ظرف یکسال همهی بازیهای تیراندازی چندنفره دارای حالت بتل رویال خواهند شد
بهگفتهی یکی از کارکنان پیشین یوبیسافت ظرف یک سال تمامی عناوین سبک تیراندازی چندنفره دارای حالت بتل رویال خواهند شد.
توسعهدهندگان Rainbow Six: Siege احتمال عرضهی حالت بتل رویال برای این عنوان را بهکلی رد کرده و اینطور اظهار نظر کردهاند که این حالت با عنوان Rainbow Six: Siege همخوانی ندارد. اما یکی از همکاران پیشین این توسعهدهندگان عقیدهی دیگری دارد. الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) که پیشتر به عنوان کارگردان هنری در استودیو یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal) مشغول به کار بود بهتازگی اینطور اظهار نظر کرده است که تا سال آینده همهی بازیهای سبک تیراندازی چندنفره از حالت بتل رویال پشتیبانی خواهند کرد. وی سابقهی کار برروی بازیهای بزرگ زیادی نظیر Far Cry 4 و Assassin’s Creed 3 را دارد.
به نقل از آقای هاچینسون برای پیادهسازی این حالت در بازیها نیاز به کار اضافی در بخش توسعه است اما این کار اضافی باید به چشم انتخاب دیده شود نه مانع. به خصوص که با انجام این کار اضافی و افزودهشدن بخش بتل رویال بهطور بالقوه به احتمال موفقیت بازی افزوده میشود. با توجه به موفقیت بینظیر PUBG و Fortnite بهنظر میرسد تحلیل آقای هاچینسون از آیندهی این سبک بازیها درست باشد. چیزی که واضح بهنظر میرسد این است که اگرچه حالت بتل رویال به احتمال موفقیت بازی میافزاید، بعید است تمامی عناوینی که از این حالت پشتیبانی میکنند به موفقیت برسند. بهعنوان نمونه میتوان به چند سال قبل و سیل عناوین مشابه سری Call of Duty مراجعه کرد که خیلی از این بازیها در نهایت موفقیت چندانی کسب نکردند.
تا آن زمان اگر به سبک بتل رویال علاقهمند هستید میتوانید از تجربهی PUBG و Fortnite لذت ببرید.
آقای هاچینسون در این مورد پست زیر را در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشتهاند:
بتل رویال یک سبک بازی نیست و یک حالت بازی همانند حالت تیمی است. این حالت بهسادگی میتواند در تمامی عناوین تیراندازی پیادهسازی شود. در آیندهی نزدیک این حالت در سری بازیهای Call of Duty، Battlefield و تمامی بازیهای تیراندازی چندنفره وجود خواهد داشت.
سازندگان باید به کار مورد نیاز برای توسعهی این بخش به چشم یک انتخاب نگاه کنند و نه به عنوان مانعی در راه ساخت بازی.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
عاشق بازیهای تمام انلاینم امیدوارم این رویای دیرینه به حقیقت بپیونده
بله همانطور که برادر ایکس باکس عزیز فرمودند بازی انلاین خوبه ولی به اندازه . طوری نشود که تمام بازی ها بتل رویال داشته باشند و شخص گیمر سردرگم شود که کدام بتل رویال را بازی کند . طوری که یک بتلی بین بتل رویال ها بوجود بیاید چرا که احتمالا باعث خسارت میشوند به صنعت گیم
:quiet:
ج بده :-))
https://gamefa.com/457777/god-of-war-ps4-pro-performance/comment-page-1/#comment-1257297
باز جای شکرش باقیه که با وجود عناوینی مثل gow و tlou و هواریزن و عناوین کوجیما و بازی های اکشن نقش آفرینی مثل بلادبورن هنوز بازی های داستان محور زنده اند.
برای من هیچ حالت آنلاینی جای بازی های داستان محور نمیگیره
باید از هر دوش لذت برد الان بخش آنلاینم مثل بخش داستانی لذت بخشه پس نباید بگیم آنلاین بده. من خودم طرفدار هر دو تاشم
هیجان بازی های cod و batl همین تو بخشه داستانیشونه دیگه اونارو همجمع کنن بازی کاملا پوچ میشه :no: :starving:
دیگه کمکم دارن شورشو با این بتل رویالشون در میارن :reallypissed:
من شخصا با حالت ffa رو بیشتر حال میکنم تا بتل رویال