تریلر جدید Just Cause 4 برروی موتور بازی و مراحل ساخت آن تمرکز دارد
معرفی Just Cause 4 یکی از سوپرایزهای بزرگ E3 2018 بود و اسکوئر انکیس با معرفی این بازی بسیاری از بازیبازان را هیجان زده کرد. حال به تازگی استودیوی آوالانچ اولین قسمت از ویدئویی خاطرات سازندگان بازی Just Cause 4 را منتشر کرده است که در این ویدئو، در رابطه با مراحل ساخت و همچنین برخی از ویژگیهای بازی بیشتر آشنا میشویم.
اسکوئر انیکس سعی دارد با انتشار ویدیوهای کوتاه از بازیهای جدید خود بازیبازان را با مراحل ساخت و ویژگیهای جدید این بازیها بیشتر آشنا کند؛ موضوعی که در ارتباط با بازی Shadow of The Tomb Raider شاهد آن بودهایم و حال نوبت به استودیوی آوالانچ و بازی جدید آنها یعنی Just Cause 4 رسیده است. در اولین قسمت از ویدئوی خاطرات سازندگان، جسیکا چوبوت مصاحبهی کوتاهی را با عوامل سازندهی بازی Just Cause 4 انجام داده است و آنها در رابطه با مراحل ساخت و همچنین برخی از ویژگیهای بازی اطلاعاتی را به اشتراک میگذارند. جسیکا چوبوت در رابطه با موتور به کار رفته در ساخت بازی یعنی موتور Apex میگوید:
موتور بازی از پس هرکاری و هر چیزی بر میآید؛ از فیزیکهای دیوانه وار و الگوهای آب و هوایی پویا گرفته تا طراحی محیطها و مناطق جدید. شما فقط کافی است قابلیتی را نام ببرید؛ موتور Apex به خوبی آن را پیاده سازی میکند. موتور بازی شما را متحیر خواهد کرد.
همچنین ویدیوی منتشر شده به جزییات بیشتری در رابطه با موتور Apex میپردازد و سازندگان با نمایش بخشهایی از گیمپلی به مانند انفجارها و سیستم آب و هوای بازی ( که برای اولین بار در سری شاهد آن هستیم) قصد دارند تا عملکرد این موتور و قدرت آن را به رُخ بکشند. شاید باور نکنید اما سیستم رندرینگ بازی و حتی سطح تخریبهای آن در بالاترین سطح ممکن در میان بازیهای ویدیویی قرار داشته و هنگامی که به جزییات طراحی محیطهای بازی و کیفیت انفجارها بیشتر دقت کنید، به این موضوع بیشتر پی خواهید برد. اگر بخواهیم واقع بینانه نظر دهیم، سازندگان در این قسمت کار خود را به نحو احسنت انجام دادهاند.
بازی Just Cause 4 در تاریخ سهشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ (۴ دسامبر ۲۰۱۸) برای کنسولهای اکس باکس وان، پلیاستیشن۴ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر میشود. مطمئنا طی ماههای آینده اطلاعات و جزییات بیشتری از گیمپلی بازی و قابلیتهای ریکو رودریگز در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
میزان سود ۳ شرکت کنسول ساز در سال مالی گذشته در بخش گیم
سونی: ۱۷.۲۹ میلیارد دلار
مایکروسافت : ۱۰.۳۵ میلیارد دلار
نینتندو : ۹.۷ میلیارد دلار
:laugh: :laugh: :rotfl:
مایکرو همیشه زیر سایه سنگین سونی کبیر له شده و این حقیقتی تلخ هست برای جعبه بی انحصار فنا :rotfl:
من نمیفهمم الان چه ربطی به موضوع داره؟.. نه واقعا چه ربطی داره؟! 😐 😐 😐
شورشو در اوردید بخدا، دیگه داره حالم از کل پلی استیشن (که احترام زیادی براش قائل هستم) بهم می خوره بخاطر شما سونی فنای بی منطق، هی با خودم میگم نکنه با خرید پلی استیشن منم جزو شما ها حساب بشم!
–
#گند_پلی_استیشن_رو_دراوردید
داداش الان این چه ربطی به جاست غاز داشت :\
یه سوال سازنده جاست کاز مگه آوالانچ نبود؟
yep
هر نسخه از این سری که اومده نسبت به قبلی واقعا پیشرفت کرده بود.با ۳ هم خیلی حال کردم. این یکی دیگه واقعا هم گرافیکی خیلی تغییر کرده و هم گیم پلی.
واسه کنسولا خوب بهینه کنن دیگه هیچی نمیخوایم نسخه سوم من جز افت فریم چیزی احساس نکردم.
موتور این بازی به غیر از تخریب پذیری بیشتر (که البته برای یه بازی که کل افتخارش از نسخه اول ظاهرا فقط ایجاد انفجارهای بی وقفه و تخریب محیط و ایجاد هرج و مرج بوده واجبه) چه فرقی با موتور بازی gta v یا موتورهای بازی که یوبی سافت مثلا برای ساخت آخرین نسخه گاست ریکون یا فار کرای ۵ استفاده میکنه داره که این همه آوالانچ براش هایپ میکنه ?:-)
این بازی میترکونه و متای بالای۸۰رو شاخشه 😎