گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا

گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی

امیرحسین نصرتی
۱۵:۰۰ ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا

به تازگی شرکت کونامی (Konami) گزارش سه ماهه‌ی نخست سال مالی جاری که شامل بازه‌ی زمانی بین  ۱ آپریل تا ۳۱ ژوئن می‌شود را منتشر کرده است. با این‌که این شرکت در بخش‌هایی دچار افت شده است، اما به نظر می‌رسد سال مالی را به خوبی آغاز کرده باشد.

در حالی که درآمد کلی سال به سال کونامی با رشد ۴٫۹ درصدی همراه بوده اما سود اقتصادی آن دچار افت ۱۳ درصدی شده است. درآمد بخش کسب و کار سرگرمی‌های دیجیتالی که مربوط به بازی‌های ویدئویی می‌شوند نیز با رشد مواجه بوده است. این شرکت با تاکید بر اهمیت عناوین eSport، برروی ارائه‌ی تجربه‌های جدید از طریق بازی‌های ویدئویی خود متمرکز شده است. همچنین کونامی در بخش بازی‌های تلفن‌های همراه نیز عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و در این رابطه اعلام کرده است:

تحت چنین شرایطی، بازی‌های تلفن‌های همراه ما در بخش سرگرمی‌های دیجیتالی، عملکرد قدرتمندی داشته‌اند و بازی Winning Eleven 2018 (که در بازارهای جهانی با نام Pro Evolution Soccer 2018 شناخته می‌شود) به دلیل تب فوتبال، توجهات زیادی را در بازار جهانی و در طول سه ماهه‌ی مالی اخیر به خود جلب کرده است. در بازار چین، عناوین Winning Eleven 2018 و Winning Eleven Card Collection به انتشار خود با همکاریِ شرکت‌های محلی ادامه می‌دهند. عناوین مختلف دیگر نیز همچنان به عملکرد ثابت خود ادامه داده‌اند که شامل Jikkyou Pawafuru Puroyakyu و Professional Baseball Spirits A (Ace) در بازارهای داخلی و بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links در بازارهای جهانی می‌شوند.

کونامی همچنین درباره‌ی عملکرد بخش رایانه‌ها و بازی‌های ویدئویی بیان داشت:

در بخش رایانه‌ها و بازی‌های ویدئویی، ما Jikkyou Pawafuru Puroyakyu 2018 که با قابلیت‌های جدیدی چون سازگاری با واقعیت مجازی همراه شده بود، منتشر کردیم که فروش آغازین آن به میزان مطلوب مورد نظر ما رسید. به علاوه، ما Super Bomberman R را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و استیم منتشر کردیم که پیش‌تر در سال ۲۰۱۷ برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده بود. با توجه به علاقه‌ی جهانی اخیر دنیای فوتبال (جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه)، بخش آنلاین بازی Winning Eleven 2018 موسوم به myClub نیز به رشد قدرتمند خود ادامه داده است.

همچنین مشخص شد دلیل افت سود اقتصادی این شرکت در تبلیغات، سرمایه‌گذاری‌های پیشرفته و همچنین سرمایه‌گذاری‌هایی در بخش تحقیقات و توسعه بوده است. هر چند که به نظر می‌رسد این کاهش سود، نگرانی خاصی برای کونامی ایجاد نکرده است چراکه این شرکت بازی‌های بسیاری را برای انتشار در ماه‌های باقی مانده‌ی سال در اختیار دارد که قرار است بسیاری از این عناوین در رویداد Gamescom 2018 حضور داشته باشند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا
گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Fenrir گفت:

    کونامی با اشتباهات جبران ناپذیری که انجام داد خودشو به شدت منفور کرد.
    با از دست دادن هیدئو کوجیما سری متال گیر رو از دست داد.
    سایلنت هیلزی که دموی کوتاهش برای بازیای ترسناک امروزی کلاس درس شده بود و میتونست انقلاب به پا کنه رو کنسل کرد!!
    بعدم که افتضاح mg survive رو به بار آورد.
    برای طرفداران پر و پا قرص این اشتباهات قابل بخشش نیست‌.
    غرور خودشون بود که باعث شد فک کنن بدون کوجیما هم میتونن شاهکار بسازن.

  • کونامی بدون کوجیما در حال سقوطه اما در عین حال هم ما از کوجیما یک خدا ساختیم در حالی که کوجیما یک فرد ساده با مغزی جنون امیز که در واقع جنونش باعث شده این همه چیز خارق العاده خلق کنه…اما کونامی میتونه با پیدا کردن یک فرد خلاق و پر از جنون دوباره این شرکت رو به روزای اولش برگردونه…..

  • چرا هروقت اسم این شرکت میاد من احساس بدبختی فرنچایز متال میکنم

  • LordMercy گفت:

    آی! آی!!!

    همه برای کوجیما احترام قائل یم، ولی کوجیما کونامی نیست

    نباید فراموش بشه که کونامی چند تا فرنچایز خوب داشت که از بین رفتن… آخری ش بگیریم Metal Gear

    از من در مورد Lords of Shadow بپرسی میگم ۲ رو بیشتر دوست داشتم با تمام بدی ها یی که داشت… یک رو واقعاً حال نکردم و تا یه جاهایی م بر این باور م که داداشمون کوجیما که روش کار کرده بود (یا نظارت داشت؟) م مقصّر ه

  • بابا چند وقت پیش امار دیدم ان هم نه یکی بلکه چند تا که کونامی وضعیت سوددهیش عالیه!اینجا هم گفته شده که کونامی اصلا نگران نیست!بعد دوباره یک سری ربطش میدن به کوجیما!

    اخه کوجیما به جز یک ip دیگه چیکار برای کونامی کرده؟!یک سری ها فکر میکنن کوجیما برای کونامی حکم میکامی برای کپکام یا میاماتو برای نینتندو را داشته! این دو نفر که اسم بردم تو بیشتر اثار کپکام و نینتندو نقش داشتند!

    اما کوجیما خیر! کوجیما کوچک تر از این حرفاس!

    بیا اینم امار
    http://gameshot.co/%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%85%DB%8C-konami-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A7/

    http://gamenews.ir/1396/08/23336/pes-2018-pushes-konamis-profits-up/

  • ali 110 gamer گفت:

    الحمدلله …
    ایشالا به خاک سیاه بشینه که متال رو نابود کرد

  • من از متال گیر خوشم نمیاد . ولی با این کارش که اومد یه متال گیر آشغال ساخت و فکر میکرد که چون آنلاینه و سبک محبوبی هم داره خیلی میفروشه اصلا حال نکردم و یه جورایی ازش بدم اومد . ولی بازیکنا خیلللی خوب جوابشو دادن و الان هیچ پلیری تو استیم نداره :no:

  • مهم نیست کونامی با کوجیما چکار کرد چون اومد با سونی روی یه بازی خاص تر با بودجه ی بالاتر کار کنه ولی چرا سایلنت هیل رو لغو کردی آخه ؟!حالا لغو کردی چرا یه سایلنت هیل دیگه نمیسازی مگه کوجیما سایلنت هیل رو به اینجا رسونده بود؟! یا حداقل یه کستلوانیا بساز خب هیچ غلطی نمیکنی انتظار سود بالا هم داری؟!

گزارش مالی شرکت کونامی منتشر شد | کاهش سود ۱۳ درصدی - گیمفا