Shadow of the Tomb Raider سختترین بازی در مجموعه است
به تازگی جزئیات بیشتری از بازی مورد انتظار Shadow of the Tomb Raider منتشر شده که در جدیدترین آنها، مطلع شدیم که این نسخه، سختترین نسخه از مجموعه خواهد بود.
اگر در جریان اخبار عنوان Shadow of the Tomb Raider قرار گرفته باشید میدانید که طبق گفتهی سازندگان، این بازی شامل معماهای خطرناکی خواهد بود. حال به تازگی آقای چایر بیسون (Chayer Bisson) کارگردان این عنوان در مصاحبه با مجله EDGE اعلام کردند که این نسخه، سختترین بازی از مجموعه خواهد بود:
این نسخه، سختترین نسخه از مجموعه Tomb Raider است. سخت بودن بازی بسیار مهم است چرا که اکنون لارا تجربهی بیشتری نسبت به قبل دارد. این نسخه بزرگتر و سختتر از نسخههای قبل است و در آن پازلهای سختی برای حل کردن وجود دارد. شما در نزدیکی چکپوینتها خواهید مُرد و همین نوع مرگهای منزجر کننده باعث میشوند که تمام سعی خود را بکنید تا زنده بمانید.
بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ جمعه ۲۳ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است
- به عقیده توسعهدهندگان پورت بازی برای Xbox بدون قرارداد گیم پس ارزشی ندارد
- دل نوشته های یک گیمر خسته؛ چرا خلاقیت و عشق در بازیهای ویدیویی کمرنگ شده است؟
- گزارش: مایکروسافت دلیل تاخیر نسخه Xbox بازی Black Myth: Wukong را اعلام کرد
- بلوپوینت گیمز: بازیهای AAA خود را با وسعت و مقیاس نابود میکنند
- شایعه: سونی قصد دارد بازیهای PS3 را روی PS5 قابل اجرا کند
- کارگردان Elden Ring: پایین آوردن سختی به بازی آسیب میرساند
- ۱۵ بازی داستانی با پایان احساسی و قابل تامل
- کارگردان Final Fantasy 16 به عرضه این بازی برای ایکس باکس اشاره میکند
- EA Sports FC 24 و GTA 5 در صدر پرفروشترین بازیهای ماه مه اروپا
نظرات
شما نزدیک چک پوینت ها خواهید مرد
.
.
خداوکیلی بد ترین اتفاقی که توی هر بازی میشه بیوفته اینه که نزدیک چک پوینت بمیری 🙁
یاد دارک سولز افتادم…
آره دقیقا گل گفتی با این کارشون اصلا حال نکردم که سخت ترش کردن توم ریدر رو
انقدم سخت خوب نیست از لذت بازی کم میکنه ولی چاره ای نیست یه دویست باری میمیریم ولی تمومش میکنیم :cute:
قدیم که اصلا چیزی به اسم چک پوینت نبود باید مثلا تو بازی مثل رزیدنت اویل یک ۱۹۹۶ در به در دنبال جوهر میگشت تازه اگه پیدا میکردی سئو میتونستی بکنی کلی هم لذت میداد بیشتر بازی ها هم memory card میخواستن واسه سیو که نمیخریدیم و میخواستیم کل بازی رو صبح تا آخره شب تموم کنیم معمولا مرحله آخره بازی هم متوجه نمیشدیم چون تو خواب بودیم و چشممون بزور باز میشد. هی یادش بخیر cd سیصد تک تومان بود
حالا پلی ۱ که خوبه سیو داشت
سگا و میکروش چک پوینتم نداشتن ( البته به غیر تعدادی بازی مثل خرگوش سگا و … )
من جلوی آداپتورش پنکه میزاشتم نسوزه چون باید بازی رو صبح تا شب تموم میکردی. گاهی لامصب نمیرسیدی از سختی و طولانی بودن بعضی بازیا
مثل اون کاراگاه بارونی زرده :inlove:
من که آداپتور سگام که هنوزم دارمش یه چهارتا ترک خوشگل از فرط گرما روش درست شده :rotfl: باور کنید میترسیدم بیشتر یه ساعت بازی کنیم خونه نره رو هوا یعنی وحشتناک آداپتور داغ میشد خود کنسول یخ بود ولی آداپتورش کوره آتش بود چقدرم با لبه و دندونه کارتریجا مشکل داشتیم هی باید چنگال چاقو میکردیم توشون صافشون میکردیم
مایکل جکسون سگاههههههههه :laugh: :laugh: :laugh:
توی همون اویل اگه سیو نکرده بودی و میمردی، بازی در عین ناباوری از اول شروع می شد. البته حتی از اول شروع هم نمی شد، میاوردت منوی اول بازی تا با دستای خودت نیو گیم بزنی :-((
عالیه!بازی باید سخت باشه.خوشم اومد دمشون گرم
اینطوری تمرکز بازیکن بیشتر میره رو stealth.
ما که دیگه با دارک سولز به سختی عادت کردیم.تو فقط زودتر بیا :inlove: :inlove:
یه موضوع خیلی ظریفی رو میدونستین ؟ خب الان میگم که بدونین تجربه نشون داده که بازی هرچقد سختیش بیشتر باشه شانس گرفتن جایزه گوتی برای اون پررنگ تر میشه به امید یک بازی عالی با یک مراسم عالی با تشکر
مشکلى نیست 🙂 دیگه از cuphead که سخت تر نیست :-/
امیدوارم تفکیک سخی بازی رو مثل دارک سولز برنداره!! اینجوری باید از ۱شهریور دونسخه قبلی رو بازی کنیم که فقط دست امون گرم بشه!! از اون بازیها که نمیشه بهش نه گفت..