بازی God Of War بیش از ۷۰۰ خط دیالوگ درون قایق دارد
بازی God Of War قطعا جزو بهترین عناوین عرضه شده تا به اکنون است. تمامی قسمتهای بازی در بالاترین سطح ممکن هستند. داستان و شخصیتپردازی بازی نیز از این قاعده خارج نیستند.
در طی انجام مراحل بازی شما زمان زیادی را در قایق میگذرانید و البته بخش مهمی از شخصیتپردازی، توصیف رابطهی کریتوس و پسرش و بسیاری از لحظات احساسی و هیجانانگیز بازی در قایق اتفاق میافتد. اکنون استودیو سانتامونیکا (Santa Monica) اطلاعاتی در مورد این بازی و بخشهای قایقرانی این عنوان منتشر کردهاست که در قسمت پایین آنها را مشاهده میکنید.
- بیشتر از ۶۰۰ انیمیشن برای حرکات کریتوس و آترئوس در قایق وجود دارد.
- بیش از ۷۵۰ خط دیالوگ برای سفرهای دریایی بازی وجود دارد.
- سرزمین آلفهایم (Alfheim) قایق مخصوص خود را نسبت به دیگر دنیاها دارد.
- چراغ جلوی کنترلر شما هنگامی که در حال سفر برروی آب هستید به رنگ آبی در میآید.
- بعد از بدست آوردن Mimir، هر بار کریتوس با یک انیمیشن جدید وارد قایق میشود.
سانتامونیکا نکتهی دیگری را نیز در مورد شخصیت Mimir بیان کرد. طبق گفتههای این استودیو دیالوگهای این شخصیت به صورت یکجا ضبط نشدهاند بلکه این دیالوگها در بخشهای کوچک تهیه شده و در انتها، این قطعات به هم متصل شدهاند. با این کار شخصیت Mimir دقیقا میداند زمانی که شما به قایق برمیگردید داستان خود را از کدام نقطه باید ادامه بدهد و هیچگاه دیالوگهای تکراری نمیگوید.
بازی God Of War در ۳۱ فروردین سال ۹۷ (۲۰ آپریل ۲۰۱۸) برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شد و توانست امتیاز متای فوقالعادهی ۹۴ را از منتقدین کسب کند.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
خاطرات خوبی برای بنده حقیر رقم زد
شما اقایی
الحق و الانصاف سونی سلطان صنعت گیم است و بس
بالدور = جوکر
شاید در نگاه اول بی معنا باشد ولی وقتی بهش دقت کردم دیدم واقعا درست هست!
…
یکی از هوشمندانه ترین کارگردانی های نسل هشتم را خدای جنگ دارا می باشد که اصلا و ابدا هیچکسی به آن تا به این لحظه در فضای مجازی اشاره نکرده است.
در نگاه اول کارگردانی بازی خوب به نظر می رسد زیرا زاویه دوربین و شخصیت پردازی ها همه حساب شده هستند ولی اصلا کسی فکرش را نمی کند که چطور این بازی روانشناسانه با روح و روان مخاطب بازی می کند و چطور شخصیت اترئوس در ضمیر ناخوداگاه مخاطب نفوذ می کند.وباید حقه هم دارد.هیچکس از گیمرها و منقدین عزیز روانشناس نیستند که متوجه شوند.فقط حس خوب این که در کنار اترئوس باشند و کریتوس را کنترل کنند را متوجه می شوند و میوه و ثمره ی کارگردانی بی نظیر بارلوگ را می چشند.غاقل از این که این میوه چگونه به ثمر ریده است.مثل عزیزی که میوه می خورد،آن را خوشمزه می داند،از آن تعریف می کند ولی نمی داند که مراحل ساخت میوه و کشاورزی چقدر وقت گیر بوده و چه مراحل طی شده است تا یک دانه به میوه تبدیل شده است.بدون شک خیلی ها نمی دانیم چگونه آترئوس از یک شخصیت ضعیف و بعضا ناامید کننده در ابتدای بازی تبدیل به یک همراه و یاور فراموش نشدنی میشود.حال من قصد ندارم در این کامنت به این موضوع بپردازم و شما را با تکنیک های بی نظیر درگیر کردن ذهن آشنا کنم.می خواهم به مواردی در داستان اشاره کنم و سعی کنم یک سری ابهامات را برطرف کنم.همچنین این قول را می دهم که در کامنت های بعدی من درباره گاد متوجه عظمت کارگردانی بازی شوید و چیزی که به آن اشاره کردم را برایتان کامل شرح دهم تا با عظمت بیشتر این شاهکار اشنا شوید.
——
چطور کریتوس به اسکاندیناوی آمده است؟
طبق گفته فریا در The Realm Travel Room در معبد تیر،تنها و تنها راه رفتن به سرزمین ها و قلمرو های دیگر،این اتاق هست.
این اتاق را جاینت ها و تیر ساخته اند.
فریا درباره این اتاق به کریتوس و اترئوس اطلاعات خوبی می دهد از جمله این که دو بار تاکید می کند که این اتاق تنها راه سفر به سایر سرزمین ها هست.
همچنین بعد ها یک صفحه را پیدا می کنیم که به ما سرنخ هایی از سفر های تیرز به یونان می دهد.
میمیر:
ببین مشخصه که اون تیره
به یه نحوی داره سفر میکنه شاید با جادو
اما این چه ربطی به غولها داره که بخوان یه معبد براش اختصاص بدند ؟
متاسفانه اصلا معلوم نیست معنیش چیه
اترئوس:
اون نوشته های کنارش چی هستند؟
میمیر:
نوشته نیستند . نماد هستند از سرزمین های مختلف معنیشون میشه
کریتوس:
جنگ
میمیر:
درسته
——
در بازی به این هم اشاره میشه که تیر به جاینت ها بسیار علاقه مند بوده،نسبت بهشون مهربان بوده و خدای جنگی صلح طلب بوده است.
به این هم توجه کنید که ادین و تور با جاینت ها رابطه چندان خوبی نداشتند و آن ها را می کشتند.
به نظر می رسد قوی ترین و بهترین فرضیه برای این سوال که چرا و چطور کریتوس به اسکاندیناوی آمده است این باشد که
تیر که خدای جنگی صلح طلب بود و اتاق سفر به قلمرو های مختلف را داشته است،به دنبال کمک به جاینت هایی بوده که توسط خدایان سلاخی می شدند.پس بادیگاری بی نظیر مثل کریتوس را نجات داده و با فی اشنا می کند.کریتوس پس از علاقه مندی به فی که یک جاینت هست،صاحب اترئوس یا همان لوکی می شود و ادامه بازی همان چیزی می شود که ما بازی کردیم.
این فرضیه با توجه به موارد بالاتر و همچنین این که روی یکی از سنگ نبشته های پایانی بازی،اترئوس این عبارت زیر را می خواند،قوی تر می شود.
اترئوس:
هاه،اون نگهبان کیه؟
همچنین روی یکی دیگه.
اترئوس:اودین و تور در حال خراب کردن همه چیز برای همه هستند.
می بینید که داره قطعات پازل تکمیل میشه!
اودین و تور در حال نابود کردن جاینت ها هستند.
حرف از یک نگهبان ناشناس می شود که در سنگ نبشته دقیق نوشته نشده چه کسی است.
مادر اترئوس یک جاینت بوده و با یک خدا ازدواج می کند.
او یک تبر بسیار قوی و جادویی را برای کریتوس به کمک کوتوله ها می سازد.
فکر نمی کنید هدف همه این ها حفظ نژاد جاینت ها و جلوگیری از انقراض آن ها توسط آخرین نگهبان یعنی کریتوس بوده است؟
حاصل ازدواج Faye و کریتوس،فرزندی است که کریتوس برای نجات آن حاضر است خودش را از ارتفاع به پایین پرتاب کند و روی پشت اژدها با یک خدای رویین تن مبارزه کند.
کریتوس برای حفظ آترئوس بار ها خودش را در بازی به آب و آتش می زند و واقعا هیچ نگهبانی بهتر از کریتوس برای حفظ آخرین جاینت باقی مانده یعنی آترئوس شما پیدا نخواهید کرد.
به این می گویند یک ازدواج هدفمند!هم بچه ای متولد می شود که قدرت های خدایی خواهد داشت،هم بادیگاری اتوماتیک برایش تهیه می شود که هیچ خدایی توان رقابت با او را ندارد.
حال به این بادیگاد اگر یک سلاح هم بدهید مثل تبری که در بازی دیدیم،دیگر سالم ماندن سوژه که آترئوس هست صد در صد تضمین خواهد شد.
همچنین فراموش نکنید صحنه ای که میمیر به کریتوس درباره سنگ اتحاد توضیح می داد و می گفت که تیرز از آن می توانسته برای سفر به سرزمین هایی که اتاقش امکان سفرش را نداشته است استفاده کند.
آیا احتمالش هست که تیرز و فی،تصمیم گرفته باشند برای حفظ جاینت ها،کریتوس را نجات داده باشند؟
کاملا!تنها دلیل منطقی برای نجات دادن کریتوس همین به نظر می رسد.
کمی درباره این فرضیه فکر کنید.
با عقل جور در میاد،مگه نه؟
——
صحنه عصبانیت اترئوس در برابر سیندری را بیایید یک بار با هم بررسی کنیم.
سیندری:اوه منم یه چیزایی در موارد خانوادگی برای گفتن دارم
اترئوس:بزار حدس بزنم
برادرت به اندازه ی تو با استعداد نیست و کارش آشغاله
سیندری:اونا دقیقا درست هستند منظورت ؟
سیندری:این تنها چیزی که شما در موردش صحبت میکنید پشت سر هم
یه کاری بکنید یا خفه شید
سیندری:فهمیدم
اترئوس:اره ما دیگه حالمون از شنیدم مشکلات کوچیک ادمای کوچیک بهم میخوره
همزمان با عصبانی شدن اترئوس اسمان دچار رعد و برق شد.
پیشتر هم رعد و برق و ابری شدن آسمان در بازی دیده شد.درست بعد از اسپارتان ریج ناموقق اترئوس،بیمار شدنش،بردن او نزد فریا.
احساس نمی کنید عصبانی شدن اترئوس به نوعی آسمان را تحت تاثیر قرار می دهد؟
درود
اقا ایول داری . واقعا کامل بود و لذت بخش -چقد قشنگ به همه چی اشاره کرده بودی و تا حالا بهترین نظریه رو اینجا از دید شما خوندم
ممنون
نظر لطف شماست.
هر چقدر درباره این بازی کامنت طولانی ( از همونایی که عی پاور بهش میگه طومار! ) بنویسم کم نوشتم!
باید نسبت به این شاهکار بی بدیل صنعت گیم ادای احترام کرد.
عالی دادش عالیییییی بود :yes:
شما اومدی داستان بازی رو دوباره از سر نوشتی دوست عزیز …خب حالا منظورت از این همه نوشته چی هست سر اخر به این رسیدی که ما باید به این بازی ادای احترام بکنیم؟؟
شاید برای کسایی که زبان بلد نیستن جالب بوده ولی برای بقیه بعید میدونم
همه بازیها داستان هایی دارن و همه به نحوی داستان رو روایت میکنن ولی من توی این بازی یه سری چیزایی رو دیدم که به هوش کارگردان پی بردم
اینکه بازی لودینگ نداره ولی داره …..اما کارگردان به شکلی ماهرانه لودینگ رو در محیط های خاصی پردازش کرده……….
و دوم اینکه بازی به شدت از شلوغی و بکش بکش سری های قبلی کم کرده و بیشتر به بالا بردن دیالوگ ها روی آورده
این بازی اون خدای جنگی که من میشناختمو عاشقش بودم نبود
حالا درمورد درجه سختی بازی میخوام حرف بزنم
درجه اول یعنی خیلی آسون و درجه نرمال این دو تا زیاد اختلافی با هم ندارن و نمیخوام زیاد درباره اش صحبت کنم
اما درجات بالاتر ….من نمیدونم چرا کارگردان اصلا این درجات رو گذاشتع تو بازی این گیم پلی و این زاویه دوربین برای این سختی اصلا به درد نمیخوره …مثلا وقتی میخوای با یه باس مباره کنی وقتی یکی و یا نهایتا دوتا بهت میزنه و میمیری باید فضا به اندازه کافی داشته باشی تا بتونه توی همچین سطح سختی دووم بیاری …به نظر من اصلا هیچ لذتی نداره توی این سطح سختی مباره کنی و بازیرو تموم کنی چون بیشتر اعصابتو خورد میکنه تا اینکه لذت ببری
فقط اونجایی که کریتوس میخواست مثلا به اتریوس داستان بگه بلد نبود :rotfl: :laugh:
اترئوس همیشه اخر داستانشو حدس میزد :rotfl:
از یه جاییم خیلی خوشم اومد اترئوس یه جوک گفت کریتوس یه پوز خند زد اترئوس گفت خندیدی ؟ 😯
کریتوس گفت نخیر من هیچ وقت نمیخندم
خیلی عشقم پدر و پسر
این بازی رو به دوستانی که دو دل هستند در خریدش توصیه می کنم …
بازی زیبا و قابل تحسینی هست .
به هر بعد از بازی نگاه کنید با یک شاهکار طرفید … البته این اولین تجربه GOW برای من بود و جونم در اومد تا بعد پنج ماه خریدمش ولی خدا رو شکر بازی ارزشمندیه.
آقای مرادی این بازی با بازیی ک کنار صفحه نشون میده فرق داره ها!
این برا پلی۴ اومده بهش ۱۰ دادین اون گاد۱ هست برا پلی۲ اومد بهش ۹٫۳دادین
تو متن هم یبار mimir رو نوشتین mimr اینم تصحیح کنین
ممنون دوست عزیز بابت توجه، اصلاح شد.
به خوبی این دیالوگها تو بازی قرار داده شده تا موقعی که داری مسیری رو طی میکنی با گوش دادن به این داستانایی که بیشتر درباره اودین هم هست روایت میشه حوصله ت سر نره و چیزایی رو که لازمه درباره گذشته میدگارد و بقیه دنیاها بدونی، همین دیالوگا اگه نبود ممکن بود نمره بازی بیاد پایین و منتقدها بگن وقتی در حال سفر هستیم تو آب حوصله گیمر سر میره
داستان هایی که ممیر توی قایق تعریف میکنه واقعا جالبن و جذاب
عاشق داستان کریتوس مخصواصا در مورد اون غورباغه هه خیلی باحال بود.داستان های میمیر هم خیلی خوبن :yes:
غورباغه نه قورباغه
مخصواصا نه مخصوصاً
درسته ۷۰۰ خط دیالوگ تو قایق داره ولی مشکلی درختی هم داره.
اون درخته نبود میخواستی چه بهونه دیگهای بیاری ؟!
کل گیرتون یه درخته !؟ اونو گزاشتن شما تو کفش بمونین
وقتی به یه بچه شاهکار میدی نتیجش این میشه
برو همون تیلور سویفت رو گوش کن،لوازم تحریر بخر،کتابات رو جلد کن،لباس فرم بگیر
تو رو چه به شاهکار
کم میاری درست ولی چرا می زنی جاده خاکی؟؟؟ اگه می تونی دلیلشو بگو اگرم نمی تونی حرفی نزن. ضمنن کمتر جواب کامنتای منو بده من با اون کوچولو بودم نه شما. :no:
“کم” بیارم؟از تو سر همچین چیزی “کم” بیارم؟
من اصلا نباید جوابتو میدادم چون کامنتت به اندازه کافی مضحک و مسخره هس که به تنهایی درکت از بازی و سوزش شدیدت رو نشون میده من فقط خواستم بهت یادآوری کنم که مهر ماه نزدیکه
داداش چرا جواب اینو میدی خودت که میدونی از همه چی مرخصه
واسه خنده عموما
بابا جوابش رو ندید میخواد جو سایت رو خراب کنه :no:
کار ندارم به چرت و پرتات،ولی میخوام بدونم مثلا چرا نمیگی تو gta،آر پی جی رو از کجاش در میاره؟!!امثال تو هیچی از گیم نمیفهمن،هیچی!!!یعنی اون فورزای زبون بسته بازی به اون خوبی حیف که دست افراد نا لایقی مثل شماها افتاده
دوست عزیز حالا من به لست اف ویچر یک بار کوچولو گفتم شکر خوردم همه دارن بهش میگن کوچولو خواهشا دیگه بهش کوچولو نگید چون بنده خدا به اقا سعید بابایی گفته من مسخرش میکنم . من از کاربر لست اف ویچر معذرت میخوام ببخش داداش
هالا خیلی حم محم نبود شما سخط نگیر
نگارش مهم. دو روض دیگه خاصط یه ایمیل بضن یا یه فرم پر کنه متمئنن لاضمش می شه.
lastofwitcher@
زیاد Fanboy بازی نکنی ها؟ وگرنه خاله آواتار Mono میزاره.
Mono=Momo
good luck نه good like فیسبوک چتر تو غلط املایی میگیری اخه؟ عینه یه شاهکار دیگه گیمفا که اونم ادبیات فارسیش در دوران مدرسه شبیه تو بوده کامنت میزاری
درخت هم دوستان قبلا اشاره کردن چرا دلت ازش پره؟ 🙂
ما که نمیدونیم شما جعبه فن هستی…
فک کنم درخته خیلی اذیتت کرده شرمنده دیگه تکرار نمیشه :rotfl:
شاهکار بی بدیل :inlove: :inlove: :inlove:
الان یه عده مایکروفن میان و این کامنتای پایینو میدن
یکیش که میاد میگه تا forza هست به این نیاز ندارم 😐 😐 😐
یکیش میاد میگه دوره بازی هایی داستانی تموم شده 😐 😐 😐
یکی دیگه میاد میگه فروشش اندازه پابجی نیست
یکی دیگه میگه که انحصاری معنوی مونه
یکی میاد میگه الکی میگن ۷۰۰ خط دیالوگ داره و فقط واسه بازاریابیه
و دیگر نظرات گوهر بار این دسته خل وضع ها :rotfl: :rotfl: :rotfl:
عزیزم با خودت درگیر هستیا
حرف حقو زدم 🙂 🙂 🙂
داداش فقط مایکروفن ها این مشکلو ندارن ، خود پی اس فن ها هم یه سری وقتا حرفای عجیب و عقده ای مانندی میزنن و جالبیش اینه که چون توی ایران اکثرا ps فن هستن میان و زیر کامنتش لایک میکنن . شما زیاد خودتو درگیر نکن . درضمن اینو بگم که این حرفو به عنوان یه ps فن میزنم
:yes: :yes: :yes: 🙂 🙂
این دیالوگ های توی قایق یکی از زیباترین و جالب ترین ترفند هایی هست که تا به حال بکار رفته.. همچنین از نکات بسیار مثبت بازی هم محسوب میشه
نکات جالبی هم در رابطه با این دیالوگ ها وجود داره….
۱٫٫٫ بعد از پیاده شدن از قایق میمیر میگه که این داستان رو بعدا تعریف میکنه و هنگام سوار شدن قایق آترئوس درخواست ادامه داستان رو از میمیر میکنه و این بسیار بسیار جالب و قابل تقدیر هست..
۲٫٫٫ تمامی داستان هایی که میمیر تعریف میکنه بعد از اتمامشون در تنظیمات و منو های بازی قابل مشاهده هست و این باعث میشه گیمر چیزی رو از دست نده..
۳٫٫٫ این دیالوگ ها حتی سفر با قایق رو که کاری یکنواخت به نظر میاد لذت بخش کرده و باعث شده گیمر از تک تک لحظات بازی نهایت لذت رو ببره
۴٫٫ بخش خیلی زیادی از دنیای بازی و داستان اون در این داستان ها مشخص میشه..
۵٫٫ به صداگذاری ها حتی هنگام تک تک دیالوگ ها توجه خارق العاده ایی شده.. صدا های هنگام قایق احساسات رو به شکل فوق العاده ایی منتقل میکنند و نکته جالب تر وقتی هست که از داخل غار عبور میکنی و بازتاب صدا رو میبینی
در کل این یک ویژگی بسیار خلاقانه هست که به شاهکار تر شدن این ابرشاهکار کمک شایانی کرده :heart: :heart: :heart:
اینه جادوی سانتا مونیکا
چنین توجه ایی حتی به بخش بخش لحظات بازی در کمتر عنوانی یافت میشه..
شما فقط زحمت و دقت سازندگان برای کوچک ترین بخش های بازی رو ببینید.. بیشتر از ۶۰۰ انیمیشن فقط برای کریتوس و آترئوس در قایق درست کردند.. اینجاست که باید گفت دورد بر سونی و سانتامونیکا و بارلوگ بابت خلق چنین ابرشاهکاری..انشالله در مقاله های بعدی به تمجید از دیگر بخش های بازی من جمله کات سین ها.. حرکات و چهره شخصیت ها…لذت بخش بودن فینیشر ها و کیفیت بالای آنها و… صحبت خواهیم کرد 🙂 🙂
نکته خوبی گفتی
من مثلا تو خیلی از بازیا مثل اسکایریم یا ویچر
حوصله کافی رو ندارم که برم تک تک نوشته هارو بخونم و از دنیای بازی سر در بیارم(متاسفانه)
منتهی گاد آف وار با این تکنیک داستان گوییش هم اسطوره های دنیاش رو جذاب تر و. قابل فهم تر بیان میکنه و هم مخاطب خسته نمیشه
شنیدن یه داستان با صدای جذاب میمیر و شوخی هاش مسلما جذاب تر از مطالعه ی اون هست
بعلاوه این داستان گویی باعث شده عملا تلف کردن وقت تو بازی به صفر برسه
دوستان NG+ رو تجربه کنین خیلی باحاله :yes:
این god of war یه بدی داره ، خدایی دنبال فن بوی بازیو این داستانا نیستم
ولی یه بدی داره که اونم خیلی بده
وقتی بازیش میکنی ، از اول تا آخر بازی حس عجیبی داری (از نوع خوبش که قابل توصیف نیست) هر ضربه ای که با تبر میزنی یا هر بار که نشونه میگیری تبرو ول میدی سرو صورت دشمنا عشق میکنی
اوه اوه نگم برات از وسطای بازی یه داستان پیش میاد که دیوونه کننده میکنه بازیو
درخت مهارت خیلی خوب کار شده تا صب حرکات مختلف میتونی بزنی
ولی میرسم به اصل داستان ، همون بدی ای که بالا گفتم
این بازیو بازی کنی خیلی سخت بازی ای مخصوصا تو این سبک بهت حال میده، انتظاراتتو از بازی های دیگه خیلی بالا میبره
این قضیه منو رسما داره اذیت میکنه
ناراحتی نداره پلی استیشن داشته باش همیشه عین همین گاد آف وار بازی های نابی و حرفه ای میتونی تجربه کنی الان من محو عظمت گوست آف سوشیما شدم تریلر E3 رسما برگای منو ریخت اون صحنه اول که آروم آروم میاد بالای تپه افق رو نگاه میکنه دشت رو ببین مو تن آدم سیخ میشه از این همه زیبایی تا لطظه هایی که سوار کاری میکنه هروز کار من شده دیدن تریلر های Red Dead 2 – Tlo 2- Ghost Of Tsushima- Spiderman- control- Spyro اصن یه وضعی دارم لحظه شماری میکنم دوباره الی و جوئل و صد البته عمو جان رو ببینم دیدن جان مارستون قدیمی با اون شخصیت جدیش عجیب حال میده چون مارستون تا قبل از قسمت قبلی که توسط گروه خودش نارو بخوره و بعد یه شخصیت درستکار بشه یه هفتیر کش قهار بوده عجب منتظر تجربه اشم
آره خدایی، مگه اینکه خود سونی کارو واسمون در بیاره
گوست آف سوشیما رسما خیلی ناب بود تریلرش اون تیکه که با اسب تو دشت میره چه موزیکی چه منظره ای واقعا برگای آدم مثه برگای اون درخته تو وسطای تریلر میریزه
رد ددم که دیگه جای بحث نداره
رزدینت اویل ۲ هم خیلی هایپم براش ، بازیه عجیبی میشه
آپدیت نیو گیم پلاس واقعا عالیه بازیو واسه نهمین بار دارم میرم چهار بارش روی اخرین درجه ی سختی بوده بگذریم الانم دارم اخرین درجه نیو گیم میرم ولی واقعا والکریها رو عوض کردند حرکاتشون و مثلا تو غیر آپدیت وقتی والکری بالا میرفت تبرو میزدی میافتاد پایین الان دیگه اینجوری نیست بازی سختتر شده و حرکات دشمنا هم فرق کرده یکم موقع خوردن جون یا همون پر کردن خون هم اگه دشمنا نزدیکت باشن پرت میشن عقب که این خیلی عالی شده
رو درجه اخر لول چند باشی میتونی بری سراغ والکری؟
لول من نزدیک شیشه اما تیر برقی پسرش ک اخرین اپدیتشم کردم بازم رو والکری تاثیر نداره
منم لول ۷ بودم بهم گفتن تو همین گیمفا باید بری ۹ برای شکست دادن والکایری کویین ولی سر عادی ها من با ۶ و ۷ رفتمش :shy: :inlove: :inlove: tnx
الان لول من دهه ولی بازم سه تاشونو کشتم تو نیو گیمپلاس بازی خیلی سخت تر شده قبلا تو اخرین درجه ملکه رو با لول هشت و نیم شکست دادم ولی الان نمیشه حرکاتشون خیلی تند تر شده و گارد شیکن های بیشتری میزنند
لول ده ؟؟ تا الان فکر میکردم اخرین لول به هشت میرسه 🙁
هیچی پس باید تو محیط نیفهلم حسابی جون بکنم چون فقط اونجا خوب میشه اپدیت کرد
Sen…
تیر پسره وقتی دایره قرمز رو سر والکری ظاهر میشه روشون تاثیر نداره
فعلا باید ارتقا بدم
اپدیت نیو گیم پلاسش کن زره ابی رنگ بهت میده لولتو ببر بالا اگه اپدیت نکردی والکریها رو هم بکشی زره بهت میده
کلا بخش دیسک خور کنسول بفنا رفت هکی نصبیدم نمیشه اپدیت کنم
نیو گیم پلاس واجب ترین چیزه برا این بازی
واقعا بازیش فرا تر از شاهکاره :inlove: دوستان الان یه عده بیکار میان به درخت تو بازی گیر میدن صرفا برای جلب توجه.لطفا به این کامنت های بی اساس توجهی نکنین.راستی آقای مرادی عکس پروفایلتون رو خیلی دوست دارم.نیتن دریک :inlove:
ناموسا مزه داد بازیش
شنیدم نیو گیم پلاسش ست های جدید زره اورده با ارتقا های جدید
بی صبرانه منتظرم دوباره بازی کنم
اون مبارزات هیجان انگیز و باس فایت های نفس گیر شماره های قبل رو ازتون گرفتن
به جاش براتون دیالوگ و آیتم باکس گزاشتن
خوب خر شدین
همه هم چقدر راضی و خوشحالن
برید با همینا حال کنین
gow دیگه واس من مرد 😉
گرگ در لباس گوسفند تویی بقیه اداتو در میارن :laugh:
یعنی چی 😐
اگه مرد خب تو خبراش اعلام وجود نکن کی بتو و سلیقت اهمیت میده اخه چاغال
معلومه شما دوست عزیز هنوز نیم ساعت از بازی رو هم بازی نکردی!همون باس فایت اول همه چی رو عالی میکرد و چیزایی که سری گاد آف وار نیاز داشت رو بهش اضافه میکرد.بعد از god of war ascension معلوم بود طرفدارا یه چیز جدید میخوان.تازه دیالوگ فقط یه بخشیشه.
لقمان را گفتند
ادب از که آموختی
گفت
از بی ادبان
یاد بگیریم به نظرات هم احترام بگزاریم :-))
به اونایی که از این بازی خوششون اومده و تو خط فکریت نیستن میگی خر بعد از ادبو احترامم حرف میزنی؟
کاملا باهات موافقم. یه مشت بچه که هیچی از خصوصیات یک بازی خوب نمی دونن شدن مصرف کننده صنعت بازی. معلومه سلیقه اینجور بچه ها مثل عقلشون سطحیه و با این بازی های سطحی و بی روح که هیچ گونه هیجانی ندارن بازم حال میکنن.
فقط تو خوبی
بارلوگ بابا دهنت رو سرویس همه کارگردان های قبل و بعد تو سو تفاهم بود لعنتی با دل من چه کردی پس بگو چرا این میمیر تو مراحل کم حرف میزد ولی تو قایق شروع میکرد کلی داستان میگفت داستان های زمان غول هاش رو خیلی دوست داشتم وقتی از فرار غول ها به یوتنهایم میگه و خشم اودین بر علیه اونها یه جا هم از یه غولی نام میبره که با سنگ سیاه به دنیا یا میتونست بدون بایفراست سفر کنه این غول همون غولی هستش که میدگارد و بقیه دنیا ها رو به وجود آورد درسته داستان های خوفی میگه این میمیر لامصب این قسمت از بازی به قدری طولانی و خفن و زیباست که هنوز فروزن فلیم آخر رو برای آپگرید لویاتان بدست نیاوردم و آخرین والکری رو هم هنوز نتونستم بکشم الان ۳ ماه هنوز بازی رو نتونستم پلات کنم
تیکه های تو قایق واقعاً عالی بودن!!!
کلّاً همه جای بازی عالی بود…
هیچ بازی ای بی نقص نیست…اینم نقص های خودشو داره…ولی لامصّب اصّن بازی می کنی این قدر همه چی خوب مهندسی شده باید خیلی گیر باشی تا مشکلاتشو ببینی…از بازی فقط خفنیته که میباره هر لحظه
اون قسمت که گفتین چراغ کنترلر وقتی وارد قایق میشوید به رنگ آبی در میاید واقعا نکته جالبی و مهمی بود :rotfl:
من همیشه با قایق میچرخم تا میمیر داستان های بیشتری تعریف کنه.
کلا اول تا آخر بازی پر از شاهکاره ،دیالوگای کریتوس و آترئوس که حرف ندارع به کنار داستانهایی هم که میمیر تو قایق میگفت عالی بود
هیچ بازی تو این سبک کیفیت خدای جنگ رو نداره. این رو بازی کنی بعد بازی های دیگه رو بازی کنی تفاوت رو احساس میکنی.
الحق و الانصاف شاهکار قرن ۲۱ اینجاست و بس :inlove: :inlove: :inlove: tnx
واقعا ۳ نسخه قبلی کجا این کجا :no: :no:
کجاست اون مبارزات هیجان انگیز باس های نفسگیر نسخه قبلی دیالوگ به چه دردمون میخوره واقعا افت داشته :no:
کجاست؟ اون بازی ها و تمام خاطراتش رو تو قلبمون مثل گنج گرامی میداریم.
هرچند حرف شما در مورد هیجان، نفسگیر بودن و مبارزه با باس ها درسته، ولی ادامه این سری با همون شکل و شمایل تکراری میشد و به این سری ضربه میزد. بخاطر اینکه خیلی کامل بود و جای پیشرفت کمی داشت. این بازی یک شروع جدید و بجا برای این سری هست.
من مطمئنم این نظرات به گوش سازنده ها میرسه و تو نسخه بعدی جبران میکنن.
خداییش پرچم دارِ این سبکه هیچی به پاش نمیرسه :inlove: لامصب کریتوس هرچی پیر میشه جذابتر میشه گرافیکش هم که عالییی 😎 ایول به Santa Monica
هرچند با وجود بزرگنمایی منتقدین و رسانه ها برای من که از طرفدارای قدیمی گاداف وار هستم این گاد اف وار جای اونا رو نگرفت مخصوصا نسخه دو ولی بازی خیلی خوبی بود.
یک نکته ای که وجود داره این هست که من گاد اف وار های قبلی رو هر کدوم رو پنج شش بار رفتم و گاد اف وار ۲ رو که فک کنم نزدیک ده بار
ولی این گاد اف وار جدید رو دوبار رفتم بار دوم که بازی میکردم از اواسط بازی خسته شدم و یه جورایی با بی میلی به اخر رسوندم و بعید میدونم دیگه برم. نمیدونم قدیمیای این سری نظرشون چیه؟
مدت زمان این بازی اندازه سه نسخه قبلی روی همه
مسلما یه بازی طولانی رو چند بار انجام دادن سخت تر از یه بازی کوتاهه