میازاکی از مزایای حضور اکتیویژن و شکل داستانی Sekiro: Shadows Die Twice میگوید
بدون شک Sekiro: Shadows Die Twice یکی از برترین عناوین نمایش داده شده در رویداد E3 2018 بود و توانست نامزد دریافت جوایز گوناگونی در این نمایشگاه شود. عنوانی جدید از استودیوی خوشنام فرام سافتور (FromSoftware) و هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) که گفته میشود گرچه با عناوین قبلی سازندگان خود متفاوت میباشد اما همچنان روح آنها را با خود حفظ کرده است.
با اینکه افراد بسیاری از معرفی این عنوان خوشحال شدند هنگامی که نام اکتیویژن (Activision) به عنوان ناشر بازی نمایان شد نگرانیهای بسیاری در میان آنها به وجود آمد. بهتازگی هیدتاکا میازاکی کارگردان عنوان Sekiro: Shadows Die Twice در مصاحبه با وبسایت Eurogamer ضمن بیان اینکه بازیبازان در این بازی مانند عناوین قبلی او با مرگهای زیادی مواجه میشوند برای چندمین بار از مزایای پشتیبانی اکتیویژن برای فرام سافتور صحبت کرده و به هواداران اطمینان خاطر داده است:
بله آموزش یک جنبهی آن است که ما درحال دریافت برخی از مورد نیازترینِ آن هستیم. این همچنین به سطح آسانی و قابل بازی بودنی که در سایر بازیها وجود دارد نیز بستگی دارد. این چیزها عموماً در تخصصمان نیست ولی ما به پشتیبانی نیاز داریم و اکتیویژن این پشتیبانی را ارائه میدهد. یکی از دلایلی که ما با اکتیویژن همکاری میکنیم این است که خلاقیت ما را به بالاترین حد برساند. فرام سافتور سرمقاله و کنترل مدیریتی بازی و محتوای آن را برعهده دارد و بعد از اینکه کلید “شروع” را در بازی فشار میدهید همه چیز مربوط به تیم فرام سافتور میشود. یعنی ما در بعضی چیزها به کمک نیاز داریم و توصیههایی از اکتیویژن میگیریم اما آنها ۱۰۰ درصد به دیدگاه ما احترام میگذارند و نمیخواهند هستهی هواداران و هستهی مفهوم گیمپلی را از هم بپاشند.
اگرچه Sekiro: Shadows Die Twice عنوانی با داستانی شخصیت محور است اما همچنان از روایت مراحل بههم پیوستهی سری Dark Souls بهره میبرد. میازاکی در این رابطه به هواداران اطمینان داد که از وجود میانپردههای زیاد احساس نگرانی نداشته باشند:
اینبار داستان شخصیت محور خواهد بود ولی این یک بازی داستان محور نیست. قرار نیست بازیباز در یک مسیر خطی پیشروی کند و داستان ذره ذره از طریق میانپردههای بسیار زیاد یا هر چیز مشابهی به او منتقل شود. یکی از جنبههای اصلی بازیهای قبلی فرام سافتور جمع کردن تکه تکهی قطعات پراکنده شدهی داستان و ساختن لایهها و عمق آن و درک داستان توسط خودتان بود. این جنبه همچنان به صورت دست نخورده در بازی وجود دارد.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
یا خدا. باز قراره معما حل کنیم تا بفهمیم داستان چیه.
یکی از ویژگی های دارک سولز این بود که یه نفر میتونست هر سه دارک سولز رو برای بار چندم تموم کنه و حتی ندونه که اصلا داستان چی بود …
اکتیویژن به جز کالاف مکه چیز دگ ای داره؟
فک کنم نوه نتیجه های ماعم شاهد سالانه ۵ نسخه کالاف باشن
داداش همه این ناشرها در گذشته آی پی هایه بی شماری داشتن ولی الان داغون شدن لامصبا نمیدونم چشون شده اون همه آی پی جذاب رو چرا نمیسازن دیگه هم اکتی هم کونامی هم حتی یوبی
اون هیچی خیلی زود میدن بازی رو بیرون پولشون رو که میگیرن ولی بازی اون بازی درست حسابی نمیشه
Revelations و unity نمونه هاش…
چقدر این ها پتانسیلشون بالا بود ولی افسوس
” اما آنها ۱۰۰ درصد به دیدگاه ما احترام میگذارند و نمیخواهند هستهی هواداران و هستهی مفهوم گیمپلی را از هم بپاشند.”
_
من که اینطور فکر نمی کنم
حالا شانس هم بیارن توی این نسخه کاری نداشته باشن به بازی نسخه بعدی دی ال سی چرتو بخش آنلاینو بتل رویالو همه اینا رو شاخشه!
_
واقعا حیفه چنین شاهکاری دست اکتیویژنه :smug:
خداروشکر میگه از وقتی دکمه ی استارت رو میزنین اکتیویژن توش دخیل نیست :pray: وگرنه با یه بازی ساده ی نوجوان پسند و تمام آنلاین طرف بودیم که واسه اتصال کنترلر به کنسول هم باید پول میدادیم.