اطلاعاتی از نقشه و سیستم پیشرفت شخصیت بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد
بازی Assassin’s Creed Odyssey یکی از عناوین فاش شده E3 2018 محسوب میشود؛ گرچه یوبیسافت این بازی را تائید کرده بود اما هیچگونه جزئیات و اطلاعات خاصی از آن منتشر نکرده بود تا در کنفرانس خود بیشتر به آن بپردازد؛ اما پیش از کنفرانس این شرکت فرانسوی در E3 امسال، اطلاعات زیادی از جمله بازه زمانی و محل وقوع وقایع داستانی Assassin’s Creed Odyssey و همچنین تصاویر و ویدئوهایی از گیمپلی آن فاش شدند تا تقریباً کسی از معرفی جدیدترین نسخه این سری محبوب شگفتزده نشود. این بازی قرار است المانهای اکشن نقشآفرینی Assassin’s Creed Origins را ادامه دهد و این بار جهان بزرگتری برای کاوش در دسترس بازیبازان قرار خواهد گرفت.
وبسایت گیمینگبولت این فرصت را داشته تا در جریان رویداد E3 2018 با اسکات فیلیپس (Scott Phillips)، کارگردان این بازی به مصاحبه بپردازد و در جریان آن از اندازه نقشه Assassin’s Creed Odyssey پرسیده است که وی اینگونه پاسخ داده:
این [بازی] نقشه بسیار بزرگی دارد. بزرگترین نقشهای که ما تاکنون ساختهایم. این [نقشه] دریای بزرگی را شامل میشود چراکه ما مبارزات دریایی را به این بازی بازگرداندهایم. بنابراین مناطق زیادی برای کاوش چه بر روی خشکی و چه در آب وجود دارد. نقشه بزرگ این عنوان با محتویات بسیار، مکانهای زیادی برای کاوش، آشنایی با مردم، داستانهایی برای تجربه و البته ماموریتهای متعدد پر شده است.
در E3 2018 نیمنگاهی به مبارزات با کشتی Assassin’s Creed Odyssey داشتیم که میتوانید هر کسی را به خدمه خود اضافه کنید تا از مزایای بسیاری بهرهمند شوید و حتی آنها را به دیگر کشتیهای خود منتقل کنید. البته که این بازی قرار نیست عنوانی اکشن و نقشآفرینی بدون سیستم پیشرفت شخصیت باشد. خوشبختانه، اینطور که پیداست، تیم توسعه این بازی قرار است از همان فرمول Assassin’s Creed Origins استفاده کند. فیلیپس در این زمینه بیان داشت:
ما اطراف خود را با همان خطوط Origins محدود کردهایم. ما [در این بازی] ۵۰ سطح پیشرفت داریم. [برای رسیدن به سطحهای بیشتر روشهای متعددی وجود دارد که میتوان به این مورد اشاره داشت] کشتن دشمنان، البته به روشهای متعدد – اگر به روش خاصی دشمنان خود را ترور کنید، تجربه بیشتری خواهید داشت. کشف کردن مکانها جدید، یا کامل کردن ماموریت آنها باعث میشود تا امتیازهای تجربه بیشتری دریافت کنید. هرچه امتیاز تجربه بیشتری بگیرید میتوانید بیشتر سطح خود را افزایش دهید و این سطحها به شما تواناییهای جدیدی میدهند. و در نهایت این تواناییهای جدید نیز سبک بازی کردن شما را تغییر خواهد داد. بنابراین [گیمپلی و شخصیت] این بازی دائماً در حال پیشرفت است.
با این وجود، این سخنان به این معنی نیست که این بازی همانند یک رقص Cakewalk خواهد شد. این تواناییهای جدید زمانی که در موقعیتهای حساس قرار بگیرید بسیار حیاتی و ملزوم هستند. کارگردان این بازی در این باره تشریح کرد:
جهان این بازی خود به شما واکنش نشان خواهد داد. جهان این بازی کاملاً وابسته به رفتار شما خواهد بود بنابراین میتوانید دائماً احساس پیشرفت کنید. البته شما با مناطق جدید به چالش هم کشیده خواهید شد. بنابراین قلهها و درههای بسیاری پیشروی شما خواهد بود که باید آنها را پشت سر بگذارید [که منجر شده] این بازی همیشه جالب توجه باشد.
بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ جمعه ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برروی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. از این نشانی میتوانید تحلیل و بررسی نمایش این بازی در جریان رویداد E3 2018 را به قلم محمد آریامقدم بخوانید.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
به نظرم اسم این بازیو نباید اساسین باشه چون هیچ شباهتی به اساسین نداره.
تا اونجایی که من میدونم داستان بازی آساسین بعد از مرگ دزموند اتزیو و الطائر به پایان رسید دیگه هرچی بعدش اومد فقط اسم آساسین رو یدک میکشن و واقعا آساسین نیست یادش به خیر تو قسمت ۱ باید میرفتی تو کشیشا قایم میشدی تا از دروازه شهر رد شی قسمت ۲ با ترس و دلهره از جلو سربازها ردی میکردی که نکنه بهت شک کنن هییییی یادش به خیر وقتی لئوناردو داوینچی اون دستگاه رو واسه اتزیو ساخت که باهاش پرواز کنه چقد جذاب بود اون مرحله یادش به خیر با بدبختی از یه ساختمان میرفتی بالا مثل یه چالش بود نه مثل اینا که یه دکمه میگیره مثل مردعنکبوتی خودش میره بالا کلا اون حس و حال آساسین با مرگ اتزیو دزموند و الطائر خاک شد رفت تو خاطره ها….
باز اگه مثل همون نسخه های قبلی هم میساختن بهتر بود ولی من دوست دارم ببینم داستان قبل از اینارو تا اینجا هم هیچ شباهتی با سری AC نداشته که امیدوارم تو داستانش یچیزایی رو نشون بدن وگرنه فقط اسم assassins رو بازیه
محیطش واقعا زیباس ولی بنظرم سری اساسین به تغییرات اساسی تری مثل زاویه بسته تر دوربین اندازه بزرگتر کاراکتر ها سیستم مخفی سازی پیشرفته تر و باس های تخیلی تر نیاز داره اگر اندازه شخصیت اصلی و زاویهع دوربین را مثل بازی هورایزن یا به گاد نزدیکتر میکردن خیلی بهتر میشد
چون هودی و لباس اساسین و هیدن بلید نداره؟
ولی معابد تمدن اولیه و تمپلار و قطعات عدن که داره؛ بازی هیچ وقت به هیدن بلید و هودی وابسته نبوده
همیشه بین نبرد بین کنترل و آزادی بشر بوده
اگه که یوبیسافته باید نصف جزیره هارو به عنوان دی ال سی بخریم
منم از اول خاستم همین جملرو بگم ولی دست رسی نداشتم!
اره گیم پلی شبیه اساسینه ولی حیف اساسین این شکلی بشه شخصیتی گه گذاشتن اصلاً به اساسین نمیخوره
بیشتر شبیه به (اسپارتان) و بازی (تتال اسپارتان) و(سان اف رویز) هست
#من #سوالم #اینه: اسپارتا به اساسین چه؟ |:
این بازی بعد از انتشارش به قول اون دوستمون مانند مشتی بر دهان یاوه گویان خواهد بود
راست میگه دوستمون مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی که میگویند این بازی خوبی میشود مشتی بر دهان آنهاست :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
دوستان این دوستمون بازی کرده ادیسه رو کامل، و میگه بازی بدیه به حرفش گوش کنین
انقدر بیکار و علاف نیستم بخوام وقتم رو سر همچین بازیایی بزارم دوما انقدر پولدار نیستم پول بابت اشغال بدم :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
یعنی کسی که اسم پروفایلش souls borne باشه کاملا مشخصه که چه سطح بالایی از سلیقه گیمری رو داره و خب طبیعیه که نتونه با همچین بازیهایی زیاد ارتباط برقرار کنه……من انقدر عاشق سری سولز بورن هستم که واقعا بازیهای دیگه برام بی معنی هستن…..فقط افسوس میخورم که تا الان هیچ خبری از سبک بازیهای گوتیک و دارک فرام سافتور مثل سری سولز و ادامه بلاد یا یه چیزی تو اون مایه ها نیست……تنها دلخوشی م بازی sekiro هست اونهم فقط بخاطر سبک میازاکی وگرنه اصلا حال نکردم که میازاکی اون فضاهای خاص و هنری دارک فانتزی و گوتیک رو ول کرده و رفته تو فاز نینجا و سامورایی بازی و دنیای ژاپن باستان….اونهم بدون پی وی پی و مبارزات انلاین……در هر صورت دم اسمت گرم !!!!!
دم خودت گرم داداش وقتی داشتم نظرت رو میخوندم سر تا پا وجودم پر عشق هنر میازاکی شد دمت گرم نوکرتم :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
والا ما هم از بلادبورن و سری سولز لذت بردیم
ولی ژاپن تو بازی های AAA کمتر بهش پرداخته شده
بلاخره میازاکی داره میسازه ایمان داشته باش
نمیشه هنوز بهش بگیم آشغال، اینکه مثل سری های اولش نیست درسته ولی خوبی های خودشم داره بالاخره
چرا این دوستان assassin دست بردار نیستن
اطلاعات زیادی از اساسین کرید ادیسی منتشر شد:همان اورجینز با اضافه کردن جنگل 😐 😐 😐
این بازی عالیه
و بهترین نسخه ی اساسین میشه
چی زدی داش
همون قبلیو کپی کردن به اسم اودیسه بعد هی سری رو اساطیری میکنن و اسموشو میزارن اساسین روز به روز این سریو میکوبن بجای اینکه استراحتی بهش بدن
من واقعا تعجب میکنم که چرا شما دوستان گیمفایی که از این بازی بدتون میاد میاین زیرش نظر میذارین؟
نه داداش کسی از بازی بدش نمیاد
دوستان چون به بازی علاقه دارن انتقاد میکنن
اگر انتقاد باشه من مشکلی ندارم
اینا انتقاد نیست؛ اینا hate speech عه، نفرت پراکنی
داش خودم عاشق اساسینم ولی این سری اصلا خوب نیست حاشیه میرن فقط
اساسین به اسپارت هیچ ربطی نداره کاری به گیم پلی نداریم! ولی ایم بازی به اساسین نمیخره
اساسین به اسپارت ربطی نداره به First civ که ربط داره
داستان راجع به اونه
دلمون برای شاهزاده ایرانی تنگ شده.کاش یوبی ی مقدار به این عنوان استراحت میداد و میرفت سراغ چیزای دگ.پشت سر هم بیرون دادن کار جالبی نیست.(این بازی که فوتبال نیست)!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این بازی رو خود استدیو یوبیسافت کوبک گفت آمادس وگرنه به گفته مدیر یوبیسافت اساسین دیگه سالیانه نیست
واقعا برای یبی سافت متاسفم
میدونین مشکل این شرکت چیه
مشکلش اینه که جامعه گیمری رو یه مشت بچه فرض کرده فک میکنه ما نمیدونیم که قصدش چیه و داره از یه اسم و سبک عالی که اگه دست شرکتایی مثل راک استار و سی دی پراجکت رد و غیره بود هر چند سال یک بار جز بهترین بازیهای سال شناخته میشد و گیمرا برای نسخه بعدش ثانیه شماری میکردن ولی یبی داره از این اسم و سبک زیبا سو استفاده میکنه
الان هم متوجه شده که نسل ۸ داره تموم میشه و فرصت ساخت عنوان جدید ac رو نداره اومده بازی ac orgins رو با همون ویژگی ها و گرافیک ولی در یه محیط دیگه ساخته و به یه مشت گیمر تازه به دوران رسیده که فقط دوس دارن گشت و گذار کنن میفروشه و سود میکنه و تا زمانی که سود کنه خبری از انقلاب در شرکت یبی سافت نیس
بازی خوبیه ولی اساسین خوبی نیست
مهم نیست که بازی خوبی میشه یا نمیشه!!! :/ ولی نمیشه بهش گفت اساسین
اره درسته که سبک گیمری اساسینو داره ولی اصلاً شبیه اساسین نیست
اساسین به اسپارت چه اخه؟ اساسین تاریخچه ی خودشو داره
مهم نست که اساسین حقیقت داره یا نداره ولی اساسین به اسپارت ربطی نداره!