سازندگان State of Decay 2 قول دادهاند با انتشار بازی باگهای آن را برطرف خواهند کرد
همانطور که اطلاع دارید نسخه بتای محدود State of Decay 2 آغاز به کار کرده است. بسیاری از کاربران پس از تجربه این نسخه آزمایشی از وجود باگهای زیاد و متنوع در این بازی گله کردهاند که سازندگان این بازی هم در واکنش به این مسائل، قول برطرف سازی آنها را با انتشار بازی دادهاند.
این طور که از شواهد پیدا است، State of Decay 2 یکی از لذتبخشترین عناوین بقا است که با زامبیها سر و کار دارد و تجربه دلچسبی برای بازیبازان به حساب میآید اما در عین حال به نظر میرسد که این بازی پر از باگ است و State of Decay 2 با مشکلات زیادی از این قبیل دست و پنجه نرم میکند. برخی از پیشنمایشهای این بازی امروز منتشر شدند و گله و شکایتهای زیادی از عدم انجام پولیش در سراسر این بازی به انتشار رسیده است.
مدیر طراحی Undead Labs یعنی ریچارد فوگ (Richard Foge) در مصاحبهای با Metro GameCentral اشارهای به نقدهای وارد شده به این بازی درمورد وجود باگ و گلیچهای فراوان در آن داشته است. وی اشاره کرده که پیشنمایشهای انجام شده از این بازی بر اساس نسخه قدیمیتر این بازی انجام شدهاند و بسیاری از این باگها در زمان عرضه این بازی برطرف خواهند شد و ما در محصول نهایی هیچکدام از آنها را در این بازی شاهد نخواهیم بود.
تا اینجا که همه چیز خوب به نظر میرسد. ریچارد فوگ در قسمتی دیگر از صحبتهای خود اشاره کرده که در نهایت به لطف کیفیت بالای این بازی، بازیبازان متوجه هیچکدام از این باگها نخواهند شد و همه آنها را نادیده خواهند گرفت. به عبارتی دیگر وی اعتقاد دارد که کیفیت محصول نهایی به قدری بالا است که اگر باگ یا گلیچی هم در آن وجود داشته باشند، بازیبازان آن را نادیده میگیرند و از کنار آن ساده خواهند گذشت. البته این میتواند بدین معنی هم باشد که تعداد باگها در محصول نهایی به قدری کم خواهد بود که بازیبازان متوجه هیچکدام نخواهند شد. وی در این زمینه گفت:
ساختار این نسخه کمی قدیمی است، ما در حال برطرف سازی برخی از باگها هستیم. از آنجایی که ما هنوز در حال پشتیبانی و توسعه این بازی هستیم، تمرکز اصلیمان روی برطرف کردن باگها است و در حال ادامه دادن به آن هستیم تا تجربه کلی بازیبازان از انجام این بازی را بهبود ببخشیم. برخی از چیزهایی که امروز مطرح کردید را در زمان عرضه بازی برطرف خواهیم کرد اما با توجه به این که هنوز این پروژه در حال ادامه است… بازیهای جهان باز بزرگ و سندباکس مشکلات زیادی دارند که نیاز به اصلاح دارند.
وی در ادامه صحبتهایش اظهار کرد:
چون در نهایت هر مشکلی در این زمینه به لطف کیفیت بالای گیمپلی نادیده گرفته خواهد شد. قطعا راههای زیادی برای ساخت یک بازی رایانهای وجود دارد. تمرکز و تاکید روی این که همه چیز کامل باشد و محصول نهایی کاملا بی نقص باشد، یکی از راههای انجام این کار است. من با تمام وجود خود سعی میکنم که بازی تا جایی که ممکن است جذاب باشد. کار ساخت این بازی مانند یک تخته پر از تجربه است که باید از نظر رانندگی، تیر اندازی، ساخت بیس، مدیریت جامعه کاربران بازی و بسیاری چیزهای دیگر خوب و کامل انجام شود. من میخواهم به قدری ویژگی جذاب در آن به کار ببرم که تجربه نهایی دارای انسجام کافی باشد و کاملا هم بی نقص به انجام برسد سپس تا جایی که زمان در اختیار داریم، به حل مشکلات به وجود آمده در آن بپردازیم.
در حال حاضر تنهای کاری که میتوان انجام داد این است که امیدوار به این باشیم که این باگها در محصول نهایی برطرف شوند و ریچارد فوگ بتواند به وعدههایی که داده است عمل کند. قرار دادن ویژگیهای منحصر به فرد و جذاب قطعا میتواند به لذت بخشتر شدن این بازی کمک زیادی کند اما اگر در هر فعالیتی که بخواهید در این بازی انجام دهید، با باگهای مختلف سر و کار داشته باشد، قطعا از جذابیت آن کاسته خواهد شد. اضافه کردن ویژگیهای مختلف در این بازی نمیتواند به هر قیمتی که شده انجام بگیرد چرا که در نهایت اگر بازی پولیش نشده باشد و مشکلات زیادی داشته باشد، مانند این است که هیچ کاری انجام نشده است.
به هر حال امیدواریم مشکلات گزارش شده در پیشنمایشهای این بازی هر چه زودتر برطرف شوند و ما در محصول نهایی با یک عنوان لذت بخش زامبی محور روبهرو باشیم. سازندگان این بازی زمان زیادی در اختیار ندارند چرا که State of Decay 2 در این ماه برای ایکسباکس وان و ویندوز ۱۰ رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
عناوین زامبی محور از بازی های مورد علاقه من هستن این عنوان هم چشم بسته باید خرید فقط جان مادرتون پولیش کنین بازی رو که نسخه اول اسیر همین مشکلات فنی شد
“چون در نهایت هر مشکلی در این زمینه به لطف کیفیت بالای گیمپلی نادیده گرفته خواهد شد.”
چه از خود مچکر و پررو فقط گیمپلی های بازی رو ببینید به عمق فاجعه پی میبرید 😮
اونایی که هیچی درباره باگ نمیگن بازیشون پر از این مشکلاته حالا این که خودش اومده اینو گفته ببینین چیه
نسخه اول یه باگ خیلی اصاب خورد کن داشت اینجوری بود که وقتی درِ خونه ای بسته بود همه چیز درست بود ولی وقتی در باز میشد در واقع انگار دری وجود نداره چون همه چیز ازش رد میشه :/
که تو نسخه سال هم هنوز اون باگ وجود داشت
ولی چیزی که منو عاشق خودش کرد گیمپلی و اتمسفر بازی بود که دیوونشم
یکم خرداد روز خاصیه واسه من