مراحل ساخت Detroit: Become Human به اتمام رسید | اطلاعات نسخه دمو
با توجه به اینکه تنها یک ماه دیگر به عرضه بازی مورد انتظار Detroit: Become Human زمان باقی مانده، استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream)، سازنده این بازی از طریق وبلاگ رسمی پلیاستیشن اعلام کرده که مراحل ساخت و توسعه این بازی رسماً به پایان رسیده و به اصطلاح گُلد شده است. علاوه بر این، اعلام شده است که نسخه دموی رایگان این بازی فردا از طریق پلیاستیشن استور در دسترس علاقهمندان قرار خواهد گرفت.
برای آن دسته از افرادی که با اصطلاح «گُلد شدن» آشنائی ندارند باید بگوئیم که این مرحله بخشی از مرحله «گلد مستر» در زمان ساخت یک نرمافزار محسوب میشود که در زمان آماده شدن آن نرم افزار برای عرضه به بازار، به کار میرود. گرچه این بازی در آینده هم میتواند بهروز شود، اما Detroit: Become Human از لحاظ فنی، پس از گذشت چهار سال از آغاز توسعهاش، آماده عرضه شدن به بازار است.
نسخه دموی رایگان بازی Detroit: Become Human، فردا از ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت محلی، بر روی فروشگاه پلیاستیشن استور در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه امکان تجربه بخش Hostage این بازی را فراهم میکند؛ سناریویی که تاکنون بارها در رویدادهای مختلف از این بازی به تصویر کشیده شده است.
در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش و پس از بحثهای فراوان، سرانجام مشخص شد که بازی Detroit: Become Human به صورت ۴K واقعی بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ پرو اجرا نخواهد شد. همچنین تائید شد که بازیبازان در این بازی قادر خواهند بود تا به لحاظ کلیدی بازگردند و تصمیمهای خود را تغییر دهند.
در ادامه میتوانید تریلر جدید این بازی که بیشتر به معرفی نسخه دموی آن میپردازد را مشاهده کنید. بازی Detroit: Become Human در تاریخ جمعه ۴ خرداد ماه (۲۵ می ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد.
دریافت تریلر با کیفیت ۴۸۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۷۲۰P | دریافت تریلر با کیفیت ۱۰۸۰P (با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه) | دریافت تریلر با کیفین ۴K
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به به عنوان جدید Quantic Dream و Sony کبیر بالاخره بعد از یک نسل انتظار اثر جدید استاد کیج رو تجربه میکنیم
واقعا صنعت گیم بدون Sony و PlayStation چقدر پوچ میشد اکثر عناوین برجسته این صنعت توسط Sony تولید میشن 😎
یک گلد دیگر از یک انحصاری دیگر
دیگه فک کنم هیچ پولی برای این نمیمونه که بخرم
الحق و الانصاف سونی سلطان صنعت گیم است و بس
سونی بازم ولی به سلیقم نمیخوره این بازی
غیر دوجین IP خاص مثل GTA و FarCry و Just Cause و …..کل بازی های دیگه ای که تولید میشن اصلا به سلیقه من نمیخورن.کلا من باید تو تمام مطالب بگم به سلیقه ام نمیخوره. :rotfl:
همین شد که گیم رو کنار گذاشتم و بازنشسته شدم.
من اصلا برخی سبک های رو بازی نمیکردم مثلا نقش افرینی یا مثلا هک اند اسلش و حتی استراتژی .با افت NFS من حتی ریسینگ هم کنار گذاشته بودم.مطابق سلیقه من سالی نهایتا دو یا سه بازی ساخته میشه. :rotfl:
بَه بَه بالاخره این شاهکارم گُلد شد
خدایش اگه دموش محدودیت زمانیش خیلی کم نباشه تجربش برای هر PS فنی واجبه
آخه تصمیم گرفتن که نشد بازی
سه رکن اصلی بازی های موفق
گرافیک
داستان
گیمپلی
این بازی گیمپلی فوق العاده ضعیفی داره
من میگم متاش زیر ۹۰ میشه
دیوید کیج یه فرد فوق العاده مغروره و انتقادی هم نمیپذیره
یه عده هم ازش بت ساختن بهش میگن خدا ( استاد )
استاد فقط کوجیما و بس.
کوجیما خلاقیت داره ایده نو داره ، باعث پیشرفت صنعت میشه
هر بازیش یه انقلاب تو صنعت ایجاد میکنه
حتی نیل دراکمن هم که من خیلی قبولش دارم هم نمیشه بهش گفت استاد
تو اصلا خودت کی هستی که بخوای بهترین کارگردان های صنعت گیم رو نقد کنی.اگه بازی موفقی ساختی اسمشو بگو ما هم بدونیم :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: 😀 :laugh:
جناب آقای منتقد باید خدمتتون عرض کنم گیمپلی یه بازی فقط بکش برو جلو نیست.
دیسک بازی الان تو دستمه. 😉
سونی رو به جلو رو به افق…
ی سوال:
رقابت خیلی یک طرفه شده.از اونور سونی کلی انحصاری ناب داره.از اینور مایکرو بهترین سخت افزار کنسولی رو داره ولی هیچ بازیی خاصی جز فورتزا ک بخواد روش مانور بده رو نداره.واقعا فیل اسپنسر چ بلایی بر سر ایکس باکس آورده؟؟؟
درسته. از طرفی سونی داره هی تند تند انحصاری داستان محور میده و مایکروسافت به این موضوع توجهی نمی کنه و از طرفی مایکروسافت داره ریسینگ شاهکار میده و سونی به ریسینگ هیچ توجهی نمی کنه. اما فکر می کنم سونی و نینتندو در آینده ای نزدیک رقابت سختی با هم داشته باشند.
تا قبل انتشار گاد همه میگفتن متاش بین ۸۰ تا ۸۵ میشه روز انتشار نمرات گاد همشون قایم شدن.الان هم اومدن به دیترویت گیر دادن.پیشنهاد من به این دوستان اینه که برن همون نارگیل ها رو بچینن
اره واقعا. دیگه هیچی براشون نمونده میخوان الکی یچیزی بگن.بنظرم نمره انحصاری های خودشونو نقد کنن بهتره. با این شاهکار جدیدشون ک ۶۸ شد. باز ماینکرفت ۴k ک بهتر بود
از ی طرف هم سونی راه خودشو بلده و میدونه چجوری بازی بسازه, نه مثل اکس باکس ک تا فهمید pubg فروشش بالاس رفت و مثل زالو چسبید بهش.