طراح Cyberpunk 2077: ما کاملا مطلع هستیم که عده زیادی به دید اول شخص علاقه ندارند
شکی در این نیست که Cyberpunk 2077 عنوانی زیبا، مهیج و جذاب است اما یک مورد آن از دید بسیاری توی ذوق میزند: دید بازی اول شخص است. اعضای سایت دوالشاکرز در حین برگزاری رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ (Gamescom)، با پاتریک میلز (Patrick Mills) به عنوان طراح ماموریتهای Cyberpunk 2077 مصاحبهای داشته و در آن بازخورد مردم در رابطه با موضوع نمای دوربین بازی و احتمال تغییر را جویا شدهاند.
میلز تایید کرده است که نمای دوربین تغییری نخواهد کرد. با این حال اعضای شرکت سیدی پراجکت (CD Projekt) کاملا مطلع هستند که تصمیم گرفته شده، باب میل همه نخواهد بود. میلز گفته است:
ما در این تصمیم قاطع هستیم. با این وجود ما اطلاع داریم که عده بسیار زیادی علاقهای به نمای اول شخص ندارند و و عده کوچکی از مردم هم وجود دارند که نمیتوانند بنا به دلایلی، بازیهای اول شخص را تجربه کنند.
وی در ادامه صحبتهای خود اعلام کرده است، تیم آنها مشغول بررسی تنظیمات درجه سختی و امکانات درون بازی هستند تا هم نمای اول شخص جذابتر شده و آن عده کمی هم که سراغ این سبک نمیروند، بتوانند Cyberpunk 2077 را تجربه کنند.
به نظر نمیرسد که سیدی پراجکت تغییری در برنامه خود ایجاد کند با این حال رویکرد آنها برای افزایش جذابیت بازی برای افراد بیشتر قابل تقدیر است. Cyberpunk 2077 در حال حاضر تاریخ عرضه مشخصی ندارد ولی قرار است برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان، در کنار رایانههای شخصی عرضه شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
تمام افرادی که این انرژی های منفی رو میدن و میگن دید اول شخص مناسب نیست هیچ سوادی در زمینه گیمینگ ندارن وگرنه با اون گیم پلی و اتمسفر و جو بازی کاملا متوجه میشدند که دید اول شخص مناسب ترین دید برای این بازی هستش و همچنین به طور کلی بیشتر گیمر ها مخصوصا PC گیمر ها دید اول شخص رو ترجیح میدن.
می تونستن در نهایت بین دوربین سوییچ می ذاشتن هرکس خواست سوم شخص کنه. gta اینکارو کرده بود. و اینکه به نظرم تو بازی جهان باز با دید اول شخص آدم بعد مدتی خسته می شه. :-/
بستگی داره جهان بازش چجوری باشه . این بازی اکثرا تو فضاهای بسته و ساختمونی عه نه مثل ویچر نو دشت و صحرا و جنگل . اصلا هرجوری تصور کنی سوم شخص برای این بازی غیر ممکنه مخصوصا با مکانیزم هایی مثل عوض کردن چشم و اینا …
حرف دل منو زدی
این اکانت من omidtrip1000 توی psn هست
یه چک بکن و متوجه میشی به عنوان یه آدم نقش آفرینی باز قهار و همچنین شوتر باز نیمه قهار میگم که این بازی دید سوم شخص هم میتونست داشته باشه مثل منبع الهامش فالوت ۴
و همچنین گیمرای خفن توی انجمنای مختلف هم همین عقیده رو دارن
خیلی بازی این سبکی بوده که فقط اول شخص بودن اما این بازی فرق داره و مهمه و مورد انتظار و بزرگ پس برای ما که سوم شخص نقش آفرینی میپسندیم خیلی دردناکه که این عنوان رو از دست بدیم
اقا سعید اگه کامنتو منو میبینی خوشحال میشم نظرت رو در مورد این مبحث بگی چون به عنوان یه نقش آفرینی باز میخوان بدونم با من هم عقیده هستی یا نه؟
یعنی واقعا الان اپن ورلد فالوت رو با این مقایسه کردی ؟ این بازی تو فضاهای ساختمونی و بستست . فالوت اکثرا فضاهای باز بود . بعدشم انصافا همون فالوت هم سوم شخصش طوری بود که مشخص بود بازی اصلش اول شخصه و سوم شخص رو فقط برای یه سریا درست کردن که قر نشنون . با سایبرپانک نمیشه سوم شخصش کرد اصلا با این مکانیزمایی که تو بازی دارن ( عوض کردن چشم کارکتر و سیستم انتخاب دیالوگ و … )
با این نظرت بی سواد بودن خودتو به همه نشون دادی شاید یکی از دید اول شخص خوشش نیاد چه ربطی داره مطمئنم باش برای بازی های اوپن ورلد بهترین دید سوم شخصه اینو همه میدونن
دیگه بلاخره قرار نیست همه افراد از یه چیزی خوششون بیاد و مخالف هم همیشه هست
اون گان پلی و اون شوتینگ معرکه ای که شاهد بودیم با این زاویه دید خودنمایی میکنه و با دید سوم شخص بسیار محدود میشه
جزئیات سلاح ها رو به یاد بیارید خب این جزئیات با این نمای دید کاملا قابل رویت هست و توی سوم شخص دیگه خبری از این جزئیات کامل نیست
غرق شدن و خودت رو در اون جهان متصور شدن هم باز با اون دید امکان پذیر نیست
اون قسمتی که در حال حمل اون زن هستیم رو به یاد بیارید ایا با دید سوم شخص هم میشه اون جزئیات بدن رو دید؟؟؟؟ با این دید شما کاملا بر بازی سوار هستید
موضوع این نیست که بازی سوم شخص باشه
موضوع اینه که طیف وسیعی از گیمرا دوست دارن تنظیمات دوربین بازی گزینه سوم شخص هم داشته باشه مثه فالوت و اسکایریم آیا این چیز زیادیه؟ بازی به این همه عظمت و با این حجم شخصی سازی حداقل چیزی که میتونست داشته باشه همین بود ولی سازنده ها میخوان زاویه دید اول شخص رو به گیمرا تحمیل کنن
دید اول شخص برای این بازی بهتره اما اگه سوم شخص داشته باشه همه با سوم شخص بازی میکنند و لذت بازی کم میشه. در سوم شخص برخی توانایی ها راحت تر مورد استفاده قرار می گیرند و کمتر طبیعی می شود.مشخصا همون طور که این دوست گفت زحمت زیادی برای دید اول شخص کشیده شده و در سوم شخص دیگر ارزشی ندارد.بنده هم اگه در بازی دید بازی کن اجباری روی حالتی باشه باهاش مشکلی ندارم اما اگه قابل تنظیم باشه همیشه دور ترین انتخاب می کنم مگر فوتبال که یه چیز نرمال انتخاب می کنم. :yinyang:
:rotfl: :rotfl: دلیل آخر مهمترین دلیله
میدونم سازنده گفته سوم شخص نیست ولی هنوز تا عرضه بازی خیلی مونده خدا کنه نظرشون رو عوض کنن شما اون گیمپلی رو با دید سوم شخص تصور کن اصلا فوق العاده میشه
نههههه :-X سوم شخص نوموخواااام :-(( 😛
یکی خود من 🙁 :-((
اعتراضات که فایده ای نداره.ولی من خودم به شخصه دلم میخواست سوم شخص بود.ولی خب به هر حال cdpr یه چیزی میدونه که این کارو میکنه دیگه
و آن عده کمی هم که سراغ این سبک نمیروند، بتوانند Cyberpunk 2077 را تجربه کنند.
______
چه اعتماد به سقفی 😕
در هر صورت امیدوارم موفق بشه.
سی دی پراجکت کم استودیو نیست و الکی بازی نمیسازه 😉
شرکت با این سابقه ۱۰۰% کاره خودشو بلده عجیبه مردم این همه از اول شخص بودن بازی شکایت میکنن یک خورده تنوع هم بد نیست :inlove:
برن گم شن
این همه الهام از فالوت و اسکایریم و بتسدا گرفتن ففط دوربین سوم شخص اضافه نکردن
بچه های pc باز میتونن روی ماد سازا حساب کنن با توجه به محبوبیت بازی حتما مادهای پدر مادر داری واسه اضافه کردن دوربین سوم شخص ساخته میشه
نمایش بازی که خیالمون رو راحت کرد فقط یه مقدار کار بکنن تا پیدا کرد آبجکت ها (مثلا دکمه ها یا سلاح ها و اشیائی که میشه برداشت) راحت تر بشه
همین؟
خو دونستنشون به چه درده این عده افراد میخوره دقیقا؟ ?:-)
اگه مثل GTA V دو دوربینه بود خیلی عالی میشد.
مشکل اینجاست که کاراکتر قابل شخصی سازیه و خیلی تو ذوق میزنه این موضوع.
بازی نقش آفرینی روی سوم شخص بهترین کارایی رو داره.من اسکایریم رو هم با وجود اینکه دوربین اصلیش اول شخص بود رو سوم شخص تموم کردم.
هر دفعه که درباره ی دید اول شخص ازشون پرسیده میشه میگن به خاطر درک بزرگی برج هاست و در دید سوم شخص این بزرگی به خوبی درک نمیشه و دوربین مزاحمه ولی توی nier automata وقتی دوربین رو به سمت بالا میگیری دوربین به یکی از دو طرف کشیده میشه و ۲b فقط قسمتی از صفحه رو میگیره که مشکلی برای نگاه کردن برج ها یا دشمنای بزرگ به وجود نمیاره , بهتر بود دلایل بیشتر و قانع کننده تری میاوردن یا اصلا مثل سانتا مونیکا دلیلی نمیاوردن و توی بازی خودشون رو به گیمر ثابت میکردن ولی با توجه به اینکه با cdpr طرفیم به احتمال زیاد میتونه خودشو رو ثابت کنه 🙂
همون روزی که گیم پلی منتشر شد سایت اصلیش رفتم و هر چی از دهنم در اومد براش ایمیل کردم از دوربین افتضاحشم گفتم حالا میگه میدونیم راضی نیستید ولی تغییر نمیکنه اگه یکمی شعور داشت هر دو دوربین را قرار میداد
تو گیم پلی دختره از تراس میپره پایین یا لیز میخوره روی زمین اصلا نمیشه دید چی به چیه وقتی اینهمه دشمن دور و برته و شلوغه اول شخص بیشتر ادم گیج میشه نمیتونی ببینی دارن از پشت سر شلیک میکنن یا چپ و راست و عقب و جلو
یکم بازی های تفنگی اول شخص بکنی می فهمی چطور میشه فهمید از کجا شلیک می کنند.
به نظرم دوربین اول شخص انتخاب مناسبی برای این بازی هست.
با توجه به گیم پلی ای که اخیرا از بازی منتشر شد میشه فهمید که دید اول شخص کاملا حس بودن در فضای سایبرپانکی بازی رو به گیمر القا میکنه.
اگه اشتباه نکنم یکی از سازندگان بازی گفته بود که وقتی شما در ویچر به آسمان نگاه میکنید حس طبیعی خیره شدن به آسمان به گیمر القا نمیشه ولی در سایبرپانک درست بر عکس این قضیه حاکمه.
راکستار هست بازیه مورد پسند همه بسازه شماها راحت باشین توی توهم در حد راکستار بودن بمونید خوبه برای انگیزه داشتن، واقعا سیستم پرشو صحنه اهسته شدن کاملا جدید بود شخصی سازی هم خیلی جالبه نه اینکه همش دیده میشه چیکار کردی !
شاید در آینده مثل gtaهر دو نوع دید دوربین اضافه بشه که هر دو گروه گیمرا حالشو ببرن امیدوارم
اگه سوم شخص هم داشت بهتر بود ولی در کل بازی خوبی هستش.
با ماد حل میشه 😕
اگه عین اسکاریم هر دو حالت داشت خیلی باحال میشد چون شخصی هم داره اول شخص به درد نمیخوره 😐
تازه هم قبلنم گفته بودم gta رو به این ترجیح میدم 😉
دید سوم شخص اسکایریم خیلی بدبود مخصوصا اینکه کاراکتر خیلی خشک بود
دید اول شخص روش خوب کار بشه اونوقت تقریبا میشه گفت نیازی به دید سوم شخص نیست .
الان استدیو چند ساله فقط رو حالت اول شخص کار کرده و یکدفعه بیاد رو سوم شخص اونوقت خیلی جالب نمیشه و ممکنه به تجربه بازی لطمه بزنه .
منکه اول شخص رو خیلى بیشتر دوست دارم :inlove: :heart:
میخواستم بهت منفی بدم دستم خورد رو مثبت الان هرکار میکنم منفی نمیشه دوستان سونی فن حلال کنید :silly: :rotfl:
راستی تو مگه از سایت خداحافظی نکردی ?:-)
پس چرا هنوز اینجایی :shout:
اینایی که گله میکنن زندگیشون سوم شخصه ایا? یعنی اینقد مشکل دارید باهاش?
خوبه یه نفر از خودشون این حرفو زد. از دوره پلی استیشن یک هر بازیی که میگرفتم بعد میدیدم اول شخصه سی دیشو مینداختم دور. همیشه بعد خریدشون حس میکردم سرم کلاه رفته. خوشبختانه بعد اومدن اینترنت و تریلر بازیا و.. تو نسلای جدید قبل خرید میتونستیم بفهمیم چی قراره بخریم. بارها سعی کردم خودمو به بازیای اول شخص عادت بدم. ولی نشد که نشد. اگه حال میکردم با این سبک ماوس میگرفتم دستم مینشستم پشت پی سی کال و بتل میزدم. پس این بازی رو هم از لیستم کنار گذاشتم چون برام جذابیتی نداره. این عزیزان خواستن یه شوتر اول شخص بسازن تا در مقابل بقیه شرکتهای رقیب حرفی واسه گفتن داشته باشن همین. ساختمون بلند و بقیه چیزا بهانه است.