استودیو سازنده بازی LawBreakers تعطیل خواهد شد
طبق گفتهی موسس استودیو باس کی پروداکنشز (Boss Key Productions) استودیو سازندهی بازیهای LawBreakers و Radical Heights به پایان کار خود نزدیک شده است و در آیندهای نزدیک تعطیل خواهد شد.
متاسفانه مطلع شدیم استودیو باس کی پروداکشنز که چهار سال پیش توسط خالق مجموعه Gears of War یعنی کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) با هدف ساخت تجربههای جدید و قابل توجه برای لذت بردن بازیبازان تاسیس شده بود، تحت فشار بسته شدن حتمی قرار گرفته است. روز گذشته آقای کلیف بلزینسکی در حساب توئیتر خود بیان داشتند که :
از امروز به بعد باس کی پروداکشنز دیگر به طور موثر وجود ندارد.
در ادامه میتوانید بیانیهی آقای بلزینسکی را مطالعه کنید:
چهار سال پیش تصمیم گرفتم تا یک استودیو درجه یک بازیسازی تشکیل دهم و تعدادی از بهترین استعدادهای صنعت بازی را استخدام کردم. آنها به طور خستگی ناپذیری تلاش میکردند تا محصول با کیفیتی ارائه دهند و زمانی که ما فراز و فرودها را تجربه میکردیم، من فکر میکردم که اینها جالب هستند. LawBreakers بازی بزرگی بود که متاسفانه نتوانست کشش پیدا کند. درآخرین تلاشمان با ساخت بازی Raidcal Height وارد سبک بتل رویال شدیم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت، اما خیلی دیر شده بود، خیلی دیر.
شخصاً، میروم تا کمی استراحت و فکر کنم. نیاز دارم تا روی خودم و خانوادهام مخصوصا آزی و تدی که کمکم دارند ازما دور میشوند تمرکز کنم. بازیهای ویدئویی همیشه قسمتی از وجودم خواهند بود و امیدوارم روزی بتوانم دوباره چیزهای جدیدی بسازم، با این حال باید کمی عقب بکشم و این زمان را پشت سر بگذارم.
از تمام کسانی که در این سالها من را حمایت کردند و تمام کسانی که با من کار کردند، از صمیم قلبم تشکر میکنم.
لطفا به خاطر داشته باشید که سرورهای بازی Radical Heights تا آیندهای نزدیک فعال خواهند ماند.
بازم متشکرم،
کلیف
خبر تعطیلی این استودیو تنها یک ماه پس از معرفی بازی Radical Heights نشان میدهد استودیو باس کی پروداکشنز در وضعیت مالی خوبی قرار ندارد. همچنین بازی LawBreakers نیز نتوانست قدرتمند ظاهر شود چراکه زمانی منتشر شد که اکثر مخاطبان به بازیهای سبک بتل رویال مانند Fortnite روی آورده بودند و LawBreakers به دلیل شباهتهایی که با Overwatch داشت چیز جدید قابل ملاحظهای برای عرضه به مخاطبان خود نداشت. به هر صورت، صنعت بازی، صنعتی بی رحم است که در صورت اشتباه حتی به نامهای بزرگی چون کلیف بلزینسکی نیز رحم نمیکند.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
چرا انقدر یهویی؟من فکر میکردم اینا با بازی بتل رویال جدیدشون مثل اپیک گیمز کلی پول دربیارن واقعا عجیبه برام این قضیه :-/
این ادم لذت بخش ترین لحظات رو برای فن های گیرز ساخت
این اواخر یکم زده بود جاده خاکی ولی به هر جهت ما دوستش داریم پاشو برو کوالیشن
ای بابا من همش منتظر بودم این بازی رایگان بشه !
اکه از همون اول رایگان میشد موفقیتش تضمین شده بود…..
این بازی جدیدشونم خیلی فانه ولی حداقل برای من بعد ۵-۶ دور بازی کردن خیلی خسته کننده شد ولی خب هنوز نسخه های اولیشه
زمانی که باید در کنار مایکروسافت و طرفدارش می ایستاد و با ساخت چند انحصاری جدید برای اکس باکس و بهبود اوضاع بازی های اکس باکس به یک اسطوره تبدیل میشد و قلب و روح طرفدارهاش رو تسخیر میکرد،نه تنها به طرفدارهاش پشت کرد بلکه با عرضه نکردن lawbreakers برای xbox بدترین دهن کجی رو به طرفدارهاش کرد و دلشون شکست،نتیجه ی آه طرفدارها گریبان گیرش شد و حالا تنها تر از قبل شد.پاسخ اعتمادش به سونی و فدائیان سونی چیزی جز ورشکستگی و نابودی استدیوش نبود.dude huge هنوزم اگر به میهن و موطن خودت xbox برگردی تمامی طرفدارها با تمام وجودشون پشتت خواهند ایستاد و از ایده ها و بازی هات استقبال خواهند کرد.
کلید اسرار
این قسمت: آه
سوال پیش میاد چرا پیش مایکروسافت نموند ؟ دلیلش اینه : مایکروسافت( بخش ایکس باکس) کلا با سازنده ها خوب نیست
توسعه دهنده ها کمترین تمایل رو برای ساخت بازی برای ایکس باکس دارن
حتی به حضور ایکس باکس وان ایکس
بازم طبق نظرسنجی
تمایل توسعه دهنده های ترد پارتی به سونی و نینتندو خیلی بیشتر از ایکس باکس بوده
پس مشکل از این آقا نیست
مشکل از مایکروسافته ک با توسعه دهنده ها درست رفتار نمیکنه
توسعه دهنده زمان میخواد
پول میخواد
مایکرو نه پول خرج توسعه دهنده میکنه نه زمان میده
نمونه بارز پول خرج نکردن سرsea of thieves
و اسکیل باند شاهد بودیم
کلا همیشه مشکل ناشره
حق هم همیشه با سازندس
همیشه وقتی تو کار کم میارن میگن میرم به خانواده برسم دارن از ما دور میشن:
بنده خدا غم رو تو حرفاش میشه راحت حس کرد
من تریلر بازیش اومده بود میدونستم خبری نیست موفق نمیشه
بهترین کار این بود ایشون میومد یک بازی داستان محور شوتر مثل همون چرخ دنده جنگ برای سونی میساخت نه یک بازی آنلاین که همش مثل هم هستش و مثل ریگ ریخته
سونی هم با توجه به شکست این بازی بعیده بره سمتش
ماکرو هم که کلا دلش نمیخواد بازی بسازه هیچی.تازه فناش هم بهش فوش دادن
ولی گیرز ۱ زمان خودش قشنگ بود حیفه این کارگردان اینجوری از بازی سازی کنار بره
اتفاقا بهترین کاری که میتونستن بکنن ساخت یه بازی انلاین بود چون هم هزینه کمی داشت هم سود زیادی داشت(من خودم فن افلاینم )
واقعا برام عجیبه که چجوری موفق نشدن
“شخصاً، میروم تا کمی استراحت و فکر کنم. نیاز دارم تا روی خودم و خانوادهام مخصوصا آزی و تدی که کمکم دارند ازما دور میشوند تمرکز کنم.”
ضایعش میخواد زیر پتو گریه کنه حاجی بدبخت شدی رفت این چرت و پرت ها چیه تحویل ما و خودت میدی
زبان قرمز، سر سبز دهد بر باد!
الآن میره جذب سونی میشه :rotfl:
خداکنه بره 😕
معلومه خب بازی موفقی نداشتن
همین لاو بریکرز یه عنوان شکست خوردس
اخه نونت کم بود ابت کم بود gears ول کردی رفتی 😐
ک ب اینجا برسی 😐
واقعا به نظر می اومد هم lawbreakers و هم Rebel hills خوب باشن ولی هیچ کدوم عالی نبودن نسبت به رقیب هاشون :yes: :inlove:
عاقبت شاخ بازی
وقتی از سری گیرز و مایکروسافت جدا شد گفت که شاهد نابودی گیرز خواهیم بود و رفت و بازیشم برای ایکس باکس منتشر نکرد.
حالا میتونه بشینه خونش و منتظر گیرز اف وار پنج باشه،
همون گیرز (آف وار) پنج هم شکست خورد :rotfl:
یه استودیو خوب دیگه هم رفت :-((
ای بابا ناراحت شدم طفلک کاش یکی از شرکتا مثل یوبی سافت میخریدش حیف یه استدیو به این زودی حذف بشه از رقابت