Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا

Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد

سعید حلاجیان
۱۳:۰۱ ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا

از عرضه آخرین نسخه سری Halo حدود سه سال می‌گذرد و از آن زمان تا به حال در رابطه با نسخه جدید هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. حال به تازگی لیست مشاغل مورد نیاز منتشر شده توسط شرکت مایکروسافت از این موضوع خبر می‌دهد که عنوان Halo 6 در حال توسعه بوده و استودیوی Industries 343 به این منظور به دنبال استخدام یک مهندس ارشد گرافیک می‌باشد.

معمولا عناوین Halo در فاصله زمانی کوتاهی از یکدیگر عرضه می‌شدند اما این اولین بار است که با گذشت سه سال از توسعه Halo 5 هنوز خبری از نسخه جدید این سری نیست. حال لیست مشاغل مورد نیاز منتشر شده از سوی شرکت مایکروسافت از این موضوع خبر می‌دهد که احتمالا نسخه جدیدی از عنوان Halo در دست ساخت است.  مطمئنا با توجه به فاصله زمانی زیاد به وجود آمده، در صورت معرفی و ساخت عنوان Halo 6 مسلما انتظارات هواداران از این عنوان بسیار بالا خواهد بود. از این روی به نظر می رسد استودیوی ۳۴۳ Industries نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا بازی از نظر بصری عالی به نظر برسد. در آگهی منتشر شده توسط مایکروسافت آمده است:

۳۴۳ Industries، استودیویی که توسعه سری Halo را به عهده دارد، به دنبال استخدام یک مهندس ارشد گرافیک می‌باشد که به تیم ما پیوسته و در توسعه نسخه بعدی Halo همکاری کند. به عنوان عضوی از این استودیو، فرد مورد نظر باید دارای اشتیاق کافی و نوآوری فکری بوده و با تیم توسعه دهنده کمال همکاری را داشته باشد. به عنوان یک مهندس ارشد گرافیک، فرد مورد نظر بر‌روی تیم توسعه دهنده گرافیک بازی که جوایز بسیاری نیز کسب کرده‌اند، به طور مستقیم رهبری، نظارت و مدیریت داشته و با تیم هنری بازی نیز به صورت نزدیکی همکاری خواهد داشت تا کیفیت بصری سری Halo را به سطح غیر قابل تصوری در آینده افزایش دهند.

فرد متقاضی اشتیاق زیادی به گرافیک بازی‌ها خواهد داشت و برای مدیریت تیم، در حین اینکه سیستم‌های مختلفی را کدگذاری می‌کند، عاشق کار کردن با تیم تولید کننده محتوای بازی خواهد بود. شما نقش مهمی را در ایجاد نوآوری و تولید سیستم‌ها و محتویات بصری شگفت انگیز در آینده سری Halo ایفا خواهید کرد. اگر گرافیک خیره کننده بارزلوشن ۴K و فرکانس ۶۰ هرتز شما را هیجان زده می‌کند، پس این شغل برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

به نظر می‌رسد استودیوی ۳۴۳ industries اجرای روان بازی بر روی رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار داده است. ممطئنا به زودی اطلاعات و جزییات بیشتری از نسخه جدید عنوان Halo در دسترس قرار می‌گیرد در غیر این صورت احتمالا در E3 2018، مایکروسافت به معرفی و رونمایی کاملی از این عنوان خواهد پرداخت. پس حتما اخبار وب‌سایت گیمفا را در روز‌ها و هفته‌های آینده دنبال کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا
Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Darkmax204 گفت:

    خوبه دمشون گرم… یه گرافیک بده پلی استیشن بت تبریک بگه این دفعه

    • اخه کی سونی بابت گرافیک تبریک گفته
      بعدشم اسپنسر برای گرافیک تبریک گفت؟؟
      متأسفم برات هنوز که هنوزه نفهمیدید گرافیک ملاک اول گیم نیست

      • Darkmax204 گفت:

        پس چرا خیلیا بازیا رو بخاطر گرافیک بازی نمی کنن؟
        بعدشم مگه گرافیک یک موضوع مهم توی نمرات بازی نیست؟ 😐
        گرافیک بالا = بخشی از نمرات بالا
        گیم پلی هم عالی باشه دیگه چی میشه اصن 🙂

      • Cole Train گفت:

        اینکه ایکس کنسول لید باشه کاملا طبیعیه همونطور که پرو لید تلو ۲ و بازیهای جدید سونی هستش.مگه ایکس یا پرو لید باشن شیره ی فور و وان معمولی کشیده نمیشه؟بضاعت وان و فور معمولی یه اندازه ایه.این کاملا طبیعی هستش که اختلاف باشه واسه همینه ایکس قیمتش دوبرابره.تو هیچ فرومی از ریست ارا بگیر تا نئوگف قدیم چه فن های سونی چه مایکرو سر اختلاف گرافیک بحث نشده جز کارشناسای عزیز گیمفا.دراینکه مایکروسافت از نظر انحصاری وضعش بده درحال حاضر شکی نیست ولی دیگه باترول سخت افزار و بهانه ی اختلاف بصری به شعور خودتون توهین نکنید.شمایی که دم از مشتری مداری میزنید برید هورایزن رو روی تی وی فورکی با پرو بازی کنید یه تی وی ۱۰۸۰ و فور معمولی ام بغلش بزارید.ببینید تفاوت بیداد میکنه.اینکارو چندین بار انجام دادم که میگم این حرفو.کسی منکر برتریه سونی از نظر انحصاری نیست اینو هم ما میدونیم هم خود اسپنسر.این ترول های خنده دار اونم واسه یه فرانچایز افسانه ای بنام هیلو احمقانست.
        فارغ از این بحث امیدوارم هیلو توی بخش داستان تغییرات عمده ای داشته باشه و بازی المان های نقش افرینی رو هم باخودش بیاره.چون سبک و سیاق قدیمی دیگه جواب نمیده.اینو با تغییر یا عدم تغغیر خیلی از بازیها دیدیم

    • Im Joel گفت:

      از این به بعد محدودیت سنی بزارید واسه نظرات 😀 😀 😀

  • don barzini گفت:

    با کمال احترام . هیلو بعد از بانجی پروندش بسته شد . ضمنا الان همه جا خبر از عظمت گاد کبیر هست . اخبار مربوط به بازی های دیگه شبیه به یک شوخی محسوب میشه .
    فیل اسپنسر یا هر کس دیگه ای بهتره فعلا اصلا هیچ فعالیتی و خبری نداشته باشد . دنیا رو سکوت گرفته بخاطر عظما گاد .
    من عاجزانه از مسئولین مایکرو خواهش نیکنم . که سر و صدا نکنن و این سکوت زیبا رو بهم نزنن

  • الله اکبر
    به طور حتم XBOX ONE X کنسول پایه خواهد بود و قراره بهترین کیفیت ممکن یک عنوان نسل هشت رو بر روی اژدهای ۶ ترافلاپسی ببینیم :inlove: :inlove:

    • John Linneman گفت:

      اگر وان ایکس کنسول پایه باشه یه اختلاف فاجعه رخ میده بدون شک . که قطعا برای موفقیت بازی پیش منتقدین و همچنین یوزر اسکور مشکل ساز میشه . مگر اینکه مایکروسافت اونقدر بخواد هزینه کنه که حاضر باشه عملا دوبار هیلو ۶ رو بسازه . یکی برای وان ایکس توسط یه تیم . یکی هم برای وان و وان اس توسط یه تیم دیگه .

      • :yes: :yes:
        داداش حدودا ۲ ماه پیش استودیو پلی گروند خبر داد که X برای بازی بعدیشون کنسول پایه میشه دقیقا همون زمانی که اپدیت ۴K برای فورتزا هورایزن۳ دادن و مطمئنن ۳۴۳ و کوالیشن هم همین کار رو خواهند کرد دلیل هم واضحه وان معمولی با سخت افزاری که داره دست استودیو های مایکروسافت رو عملا میبنده که بازی ها رو در بهترین حالت نمایش بدن بحث PS4 فرق داره چون از همون اول یک سخت افزار مناسب ۱۰۸۰P و ۳۰ فریم داره و شما ببین استودیو های سونی باهاش به مشکل نمیخورن ولی وان از همون اول کار رو خراب کرد از این جهت باید فرست پارتی ها X رو پایه بذارن وان معمولی هم همون ۹۰۰P یا ۱۰۸۰ داینامیک براش کافی هست افرادی که X خریدن که نباید پا سوز یک سخت افزار متوسط بشن در E3 هم اتفاقا بایوور اعلام کرد X سخت افزار پایه ANTHEM هست و از همون ابتدای توسعه باهاش کار کردن در کل احتمالش هست تیم جدایی روی X کار کنن

        • Last Of Us گفت:

          بله یله
          ۳۰ میلیون آدم که جعبه معمولی خریدن به درک
          فقط اون چند هزار تا مایه دار که تازه گیمر شدن و گیر ۴تا پیکسل بیشترن و جعبه ایکس رو خریدن مهمه
          منطقت تو حلقم

          • goldberg68 گفت:

            تو مگه خودت نمیگفتی اگه وان ایکس ۴کی ۶۰ فریم داد اونوقت بیاید حرف بزنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالاهم داد و تو رفتی کوچه علی چپ

            • Last Of Us گفت:

              هنوزم میگم
              ولی نگفتم برای یک بازی فقط
              در ضمن گرافیک بازی هم مهمه
              ولیییییییییییییییییییییییییییی
              همین من اومدم گفتم اگر همه بازی ها ۶۰ فریم بود که نیست . ۴کی مهم نیست اصلا
              در ضمن ۲۰۲۰ کنسول های جدید میان
              این جعبه به هیچ وجه ارزش خرید نداره. اگر نسل ۷ بود چرا عالی بود

              • goldberg68 گفت:

                حتی گنسولای نسل بعدی همه بازیاشون فورکی و ۶۰ فریم نیست مگه استاندارد این نسل ۱۰۸۰ نبود ؟ ایا همه بازیا ۱۰۸۰ بود رو فور ارک که اصلا ۶۴۰ پی اجرا شد :pain: :silly: :sweat: :footmouth:
                پس_قدر_وان_ایکس_را_بدانیم#

                • mahdi.r گفت:

                  برا پلی استیشن که ۱۰۸۰ بود مال ایکس باکسو نمیدونم

                • goldberg68 گفت:

                  Mahdi
                  چراااا چ رزر تت میگی
                  بازی ارک تو پلی ۴ ۶۴۰ پی اجرا شد
                  https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.eurogamer.net/amp/digitalfoundry-2017-ark-survival-evolved-performance-analysis&ved=2ahUKEwj0wqjUv77aAhWBXBQKHc3aA3QQFjAAegQIBBAB&usg=AOvVaw3aiajulgDmYGSxgbij0Y41&ampcf=1
                  هیچ کدوم بازی ea جز ورزشیاش ۱۰۸۰ نبود و….
                  پس این نسل وعده ۱۰۸۰ چرت بود خود کنسول پلی ۴ پرو ارک رو ۷۲۰ پی اجرا کرد یعنی استاندارد نسل هفت اونم تنظیمات لوو خواهش میکنم تو لینک بالا ببین و بعد با تعصبت حرف بزن 😕 😕 😕 😕 😕 😕 :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :shutmouth: :shutmouth: :footmouth: :footmouth: :footmouth: :footmouth: :footmouth: :footmouth: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :quiet: :shutmouth: :shutmouth: :quiet: :quiet: :quiet: :shutmouth: :footmouth: :footmouth: :-$ :-$ :-$ :footmouth: :shutmouth: :quiet: :yawn: :quiet: :quiet: :quiet:

        • پس باید بگیم بیچاره کسی که کنسول معمولی رو داره،این هم آخه شد مشتری مداری،خیلی میخوام از مایکرو انتقاد نکنم ولی خودتون بگید این مشتری مداریه که کنسولت یواش یواش از طرف سازنده ها طرد باشه؟ درست وقتی که میخوای عنوانی تجربه کنی که به خاطرش اون کنسول رو خریدی؟ خیلی مسائل ناراحت کننده دیگه ای هم پشت این قضیه هست که دارندگان کنسول معمولی باهاش مواجه میشن به زودی.

          • Fenrir گفت:

            ۳۰ میلیون کنسول بفروشی، بازی درست و حسابی براش تولید نکنی آخرشم کنسول پایه وان ایکس بشه! اگه قرار باشه همچین کاری انجام بشه بزرگ ترین اشتباه ممکنه. اگه قرار باشه تفاوت دو کنسول به قیمت فراموش شدن کنسول معمولی تموم بشه چیزی از مشتری مداری باقی نمیمونه.

            • Last Of Us گفت:

              خیلی وقته ماکروسافت چیزی به اسم مشتری مداری حالیش نیست
              منتهی یک سری وقتی بهشون میگی فکر میکنند ما دشمنشون هستیم
              یا کامنت تائید نمیکنند
              یا فوش میدن
              یا جعل اکانت میکنند
              یا….

              @goldberg68

              اولا بین پرو و معمولی فرق هست
              دوما بازی های سونی روی معمولی هم گرافیکشون بالاس نمونش هرایزن و گاد و آنچارتد و …

              مثل ماله شما نیست

              • goldberg68 گفت:

                کنسول پرو تو ۷۲۰ پی مونده نمونش بازی ارک چه توقعی من باید از سونی بابت گرافیک داشته باشم به چی دلمو خوش کنم آره اگه پرو همه بازیا رو فورکی میداد واقعا قدرتمند محسوب میشد اصلا مایکرو خودم کنار میزاشتم ولی وقتی با استاندارد نسل ۷ یعنی ۷۲۰ پی بازی توش اجرا میشه (ارک_نیوح) دلم به چیش خوش باشه اههه

          • goldberg68 گفت:

            منتطقت رو بخورم
            یعنی میگی وان اس ۴ کی ۶۰ فریم چرا نداد ؟!
            اون ظلم رو سونی کرد که بین پرو و فور‌ معمولی عملا فرقی نزاشت چندان مثل گاد شما که دیدم تو ویدیو

        • John Linneman گفت:

          قبول دارم که پاسوز سخت افزار وان میشن اگر پایه رو روی ایکس نذارن . منظور من اینه که اگر وان ایکس بشه پایه . یعنی قدرت گرافیکی بازی بر اساس وان ایکس پایه ریزی میشه . نه اینکه بازی برای وان عادی ساخته شه و یه گرافیک نرمال نسل هشتمی ارائه بده و بعدش با یه اپدیت وان ایکس گرافیک کمی بهتر و روون تری رو ارائه بده . از پایه شکاف به وجود میاد . مثلا ویچر ۳ اگر بر پایه وان ایکس ساخته میشد احتمالا گرافیکش در حد تریلر vgx 2013 و یا حتی بالاتر میشد و روی وان عادی گرافیکش همینی میشد که هست . همچین اختلافی میتونه باعث نارضایتی شدید جامعه اماری ایکس باکس وان عادی بشه . منظورم چنین اختلافی در تکسچر و نورپردازی و بیس گرافیکی بازی بود نه صرفا اختلاف وضوح و روزولوشن و بهبود لبه ها . الان این اتفاق توی هیلو ۶ اگر بیوفته واقعا ممکنه صدای دارندگان وان معمولی و وان اس در بیاد . تریلر vgx 2013 ویچر ۳ رو اگر ندیدی حتما ببین . به جرئت میگم حتی گاد او وارم گرافیک اون تریلرو نداره .

          • John Linneman گفت:

            در کلیت داستان امیدوارم هیلو ۶ فارق از حواشی گرافیکی بهترین نسخه ی سری بشه و همون شاهکاری باشه که همیشه بانجی عادت به ساختش داشته . نه این دو بازی صرفا عالی که i343 دو نسخه ساخته .

          • ۱۰۰درصد اگر بازی ها اول برای X توسعه داده بشن و بعد صرفا برای وان معمولی پورت بشه اختلاف بسیاری از همه لحاظ خواهند داشت همین الان عنوان گیرز۴ دیشب اتفاقا برای مهدی عزیز در پست های قبلی گفتم با اینکه پایه برای وان معمولی بود اما با بهینه شدن برای وان اکس فارغ از رزولوشن و نرخ فریم یکسری شخصی سازی ها انجام دادن که گرافیک بازی به کل با وان معمولی متفاوته و این تنها یک اپدیت با کمی شخصی سازی اضافه بود و این رو کاملا قبول دارم که اگر X پایه باشه اختلاف گرافیکی شاید به اندازه ۱ نسل بشه اما مشکل اینجاست که وان معمولی متاسفانه مناسب سخت افزار پایه نیست اگر قدرتی مثل ps4 معمولی میداشت هیچ مشکلی پیش نمیامد اما وان معمولی برای ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم ساخته نشده اگرم مثل هیلو۵ بکنن بازم رزولوشن داینامیک هست و گرافیک بازی انچنان قوی نمیشه به واسطه نرخ فریم بالا و عملا ۵۰۰ دلار سخت افزارX رو پا سوز میکنن مگر اینکه پا رو فراتر از کوالیشن بذارن و اپدیتی که بعدا برای X میدن شامل شخصی سازی های زیادی باشه در هر حال E3 امسال مشخص میکنه که سیاست مایکروسافت در قبال X چطور هست
            اون تریلر ویچر۳ رو هم قبلا به پیشنهاد یکی دیگه از دوستان سایت دیدم اشک ریزان هست :laugh: :laugh: :laugh:

            • John Linneman گفت:

              سیاستی که مایکروسافت اتخاذ میکنه قطعا نمایش بازی ها روی وان ایکس هست چون ترجیحش اینه که دیگه وان ایکس فروش بره تا معمولی یا اس . بنا بر این ما شاهد تبلیغات بازی ها روی وان ایکس و بر اساس اون هستیم اما احتمالا یه گوشه چشمی هم به اس و معمولی داره که پرت نیوفتن از مرحله و توسعه دهنده ها احتمالا ویدیوهایی هم برای نشون دادن بازی روی وان معمولی تدارک میبینن ولی تبلیغات بزرگ و رسمی بی شک روی وان ایکس میشه . نمایشگاه پارسال که مایکروسافت جای اشتباه نداشت اونجوری شد امسال اگر تکرار پارسال باشه و بیاد بگه ۴۲ تا بازی نمایش میدیم ولی نتیجه ی کار اونی باشه که دیدیم فاتحه قطعا خوندس تو این نسل. امیدوارم کم کمش هیلو ۶ رو همون اول مراسم یا اخر مراسم معرفی کنه

              • اره وان معمولی و اس که قطعا فراموش نمیشن ولی انتظار بالایی هم ازشون نمیره همون که بتونن یه نرخ فریم ثابت و رزولوشن خوب بدن کافیه براشون
                امسال تنها شانس مایکروسافت برای اینده هست دیگه هرچی داره باید رو کنه هیلو۶ که قطعا معرفی میشه ولی بحث تاریخ انتشار هست که خداکنه یا اواخر امسال باشه یا اوایل ۲۰۱۹

  • Last Of Us گفت:

    قبلیش که افت شدیدی داشتاین یکی هم بخاری بلند نمیشه.
    ۴کی هم کمکی به خوب بودن یا نبودن یک بازی نمیکنه
    در ضمن تا الان هیچکدوم از بازی های جعبه گرافیک خاصی نداشتن که مورد تحسین قرار بگیرن
    بیخودی شلوغش نکن اسپنسر جان

    *****
    بازی هیلو ۵ و گیرز ۸۴ شدن به خاطر اسم بازیشون
    اون وقت بازی Undertale با گرافیک پیکسلیش ۹۲ شد 😀

    این خودش نشون میده بازی به داستان و گیم پلی هستش آقای اسپنسر عزیز. نه ۴کی و پیکسل بیشتر
    کی اینو میخوای بفهمی ?:-)

  • مزخرف ترین بازی تاریخ نسل بشر با متا تحقیر شده ۸۴
    فن متا تحقیر شده و ۸۴ نباشیم

  • خدا کنه بهتر از نسخه پنجم باشه
    یه چیز نگران کننده این که سازنده گاد قبل عرضه می گفت بازی ما داستان و گیمپلی عالی داره
    اینا هنوز بازی معرفی نشده زدن تو فاز گرافیک
    امیدوارم تمرکز روی ۴کی بازی رو به پوچی در گیمپلی نکشه

    • hj7 گفت:

      اتفاقا بازی های سونی هم همییشه تمرکز زیادی رو گرافیک دارن حالا اینکه بیان بگن یا نگن فرقی نداره همین امسال فورزا موتوراسپورت از همون اول تو فکر ۶۰ فریم بودن و هر جا لازم بوده از گرافیک کم کردن تا فریم ثابت باشه اما این گرن توریسمو بود که میخاست با گرافیک بترکونه و اخرش به زور رسیدن به ۶۰ هنوز یادمون نرفته درایو کلاب رو سازندش مصاحبه میکرد که من هر چقدر بتونم از فریم میزنم و میزارم رو گرافیک که نتیجش رو هم دیدیم

  • Godofwar0385 گفت:

    احتمالش خیلی زیاده تو e3امسال ازش تریلر بیاد در کل امیدوارم فنهای مایکرو لذت کامل رو ازش ببرند مخصوصا محمد رضای عزیز که میدونم خیلی منتظرشه :yes:

  • MAX PAYNE گفت:

    جملاتی که پایین مینویسم حقیقت های عینی و علمی و محض هستند انکار این جملات مثل این میمونه که بگیم آب مایع نیست یا حاصل جمع ۲ به علاوه ۲ نمیشه ۴
    ۱) کنسول XBOX ONE X با اختلاف فاحشی قدرتمندتر از PS4 PRO هستش
    ۲) بهترین و با کیفیت ترین نسخه کنسولی هر بازی تا حداقل ۵ سال دیگر مطمئنا متعلق به XBOX ONE X هستش
    ۳) کنسول XBOX ONE X هنوز به بازار نیومده بود بیش از ۱۰۰ بازی براش بهینه سازی های لازم رو انجام دادن تا از نهایت قدرت کنسول استفاده کنند. این در حالیست که با گذشت نزدیک به دو سال از ورود PS4 PRO به بازار تعداد اندکی بازی براش بهینه شده اند و اگرهم شده باشند هیچ تفاوت قابل تاملی در گرافیک ارائه نکرده اند
    ۴) XBOX ONE X تنها کنسولی هستش که سخت افزار لازم رو برا ارائه ۴K واقعی رو دارد
    ۵) میزان پهنای باند حافظه ۳۲۰ گیگ بر ثانیه ای XBOX ONE X حتی از کارتی مثل GTX 1080 هم بیشتر است که برای LOAD شدن سریعتر TEXTURE های ۴K خیلی الزامی هستش
    ۶) رم ۱۲ گیگابایتی XBOX ONE X از نوع GDDR5 به مراتب از PS4 PRO بیشتر هستش
    ۷) کنسول XBOX ONE X با اینکه قدرتمندترین کنسول تاریخ بشریت هستش اما کوچکترین XBOX تاریخ هستش که این عظمت کار MICROSOFT رو نشون میده. برخلاف رقیب به شدت ضعیفترش PS4 PRO با اینکه ارتقای خیلی جزئی از PS4 معمولی داشته اما یک طبقه دیگر بهش اضافه شد که سوژه تمسخر رسانه ها قرار گرفت
    ۸) کنسول XBOX ONE X علاوه بر تمامی قدرت ۶ ترافلاپسی برا گیمینگ رو ۴K دارای قابلیت PLAY کردن دیسک های ۴K UHD BLUE-RAY رو هم داره. نکته مسخره اینه که سونی صاحب امتیاز BLUE-RAY هستش اما رو هیچ کدوم از کنسول هاش این قابلیت رو قرار نداد تا از اون ور طرفداراش رو مجبور به خرید جداگانه ی PLAYER هاش بکنه که به تنهایی ۳۰۰ دلار پول فقط این PLAYER هستش

    الان هم خیلی از افراد میگن ۵۰۰ دلار پول زیادیه برا این کنسول اما سخت در اشتباه اند.
    در دورانی که شاهد عرضه سالانه ی گوشی هایی مثل سری گلکسی سامسونگ و آیفون های اپل با قیمت هایی بیش از ۹۰۰ دلار هستیم واقعا هر کی بگه ۵۰۰ دلار برا گیمینگ رو کیفیت ۴K زیاده خودش رو مسخره کرده

    پس اگر فن بوی سونی هستید لطفا تو تاپیک های مربوط به XBOX ONE X نیاید چون با زدن هر منفی و یا کامنت بی ربط بشتر خودتون رو ضایع میکنید .

    بنده بهترین خاطراتم با XBOX و سری GEARS OF WAR و HALO و FORZA بوده و واقعا از مایکروسافت ممنوم که با ۵۰۰ دلار امکان تجربه ۴K واقعی این شاهکار ها رو برام فراهم کرد.

    FEEL TRUE POWER

  • LIGHTNING گفت:

    من حاضرم تنظیمات گرافیکی بازیارو بیارم پایین تا به شصت فریم برسه بعد اینا می خوان با گرافیک عالی و رزولوشن ۴K به شصت فریم برسن دمشون گرم اگه شدنی شد.

  • mbox گفت:

    بازگشت پادشاه شوتر اول شخص
    بی صبرانه منتظریم

  • Cuphead گفت:

    میدونستم همچین کامنت هایی زیر پست مایکرو هست ولی انتظار همچین شدتی رو نداشتم 😀
    فشار روی دوستان خیلی زیاده خوبه باز پست مایکرو هست خودتونو خالی کنین 😉

    • فشار متای ۶۸ سلطان نارگیل چین Sea of Thieves و متای ۹۵ برترین بازی تاریخ صنعت گیم God of War واقعا اذیت کننده هست مخصوصا وقتی ببینی دارن “انحصاری” های XBOX به صورت کرکی رو PC میزنن :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

      • mrp گفت:

        کدوم یکی از انحصاری های Xbox رو بصورت کرکی رو pc میزنن؟ مگه خودت امتحان کردی که اینو میگی دوست عزیز.
        هیچکدوم از انحصاری های Xbox روی pc کرک نشده و نخواهد شد من خودم pc گیمرم با هیچ راه حلی نتونستم رو سیستمم بازیشون کنم.کرک کردی بازی کردی خبرمون کن :/

  • Pazikon گفت:

    هیلو بازیه بزرگیه و باعث پیشرفت صنعت گیم شده، باید بهش احترام گذاشت

  • RezaChester گفت:

    اونیکه بدونه بازی چیه !!
    وقتشو صرف بیان تفاوتهای سخت افزاری و گرافیک نمیکنه
    از طرفی کمپانیها بازیهای جدید رو برای هر کنسولی سعی میکنن با بهترین گرافیک ارائه بدن ولی..
    کدوم بازیها تونستن بهتر از بقیه باشن؟ قطعا بازیهای انحصاری سونی :coffee:

  • vaan 2 گفت:

    کاش داستان و گیم پلی و لول دیزاین رو هدف گرفته بودن ! مایکرو از دست رفته دیگه

Halo 6 رزلوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار می‌دهد - گیمفا