SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا

SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند

truth seeker
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا

لباس جدید شخصیت مرد عنکبوتی با نام Velocity Suit  اخیرا به وسیله‌ی استودیوی اینسامنیاک معرفی شد. حال در جریان مراسم کمیک‌کان در شهر سن‌دیگو، این استودیو اطلاعات جدیدی از این لباس و نحوه‌ی طراحی آن را با هواداران به اشتراک گذاشته است. همچنین در جریان این مراسم،  جزییات جدیدی از خود بازی و بخش‌های مختلف آن منتشر شده است.

برخی از طراحان و سازندگان ارشد بازی Spider Man در یک غرفه در مراسم کمیک‌کان در شهر سن‌دیگو، میزبان هواداران بودند و اطلاعات مختلفی را در اختیار بازی‌بازان قرار دادند. یکی از بحث‌های مطرح شده در این مراسم، پیرامون یکی از لباس‌های شخصیت اصلی با نام Velocity Suit بود.

به نظر می‌رسد ایده‌ی طراحی لباس‌های مختلف از آن‌جایی شروع شد که مارول تصمیم به خلق یک نسخه‌ی خاص از سری مرد عنکبوتی و به سبک استودیوی اینسامنیاک گیمز توسط آن‌ها گرفت. اگرچه آن‌ها به دنبال خلق اثری بودند که پر از جزییات آشنا برای هواداران باشد، می‌خواستند یک بازی نو و خلاقانه به هواداران سری عرضه کنند.

لباس‌های طراحی شده برای این بازی ممکن است براساس آنچه تا به امروز در کتاب‌های مصور و یا فیلم‌های منتشر شده از جهان مارول دیده‌ایم، باشد. با این وجود مارول پذیرفته است تا به استودیوی اینسامنیاک گیمز اجازه دهد طراحی‌های خاص خود را نیز به بازی اضافه کند. اگرچه این استودیو اجازه دارد لباس‌های کاملا جدید برای شخصیت اصلی بازی طراحی کند، این لباس‌ها باید متناسب با شخصیت مرد عنکبوتی و دنیای مارول باشد.

به گفته‎ی آقای رزمن کارگردان اجرایی و مدیر نوآوری بازی، استودیوی اینسامنیاک و شرکت مارول یکدیگر را به چشم  اعضای یک خانواده می‌بینند. آن‌ها در اکثر موارد دیدگاه‌های مشترکی دارند و هدف‌های مشابهی را دنبال می‌کنند. با این وجود این بازی متعلق به استودیوی اینسامنیاک بوده و آن‌ها اختیار کامل در تصمیمات مربوط به مکانیک‌ها و جزییات بازی دارند.

زمانی که این استودیو تصمیم به خلق لباس Velocity Suit گرفت، آن‌ها به جای استخدام یک هنرمند و طراح خبره در بیرون از استودیو، از آقای گرانوو درخواست همکاری کردند. (آقای گرانوو به خاطر طراحی‌ کتاب‌های مصور و همکاری با شرکت مارول شهرت دارد). زمانی که به آقای گرانوو مسئولیت طراحی این لباس سپرده شد، ایشان می‌خواستند چیزی طراحی کنند که ” صرفا یک نسخه‌ی جدید” از لباس‌های گذشته‌ی این شخصیت نباشد. آقای گارنوو می‌خواستند چیزی طراحی کنند که بر مبنای خود بازی بوده و در عین حال یک طراحی خاص و ویژه باشد.

هدف آقای گارنوو این بود که با استفاده از تجربه‌ی خود لباسی طراحی کند که متناسب با ابعاد یک انسان واقعی باشد و همچنین در همان سطحی باشد که بازی تا آن روز پیش رفته بود. در نهایت او تصمیم گرفت لباسی بی‌نظیر طراحی کند و شروع به کار کرد. این پروژه، همانند کار برروی لباس Iron man بوده است، با این تفاوت که این یک پروژه‌ی تیمی بوده که هفته‌ها به طول انجامیده است.

در ادامه خانم Chew کارگردان هنری بازی، درباره‌ی شرایط و پیش‌نیازهای یک لباس برای استفاده در این بازی کمی توضیح دادند. ایشان توضیح دادند که استودیوی اینسامنیاک ابتدا خود را به جای هواداران قرار داده و بازی را از دیدگاه آن‌ها نگاه کرده است. همچنین آن‌ها به دنبال ایجاد تنوع در لباس‌ها بوده‌اند، به همین دلیل لباس‌هایی که کمترین شباهت را به یکدیگر داشته‌اند از میان تمام طرح‌ها انتخاب شده است. در کنار همه‌ی این‌ها، این استودیو به مواد استفاده شده در ساخت لباس‌ها دقت کرده است. به همین خاطر شاهد حضور لباس‌هایی با ساختار فلزی و رنگبندی براق در کنار لباس‌های تیره و مات هستیم.

در کنار بحث هنری، لباس طراحی شده باید پیش‌نیازهای تکنیکی لازم را برای حضور در بازی داشته باشند. امکان استفاده از لباس‌های با بخش‌های مکانیکی بسیار ریز و یا مبهم، به گیم‍‌پلی بازی آسیب وارد می‌کند. آقای گولدن (طراح ارشد شخصیت) متذکر شد که آن‌ها در طراحی لباس، باید به رنگ و مواد استفاده شده در آن دقت می‌کردند تا تصویر نهایی پردازش شده با مشکل مواجه نشود. همچنین لباس طراحی شده باید با شهر و محیط‌های استفاده شده در بازی تطابق لازم را داشته باشد.

با وجود تمام این مسائل، کیفیت کار آقای گارنوو به قدری بالا بوده است که کار را برای تیم توسعه دهنده بسیار آسان کرده است. علاوه بر کمک گرفتن از طراحان خبره، استودیو در تمام روند ساخت، با شرکت مارول همکاری داشته تا بتوانند بهترین خروجی ممکن را به هواداران عرضه کند.

به گفته‌ی تیم سازنده، طراحی و ساخت یک لباس جدید و اضافه کردن آن به بازی در حالی که با شرکت مارول همکاری لازم را داشته باشند، به چیزی حدود یک ماه زمان نیاز دارد.

بازی Spider-Man در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ (۷ سپتامبر) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا
SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

SDCC 2018 | تیم سازنده‌ی Spider Man درباره‌ی روند طراحی لباس Velocity Suit توضیح دادند - گیمفا