فروش جهانی Beyond: Two Souls برابر با ۲٫۸ میلیون نسخه بوده است
شاید جدیدترین عنوان دیوید کیج (David Cage) یعنی Detroit: Become Human موفقترین ساختهی او باشد اما بذرهای این موفقیت مدتها قبل با عناوینی نظیر Heavy Rain و Detroit: Become Human کاشته شده بود و حال به ثمر رسیده است. به تازگی آماری از میزان فروش Beyond: Two Souls منتشر شده که براساس آن، این بازی ۲٫۸ میلیون نسخه در بازارهای جهانی فروش داشته است.
همانطور که احتمالا میدانید، عنوان Heavy Rain بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشته است. حال با توجه با اطلاعات منتشر شده به نظر میرسد که دیگر عنوان استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream) یعنی Beyond: Two Souls موفق به فروش جهانی ۲٫۸ میلیون نسخهای برروی پلیاستیشن ۳ و پلیاستیشن ۴ شده است.
تا پایان سال ۲۰۱۵ فروش Beyond: Two Souls برروی پلیاستیشن ۳ برابر با ۲ میلیون نسخه بود. با این اوصاف به نظر میرسد که سهم نسخه پلیاستیشن ۴ برابر با ۸۰۰ هزار نسخه بوده است. از آنجایی که بازی از طریق سرویس PS Plus در دسترس مشترکین قرار گرفته، ظاهرا شاهد آمار این سرویس در فروش نهایی نیستیم.
Beyond: Two Souls شاید آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفت و به نوعی در حق آن کم لطفی شد. اما شاید این موضوع که بازی در مقایسه با ساختهی قبل از آن یعنی Heavy Rain بسیار ضعیفتر بوده، تاثیر زیادی در میزان فروش آن داشته است. به هر حال دیوید کیج با ساخت Detroit: Become Human یکبار دیگر مهارت مثالزدنی خود در ساخت این گونه عناوین را نشان داد و با توجه به موفقیت آن امید میرود که در آینده شاهد انتشار بازیهای داستان محور بیشتری از کوانتیک دریم باشیم.
Beyond: Two Souls هم اکنون به صورت انحصاری در دسترس کنسولهای پلیاستیشن ۳ و پلیاستیشن ۴ قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بازی بدی نبود درمجموع…هوی رین خیلی بهم حال داد تو بازیا استاد
رفقا کسی دیترویت بازی کرده ارزش خرید داره؟ قیمتا خیلی بالاست…
mohammad
اگه از هوی رین لذت بردی به احتمال خیلی زیاد از دیترویت هم لذت میبری چون مراحل و تصمیم گیری ها به هوی رین نزدیک تره تا بییاند.البته در نظر داشته باش هوی رین شاهکار مطلق استاد هست و خیلی بعیده همچین اثری دوباره ساخته بشه.برای قیمت هم اکانت های قانونی ظرفیت سوم با قیمت ۱۲۰-۱۳۰ مناسب هستند
سلام
داداش به این ایدی تو تلگرام یه پیام بده
Sadeghta1987
شاهکار بود این بازی واقعا داستان گیرا و فوق العاده ای داشت . واقعا بی نظیر بود مخصوصا برای اونایی که داستان بازی رو کامل درک کردن و فهمیدن
خوب داداش
یه توضیحی بده من ی که- با اینکه بازی رو خریدم- این بازی رو حتّی یه بازی ویدیویی نمیبینم در مورد داستان بدی؟
از Heavy Rain خوشم اومد چون «تازه» بود… ولی این یکی جدّاً عنوان متوسّط ی بود
چرا اینو یه بازی نمیدونی؟
بازی های ویدیویی داریم که مثل TWD به همون داستان میچسبن و خیلی جلو نمیرن…
ولی بازی ا ی دیوید کیج (مخصوصا همین Beyond: Two Souls و تا حدی Uncharted و TLoU) که داستان محور هستن تاکید زیادی بر “گیم پلی” دارن که اونقدر خوب کار نشده
Beyond: Two Souls بسیار خطی تر از Heavy Rain و Detroit: Become Human ه و … بخش ا یی که کنترل Aiden رو به دست میگیری رو به زور میشه گیمپلی حساب کرد چون بسیار بسیار ضعیف کار شده ن… بقیه ش م که QTE ه
به نظر من این … مونولوگ Avoidingthepuddle@ خلاصه ش میکنه:
” چرا دیوید کیج نمیاد فیلم بسازه؟ اوه، چون کسی نمیره فیلم ا ش رو ببینه.”
خداییش مسخره میکنی داداش؟؟؟ اون تلو و انچارتد واقعا گیم پلی ضعیف دارن؟؟؟؟تمرکز هر دو داستان بوده؟؟؟نه تنها همه داستان کاملی داشتن گیم پلی انچارتد همیشه تک بوده و گیم پلی لست فوق العادست شما بازی کردی کامل اینارو؟؟دقت به جزئات گیم پلی توی د لست وحشتناک بود.
دیترویت رو هنوز نتونستم بازی کنم ولی واقعا شما از بیاند انتظار یه محیط باز داری؟؟؟ اتفاقا من qte های بیاند توی مبارزات تن به تن رو که بازی میکردم یاد فیلمای ترنسپورتر یا ماموریت غیرممکن میوفتادم اینقد عالی کار شده بود!
چون دیوید کیج بازی سازه نه فیلم ساز!وگرنه به نظر دو کارگردانی که اگر فیلم بسازن هم موفق از اب در میاد کوجیما و کیج هستن!
مشکلی که عده ای با سبک بازیای کیج دارن باعث میشه فک کنن این اصلا بازی نیست و باید فیلم میشده ولی من به عنوان یه طرفدار این سبک اتفاقا معتقدم لذت توی این سبک بازی ها توی هیچ سبک دیگه ای دیده نمیشه!اما خیلیا شدیدا در مقابل این سبک گارد میگیرن.
داستان دسترویت رو الآن بهتر از بییه یادم هست… بعضی لز جاهای بازی زجر آور ن اونقدر تابلو ه چپوندن ش تو بازی… نویسندگی م چیزی بیشتر از کلیشه نبود داداش …. کوجیما شاید فیلمساز موفق ی بشه، ولی کیج هرگز
Uncharted م که فرمول ساده ای داره:
Third person shooter then platforming then cutscene then setpiece
Uncharted این حس رو بهت میده که داری بازی میکنی و یه اکشن ناب رو تجربه میکنی؛ ولی وقتی برگردی یه نگاه بندازی میبینی همه ش مثل یه فیلم از قبل نوشته شده
در مورد TLoU م اصلا حرفی نمیزنم 😛
Lordmercy@
بهتره عنوانی رو تجربه کنیم بعد در مورد او نظر بدیم :yes:
:yes: :yes: مو به تنم سیخ شد اون گرافیک روی قطار و درگیری و فرار داخل جنگل :yes: :yes:
حتی این بازی با احساسات شما بازی میکنه یه جای از بازی بود باید در مورد مادر خودت تصمیم میگرفتی آیا رهاش کنی یا راحتش کنی :yes: اون قسمتی که نیاز به پول داره و حتی اون سکانسی که از ماموریت سیا برمیگرده و زنگ میزنه پدرش و کلی گریه میکنه من اشکم دراومد 😥 خدایی (ellen page (jodie
یکی از بهترین بازیهاش رو به نمایش گذاشت :yes:
یکی از بالاترین گرافیک های نسل ۷ حتی به نظرم من از Heavy Rain خیلی گرافیک و گیم پلی بهتری داشت :yes:
حتی روایت داستانی جذابی داشت :yes:
:yes:
حدااقل ۲۴ سال هست گیمرم این بازی سکانس هایی داشت که تا الان یگانه هست . هیچ وقت فراموش نمیکنم خصوصا اونجایی که زیر پل با فقر دست و پنجه نرم میکرد 🙁
:yes:
یکی از خوبای سونی که همجوره قبولش داشتم ولی به شخصه هووی رین و فارنهایت بیشتر دوس دارم….ای کاش سونی قدر امثال کیج رو بیشتر بدونه و هواشون رو داشته باشه
عشق منه
یکی از بهترین بازی های این سبکی دنیا و برترینشون
ابرشاهکاری که اشکت رو درمیاره
حقت رو خورده جیگرم میدونم
عشقی عشق