مایک یبارا: مایکروسافت آزادی عمل استودیوهای جدید خود را محدود نخواهد کرد
یکی از مهمترین اعلامیههای مایکروسافت در کنفرانس مطبوعاتی E3 2018، اضافه شدن پنج استودیو جدید به فهرست استودیوهای داخلی مایکروسافت بود. شکی نیست که این اقدام مایکروسافت در واکنش به انتقادات بسیاری که به کمبود عناوین فرست پارتی کنسول ایکسباکس در مقایسه با رقبای خود وارد است، بوده است و این احساس نیز وجود دارد که از عناوین کمی هم که موجود است تاکنون به شیوههای مختلف استفاده شده است.
به تازگی وبسایت Windows Central، مصاحبهای با مایک یبارا (Mike Ybarra) معاون اجرایی ایکسباکس در مورد موضوعات مختلف داشته است و اینکه چه سرنوشتی در انتظار این استودیوها خواهد بود.
خوشبختانه با توجه به صحبتهای یبارا، هدف از این ترکیببندی و ادغام این بوده است که ایدههای خلاقانه به اکوسیستم مایکروسافت اضافه شوند؛ در واقع مایکروسافت نمیخواهد که خواسته خود را بر این استودیوها تحمیل کند. تیم ایکسباکس خواهان تنوع بخشیدن به رویکرد خود در ساخت بازیها و جهانی شدن عناوین خود است و انتظار دارد که استودیوهای نینجا تئوری (Ninja Theory)، کمپالشن گیمز (Compulsion Games)، آندد لبز (Undead Labs)، پلیگراوند گیمز (Playground Games) و استودیو تازه تشکیل یافته در سانتامونیکا یعنی انیشتیو (The Initiative) بتوانند در این مورد به پلتفرمهای ایکسباکس کمک بکنند. یبارا در ادامه صحیتهای خود توضیحات زیر را ارائه داد:
داشتن آزادی در اعمال خلاقیت یکی از ارکان مهم در گفتگوهایی بود که ما با این سازندگان داشتیم . ما در کار آنها و زمانی که میخواهند آن کار را انجام دهند، دخالتی نخواهیم کرد. تنها چیزی که از آنها میخواهیم ایدههای خلاقانه است. ما این استودیوها را انتخاب کردیم چرا که نشان دادهاند که میتوانند این ایدهها و نیز ایدههایی که مخاطبان تمایل به تجربه آن دارند را ایجاد کنند.
بسیاری از گیمرها از اینکه میبینند که مایکروسافت به ارتقا محصولات فرست پارتی خود تعهد دارد خوشحال هستند. یبارا همچنین به این موضوع اشاره کرد که چرا آنها قبلا اینکار را انجام نداده بودند. او دلیل این موضوع را توجه فیل اسپنسر به بحث سختافزاری و بهبود مشکلات سرویسها اعلام کرد. حال که قدمهای محکمی در زمینه ایکسباکس وان ایکس و سرویس گیمز پس (Games Pass) برداشته شده است، فضای بیشتری ایجاد شده که مایکروسافت بر روی مشکلات دیگر خود از جمله کمبود عناوین فرست پارتی برای کنسولهای ایکسباکس خود، تمرکز کند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
درود بر تک ستاره صنعت تکنولوژى و گیم مایکروسافت کبیر :inlove:
چشم حسودات کور
فدات شم اسپنسر :inlove: :heart:
#MY BLOOD IS GREEN
”You will always experience the best in gaming on Xbox”
:yes: :yes:
اسپم hunter بیا سینوا ۳۰۰ متری مسجد سینوا چشمه امیر زال نژاد برای پذیرایی
بجای سخت افزار می رفتی کپ کامو یا کونامیو می خریدی چقد سخت افزار ولی باید we happy few رو انحصاری می کرد خیلی از طرفتارارو اونوقت خوشحال می کرد
موقعی که مایکروسافت و سونی کنسول هایی رو عرضه کنن قدرت زیادی برا اجرا کردن بازی داشته باشه دست استدیو باز تره برا ساختن بازی
هایی با کیفیت بالا حالا این ۵ تا بخاطر وجود one x میتونن بازی های بهتری رو بسازن
روند پیشرفت بازی ها رو کنسول تعیین می کنه داداش
اره راست می گی
ببین اولا خرید اونها بصرفه نیست دوما باید اونها هم به فروش راضی بشند ولی بنظر من مایکروسافت اگه استودیوی تیم نینجا رو میخرید یا باهاش قرارداد میبست و نینجا گیدن جدید و انحصاری برای وان عرضه میکرد خیلی بنفعش بود یا اگه بجای ددرایزینگ به کپکام میگفت dino crisis 4 با زاویه دوربین رزیدنت ۴ براش میساخت و یا به سازندگان مورتال کامبت پول میداد تا براش یه کامبت انحصاری بسازه خیلی براش بهتر بود
و چققققد منتظر معرفی گیدنِ بعدی بودم =(
دقیقن دد رایزنیگ یکی ع بدترین اشتباهاتش بود، مخصوصن بعد اولی که فوروشش خیلی نبود دومی که سابید حاجی -_-
من خیلی دوس داشتم کرایتکو میخرید =( بیصاحابو بدبخ افتاده یه گوشه با اون همه توانایی =((
کلن مایکرو پولو داره..
استفاده نمیکنه لنتی
منتظر پروژه نینجا تئوری ام این استودیو خیلی کار بلده یه سرمایه خوب بهش تزریق بشه واقعا کم نمیذاره دیگه hellblade گویاست واقعا
………..
اندد لبز نه واقعا مگر حالا از الان به بعد یه تکونی بخورن وگرنه توی بازی اخیرشون هر بار اشتباه قبل رو تکرار کردن
………..
پلی گروند که کلا هیچ ایرادی بهش وارد نیست
…………
انیشتیو هم احتمالا روی اکشن ماجراجویی کار کنه
نینجا با بودجه چند میلیونی هل بلید رو ساخت. حالا فرض کن اگه چند صد میلیون بهشون بدن چی کار میکنن!!!
آندد لبز ایدههای خوبی داره اما از نظر فنی خیلی ضعف دارن
بازی کامپالشن هم خیلی جالب به نظر میرسه
در کل مایکروسافت کنسول و سرویس هاش رو آماده کرده و حالا داره روی عناوین داستانی تمرکز میکنه. من آینده مایکروسافت رو روشن میبینم(الان مثل فالگیرا شدم!)
:yes: :yes:
شما سروری مرصاد جان
اره خداییش خرید نینجا تئوری واقعا یکی از بزرگ ترین سورپرایزهای E3 بود
انحصاریای مایکرو تا ۲۰۲۰
age of empire 4
day z 2 زمانی
halo infinite
gears 5
gears pop
forza horizon 4
forza 8
state of decay 3
session
kunic
crackdown
ori 2
black desert
fable 4
و….
______________________
سونی
tlou
dreams
blood born 2
day gone
ghost of tshima
ds
nioh 2 زمانی
همین ؟
کنسول بی انحصار کی بودی !؟خخخ
توم خوب میشی ^_^
یه روز خوب میاد که گلدبرگ از مولتی پلتفرم ها نمیره
کجا مولتی پلتفرم میبینی
Gears pop ؟ بازی موبایل ؟ ریلی ؟ جرر خوردم 🙂
برگ طلایی با همین فرمون برو.
:kissed: :kissed: :kissed:
میدونی حداقل میشه گفت جز دیز گان بقیشون بالا ۹۰ بعضا بالا ۹۵ میشن،ولی بین بازیای مایکرو فقط فورتزا پتانسیل بالای ۹۰ گرفتن رو داره و خب یسری از بازیا چه انحصاری چه غیر انحصاری ارزش خرید ندارن،که این تیپ بازیا بین بازیای مایکرو بیشتر دیده میشه
من قصد کوبیدن ندارم حرکت مایکرو به طور کلی خیلی تحسین برانگیزه،ولی خب جواب یسریارو باید طور دیگه ای داد
چی میگی بیشتر هیلو احتمال بالای ۹۰ داره فقط هیلو ۵ بالای نود نشد ولی فورزا فقط یکیش بالای نود شد
گیرز هم بالای نود پنجاه پنجاهه فیبلم سازنده فورزا اونو میسازه
اوری هم که خودت میدونی احتمالش هست
دمش گرم
مگه چیز بدی گفتم که دارین منفی میدین؟
باید بگی دمش نگرم :kissed:
نسل قبل که ۳۶۰و داشتم، خدایی برخلاف میل باطنیم گرفتیم(اصرار برادر براساس چیزایی که تو سایتا خونده بود).. ولی بعد گرفتنش،اوووونقدری بازیای نابو معرکه داشت که هیچوخ پشیمون نشدم..
مث۲یا۴نفره های گیرزدرجه سختی بالای هیلو ریچو۳، نینجاگیدن۲، فیبلا ی فوقلاده و خیلی چیزای دیگه..
این نسل ولی، تا همین چن وخ پیش کنسول نگرفتم،ع اول نسل هی امید داشتم یه چیزی میشه =/یه چیزی میشه -_-ولی تنا چیزی که شد افزایش فاصلهps4با وان بود..
سخت بود ازون عظمتو ابهت نسل۷ ببینی اینجوری۸و خراب کرد..
ولی اینجوری که ملومه اواخر داره طوفانی کار میکنه..
فقد امیدوارم یه روزی به دوران ۳۶۰ش برگرده
.
#گیمینگ_زندگی_ماست
(ایکس باکس وان سره از همه برتره)
باید ببینیم در عمل هم رو حرفشون میمونن یا نه.
البته از عملکردشون درباره first party ها میشه گفت حرف بیراهی هم نزدن، اونا به تیم سازنده از مهمترین ip هاشون (halo) فرصت کافی رو دادن و الان بیشترین وقفه بین دوتا بازی halo رو شاهدش هستیم. عنوانی که ممکنه اولین عنوان میان نسلی(بین این نسل و نسل بعد) xbox باشه( فکر نکنم زود تر از ۲۰۲۰ بیاد)
۴ تا استودیو که گرفته افراد خلاق و با استعدادی دارن، درباره playground و ninja theory ادم خیالش راحته ولی دوتای دیگه با اینکه بازی هاشون ایده های جالبی داشتن ولی بازی هاشون با مشکل همراه بوده.
بحثی که اینجا پیش میاد اینه که الان که اصلا هیچکدومشون میرسن برای این نسل کاری کنن؟ من که فکر نکنم!
بیشتر از همه مایکروسافت وعده اینده روشن برای نسل بعد رو داد!
در مورد scalebound هم همینو گفتن
شیردوشی منظورشه 😀
این هم مدرک در مورد شیردوشی جعبه سافت
شیردوشی های این نسل
halo wars 2
halo 5
halo mcc
halo جدید هم داره میاد میشه ۴تا
:rose: :rose: :rose: :rose:
gears of war 4
gears of war 5
gears of war اون یکی اسمش چیه شبیه موبایلیه
gears of war روی کامیپوتر و انحصاری ویندوز ۱۰
gears of war ultimate
اینم ۵تا
Rose Rose Rose Rose Rose
forza horizon 4
forza horizon 3
Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious
Forza Horizon 2
Forza Motorsport 5
Forza Motorsport 6
Forza Motorsport 7
Forza Motorsport 6: Apex
:rose: :rose: :rose: :rose:
آنچارتد یک ریمستر اومد
یک ۴
یک دی ال سی میشه ۳تا کلا
گاد یک ریمستر اومد یک ۴
لست یک ریمستر اومد یک جدید
حالا خداییش کدوم شرکت داره شیردوشی میکنه؟؟؟؟؟؟
دوستاش اصلا ۱۰۰ تا هیلو بده تو که فور داری
راستی انبلاکم کن کارت دارم
باید منتظر باشیم ببینیم چهار تا استدیو خلاق چه
میکنن turn10 و playground که فوق العاده هستن اما undeadlabs هنوز کار داره که انحصاری های بعدی رو قراره بترکونه
پرفروش ترین کنسول های تاریخ تا مارچ ۲۰۱۸
به ترتیب
Playstation 2
Play station 1
Wii
Play station 3
Xbox 360
Play station 4
Nintendo Entertainment System
Super Nintendo Entertainment
Nintendo 64
Sega
منبع
http://gaming.ebaumsworld.com/articles/the-10-best-selling-gaming-consoles-of-all-time-as-of-march-2018/85594144/
سونی سلطان صنعت گیم :inlove:
اگه به فروشه
اقا پرفروش ترین ماشینم پرایده
تو دنیا پر فروش ترین تویتاهه
تویتا کجا بنز کجا
وان حکم بنز داره
تویتا پرفروش حکم پلی ۴
بعدم تو فروش میخوای چیکار
مهم سلیقه
داداش کاری به حرف هایه چرت اون دوستمون ندارم ولی نمیشه فروش تویتا و بنز رو مثل فروش دو کنسول مقایسه کرد شما در نظر بگیر تویتا مثلا قیمت ۲۰ میلیون تومنی داره ولی بنز ۲۰۰ میلیون تومنه ولی کنسول ها قیمت هایی برابر یا نزدیک به هم دارن،.
وان ایکس گرونتره
بعد اینکه تویتا ۲۰ میلیونی کجا داریم
والا الان کمری ۳۰۰ میلیونه
داش شما بیا هزار تا کتیبه بنویس و دلیل بیار که انحصاریای سونی بدن و ps4 ضعیفه ولی متاسفانه این نسل ps4 با اختلاف شدیدی پیروز شده شما هم میتونی تو سایت به فعالیتت در این مورد ادامه بدی.