SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا

SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت

هادی اسماعیل‌زاده
۱۹:۳۰ ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا

همانطور که انتظار می‌رفت عنوان در دست ساخت Spider-Man حضور نسبتا فعالی در رویداد هفته گذشته کمیک کان در سن‌دیگو داشت و چندین پنل برای نمایش این بازی اختصاص یافته بود. از جالب‌ترین این پنل‌ها می‌توان به حضور اعضای استودیو اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) یعنی برایان انتیهار (Bryan Intihar) مدیر نوآوری، جاکیندا چیو (Jacinda Chew) کارگردان هنری، رایان اسمیت (Ryan Smith) کارگردان بازی و رئیس ماورل گیمز (Marvel Games)، بیل روزمن (Bill Rosemann) اشاره کرد.

در طول این پنل اطلاعات جالبی از شخصیت‌های شرور بازی و لباس‌های اسپایدرمن ارائه شد. طبق اظهارات انتیهار، شخصیت‌های شرور دیگری در بازی وجود دارند که هنوز معرفی نشده‌اند و یکی از این شخصت‌های شرور مرموز از شخصیت‌های موردعلاقه او در بازی است (تا کنون شخصیت‌های مستر نگاتیو، کینگ‌پین، الکترو، شاکر، اسکورپین، راینو و والچر و به تازگی تسک مستر معرفی شده‌اند). شایعات زیادی مبنی بر حضور کامل گروه شش خبیث در بازی وجود دارد که در این صورت و طبق لاین‌آپ اصلی این گروه شخصیت‌هایی همچون دکتر اختاپوس (Doctor Octopus)، سندمن (Sandman)، میستریو (Mysterio) و کراون هانتر (Kraven the Hunter) از گزینه‌های اصلی هستند. در آینده شاهد انتشار اطلاعاتی بیشتر در این زمینه خواهیم بود.

جاکیندا چیو (Jacinda Chew) در زمینه این که اینسومناک چطور این شخصیت‌ها را به‌روزرسانی کرده است، توضیحاتی ارائه داد که در ادامه بخشی از آن را می‌خوانید:

اولین کاری که در هنگام طراحی یک شخصیت شرور انجام می‌دهیم در نظر گرفتن تاریخچه او و این که چه کارهایی تا به حال در مورد این شخصیت انجام گرفته است می‌باشد. در این زمینه شخصیت الکترو مثال بسیار خوبی است. در طراحی الکترو رنگ‌های سبز و زرد به کار رفته و از طرفی او یک کله‌ی ستاره‌ای بزرگ دارد. این یکی از چیزهایی است که به عنوان نماد الکترو شناخته می‌شود؛ با این وجود ما باید آن را مدرن‌تر می‌کردیم…بنابراین اگر به چهره الکترو نگاه کنید، متوجه می‌شوید که ما این ماسک ستاره را نگه داشتیم ولی حالا او یک جای زخم نیز روی صورت خود دارد. ما همچنین رنگ‌های زرد و سبز را حفظ و با دادن دلیلی برای قدرت‌هایش آن را مدرنیزه کردیم. در مورد طراحی شخصیت‌های شرور دیگر نیز همین روند را در پیش گرفته‌ایم.

اما شخصیت‌های شرور تنها موضوعی نیست که در آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن‌ها خواهیم بود. در ادامه انتیهار اعلام کرد که لباس‌های “زیادی” برای اسپایدرمن طراحی شده که هنوز از آن‌ها رونمایی نشده است. در ادامه توضیحات او را در این زمینه می‌خوانید:

در بخشی از پروژه ما تصاویر ۶۰ لباس مختلف را پرینت کرده و آن‌ها روی میز آوردیم؛ سپس شروع کردیم به انجام دادن “بله، بله، نه، نه، شاید و غیره”. تلاش کردیم که ترکیبی مناسب بین لباس‌های محبوب و احتمالا یک سری سوپرایز دیگر به وجود آوریم.

اخیرا و در جریان رویداد کمیک کان اطلاعات بسیاری در مورد این بازی منتشر شد که می‌توانید برای دنبال کردن اخبار مربوط به آن به این آدرس مراجعه کنید.

عنوان Spider-Man قرار است در تاریخ جمعه ۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ مصادف با ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی منتشر شود. قیمت اولیه بازی ۶۰ دلار بوده و به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا
SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • وقتی یه استدیو بتونه با سری رچت اند کلنک همچین کاری بکنه ببین با سری اسپایدر من چیکار میکنه

  • Gordon Ramsay گفت:

    تو E3 قسمتی از یک باس فایت و دموی بازی به نمایش در اومد و باعث شد تا حدودی نسبت به این عنوان دلسرد بشم.تاب خوردن در شهر و تعامل با محیط خوب کار شده اما ضربات اسپایدی اصلا حس ضربه زدن رو القا نمیکنه(بلعکس سری ارکهام)و مشکل بزرگتر،حملات تکراری باس که عملا باس فایت رو به تار زدن در جهت و خلاف جهت عقربه های ساعت و QTE خلاصه می کرد که برای عنوانی با این تعداد شخصیتای منفی بسیار نگران کننده ست.سازندگان از سیستم مبارزه سری ارکهام الهام گرفته اند که خب شایان ذکره که سری ارکهام یکی از کم عمق ترین سیستم های مبارزه ای رو داره اما امیدوارم با استفاده از گجت های مختلف این ضعف رو تا حدودی بپوشانن.امیدوارم با اضافه کردن قابلیت های جدید سیستم مبارزه رو تنوع ببخشند و شاهد عنوانی موفق باشیم.

    • Sony_ps گفت:

      اولا که قربان ، الهام گیری از بازی های موفق دیگه هیچ اشکالی نداره و حتی ممکنه بهتر از اون منبع الهام ظاهر بشه
      دوما شما از یه تریلر هشت دقیقه ای دلسرد شدی؟
      کدوم ضربه های سبک ؟
      نمیشه که یجوری بزنه طرف ضربه مغزی بشه که متوجه نشدی که اسپایدرمنه؟
      ضربات در مباره کاملا با شخصیت اسپایدرمن هم خوانی داره و من هیچ ضعفی نمیبینیم ،
      تا زمان گلد شدن بازی حالا حالا ها وقت هست که یک سری مشکلات ریز بازی از جمله تاب خوردن در شهر برطرف بشه
      پس خیالت راحت باشه ، إیمان داشته باش به این جمله : only on PlayStation
      ﺗﻮ نمیدونی کی پشت این بازیه وگرنه کوچکترین ترسی به دلت راه نمیدادی

      • Gordon Ramsay گفت:

        من اتفاقا تاب خوردن روان رو جزو نقاط قوت بازی میدونم و در نظرم هم همینو نوشتم.
        من به هیچ عنوان در هیچ کجای نظرم نگفتم الهام گیری چیز بدیه بلکه فقط به سطحی بودن مبارزات سری آرکهام اشاره کردم که زمانبندی درست درون بی معنیه و بازیکن رو به چالش نمیکشه و همین مشکلات در تریلرهای این بازی هم بدون استثنا مشهوده.
        شما کافیه ضربات بتمن سری آرکهام رو با تریلرهای این بازی مقایسه کنید وزن تک تک ضربات بتمن در بازی با انیمیشن ها حس میشه در حالی که در این عنوان اینطور نیست.
        پس بهتون پیشنهاد میکنم عینک تعصب رو بردارید بار دیگر نظرم رو با آرامش بخونید دوست من.امکان نداره بازی بدون ضعف باشه کافیه به انیمیشن دویدن اسپایدی دقت کنید.
        بنده کاملا با استودیوی سازنده این عنوان آشنایی دارم و انتشار عنوان ضعیف و توخالی مثل sunset overdrive. بلایی که سر شخصیت پردازی ratchet and clank در نسخه ریبوت آوردند و نابود کردن سری resistance،بیش از پیش نگرانم کرده.عملکرد اخیر اینسامنیک و نابود کردن سری بازی های خاطره انگیزش،باعث نگرانی خیلی های دیگه شده.

    • GOW4 گفت:

      Gordon Ramsay داداش اگه به نظرت مزخرفه بازی نکن کسی مجبورت نکرده بخریش نیا اینجا چ ر ت و پ ر ت بنویس

      • Gordon Ramsay گفت:

        بنده خودم این عنوان رو تهیه خواهم کرد اما دلیل براین نیست که ازش انتقاد نکنم.انتقاد برای پیشرفت حیاتیه و اگر اینطوره که شما میگی هر هنرمندی هر آ ش غ ا ل ی بسازه کوچکترین انتقادی نمیشه بهش کرد و به تدریج سطح کیفی کالای موردنظر میاد پایین.
        شما خودت بازی های تولید داخلی رو نگاه کن.نمیتونی بهشون بگی بالا چشت ابرو ه و تا میگی میشی ضد تولید داخلی حالا ببین صنعت بازیسازی ایران در چه وضعیتی قرار داره.با دلیل و منطق نواقص این بازی از نظر خودم رو تشریح کردم و شما میتونی بگی کدوم قسمتش چ ر ت و پ ر ت بود.

      • Pazikon گفت:

        صرفا نظرش رو گفته جنبه داشته باشید ،چون انتقاد کرده دلیل نمیشه بهش بگیم چرت و پرت گفته اتفاقا برخلاف فن های اکس باکس ایشون دقیقا چیزایی گفتن که میشه موقع انتشار بازی به ضعف بازی تبدیل بشن

  • Hala madrid گفت:

    این بازی شاهکار میشه مطمئنا فقط ای کاش ونوم هم بود

  • scar گفت:

    یکی از بهترین بازیهای سال…..ببین چند بار گفتم….

SDCC 2018 | شخصیت‌های شرور بیشتری در Spider-Man حضور خواهند داشت - گیمفا