی مشکلی نداشت.خوده ایتسونو گفته از ریبوت چیزهای زیادی یاد گرفتیم.

      • اون چه دانته ای بود؟!!شبیه لاشخورای خیابونی درستش کرده بودن 😐

      • aiHan گفت:

        کاری به ادامه داستان نداریم داستانش مزخرف بود ریشش هم همچنین مزخرف اوبهتی هم نداشت دوستمون درست میگه که دانته بزرگ به این عضمت شبیه لاشخورای خیابونیش بود ورجیل بزرگ یک بچننه بودش وقتی که میخام بهش فک کنم خندم میگیره ورجیلی که از برقم سریعتره تو DMC انگار ادم معمولیه والله انگار نه انگار پسر اسپارداست همون اسپاردایی که حاکم شاطینه.
        نصیحت خوب و جالب حتما DMC1 رو بازی کن بعد DMC2 بعد DMC3 به حرفای کسی گوش نکن که بگن بهت DMC2 بده: برو بازیش کن ببین چه دنیاییه ببین دانته چه عضمتیه. نگو بازی کردم! میدونم بازی نکردی وقتی بازی کنی حرفات اصلان عوض میشن.
        موفق باشی

        • پسر جان من خودم dmc3 با ورجیل تمام درجه سختی هاشو رفتم.چهار هم همینطور.همینطور.نیازی هم نیست یه کسی اثباتش کنم.dmc از منظر یه بازیه هک اند اسلش به شدت بازیه خوش ساختی بود.داستانش هم شما درک نکردی به من ربطی نداره.تو نظراتمم گفتم باس فایتها و شخصیت پردازی مشکل داشت و باید بیشتر کار میکردن.متایه بازی هم خیلی خوب شد.حالا شما هرچقدر میخوای رو این قضیه پا فشاری کن که بازی بدیه.من بازیو اط دیده شخصی خودم و خارجی از فن بازی گفتم نه به عنوانه فنه dmc.

          • aiHan گفت:

            هخ با ورجیل معلومه خوشت نمیاد داستانی نداره ورجیل که برو بازی از دانته بگیر بازی کن باو ورجیل فقط یک مزیته تو بازیه!
            والله چه ورجیل چه دانته تمام درجهای سختشو رفتم هر یکی بهتر و خوش طعمتر از اخری بودش این فن DMC هستش و هر بازی توان این کارو نداره! میتونم دعوتت کنم تلگرام و ببینی رنگهامو اگه فکر میکنی بازیم هکیه یا نمیدونم چی هستش بهت مدرک میدم از رنکهای شخصیم واست شات و فیلم میگیرم بدونی من اینو با دستم تا اینجاهاش رسیدم از اولین DMC اخرین DMC همین کارو کردم چه کنسولPS چهPC : خوب علکی نمیگم با این فرنچایز زندگی کردم زندکی من با این فرنچایز بزرگ اینشکلی شکل گرفته از سال ۲۰۰۱ تا الان همیشه کنار منه.
            ==============================
            ما فقط به احترامتون چیزی نمیگیم اما این dmc2013 یک بازی کوتاه معمولی بودش! جلوی DMC2 اصلی ناچیزه تو برو ریبوت GOW بین چه خوبه که حتا تعصبیای GOW هم دوسش دارن حق DMC کبیر چنین کاریه نه! ما میبینم عشق و دل سوزی داریم به فرنچایزمون
            ==============================
            متا واسمون مهم نیست چون DMC2 حقش ۶۹ نبود درسته کترین لذت گیم پلی رو داره ولی متاش که اینجوری دیدم دیگه به متا اعتقادی ندارم همش مزخرفاته تو میگی داستانو درک نکردم نکنه یچیزی زدی دوست عزیز اگه ما داستانو درک نکنیم پس کی میخاد درک کن اخه تو از DMC3 شروع کردی! میخای قبول کنم حرفاتو!؟
            ==============================
            اگه ریبوت قابل قبولی بود کاپکام ادامشو میساخت: اره تو فن DMC نستی دل سوزی نداری به فرنچایز ما فرنچایزمونو اینجوری مثل dmc2013 نمیخاییم! میخاییم چیز موفق تری باشه مثل الان DMC5 که تو راه . اگه خاستی برو همون کاری که بهت گفتم انجام بده تو کامنت اولیم همون کارو انجام بده ببین چه حسی بهت میده.

            • عزیزه من که نمیگم شما بازی نکردین اصلا و در این شکی ندارم شما فنه سرسخته dmc هستی.منم با دانته هم بازی کردم.من خودم فنه dmcام فقط بالاتر گفتم از دیده یه فن به بازی نگاه نکردم و قبول هم دارم سریه اصلی واقعا یه چیز دیگس و الان منم اندازه شما درمورد dmc5 هایپم.کپکام ادامشو نساخت چون طرفدارا نمیخواستن.من خودم هم دانته و هم ورجیل سریه اصلیو خیلی بیشتر دوست دارم تا ریبوت.منتهی من از یسری چیزا تو ریبوت خوشم اومد.تو دی ال سی ورجیل مبارزش با هرکسی یعنی داره با یکی از ویژگی های خودش مبارزه میکنه.مثلا اگر اشتباه نکنم وقتی میره پیشه مادرش و گردنبند رو بهش میده یعنی داره عاطفه و انسانیتش رو از بین میبره.کاتسین هارو هم تو دی ال سی خیلی قشنگ درست کرده بودن.تو بازبه اصلی هم وقتی هرچیزی میگیری و میری تو درون دانته و یه زنجیر باز میکنی.این نماده تکامل دانته ی و تا اخره بازی اگر توجه کنید دیگه اون ادمه لاشخوره بیخیال نیست.گیمپلیه بازی هم خدایی حرف نداشت گرافیکشم تو زمانه خودش انصافا بد نبود.من نمیگم همه باید از بازی خوششون بیاد و حتما به عنوانه یه دی ام سی اصیل قبولش کنن.من میگم از دیده یه فن همیشه به بازی نگاه نکنید اونطوری راحت تر جوانبه مثبت و خوبه بازیو میبینید.منم به شما پیشنهاد میکنم بررسی داستانی ریبوت رو حتما بخونید شاید نظرتون یه کمی تغییر کرد. 😉

  • 30nabhl گفت:

    تنها ایرادی که میتونم به بازی بگیرم تنوع کم کمبوهاشه که شاید چون تریلر مرحله اولو نشون میداد احتمالا تو مراحل بعدی اینطوری نباشه
    بعد اینکه موقع حمله فقط سه چهار تا جمله خیلی تکراری رو میگفت که تعدادشون اگه بیشتر بود بنظرم جالبتر میشد ( برو کنار – تولد مبارک – …)
    تعاملش با محیط کاش بیشتر بود. مثلا با اون دستش تیر چراغ برقو به دشمن میکوبید یا دشمنو مثلا به دیوار پرتاب میکرد
    تو تریلر سینماتیک یه بار نرو رو دیوار چند قدم راه رفت بعد پرید حمله کرد کاش تو گیم پلی هم همچین چیزی بزارن
    البته این مواردو به همین زودی نمیشه اظهار نظر کرد
    —-
    و اینکه کاش یه dlc بزاره ورجیل قابل بازی باشه :inlove: :inlove:

    • asasin گفت:

      دادا بازی هنوز اولشه تونع چیه خودمون دیونش شدیم تو برو یوتیوبو نگاه کن یا همین جا بزن ترلر DMC 5 ببین ترلر جدیدو خیلی هم عالیه با گرافیک دموییش مارو به اوج هایپ رسوند حرکات نرو عالی بودن هنوز شمشیر رد کوین: نرو فول نبودش فقط یک شعلش روشن بود هفتیر نرو که صداش زمینو میلرزوند.
      شک نکن نرو هم رو دیوار میره مثل DMC2 دانته رو دیوار میرفت 😀 حرکت خوبی بودش فایدش صفره اما جالبه انواع قلتک هم میرفت پشتک میزد لعنتی دل منو میبرد دایره میزدی و پر میگشتی فلش عقب پشن میزنه ادم پشماش میریزه 😀 :heart:

    • 😐 این ریبوت نیتس که DLC بذاره برا ورجیل اینجا DMC اصلیه تو SE نصخه ویشه منتظر ورجیل باش

      • aiHan گفت:

        اره درسته باید منتظر SE بمونیم و اگه DLC اومد برا بازی برای ورجیل نمیاد اگه بیاد هم یک داستان قدیمی توش میارن مثلان ما قبل DMC5 مثلان توش میذارن ورجیل به چه شکلی از جهنم خارج شد. یا نرو چرا دستش این شکلی هست : فقط مثال زدم تحلیلالتی که بنی نوشت احامال نرو داداش کوچیک ورجیل و دانتس اما احد و کسی خبری نداره اگه پسر اسپاردا باشه میتونه چنین دستی رو داشته باشه فقط اسپاردا قادر به داشت این پسره.

  • آره اون گندی که بارلوگ و سونی به GOW زدن رو نمی خواد تکرار کنه و به طرفداران قدیمی سری احترام میذاره که این قابل ستایش هست.

    • یوزر اسکور ۹٫۲ که جزو ۲۰ تای برتر تاریخ هست و همشون توسط کاربران ثبت شده و بیشترین فروش در بین عناوین سونی و تنها بازی که با ۱۱۷ نقد مثبت و بدون نقد منفی در متاکریتیکز ثبت شده و همچنین متای فوق العاده ۹۴ فقط یک معنا میده اونم اینکه طرفداران فرانچایز به شدت از این تغییرات رضایت دارند..

      • Mikasa گفت:

        ولش کن امثال اینا همیشه بودن‌ و هستن
        اون موقع که زلدا ا‌وکارینا آف تایم ا‌ومد
        یه مشت زلدا فن متعصب اومدن گفتن زلدا سه بعدی بشه ؟ نه عمرا نمی پذیریم
        کلی غر زدن سر نینتندو
        ولی آخرش اوکارینا اف تایم بهترین بازی تاریخ شد به انتخاب مجلات متاشم ۹۹ هستش
        دو بار بازی ریمستر شد و هنوزم ملت بازی میکنن
        breath of the wild اومد دانجن هارو ورداشت یه عده غر زدن ولی اخرش بازم بازی شاهکار شد و ملت ذوق کردن با بازیش
        pokemon sun.& moon اومد ultra beast هارو اورد باز یه عده غر زدن فرنچایز ما نابود شده
        الان فروش همین بازی ترکونده
        متروید هم از شوتر دو بعدی تبدیل شد به اول شخص باز یه عده غر زدن ولی باز نتایج نشون داد که تغییرات موثر بودن
        خیلی از بازیا تغییر کردن
        خیلیام غر زدن
        ولی نتایج یه چیز دیگه میگن
        رضایت کاربرا
        فروش
        رضایت منتقدا همه یه چیز دیگه میگه
        عادیه ۵ نفر غر بزنن مهمم نیست بالاخره همه جا هیتر پیدا میشه 🙂

    • Hala madrid گفت:

      باز تو پیدات شد؟!!یه بار به نیل دراکمن گیر میدی.یه بار به بارلوگ گیر میدی.چه مرگته تو.ناراحتی بازی هاشون رو انجام نده و زیر پستاشون چرت نگو

    • داش اون ریبوته و باید چنین تغییری داشته باشه اگه اینجوری نمیشد مردم فکر نمیکردن ریبوت باشه! و میومدن میگفتن مگه کریتوس چجوری زنده شد!! باید این کارو میکرد تا بتونه اوج خودشو به دست بیاره بره داستان دیگه بسازه و مردم متوجه بشن همین دقت کن بازی گاد اف وار بد نیست داش برو بازیش کن تمومش کن میپسندیش

    • شما جعبه ایا کی میخواین ول کنید قضیه رو :-/

  • navid313714 گفت:

    واقعا هم درستش همینه
    بازی باید کم کم تغییر کنه نه یهویی کلا یه چیز دیگه بشه
    طبیعیه که کنار اومدن با این همه تغییر (ژانر بازی تغییر کرده! )اونم واسه یه بازی چنان محبوبی مثل god سخته….
    تلخ قضیه اونجاست که وقتی مقایسه میکنی ببینی قبلا چیز بهتری بوده 🙁

    • aiHan گفت:

      اره DMC داستانش ادامه داره نمیشه که یهو عوض کنن سبکو اصلان غییر ممکنه فقط واسه ریبوت میشه چنین کاری کرد مثلان Capcom میخاد یک DMC ریبوتی بسازه میتونه از ریشه و داستان و نوع داستان عوضش کنه.
      در عالیم مجازی چیزی غییر ممکن نمیباشد و هیچ وقت یادمون نمیره Capcom چکارایی کرد واسمون و کرده درود بر Capcom همیشه مارو به اوج لذت گیم کشید.

  • DanTe 1368 گفت:

    لعنتی ۱۷ اسفند تا اون موقع معلوم نی باشیم نباشیم جنگ شه نشه بیا باووو پ… بردی ما رو تو ۱۱ سال انتظار … من خودم راضی به جنگم ولی از خدا میخوام قبل از جنگ دویل ۵ هم بازی کنم بعد بمیرم 😀 😉

  • dante boy گفت:

    آقا مرسی از مقالتون خوب بود..دیگه اینو هرکی بخونه میفهمه ک‌استخون بندی بازی DMC نسبت ب بازی GOW خیلی بهتره..بازی ک دستخوش تغییر بشه هزارتا اتفاق دیگه واسه اون بازی میفته مانند (GOW)..بازی باید ب سبکو ثیاق طرفدار پیش بره همین کاری ک داری شرکت CAPCOM انجام میده..من چنتا مقاله درباره GOW خوندم اینکه کارگردان بازی بازیرو از عرش ب فرش بکشه ک‌ این نشون یک هک‌ اند اسلش حرفه ای نیست…بلاخره امیداورم هرچ زودتر شاهد ی بازی عالی از DMC باشیم ک همیشه هم بودیم :-* :-* :-*

    • هف دوست محترم این حرفارو نزن نمیخاییم بحث دعوا بشه :rose:
      بازی گاد اف وار جدید یک ریبوته و باید چنین تغییراتی رو داشته باشه تا مردم سوپرایز بشن از گاد اف وار ریبوت که هر جور ممکنه در بیاد!
      همیشه حرفاتو با مدرک بذاری که قبولت کنیم این که گفتی مدرک نیست DMC یک دنیا شد و GOW یک دنیای دیگه شد و همگی توی اوج رضایت هستن :heart: وقت بخیر

  • shadin گفت:

    دوستان عزیز فضای گیمفا و کلا فضای اینترنت دنیایی از آراء و دیدگاههایِ مختلفه . بیاموزیم از کسانی که در مقابل نظرات دیگران ایستادند که نظر خودشونو غالبتر نشون بدن ، که بیاموزیم که ما چنین نکنیم .
    اینکه بنده چند وقته با گیمفا و کلا با اینترنت سر و کار دارم یک چیز شخصیه ، اینکه پروفایلم ناقصه و تا حالا کامنت و کلا حضور منو ندیدین چه فرقی به حالِ من و شما داره . من خیلی وقته عضو وبسایتم اما مشغله و حوصله نگذاشته و نمیذاره من به این دسته از کارا بپردازم .
    من نظر و برداشتمو و انتقادی که از این برداشتم به ذهنم خطور کرده بود رو عنوان کردم مثل همه یِ شما . نه شما ریاست مایکروسافت یا سونی یا هر شرکتی که در صنعت گیم و نرم افزارهای مختلف دستی بر آتش داره ، هستین و نه من ، که از نقدها بهمون بر بخوره .
    به شیوه یِ بیان من در عنوان کردن اسامی ایراد میگیرید اونوقت خودِ شما در تایپ چهار کلمه کلی غلط املایی دارید .
    اینکه چهارده ترابایت گیم ذخیره داشته باشی و پز ابر گیمری رو در کارنامه یِ شاهکارات و هایپ هات داشته باشی چیزی از دیگران کم و به شما اضافه نمیکنه اما بیاموزیم تمامِ اینها بهانه ایی میتونه باشه برای متصل شدن من و تو و هزاران آدم با تفکرات مختلف .
    موفق باشید .

کپکام: هیچ‌گاه قرار نبود تغییرات Devil May Cry 5 در وسعت و ابعاد God of War باشد - گیمفا