المانهای نقش آفرینی Assassin’s Creed Odyssey از عناوینی مثل Witcher 3 و Skyrim الهام گرفته است
Assassin’s Creed Odyssey در حال برداشتن گامهای محکمی به سوی تبدیل شدن به یک عنوان نقش آفرینی است، حال سوالی که پیش میآید این است که یوبیسافت (Ubisoft) از کدام یک از عناوین موفق نقش آفرینی برای ساخت این بازی الهام گرفته است؟
زمانی که از اسکات فیلیپس (Scott Phillips) کارگردان Assassin’s Creed Odyssey در مورد المانهای نقش آفرینی این عنوان سوالاتی پرسیده شد، او اعلام کرد که حدود سه سال پیش با استودیو سازنده Assassin’s Creed Origins در مورد چشم انداز آینده این سری به صحبت پرداخته است. سوال مهم این بود که این سری باید به کدام سمت برود و چه تحولاتی در آن ایجاد شود؟
ما با تیم سازنده Assassin’s Creed Origins صحبت کردیم تا ببینیم آنها مشغول چه کاری هستند. ما هر دو ایدهی یکسانی در مورد رفتن بازی به سوی عنوانی نقش آفرینی داشتیم و میخواستیم که این سری را به سمت جلو سوق دهیم. ما میدانستیم که تیم سازنده Origins در حال اعمال برخی از این تغییرات است، اما تیم ما فرصت کافی برای ساخت دو شخصیت Alexios و Kassandra، دادن حق انتخاب در دیالوگها و امکانات لازم برای پیشبرد داستان به روشی که بازیکنان میخواهند را در اختیار داشت.
ما میدانیم که اسکات فیلیپس قصد دارد که Assassin’s Creed Odyssey را بهتر و بزرگتر از نسخههای پیشین این سری بسازد، اما سوال این است که چطور؟
زمانی که از فیلیپس پرسیده شد که برای ساخت Odyssey از کدام یک از عناوین نقش آفرینی الهام گرفته شده، از بازیهای نظیر The Witcher 3 ،Skyrim و Fallout یاد کرد. او از تجربهی لذت بخشی که از این عناوین داشته گفت و به طور مشخص به Skyrim و Fallout اشاره کرد.
بنابر گفتهی اسکات فیلیپس، چیزی که باعث منحصر بودن این عناوین میشود، انتخابها و گزینههای زیادی است که آنها در اختیار بازیکنان قرار میدهند و این چیزی است که او به دنبال آن است.
اگر شما به این بازیها توجه کنید، میبینید که گزینههای زیادی در اختیار بازیکنان قرار میدهند. برای ما، این همان موردی است که میخواستیم Assassin’s Creed Odyssey را به سمت آن سوق دهیم: انتخابهای بیشتر برای بازیکنان.
با توجه به سخنان این توسعهدهنده، تمرکز اصلی آنها آوردن المانهای عمیقتر نقش آفرینی به Assassin’s Creed Odyssey است. المانهای که نظیر آن را در بازیهای نظیر The Witcher 3 و Skyrim دیدهایم.
Assassin’s Creed Odyssey بازیکنان را به یونان میبرد جایی که آنها میتوانند برای اولینبار با داشتن حق انتخاب، از میان انتخاب یک شخصیت مرد یا زن، به بازی بپردازند. این بازی در تاریخ جمعه ۱۳ مهر ماه ۱۳۹۷ (۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
ترحیح میدم این سری متوقف شه تا از المان های اینو اون الهام بگیره
هرچیزی حدی داره
واقعا فن یوبی ام ولی راهو داره اشتباه میره
این همه ip موفق داره و میتونه ادامشون بده
رینبو
اسپلینتر
ادامه واچ داگز ۱
پرنس
و …
دقیقا . تغییرات گسترده و کلی توی گیمپلی یه بازی زمانی جواب میده که در عین این که اون رو از تکرار دور کنه اون حس یونیک و خاص نسخه های قبل رو از بین نبره و تغییر نده . از اولین نسخه تا سیندیکیت . تک تکشون با تمام ایراد هایی که داشتن وقتی بازی میکردی و توی شهر میگشتی و از انجام بازی لذت میبردی یه ندایی درونت میگفت اینو هیچ جای دیگه تجربه نکردی پسر . اون روح رو توی این نسخه نمیبینم شخصا . شاید تمام ایرادای قبل رو بر طرف کرده باشه اما اون حس رو نمیده که درون خودم بگم :” پسر… اینو هیچ جا حس نکردم .”
فقط کافیه کمی درون خاطراتتون به عقب برگردین و گشتن توی ونیز توی نسخه ی ۲ رو تصور کنید . ایا اون حس رو میگیرید ؟ بعید میدونم
واقعا باید به افتخار یوبی پاشد و دست زد… اوریجینز خیلی شاهکاره… از هر لحاظ… ولی از ریشه هاش فاصله گرفته… ولی جدا از اینا ای کاش لباس های ایرانی مثل اوریجینز تو این بازی هم باشه
کاش به جای الهام گرفتن از این و اون فقط یه آساسین بسازن آساسین خودش یه زمانی منبع الهام بازیها بود چه به روزش اومد که داره از بازیهای دیگه الهام میگیره فقط آساسین درست و حسابی بسازین نه نقش آفرینی
شماهم فک میکنید اساسین دیگه مخفی کاری نیست نقش افرینیه یا من دیوونه شدم؟
مخفی کاری که هنوز هم داره.ولی گیم پلیش متحول شده بخصوص مبارزات.بیشتر فیزیکی و تن به تن شده مثل کشتی کج شده.
الهام گرفتن از بازی های که گوتی شدن به نوبه خودش خوبه بخصوص اگه بخوبی پیاده بشه.
راستش بنظرم نسبت به Origins حتی میتونه بهتر بشه.کاملا مشخصه اون یک سال استراحت برای فقط یک نسخه نبوده بلکه برای سه گانه بوده.واسه همین هم Odyssey زیادی به Origins شباهت داره.
کلا یوبیسافت ایده های ناب خودش رو تو نسخه های مختلف پیاده میکنه حتی اونو از یک بازی به بازی دیگه منتقل میکنه.واسه همین هم شباهت های زیادی بین اساسین و فارکرای و واچ داگز و گوست ریکون وجود داره.
والله من نمیدونم ولی اخ Skyrim هعی خدا همیشه عشقمه
سکاریم پشمریزون اعضم
پشم ریزون یعنی چی سره زبونت
|: |: |: خدا:sarcasm::sarcasm::sarcasm:
نیازی به گفتن نبود کاملا معلوم بود تقلید شده ست
اسمه اینو باید میزاشتن witcher 4 تا اساسین آخه چیش شبیه اساسینه آخرین اساسین unity بود و بعد اون دیگه فقط اسم اساسین روشونه
چقدر اسکایریم و ویچر حقیر و بدبخت شدند که این بازی پیزوری داره ازشون اسکی میره 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 همون عشقی که به ویچر داشتم نابود شد چون یه دی ال سی ۶۰ دلاری تازه سیزن پس و دیلاکس و کوفت و زهرمار هم داره باید ازش اسکی بره چقدر حقیر شدن ویچر و اسکایریم 😐 😐
البته بگما انتظاری هم نمیشه داشت بالاخره یوبی سافت داره میسازتش دیگه حرفی برا گفتن نمیزاره
زرشک عظمی !!!!!!!!!