تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا

تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است

مرصاد قدیری
۲۲:۱۵ ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا

همان‌طور که می‌دانید، پس از اتمام فرایند توسعه آخرین فصل عنوان محبوب The Walking Dead، شاهد پایان کار موتور قدیمی استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games) خواهیم بود. طبق گزارشات منتشر شده، این توسعه دهنده محبوب قصد دارد تا برای ساخت عناوین جدید خود از موتور Unity استفاده کند.

در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت یوروگیمر (Eurogamer) در رویداد Gamescom امسال، آقای برودی اندرسون (Brodie Anderson)، تهیه کننده اجرایی عنوان The Walking Dead، اقرار کرد که موتور بازی‌ سازی آن‌ها در چند سال اخیر طرفداران را مأیوس کرده است و همچنین توضیح داد که چرا روند تغییر کنونی برای شرکت بسیار مهم بود:

من می‌گویم که تنها در زمینه تکنولوژی موتور بازی سازی، قطعاً کمی طرفداران خود را در گذشته مأیوس کرده‌ایم. ما همیشه دوست داریم تا نوآوری به خرج بدهیم و شاید در فصل‌های قبل به اندازه کافی این کار را نکرده‌ایم.

همان‌طور که یوروگیمر اشاره کرده، خروجی تل‌تیل گیمز در سال ۲۰۱۸ کاهش یافته است؛ فصل آخر The Walking Dead تنها فصل جدیدی است که آن‌ها منتشر کرده‌اند. لازم به ذکر است که این توسعه دهنده در سال ۲۰۱۷ چیزی نزدیک به ۲۰ قسمت که مربوط به ۵ مجموعه بازی مختلف بود را عرضه کرد.

در مقایسه با سال گذشته، امسال محصولات خیلی زیادی را به بازار عرضه نکردیم. این موضوع به ما اجازه داد تا بیشتر تمرکز کرده و به سمت روند توسعه تنها یک بازی با تیمی تعیین شده سوق پیدا کنیم.

اندرسون در ادامه توضیح داد که مدیریت چندین آی‌پی (IP) و توسعه تعداد زیادی بازی داستان-محور در یک زمان، باعث کاهش کیفیت تجربه این عناوین شده است:

ما می‌دانیم که در سال‌های گذشته کمی زیاده روی کردیم و نتوانستیم تا آن تجربه‌ای که مد نظر داشتیم را ارائه دهیم. پس خیلی مهم بود که تمرکز خود را روی یک تجربه با کیفیت و پولیش شده که طرفداران دوست دارند، بگذاریم. ما این موضوع را پیش از توسعه این فصل قلباً پذیرفتیم و این تیم برای این کار بسیار هیجان زده است.

حالا که تیم‌های توسعه دهنده تل‌تیل گیمز برروی پروژه‌های کمتری تمرکز دارند، امیدواریم این استودیو بتواند مشکلات موتور بازی را حل کند و دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

قسمت اول عنوان The Walking Dead: The Final Season در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از زمان انتشار قسمت‌های دیگر، به این‌جا مراجعه کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا
تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PSFAN@COD گفت:

    بتمنی که شما منتشر کردید از بتمن راک استدی فریم دهیش افتضاح تر بود!
    خدا بگم چکارتون کنه

  • all pacino گفت:

    واقعا بازیش فقط فصل اولش قشنگ بود و تونست بهترین بازی ۲۰۱۲ بشه واقعا هم قشنگ بود ولی دقیقا مثل فیلمش راهش رو گم کرد و به هیچ وجه نتونست در حد فصل اول ظاهر بشه به شخصه دیگه اصلا حوصله این فصلش رو ندارم و بازیش نمیکنم با همون خاطرات فصل اول سر میکنم

  • ARMAN گفت:

    از نظر من که مشکلی نیست
    بازی گرافیک ادونچر باید تمرکزش رو داستان باشه
    که از این جهت این شرکت کارش درسته
    من واقعا با بتمنش حال کردم

  • به نظر من فصل اول به سه دلیل شاهکار شد و فصل های بعد نشدن اول این که ما شناختی نسبت به شخصیت اصلی بازی یعنی Lee نداریم و انتخاب های تصمیم ها جوری میشد اگه اشتباه میکردیم دو دستی میزدیم تو سرمون و فکر اون اشتباه بودیم یعنی بازی غیر قابل پیش بینی بود دوم این که تم و فضای سیزن اول غیر قابل مقایسه با فصل های بعدی بود به خصوص از نظر احساسی بودن بازی به طوری که وقتی احساس می‌کنید موقع شادی و امید و پایان مشکلات درست مشکلات سراغ میومدن و وقتی فکر می‌کردیم کار تمومه برعکس نجات پیدا میکردیم نمونش پایان قسمت آخر فصل اول سومین مورد اینه که کلمنتاین شخصیت خوبی بود ولی نه درحد شخصیت اصلی بلکه درحد همون همراه تو خیلی از مواقع بازی با خصوص فصل دوم و سوم ما احساس می‌کنیم که یه بچه هستیم تو یه قضیه مهم طوری که بقیه شخصیت ها مارو به چیزشون هم حساب نمیکنن نمیگم باید یه شخصیت سوپر هیرو و غیر قابل مردم مثل دریل و میشون تحویل بدن ولی حداقل نه دیگه یه بچه بلکه یه چیزی تو مایه های Lee درکل سری مردگان متحرک از پتانسیلش بیش از حد استفاده شده چه از لحاظ سریال چه از لحاظ بازی ولی باز باید کارشون رو ستود چون کیلومتر ها با ما فاصله دارن برای مثال سریال های ایرانی رو با سریال های شبکه های خارجی مقایسه کنید تا با عمق فاجعه ما پی ببرید

  • ساز مخالف گفت:

    موتورش ک هیچ داستانش هم مایوس کننده بود

تل‌تیل گیمز: موتور بازی سازی ما طرفداران را مأیوس کرده است - گیمفا