نویسنده Cyberpunk 2077: برجستهترین ویژگی این بازی انگیزه آزادی و هویت آن است
Cyberpunk 2077 یکی از عناوینی بود که گیمپلی آن در رویداد E3 2018، برای خبرنگاران به نمایش درآمد و هر کدام از اعضای رسانه که موفق به تماشای این دموی ۵۰ دقیقهای از گیمپلی بازی، پشت درهای بسته شده بودند، از شگفتانگیز بودن آن حرف زدهاند. اگرچه سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) بعد از آن اطلاعات مهمی از بازی منتشر نکرد، با این وجود به نظر میرسد که هر روز شاهد انتشار جزئیاتی از بازی هستیم.
در این راستا اخیرا آقای Stanisław Święcicki، نویسنده بازی، با مجله رسمی PlayStation (شماره ۱۵۱، اوت ۲۰۱۸) مصاحبه کرده و از برجستهترین موضوع در روایت داستان Cyberpunk 2077 سخن گفته است. در ادامه صحبتهای او را در این زمینه میخوانیم:
از نظر من، برجستهترین ویژگی این بازی انگیزه آزادی و هویت آن است و اینکه برای سرنوشت خود تصمیم میگیرید. این یک نیاز انسانی است که به دنبال هویت باشید. برخی از افراد به سمت گروههای گنگستری جذب میشوند؛ بنابراین آنها به دنبال اصلاح خود هستند چرا که هنوز هم رگههایی از انسانیت را در خود دارند. این یک احساس جهانی است که همه تجربه میکنیم و نیاز داریم که متعلق به یک گروه باشیم.
توسعهدهندگان Cyberpunk 2077، برروی صفحات اجتماعی نیز بسیار فعال بودهاند. اخیرا آنها از طریق فیسبوک، اطلاعاتی از مکانیزمهای مخفیکاری بازی ارائه دادند که خبر آن را میتوانید در گیمفا دنبال کنید. به تازگی آنها در مورد مفهومی که در پشت موسیقی Cyberpunk 2077 قرار دارد نیز توضیحاتی ارائه دادهاند:
ما دو جنبه “Cyber” و “Punk” را ترکیب کردهایم و این دو تبدیل به دو ستون اصلی برای جهتدهی به موسیقی بازی شدهاند. “Cyber” بر روی بخشی از شالوده صوتی بازی تمرکز دارد که خام، خشن و ترکیبی است و گاهی اوقات آیندهگونه میشود. “Punk” در مورد یک موسیقی عاصی و سرکش است که جسورانه و بدون فکر پیش میرود.
Night City با رنگها و البته موسیقی شکل گرفته است. ما خودمان را محدود به ژانر خاصی نمیکنیم، بلکه از تمام سلایق بهره میبریم تا یک محصول منحصر به فرد تولید کنیم که روایت داستان را به پیش میبرد و لایههای جدید به محتویات داستانی اضافه میکند.
Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد با این وجود قرار است این عنوان برروی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، رایانههای شخصی و اکس باکس وان منتشر شود. با توجه به این که شایعه شده است نسل فعلی تا سال ۲۰۲۰ میلادی ادامه خواهد داشت، انتظار میرود که این بازی نیز حداقل تا پایان ۲۰۲۰ عرضه شود. سیدی پراجکت رد قول داده است که در رویداد Gamescom 2018، دمویی متفاوت از بازی را به نمایش بگذارد و امیدواریم این بار شاهد نمایشی از گیمپلی بازی برای عموم باشیم.
نظر شما در مورد این توضیحات چیست؟ آیا سیدی پراجکت رد خواهد توانست که موفقیت Witcher 3 را با عنوان Cyberpunk 2077 تکرار کند؟
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
این عنوان برگ ریزان خواهد آمد و ما هم شاد میرویم بازی را میخریم و شادروان در آن دنیا(انشاا… در بهشت)بازی میکنیم :inlove: great game :inlove: gg
کاش در کنار دوربین اول شخص سوم شخص هممیذاشتن که بتونیم سوییچ کنیم بینشون :(((((
داداش زود قضاوت نکن
لابد اول شخص بهتر بوده که بعد از چندین سال توسعه این تصمیم رو گرفتن … مثلا فکر کن فارکرای سوم شخص می بود !!!
از بازیهای که ربات دارن خیلی بدم میاد حس خوبی رو منتقل نمی کنند 😉
عمرا بتونه موفقیت ویچر رو بدست بیاره و صرفا یه بازی متوسط میشه
وقتی لست ۲ اومد معنای واقعی موفقیت رو خواهیم فهمید
اونوقت که میگیم همه بازیهای نسل ۸ قبل از لست۲ صرفا سوءتفاهم بودن
#نماد یک سونى فن :laugh: :yes:
دست کمی از تو نداره
#ببند دهنتو
داداش هر چند عکس پروفایلت رو که کاپ هد بود عوض کردی ولی هنوز جز دار و دسته های برادران نوب هستی دادااااچ
نمیدونم توی تفکر چی هست که اینو با لست ۲ مقایسه میکنی الان توی دنیایی داری زندگی میکنی روباتا توش هستن و کلی گجت!!! یا داری توی دهه ۸۰ میلادی زندگی میکنی یا از خونه نمیری بیرون ببینی علم چقدر پیشرفت کرده سایبر پانک خیلی دیگه بشه ۵۰ سال اینده ی دنیای خودمونه
بعید میدونم توی یکسال بیان اما اگر توی یک سال بیان گوتی cyberpunk2077 مشه اما بیگ وینر برنده اصلی دلست هست و حق به حق دار خواهد رسید(البته یهویی نینتندو میاد ماریو مسخره میزنه گوتی و بیگ وینر میشه :pain: :-/ :rotfl: )
یه حسی بهم میگه تو همون جنرال رم (عنتی نوب) هستی در یک لباس سونی فن
امان از فن بوی…. شما اگر واقعا امید داشتید به بازی مورد علاقتون شب تا صبح ۲۴ ساعت با ایدی های فیکتون خیمه نمی زدید رو سایت منتظر باشید گیم اسپاتی .ا جی انی بگن ای سایبر بازی خوبیه ای رد دد بازی خوبیه بعد بیاید بگید هرچی باشن به لست ۲ نمی رسن!!! قبلا با سونی فن ها حرف میزدی متوجه بودی حداقل ۲۰سال از عمرشون گیم زدن ولی الان میخوای بخندی باید این بچه مچهای پیدا کنی که با پلی ۴ گیمر شدن…..در کل خودتون مسخره بقیه نکنید
خواهشا تو مثل جنرال رام جفنگ نگو
برو خدا روزیتو یجا دیگه حواله کنه هر موقع بزرگ شدی بیا باهات حرف میزنم
#طوطی
الحق الاانصاف که این بازی رو باید رو چشمامون بزاریم از همه لحاظ یک شاهکار به همه چی تمومه مطمئنم شب های نایت سیتی یکی از رمانتیک ترین و خشن ترین و خونین ترین و مهیج ترین شب های زندگیم خواهد شد….توصیه میکنم این بازی رو بر روی کنسول های پر قدرت نسل نهمی اجرا کنید تا شاهد یکی از بهترین بازی های تاریخ باشید.
تو رو خدا سوم شخصش بکنید اخه اول شخص توی این محیط یکم کسل کننده هستش
اگه بتونن یه بازی مثل gta منتهی با اتمسفر و عمق deus ex بسازن بازی جالبی میشه
موردی که بعضی از دوستان اشاره میکنن بهش در مورد اول شخص بودن بازی به نظرم تا حدود زیادی درسته این کار مث روی لبه تیغ را رفتن برای پراجکت ٫ولی باشناختی که ازاین استدیودارم وباتوجه به ویچر میشه باگنجوندن ماموریت های به ویژه فرعی زیاد و متنوع وازطرفی باقراردادن اسکیل و شخصی سازی گسترده چالش های زیاد و متنوعی رودرگان پلی قرار بدن و اینجوری یه اول شخص فوق العاده رو تحویل بگیریم
شما در سوم شخص یک شخصیت درون بازی رو دارید کنترل میکنید که روایتگر داستان هست به شکلی ، ولی در اول شخص شما خود اون شخص هستید ، سازنده بازی میخواد که این تعامل حاصل بشه و شما خودتون رو جای فرد بزارید ، احساسات بهتر بهتون منتقل بشه ، مکالمه ها و دیالوگ ها براتون دقیقتر و مهمتر باشه و بهش توجه کنید ، من فکر میکنم سی دی پراجکت رد کارش رو خوب بلده این رو در ویچر ثابت کرده ، مطمئنا سوم شخص هم برای اینکه بتونیم دید خوبی نسبت به محیط داشتیم باشیم عالیه ولی دید اول شخص هم این کمک رو میکنه که بتونیم راحتتر با شخصیتی که درست میکنیم ارتباط برقرار کنیم.
میتونن مثل gta v قابلیت سوییچ براش بزارن و همینطور حالت فوتو مد هم اگر باشه خیلی خوبه.