اطلاعاتی از کیفیت اجرایی بازی We Happy Few برروی کنسولهای میاننسلی منتشر شد
مانند اکثر بازیهای دیگری که این روزها منتشر میشوند، طبیعی است نسخهی کنسولهای میاننسلی عنوان We Happy Few نیز با بهبودهایی در زمینههای گرافیکی و پردازشی همراه باشد. به تازگی استودیو کمپالشن گیمز (Compulsion Games) نیز اطلاعات جدیدی دربارهی کیفیت اجرایی این بازی برروی کنسولهای ایکسباکس وان ایکس و پلیاستیشن ۴ پرو منتشر کردهاند.
طبق گفتهی سازندگان، نسخهی ایکسباکس وان ایکس عنوان We Happy Few با رزولوشن ۴K و نسخهی پلیاستیشن ۴ پرو آن با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد. در همین حال، نرخ فریمدهی این بازی برروی عدد ۳۰ قفل است که البته سازندگان در تلاش هستند تا با انتشار بهروزرسانیهایی در آینده، این مشخصه را بهبود دهند. آنها همچنین بیان کردهاند که نرخ فریم پائین بازی ارتباطی با کیفیت رزولوشن آن ندارد و مخصوصاً در We Happy Few، تنها مشکل اصلی توسعهدهندگان پردازندهی ضعیف کنسولها است.
عنوان Fe Happy Few که مدت کمی از انتشار آن میگذرد، هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. متاسفانه ساختهی جدید استودیو کمپالشن گیمز آنطور که انتظار میرفت عمل نکرد و با دریافت نقدها و نمرات نه چندان خوب از سوی منتقدان، عنوانی تقریباً شکست خورده لقب گرفت. اگر از علاقهمندان به این بازی هستید، میتوانید نقد و بررسی We Happy Few به قلم محمد آریامقدم را از طریق این نشانی مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
دیگه اینجور پستا واسمون تکرارى شده هربازى که میاد اژدها ۴K به راحتى اجرا میکنه :inlove: :yes: مرسى اسپنسر :inlove: :heart: بازى هم به نظرم شاهکاره خیلى به سلیقم نزدیکه :inlove:فقط نمیدونم بخرمش یا صبر کنم بیاد تو گیم پس :-/hellblade هم همینطور بالاخره دیر یا زود میان رو گیم پس :yes:
حالا خوبه خیلی بازی شاخیم نیست که داری خودتو ج……ر میدی 😀
همین که شاخ نیست رو پرو ۱۰۸۰ و وان ایکس ۴کی اجرا کرد خدایی دم از گرافیک نزنید
اره شاهکاره متاشم ۱۰۰ شده
الان در بحث فنی پرو چه تفاوتی با کنسول معمولی داره؟؟؟؟یعنی هر دو ۱۰۸۰p
برای نرخ فریم هم دارن چرت میگن یکی مثل اوالانچ بگه جاست کاز بیشتر از ۳۰ فریم بالا نمیاد خب میگی اره حق داره کنسول ها نمیتونن جاست کاز رو بیشتر پردازش کنن ولی we happy few!!!!!!!
فکر کنم از قصد رزولوشن پرو رو پایین گذاشتن
شایدم کلا بهینه سازی خوبی نشده
نه فکر نمیکنم قصدی در کار باشه اخه دلیلی نداره بیاد خودش رو خراب کنه و جهت دار جلوه بده
نمیکشه پرو خیلی ضعیفهههه
محمدرضا این استودیو هر چقدر تو بحث محتوایی و داستانی خوبن همونقدر توی بحث فنی تعطیلن ۱ ساله بازی توی early access بوده هیچکدوم از باگای بازی درست نشده مایکرو باید یه فکری به حال بخش فنی این و استودیوی SoD بکنه
از تعطیل هم اون ور ترن
خدا رحم کنه به بازی های بعدیشون
پول کمپالشن گیمز و اندد لبز رو میذاشت روی هم کرایتک رو میگرفت بهتر بود باور کن
کرایتک هم گزینه خیلی خوبیه برای خرید مخصوصن توی بخش فنی رقیب ندارن ولی من کمپالشن رو دوست دارم ایده های بازیشون خاصه حالا توی بازی بعدی جبران میکنن 😎
کرایتک محشره
کرای انجین رقیب نداره لامصب رایز بعد از ۵ سال هنوزم نصف بازی های نسل نزدیک گرافیکش نمیشن و چقدر روان-بدون باگ-بدون افت فریم -اجرا شد اونم روی سخت افزار معمولی
حالا تصور کن بیان کرایسیس توسعه بدن لامصب ها
باز تو اومدی به شکل سوالی تیکه ات رو انداختی رفتی؟ آخه بازی گرافیک نسل ۷ رو پرو نمیتونه رزولوشن بهتر بیاره به نظرت؟؟؟ معلومه وقتی استودیو برای ماکروسافت میشه بهش میگن روی پرو رزولوشن رو پایین بگو هیولای ۶ ترافلاپاسی گرون و بی دندون خودنمایی بکنه
آقای منطقی
😐
اینکه جوابتو نمیده
توام گیر میدیا ول کن دیگه :/
ممدرضا از ۴ نفر انتظار چی میشه داشت؟استودیو تا یکسال پیش ۴ نفر بودن.زمانی که ناشر بازی گیرباکس شد با بودجه ی بدست اومده از گیم پریویو و ناشر به ۴۰ نفر رسیدن.توی این پروژه مایکروسافت هیچ دخالتی نداشته.ای پی هم همینطور.ولی از نظر هنری و روایت داستان بسیار تبحر دارن.
@cuphead
مثال بارز پیشرفت همچین استودیوهایی ساکرپانچ و گوریلا گیمز هست که از اسلای کوپر و فاجعه ای از هرنظر بنام کیلزون یک به اینجا رسیدن با حمایت و بودجه ی سونی.
قطعا این دو استودیو از هرنظر توسعه پیدا میکنن و باتوجه به شواهد این مهم به وقوع میپیونده چون مایکرو سر کیسه رو خیلی شل کرده
آخه خداییش سونی با ماکروسافت مقایسه میکنی؟ هر استودیوی با ماکروسافت کار کرد ری…. رفت
کرایتک و رایز
رمدی و کوانتوم بریک
اپیک گیمز که ول کرد رفت
Rare که این شد بازسشون
و ….
همیشه خدا هم ماس مالی و ماله کشی
یا تقصیر آمریکاس. یا تقصیر دان متریک
اینو میخوای اینجوری ماس مالی کنی
state of decay و کرک دان ۳ و سوپرلاکی تیل و دزدان نارگیل چین و… رو چه جور ماس مالی میکنی؟
اون که اره ولی خب در نظر بگیر وقتی بازی دسترسی زودهنگام بوده اونم ۱ سال خب انتظار میرفت دیگه تقریبا بدون مشکل عرضه بشه ولی خب …..
یا حتی انددلبز اونا که دیگه تجربه نسخه اول STATE رو داشتن ولی بازم …..
امید هست که الان که اومدن زیر بال و پر مایکرو بازی های بعدیشون بدون مشکل عرضه بشه
ممدرضا بحث نفرات منابع و محدودیت هاست.ببین rare حدود ۶۵ نفر بودن زمان توسعه ی دریای دزدان و نصفشونم روی پروژه کار میکرد با بودجه ی محدود ولی تیم فنی مایکرو پشتشون بود حداقل از نظر فنی بازی بی ایراد بود.این بازی هم همینطوره.کافیه یه نگاه به کرک داون ۳ بندازی در طی سالهای اخیر.بازی قشنگ با بودجه ی محدود استارت شد از ۲۰۱۷ که بودجه خیلی تپل شده ایناهم پول زیادی به بازی تزریق کردن و واقعیتش من الان خیلی خوشبین شدم به بازی.راجب کامپالژن هم هرچقدم تایم باشه وقتی منابع و نفرات نباشه کاری نمیشه کرد.مطمئن باش هم انددلبز و هم کامپالژن خیلی توسعه پیدا میکنن و پیشرفت بزرگی درانتظارشونه
من امیدم به کمپالشن بیشتر از انددلبز هست چون که WE HAPPY FEW بازی امیدوار کننده ای هست به خصوص که با بودجه محدود و نفرات محدود ساخته شده و بدون ایرادات فنی عنوان خاطره انگیزی هست
کرک داون۳ هم همین تریلر E3 نشون میده که بازی پیشرفت داشته و بر خلاف انتظار عموم من مطمئنم عنوان موفقی میشه به خصوص که اسپنسر شخصا بازی رو تاخیر زده و بودجه به تیمشون تزریق کرده
محمدرضا صد رحمت ب این استودیو
ی استودیو دیگه بود اسمش رو یادم نیس بازیش رو ایکس باکس وان/وان ایکس و پلی۴ اچ دی اجرا میشد
ینی پرپر شدم 😐
اره یادمه ازش :rotfl: :rotfl:
یه بازی بی گرافیک و چرت زدن که ۶۰ دلار بد بخت ها بعد روی pro 1080 و فریم۳۰
ناموسا این مشخصات رو انچارتد با اون گرافیک روی ps4 معمولی داره :pain: امیدوارم استودیوشون نابود شه
این شرکت رو با ناتی داگ یکی میدونی یعنی ?:-) ناتی داگ یک شرکت بزرگ بازی سازیه این یه استودیو کوچیک و تعداد کم افراد هست
طبیعیه نمیتونن ۶۰ و ۴k بازی بدن
حرفت درسته پس نباید بازیشون رو ۶۰ دلار بدن
۶۰ دلار نیست فکر کنم
۲۰ دلار بیشتر نمی ارزه
۱۰ دلار :no:
پلی استیشن پرو خیلی قویتر از پلی استیشن فور هست ولی واقعاً از وان ایکس ضعیف تره
تقریبا نود درصد بازیها اگر وان ایکس و پرو رو با هم داشته باشید روی وان ایکس بسیار بهتر و خیلی خیلی محسوس اجرا میشن مثلا ویچر ۳ یا بتل فیلد یا وولف یا اورواچ یا استاروارز بتل فرانت اصلا قابل مقایسه نیستن تو اونایی که خودم دیدم و تو بقیه بازیا هم مطمئن هستم خیلی خیلی فرقه.
پی اس پرو فقط و فقط بدرد بازیاهای انحصاری میخوره که اونام تعدادشون خیلی کمه
:pain: :pain: :pain: :pain: :pain: :pain: :pain: :pain: بعد یسری حرف از گرافیک میزنند وقتی یک نسل وان ایکس از پرو تو گرافیک جلوتره حالاتو برو توش گاد و انچارتدو… بازی کن
صد در صد کم کاری توسعه دهنده برای ps4 رو میرسونه (از نظر من)
:pain: :pain: :dazed: :beatup: :beatup: :sweat: :sweat: :laugh: 😉 پرو نمیکشههه نمیکشه کرش رو وقتی ۱۴۴۰ پی سی فریم میاره و استاروارو وان ایکس ۴k60fps خودت به عمق فاجعه پی ببر
از حق نگذریم بازیهبازیش خیلی خوب بود همه چیزش جز گیم پلی مبارزاتش :inlove: این کیفیتی که رو ps4 pro عرضه کردن افتضاخه تمتم عیاره واسه یه کنسول میان نسلی ?:-) نه که بگم کنسول ضعیفیه نهاین استودیو ضعیفه و شاید مایکروسافت پول دادن به این استودیو که اینطورش کنن نمیدونم ولی به طور کلی تفاوت بین ps4 و ps4 pro زیاد مشخص نیست هنگام بازی کردن :inlove: tnx
اشتباهاتم از اول:بازیهبازیش=بازیش
تمتم:تمام
نهاین:نه این
منظورم از پول مایکرو این بود که امتیاز بازاریابی این بازی مال مایکروسافته.:blush: :blush: :blush: tnx
کرشم امتیازش مال مایکرو بود ۱۴۴۰ اجرا کرد ؟