Spider-Man یک چرخه شب و روز کامل نخواهد داشت
اخیرا اعلام شده است که عنوان انحصاری پلیاستیشن ۴، Marvel’s Spider-Man، یک چرخه کامل از شب و روز را ارائه نخواهد داد. برایان انتیهار (Bryan Intihar) کارگردان هنری بازی به این موضوع اشاره کرده است.
انتیهار در پاسخ به یکی از طرفداران، اذعان کرده است:
خبری از چرخه شب و روز کامل نخواهد بود.
انتیهار قبلا توضیح داده بود که بازی به دلیل نحوه روایت در داستان حاوی یک آب و هوا و چرخه زمانی پویا نخواهد بود. اما وی اشاره کرده بود که بازیبازان میتوانند بعد از به پایان رساندن بازی، هر دوی این موارد را کنترل کنند. با این وجود در طول تجربه بخش داستانی Marvel’s Spider-Man که حدودا یک هفته در داخل بازی به طول خواهد انجامید، خبری از یک چرخه شب و روز کامل نخواهد بود و خود بازی بسته به موقعیت شما در بخش روایت داستان، شرایط زمانی را تعیین خواهد کرد. انتیهار در مصاحبه با GameInformer، توضیحاتی را در این زمینه ارائه داده بود:
واقعیت این است که این یک بازی داستانی بسیار سنگین است و همینطور که میدانید بسیاری از بازیهای بزرگ برای انتقال احساس یا واکنشی خاص بسته به موقعیت شما در داستان بازی، از تایم زمانی روز استفاده میکنند. بنابراین ما میخواستیم مطمئن شویم تا در اولین تجربه بازیبازان از بخش داستانی اصلی بازی، احساسی مشخص و معین را به آنها انتقال دهیم. با این وجود لازم به اشاره است که شما میتوانید بعد از به پایان رسیدن بازی، موقعیت زمانی و آب و هوای بازی را خود به صورت دستی تغییر دهید.
اگر چه امروزه چرخه روز و شب تبدیل به یک موضوع رایج در عناوین جهان باز شده است، با این وجود هنوز بازیهای بزرگی وجود دارند که تصمیمی برای اجرای این ویژگی ندارند و اغلب آنها نیز دلیل این کار را به بخش داستانی بازی ربط میدهند.
یک چرخه شب و روز کامل ویژگی فوقالعادهای به شمار میرود ولی اگر این ویژگی بیش از حد برروی داستان بازی تاثیری منفی داشته باشد، در این صورت بهتر است که سازندگان از آن صرفنظر کنند. حداقل این امکان برای ما فراهم شده است که هم در روز و هم در شب با اسپایدرمن در منهتن (Manhattan) گشت و گذار کنیم.
عنوان Spider-Man قرار است در تاریخ جمعه ۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ مصادف با ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی منتشر شود. قیمت اولیه بازی ۶۰ دلار بوده و به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. همکاران من نمایش این بازی در E3 2018 را تحلیل کردهاند که در اینجا میتوانید آن را دنبال کنید. اخیرا اعلام شد که بازی در رویداد کمیک کان حضور خواهند داشت؛ بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی باید منتظر فرا رسیدن این رویداد بمانیم.
اما نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ آیا ترجیح میدادید که شاهد یک چرخه شب و روز کامل در بازی بودید یا به تصمیم سازندگان در این زمینه احترام میگذارید؟ دیدگاه خود را با ما درمیان بگذارید.
پر بحثترینها
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- گزارش: شرکت Sweet Baby Inc نقش فعالی در پروژه معرفی نشده Remedy دارد
- بازی Assassin’s Creed Shadows بار دیگر تاخیر خورد
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
نظرات
اقا جون خب فدای سرش که نخواهد داشت
یعنی چی هی هر روز هر روز اینو نخواهد داشت اونو نخواهد داشت
بزار بازی بیاد دارایی هاش میره ﺗﻮ چشم کسایی که چشم ندارن ببینن
مگه اینفیمس چرخه شب و روز کامل داشت ؟
الانم توی انحصاری ها بهترینه،
بسه دیگه
این که داره هر روز ازش یه چیزی کم میشه!
به عنوان فردی که خیلی منتظر این بازی ام هم دارم نگران میشم هم خوشحال
یه بار میگن فلان چیز نیست
یه بار میگن فلان چیز سنگینه تو بازی(داستان و گیم پلی و…)
اینو که قبلا هم گفته بودن
اگه نداشتن چرخه شب و روز به داستان بازی کمک میکنه بهتره نباشه،همین که بعد از این که بازی رو تموم کردیم میتونیم زمان آب و هوا رو تغییر بدیم خودش خوبه،
یکی از ایراداتی که میشه ازش گرفت همینه
مثلا سری بتمن برای این شب بود چون کل بازی در یک شب روایت میشد ولی اسپایدرمن در چند هفته روایت میشه
میگن مراحلش در زمان های. خاصه؟ خب جی تی ای هم ی سری مراحلش رو در ی سری زمان های خاص باید بری برای همون وقتی استار اون مرحله میزنی اگه روز هست شب میشه مثلا
جدا از اینا بنظرم بعد اتمام بازی باید چرخه شب و روز خودکار باشه نه دستی
بنظرم ۸۸ میشه متاش
خب مسلما بعضی از قسمت ها بیشتر بهشون میخوره که توی شب باشن و بعضی ها هم تم عصر و ظهر بهشون میخوره و کاملا منطقی هست خوبیش اینکه بعد از اتمام داستان این چرخه آزاد میشه
آقای اسماعیل زاده درسته که میگن این بازی موفق نمیشه و یه بازی معمولیه؟! (از چندتا از دوستای سونی فنم شنیدم)
میخواستم نظرتون رو بدونم :yes:
نمیدونم قصد شما از این سوال چیه چون هنوز برای قضاوت در مورد بازی زوده… حالا چه سونی فن باشیم چه مایکرو فن
ولی با توجه به نمایشهای بازی اتفاقا باید گفت که احتمالا عنوان موفقی خواهد شد ولی بازم باید تا زمان انتشار بازی و تجربه اون صبر کنیم
در ضمن این که بازی چرخه شب و روز نداره اتفاقن به نظرم نکته کاملا مثبتی هست چون به سازندگان کمک میکنه مراحل داستانی باکیفیت تری بسازن. همینطور که خود انتیهارم گفته بعضی از احساسات تو تایمهای زمانی معین تاثیرگذارتر خواهند بود
ممنون بابت نظر… ولی با این همه گیم پلی و تریلر که ازش اومد و نزدیک بودن به انتشار فکر نمیکنم نظر دادن دربارش زود باشه
چیزهایی که منو نا امید کرده سیستم مبارزات کپی از بتمن، عدم وجود بخش آنلاین، عدم وجود تخریب پذیر بودن محیط، ۳۰ فریم بودن روی پرو با وجود آپ اسکیل، مبارزه با باس ها چندان چالش بر انگیز نیست، نقشه کوچک و کم بودن فعالیت های جانبی و…
هر روز هم داره خبر میاد یه چیز نداره
نظر شما هم محترمه البته امیدوارم از روی تعصب نباشه
مبارزاتش با بتمن فرقای زیادی داره ولی اگه کپی اونم باشه به نظرم یه نقطه قوت محسوب بشه که بتونن اون فرمول موفق رو تو بازی پیاده سازی کنن
بخش انلاین هم به سلیقه برمیگرده و جزو نکات منفی نیست خیلی از بازیهای موفق بخش انلاین ندارن این بازی هم کاملا داستان محوره اصن نمیتونم بخش انلاینی واسش تصور کنم…۳۰ فریم هم زیاد جای تعجب نیست
راجب باقی مواردی هم ک گفتین اطلاعی ندارم شما چطور به این نتایج رسیدین؟
داداش این بازی هرچی باشه متاش ۸۴ نمیشه کیلویی
تازه روی هارد هم میمیره خوبیش اینه
نارگیل هم نیاز نیست بچینی هی بشمری کم نشه
باگم نداره مثل بعضی بازیا
متاش هم ۶۸ نمیشه با یوزر اسکور ۵ اونم با اون همه تبلیغ و بساط
بازم بگم یا بسته؟
نترس این مث گیرز و هیلو و نارگیل و ایستگاه باگ نمیشه
خیلی دوست دارم مدیر بازاریابی این استودیو رو ببینم
مطمئنا بهترین بازی مارول میشه ولی از سری آرکام نمیزنه جلو