اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا

اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد

عرفان رحیمی صادق
۱۹:۰۰ ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا

با انتشار سومین تریلر از عنوان Red Dead Redemption 2 اخیرا جزئیات زیادی از این بازی توسط سازندگان آن در حال انتشار است که جدید‌ترین آن‌ها اشاره‌ای به فضاهای داخلی این بازی نظیر خانه‌ها و مغازه‌ها، فعالیت‌های سازمانی و همینطور نحوه تکامل NPCها دارند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

اطلاعات جدید از عنوان به شدت مورد انتظار Red Dead Redemption 2 همچنان در حال سرازیر شدن است. این اطلاعات پس از نشست‌هایی که سران شرکت راکستار با رسانه‌های مختلف برگزار می‌کنند، منتشر می‌ شوند و از آنجایی که این روزها نشست‌های زیادی برگزار می‌شود، اطلاعات به دست آماده از Red Dead Redemption 2 هم روز به روز بیشتر می‌شود.

امروز هم وبسایت فرانسوی JeuxActu با راب نلسون (Rob Nelson)، که جانشین مدیر این استودیو و همینطور کارگردان هنری این بازی نیز هست، نشستی داشته و اطلاعات ریز این بازی را برای علاقه مندان مطرح کرده است. در ادامه با بخش‌هایی از این مصاحبه را که شامل صحبت‌های نلسون در خصوص NPCهای تکامل یافته این بازی و این که فعل و انفعالات بازی‌بازان چگونه بر کشف فعالیت‌های اصلی اثر می‌گذارد، را برای شما آماده کرده‌ایم که از شما دعوت می‌کنیم تمام این اطلاعات را به منظور آشنایی هر چه بیشتر با Red Dead Redemption 2 دنبال کنید.

غرق شدن در یک دنیای بی‌ نظیر با یک داستان فریبنده و بی نقص که می‌تواند به خوبی بازی‌باز را با خود درگیر کند و در عین حال دادن آزادی عمل برای رها کردن خود در بازی و بعد از آن بازگشت به ماموریت اصلی به طور قابل درک، موضوع مهمی برای ما است. و این هدف اصلی ما در Red Dead Redemption 2 بود که بتوانیم همه حد و مرزها را بین این ویژگی‌ها از بین ببریم تا این بازی را به طور قابل محسوسی منسجم و تاثیر گذار کنیم. همه چیز باید طبیعی به نظر برسد بدون تغییر از حالتی به حالتی دیگر و یا هیچ گونه لگ تا بتوانیم نحوه تعامل و برقراری ارتباط بازی‌باز با مراحل بازی را به بهترین حد ممکن برسانیم. به عنوان مثال در یک اردوگاه یک مکالمه ساده با یک NPC می‌تواند منجر به سرقت از بانک بشود و یا ممکن است آن فرد جزئیات مهمی از داستان بازی، یا سرگذشت پیشینیان را برای شما بازگو کند. پس این مکالمه ممکن است باعث پدیدار شدن ماموریت جدیدی شود که بازی‌باز می‌ تواند سریعا به انجام آن بپردازد و یا این که به بعدا واگذار کند. به طور ساده‌ای، خارج شدن از اردوگاه به منظور جست و جو برای کالاهای مختلف، بازی‌بازان را قادر به کشف موارد جدید، فعالیت‌ها و هدف‌های دیگر خواهد کرد. هر چیزی که اتفاق می‌افتد به تقویت احساس شخصیت آرتور (Arthur) کمک می‌کند. آرتور یک یاغی است که عضوی از یک دسته معروف است. واضح است که همه چیز باید تا حد ممکن سرگرم کننده باشد.

گروه برای انجام این کار نیاز به پول دارد. شما باید ماموریت‌های متنوعی مانند سرقت از بانک، راهزنی قطارها، دزدی از مردم، شکار کردن و فروش آن‌ها را انجام دهید. ۱۰۰۱ روش برای پول درآوردن وجود دارد. حتی مراحل فرعی را به محترمانه‌ترین حالت و با کم‌ترین میزان بی‌احترامی برای بازی‌بازان محیا کرده‌ایم که آن‌ها هر طور که دوست دارند آن‌ها را انجام دهند. شما می‌توانید مردم را به قتل برسانید و پولشان را صاحب شوید و یا این که آن‌ها را تهدید کنید و با خشونت کم‌تری پولشان را از آن‌ها بگیرید. گذاشتن انتخاب بر عهده بازی‌بازان برای ما بسیار مهم است. این یک سیستم Manichean نیست، این راه خوبی در مقابل شیطان نیست، همه چیز منحصر به فرد است. البته که ما در نقش آرتور بازی‌ می‌کنیم و او شخصیت منحصر به فرد خودش را دارد اما شما این فرصت را به خود می‌دهید که نوع رفتار وی را کمی تغییر دهید.

ایده دسته، اردوگاه، فعل و انفعالات شخصیت‌ها، قرار دادن میان پرده‌ها در جای مناسب خود، نحوه رفتار اسب‌ها و همه چیز باید با خلق و خوی آرتور جفت و جور باشد. فعل و انفعالات و نحوه تعامل حیوانات با شخصیت‌ها در سطح بالایی قرار دارد و به عکس‌العمل‌های شما بستگی دارد. این موضوع درباره سایر حیوانات هم صدق می‌کند. در دمو شما یک گوزن در حال چرا را مشاهده کردید که سر خود را بالا می‌آورد و آرتور به او نزدیک می‌شود. اگر شما خطری برای وی نباشید و او چیزی را حس نکند، آرام به خوردن ادامه می‌دهد. اما از طرفی دیگر اگر به او شلیک کنید چند عکس‌العمل و انیمیشن متفاوت را مشاهده خواهید کرد.

همچنین نلسون موضوع دیگری را هم مطرح کرد که می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران این بازی و شرکت راکستار شود. وی اعلام کرد با این که بازی‌های جهان آزاد آن‌ها همیشه پر از جزئیات بسیاری بوده‌اند، اما از نظر فضاهای داخلی همیشه کمبود داشته‌اند. خبر خوب این است که Red Dead Redemption 2 این رویه را ادامه نخواهد داد و تحول بزرگی در این زمینه به وجود خواهد آورد. نلسون در این زمینه اظهار کرد:

در Red Dead Redemption 2 در بحث فضاهای داخلی ما سعی کردیم پیش‌تر برویم. شما می‌توانید وارد یک خانه بشوید، کشوها را باز کنید و جواهرات را داخل کشوها قرار دهید. یعنی چیزهای بسیار کوچک را داخل چیزهای کوچک‌تر قرار دهید. پس دنیای این بازی بسیار عمیق و باورنکردنی است. از صندوق‌های بزرگ گرفته تا جیب‌های کوچک ژاکت‌های مردم، می‌توانید از همه چیز دزدی کنید بدون این که حتی بدانید تا کی قادر به ادامه این کار هستید. ما سعی کرده‌ایم که یک دنیای استوار و محکم بنا کنیم تا امکان پرش و گرفتن قطاری که با بالاترین سرعت ممکن در حال حرکت است، محیا شود، وارد کوپه‌ها شوید، یک کیف را پیدا کنید، آن را باز کنید و هر چیزی که داخلش هست را بردارید، بدون این که شناسایی شوید از قطار خارج شوید. همه این‌ها امکان پذیر است.

شما خواب نیستید. پاییز امسال قرار است یکی از عظیم‌ ترین و پرجزئیات‌ ترین بازی‌های تاریخ را تجربه کنید. این حجم از جزئیات را هیچ کس باور نمی‌کند مگر این که بازی به دستمان برسد و خودمان شخصا این حرف‌ها را عملی کنیم. همه این‌ها بسیار بلند پروازانه و دور از ذهن به نظر می‌رسند اما فراموش نکنید که درمورد راکستار صحبت می‌کنیم. شرکتی که هیچ چیز برایش غیر ممکن نیست و بازی‌هایش همیشه جزو بهترین بازی‌های هر نسل بوده‌اند. اگر فقط یک توسعه دهنده بتواند چنین چیزهایی را عملی کند، فقط راکستار است. Red Dead Redemption 2 جمعه ۴ آبان سال جاری (بیست و ششم اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت اما حقیقتا چه کسی می‌تواند تا آن زمان صبر کند؟ انتشار چنین جزئیاتی از بازی همه ما را شگفت زده و هیجان زده برای تجربه این بازی کرده است. همه ما امیدواریم هر چه زودتر فرصت تجربه آن را به دست بیاوریم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ali 110 gamer گفت:

    با سابقه راک استار واین توضیحاتی که دادند خیلی بازی جذابی میشه …
    معنی واقعی جهان باز یعنی این :yes:

  • John Linneman گفت:

    پس با این تفاسیر همه راکستار رو درباره تنبلی یا پول پرستی بعد پولساز شدن جی تی ای آنلاین زود قضاوت کردیم . تعجبی نداره که هشت سال تمامه که تمام شعب راکستار دارن روش کار میکنن . یاد یه سازنده افتادم که بعد اونهمه دبدبه و کبکبه واسه رقابت بازی جهان بازش با جی ای ای ۵ فقط بعد دوسال نسخه ی دوم بازیشو منتشر کرد 🙂

    • PSFAN@COD گفت:

      و مدیونید فک‌کنید یوبی رو‌میگه که نسخه دوم واش داگز (سگ را بشوی) منتشر کرد

    • all pacino گفت:

      اگه منظورت واچ داگزه؟ واچ داگز در جایگاه خودش بازی خوبیه ولی نباید انتظار داشت به این زودی ها در حد و اندازه جی تی ای ظاهر بشه به هر حال یوبیسافت یوبیسافت روی چندین پروژه با هم کار میکنه ولی راکستار هر چند سال یک بازی میده بیرون وطبیعیه بهتر از آب دراد وقتی تمام تمرکز تیم و شرکت رو یه بازی باشه مطمعنا بازی با کیفیتی بهتری عرضه میشه همون کاری که سانتامونیکا و ناتی داگ هم انجام میدن و فرت تو فرت بازی بیرون نمیدن ولی باید به یوبیسافت هم دست مریزاد گفت چون با این که هنوز تو این سبک بازی هیچ شرکتی نتونسته در حد جی تی ای ظاهر بشه ولی یوبیسافت تونست حداقل خودش رو یه جورایی مطرح کنه

      • John Linneman گفت:

        اینکه میومد بدون اونهمه جنجال و هایپ بزرگ حول بازی و بدون کنایه انداختن به جی تی ای ۵ نسخه ی اول رو عرضه میکرد خیلی فرق داشت حقیقتا . شما خداوکیلی نگاه کن یوبیسافت چقدر تریلر میده از بازیاش ؟ کاری به تریلرایی که سایتای متفرقه از بازیاش میذارن ندارم خود تریلر های رسمی یوبیسافت واقعا تعدادشون بالاست . بیش از حد . خب مخاطب واقعا سیر میشه . شاید بگی میتونید نبینید تریلر ها رو که در جواب میگم یوبیسافت اگر نمیخواست ببینیم تریلر نمیداد . یوبیسافت توسعه دهنده ی قابل احترامیه تنها به شرطی که حباب درست نکنه از بازیش . در ضمن خب بله شما تصور کن هنوز واچ داگز ۲ نیومده بود و از همون ۲۰۱۴ یوبیسافت تا الان روی نسخه ی ۲ کار میکرد و تازه مثلا توی e3 امسال واسه ۲۰۱۹ معرفی میشد . زمین تا آسمون فرق نمیکرد اوضاع ؟ ارزشش رو نداشت ؟ قطعا فروش بیشتری هم نداشت ؟ یوبیسافت حکم نیکولاس کیج توی دنیای بازیگریه . که پتانسیل جزو بالارده ترین بازیگرای هالییود بودن رو داره ولی انجامش نمیده و با کارگردانای درپیت همکاری میکنه تا پولشو فقط به جیب بزنه . همین کار رو در سطحی کمی بهتر یوبیسافت داره انجام میده و این ظلمه

  • s.a.m گفت:

    خدا رو شکر که پاییز امسال دیگه کنکور نداریم
    میتونیم راحت بازیش کنیم
    همچنان منتظریم

  • mj گفت:

    بهتون قول میدم با یه عنوان پر جزئیات طرفیم :inlove: :inlove: خرید قانونی این بازی یکی از واجباته من که همیشه اکانت هکی میگیریم ولی اینو دیسکیشو میخرم :-* :-* :-*

  • JETRANG گفت:

    این بازی برای گوتی شدن رقابت سختی با خدای جنگ خواهد داشت … .

  • EyELeSs گفت:

    به نظر میاد که سکوت راکستار بى دلیل نبوده. بعد از این همه سال داره یه بازى مى ده بیرون ولى توش اندازه ى ١٠ تا بازى سرگرم کنندگى و فعالیت هست. عالیه.

  • Arthur Morgan گفت:

    “آخرین ویدیو IGN در یوتوب”:
    جسد اشخاص یا حیوون هایی میکشید یا کشته میشن باعث جذب لاشخور ها و دیگر حیوون ها به جسد میشه
    و تقریبا هیچوقت NPC مرده غیب نمیشه
    حتی بعد از کشتارهای فراوان مردم دست به جمع کردن جنازه ها میزدنند

  • Saeedngapeth گفت:

    وجود بخش داستانی فوق العاده تو بازی اصلا جای تعجبی نداره ! :yes: :inlove:
    فقط میخوام بدونم رو بخش مولتی چقدر کار کردن و چطوریه ! :heh: ?:-)
    چون من معمولا بازی هارو تعویض میکنم تا عناوین دیگرو هم تجربه کنم ولی این عنوان رو حتما باید بخریش ! 🙂 :-))

  • un4ted گفت:

    صبر ما هم همچنان در حال سرازیر شدن است

  • Wheelchair 3 گفت:

    :King of Gods :worship: :pray: :worship:
    اگر خدای جنگ خدای بازی های رایانه ای این بازی خدای خدایان بازی های رایانه ای. 😎 😉
    اونایی که میگن امسال این بازی گوتیه گاد بیگ وینره برن سال ۲۰۱۰ رو نگاه کنن چه بازیایی اومد بعد بیان نظر بدن.سال ۲۰۱۰ رقبای نسخه اول این بازی علاوه بر god of war 3 بزرگانی چون mass effect 2 و mafia 2 و call of duty black ops 1 و fable 3 و metal gear solid peace walker و fallout new vegas و super mario galaxy و alan wake و starcraft 2 و bioshock بودن که هر کدوم جداگانه واسه خودشون یه گوتی و بیگ وینر سالند ولی بازی جلوی هیچ کدومشون سر خم نکرد و آنچنان درخشید که تمام بازی های اون سال زیر پرتو های مهلکش به سختی جون سالم بدر بردن.god جدید بازی جدید دیوید کیج و بازی جدید بتزدا و بازی جدید رمدی و … قطعا دوباره امسال تاریخ تکرار میشود مطمئن باشید این بازی از آنچه شما فکر میکنید موفق تر خواهد بود.

    • Arthur Morgan گفت:

      بعد مدت ها یه کامنت واقع گرایانه منطقی دیدم

    • all pacino گفت:

      ببین یه چیزی میگم جدا از فن بازی خداوکیلی.
      این گوتی و چرت و پرتارو بریز دور گاد اف وار یه بازی هک اند اسلش هستش و تو این سبک هیچ رقیبی نداره همونطور که red dead یه بازی وسترن open world هستش و در نوع خودش تکه این که بعضی از دوستان میان میگن که رد دد جلو گاد۴ سرخم خواهد کرد یا گاد جلو رد دد سر خم خواهد کرد به اینا توجه نکنید اینا یه مشت بچه ن که هیچی از گیم بارشون نیست بی شک هر کدوم از این دو بازی گوتی بشه واسه من هیچ اهمیتی نداره همونطور که لست اف اس سال ۲۰۱۳ گوتی نشد و جی تی ای گوتی شد و هیچ تاثیری رو من نداشت چون از هر دو به یک اندازه لذت بردم و از نظر من هر دو گوتی بودن البته + شاهکار هنری بایوشاک

      • چه رد دد چه گاد
        هردو بازی های فراموش نشدنی و درجه یک هستند. ولی خب سبکشون فرق داره و نباید مستیقما مقایسه بشن
        در مورد گوتی هم باید گفت که گوتی تنها ملاک نیست. درسته بازی که گوتی میشه یعنی عالی هسن ولی خب گوتی نشدن یه بازی هیچوقت دلیل به شاهکار نبودن اون نمیشه
        آدم از همچین بازی هایی مثل رد دد و گاد فقط باید لذت ببره

  • mbox گفت:

    تجربه این بازی حتما روی وان ایکس با بالاترین کیفیت ممکن

  • sahba.sh گفت:

    شاید این توضیحات من رو از تمام تریلر های RDR 2 بیشتر هایپ کرده
    واقعا دیوونه کنندست با عقل جور در نمیاد

  • اخ اخ از بین این روشها برای پول در اوردن
    راهزنی قطار ی چیز دیگس
    اصلا تصور چرخیدن در محیط این بازیِ
    ادمو حسابی به وجد میاره.

  • farshid گفت:

    یاد نسخه اولش بخیر
    چه صبحهای زودی که از خواب پامیشدم و ساعتها بازی میکردم و گذشت زمانو احساس نمی کردم .
    جدا از گیم پلی … مناظر زیبای طلوع و غروب خورشید ،ستاره های درخشان ، بیابونهاش و بارندگی و رعد و برق ،همگی به یادموندنی و شگفت آور و واقعی بود .
    به امید زنده بودن و تجربه نسخه دوم و البته به امید خرید یه PS4
    :yes:

  • خدا به خیر کنه با این توضیحات. بیست سال دیگه صنعت گیم دیدنیه هر روز دارن پیشرفت میکنن و این بازی گفتم که یه انقلاب توی بازی های open world ایجاد میکنه فقط خدا کنه راک استار بعد این بازی بره سراغ max Payne یا manhunt یا bully حیفه همچین شاهکارهایی رو تو نسل ۸ و ۹ با این گرافیک تجربه نکنیم

  • Senatorbigy گفت:

    Wow 😐 :inlove: :inlove: واقعا در این حد روش کار کردن؟gta 5 الان ۷۰ گیگه با آپدیتاش این احتمالا بدون آپدیت ۶۵ الی ۷۰ گیگ باشه رو ps4 :inlove: چه شود؟؟

  • rezayisina9 گفت:

    لطفا هیچ بازی ای رو انقد زود شاهکار لقب ندید همچی ممکن پیش بیاد مگه کسی فک میکرد بعد یه بازی موفقی مثل San andreas،افتضاح iv بیاد بیرون ؟مشکلات گرافیکی و مشکلات برنامه نویسی و انجینی خبر نمیدن که اون موقع عست که میخوره تو ذوقتون و از زمین و زمان بدت میاد یه سری جوری میان میگن این بازی یه شاهکار به تمام معناست که من شک میکنم شاید بازی ریلیز شده و من خبر ندارم انقد جلو جلو به چیزی بها ندید ایشالله که بازی موفقی میشه

  • infinit888 گفت:

    دوستان از گپ هاردکور گیم تو واتس اپ کسی هست منو عضور گپ کنید مرسی
    ۰۹۳۳۸۴۳۸۳۱۹

  • White noiz گفت:

    همونطور که گفتم
    بازم میگم
    بهترین بازی تاریخ بشر به محض انتشار :inlove:

  • White noiz گفت:

    ای کاش شرکت های دیگ مخصوصا یوبی سافت از این شاهکار درس بگیرند و استاندارد و جزییات بازی هاشون رو بالا ببرند .

  • rezayisina9 گفت:

    شما دوستان محوریت حرف منو اول متوجه بشید بعد انقد زود بپرین بهم
    از نظر کانورت و پورت شدن و مشکل گرافیکی افت فریم IV چی بود ؟؟؟؟؟؟
    از نظر محوریت داستان بله واقعا حرف نداشت من قصد توهین به خاطرات و نوستالژی شما رو نداشتم دوستان من نسخه PC رو بازی کردم پر از باگ و مشکل بود میخوام بگم انقد جلو جلو نگید راکستاره دیگه تمومه پیش داوری نکنید چون مشکل همیشه ممکنه……
    اما ایشالله همچی خوب پیش خواهد رفت و یه بازی خوب خواهیم دید

اطلاعاتی از فضاهای داخلی، فعالیت‌های سازمانی و سایر موارد در RDR2 منتشر شد - گیمفا