ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا

ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد)

علی زارع
۱۷:۲۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا

با هر چه نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه‌ی God of War، هر روزه شاهد انتشار اخبار و تریلرهای متنوعی در این باره هستیم. حال یک ویدئوی دیگری از بازی به بیرون درز کرده است که بر روی گیم‌پلی بازی تاکید دارد. باز هم لازم به ذکر است که این ویدئو داستان بازی را لو نمی‌دهد.

در بخش اول از این ویدئوی هفت دقیقه‌ای با محیط‌های جدید و دشمنان جدیدی آشنا می‌شویم. اگر با دیدن ویدئوهای گذشته نگران کم شدن خشونت بازی بودید خبر بسیار خوب این است که سطح خشونت بازی همچنان در بالاترین سطح قرار دارد و خیالتان از این بابت راحت خواهد شد. دسته دیگری از طرفداران هم از تکراری شدن ضربات گلایه داشتند که می‌توانند در این ویدئو کمبوها و ضربات جدیدی را مشاهده کنند.

از آن‌جایی که این ویدئو به صورت رسمی از سوی سونی منتشر نشده این نسخه فاقد صدا است. به محض دریافت ویدئوهایی با کیفیت‌ بالاتر این خبر را بروز رسانی خواهیم کرد.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

از دیگر اخبار مرتبط با بازی God of War، می‌توان به انتشار ویدئویی از گیم‌پلی نسخه دموی بازی اشاره کرد. همچنین امروز یک تریلر تلویزیونی CGI از این عنوان منتشر شد که می‌توانید آن در اینجا مشاهده کنید.

عنوان God of War در تاریخ ۲۰ آپریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود.

بروز رسانی: نسخه با کیفیت و ۲۵ دقیقه‌ای جایگزین شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا
ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Cuphead گفت:

    من که پیش خرید کردم رفت :inlove:

  • هر گیم پلی جدیدی که از بازی میاد جالب تر از قبلی هست و زیبایی بازی بیشتر حس میشه
    البته بخش دوم و سوم تکراری بودند و در گیم پلی دیروز بودند

  • Arminlonely گفت:

    عالیه حرف نداره اینم شاهکار میشه

  • سلام به همه ی دوستان.
    این کامنت رو در پست قبلی گذاشته بودم. یکبار دیگه‌ در اینجا قرار میدم تا دوستانی که متن رو نخونده بودن استفاده کنن.
    جدیدا با انتشار تریلر ده دقیقه ای از God of War یک سری نگرانی ها و ایراد گرفتن ها به وجود اومده که لازمه راجبشون توضیحاتی بدم و شفاف تر بشه.
    موارد رو در ۱۰ مورد بررسی میکنیم.

    ۱. بعضی از دوستان گفتن چرا در نمایش های بازی به جای خون قرمز ، خون دشمنان نارنجی رنگه؟!
    باید بگم موجوداتی که کریتوس در طی نمایش ها با اونها درگیر میشه دراگر Draugr هستن. دراگرها از موجودات افسانه ای نورس محسوب میشن و موادی هم که موقع کشتن از اونها بیرون میریزه آتش و مواد مذاب هست. به همین علت وقتی کریتوس اونها رو سلاخی میکنه رنگ خونشون نارنجی رنگه.
    در بازی دشمنان دیگه ای هم هستن و هرکدام از اونها باهم متفاوتند.
    دراگرها ، ترول ها ، revenant ها ، گرگ ها ، یک نوع موجود شمشیرزن که در تریلر be a warrior دیدیم ، موجوداتی مارمانند که در کاور مجله گیم اینفورمر از اونها رونمایی شده بود ، مبارزان آبی رنگی که به نوعی طلسم دچار هستند و صد البته انسان ها!(که در تریلر داستانی بازی اونها رو دیدیم. ) پس مسلما رنگ خون اونها باهم متفاوته!

    ۲. یک سری از دوستان شاکی بودن که چرا دکمه های حمله بازی به R2 و R1 تغییر کرده.
    همونطور که دوربین بازی، دوربین روی شانه هست و نزدیک تر شده لازمه که مدام با آنالوگ کنترلر موقعیت دوربین رو عوض کنید و دید بهتری به میدان مبارزه داشته باشید.‌ حالا خودتون تصور کنید اگه قرار بود مثل نسخه های قبلی با انگشت شست و دکمه مربع حمله کنید و دوباره بخواین با آنالوگ دوربین رو تنظیم کنین مشکل به وجود میومد. ولی با تغییر دکمه ها به R1 و R2 علاوه بر تنظیم دوربین و حرکت کردن‌ میشه به راحتی و همزمان دفاع و حمله کرد.
    یک سری اطلاعات راجب ماهیت دکمه های کنترلر در بازی:

    R1 : ضربات سبک R2: ضربات سنگین L1: دفاع‌ با سپر

    L2 : نشانه گرفتن برای پرتاب تبر

    مربع : کنترل آترئوس برای پرتاب تیر

    مثلث : پرتاب تبر و برگرداندن تبر

    ضربدر: پرش از روی اشیا و جاخالی دادن

    خشم اسپارتان: که با فشار دادن دکمه های R3 و L3 فعال میشه و کریتوس با دست خالی ضربات خشمگینی به دشمنان وارد میکنه.

    برای دید بهتر روی محیط یک فلش قرمز رنگ هم قرار گرفته که وقتی دشمن از عقب نزدیک بشه فلش به سمت دشمن میچرخه و به راحتی موقعیت اونها‌ رو تشخیص میدین. برای چرخش سریع و ۱۸۰ درجه هم یک دکمه جداگانه تعیین شده.

    ۳. بعضی ها به این اشاره کردن که چرا دشمنان نوار سلامتی دارن؟
    نوار سلامتی دشمنان در بازی از دو نوار تشکیل شده.
    یکی از اونها مربوط به سلامتی‌ و نوار پایینی مربوط به frenzy و گیج شدن دشمناست که اگه با حملات شما نوار کاملا پر بشه دشمنان برای چند ثانیه کاملا گیج میشن و سرجاشون ثابت میمونن و با فشار دادن دکمه R3 میشه با یه فینیشر به راحتی کارشون رو تموم کرد.
    ( تیر های آترئوس هم در این زمینه خیلی موثر هستن )
    نوار سلامتی دشمنان باعث میشه بهتر میدان جنگ رو مدیریت کنین و وقتی که چند دراگر و ترول به صورت همزمان به شما نزدیک میشن راحت تر اونها رو اولویت بندی کنید.

    ۴. تعدادی‌ از کاربرها گفته بودن چرا بازی اینقدر آسون بود؟
    تریلری که دیدیم ، دمویی بود که در دسترس منتقدین قرار گرفته بود و قرار نبود به صورت عمومی منتشر بشه و مربوط به دقایق ابتدایی بازی بود. در ادامه بازی مسلما دشمنان قوی تر میشن و همه چیز سخت تر میشه.
    در دموها و نمایش ها معمولا درجه سختی بازی رو روی کمترین درجه قرار میدن تا بدون مشکل و درگیری اضافی تمام بشه.
    درجه سختی بازی رو هم میتونین مثل بقیه بازیها با توجه به سلیقتون انتخاب کنید.

    ۵. بعضی از دوستان نگران بودن که‌ آیا بازی مثل نسخه های قبل باس فایت های حماسی‌ و عظیم داره؟
    کسانی که با دنیای نورس آشنایی داشته باشن جواب سوالشونو تا الان گرفتن.
    در دنیای نورس‌ موجودات غول پیکر زیادی وجود دارن.
    چند مورد از اونها رو مثال میزنم.
    ۱. یورمونگاند : مار عظیمی که در تریلر ها دیدیم

    ۲. فنریر : گرگ غول پیکر و درنده دنیای نورس و برادر یورمونگاند که به علت درندگی و خطر بیش از حد خدایان اون رو در کوه جیول زنجیر کردن

    ۳. سورت: بزرگترین و وحشتناک ترین غول نورس که در موسپل هایم قرار داره و همه چیز رو تخریب میکنه.

    ۴. فافنیر : پسر شاه دورف Hreiðmarr که به علت نفرین حلقه آندواری به اژدها تبدیل شد.

    ۵. نیدهاگ : اژدهایی بسیار قدرتمند که در ریشه های درخت ایگدراسیل زندگی میکنه و سنجابی به اسم راتاتوسکر اخبار رو بهش میرسونه.

    ۶. اسکهول و هاتعی : پسران فنریر و گرگ هایی عظیم الجثه که به دنبال خورشید و ماه میدوند و در نبرد راگناروک بلاخره موفق میشن ماه و خورشید رو بدست بیارن و جهان به تاریکی فرو بره.

    ۷. گارم : سگی عظیم الجثه و نیرومند و قدرتمند که زیردست ملکه مردگان، هل هست.

    ۸. ترول ها :‌ که در تریلر ها به اندازه کافی باهاشون آشنا شدیم. ( من جمله تریلر اول )
    ۹. غول های سنگی و یخی : این غول ها در یوتون هایم زندگی میکنن. نمونه اونها ثامور و پسرش که در تریلر Be a warrior جسدش بر روی زمین افتاده بود.
    ثامور به علت نبردی که با ثور داشت کشته میشه و جسدش کل میدگارد رو به سرزمینی برفی و یخ زده تبدیل میکنه.
    به احتمال زیاد کریتوس یک نبرد با پسر ثامور داشته باشه.
    ۱۰. خدایان : ثور لوکی اودین و غیره. خدایان نورس هم بسیار بزرگ جثه‌ و عظیم هستن.
    پس از بابت باس فایت های عظیم الجثه و حماسی خیالتون راحت باشه. سانتامونیکا تو این مورد حرفه ایه.

    ۶. در رابطه ها سلاح ها، سازندگان اعلام کردن که علاوه بر تبر سلاح های دیگه مانند شمشیر هم در بازی وجود داره ولی تمرکز اصلی بر روی تبر ، سپر و مشت های کریتوس هست.
    اما در دنیای نورس سلاح های افسانه ای زیادی هست که میتونن به اونها بپردازن مثل :
    میولنیر پتک افسانه ای ثور
    گونگنیر نیزه اودین
    دراپنیر حلقه اودین
    گلیپنیر ریسمان فنریر
    و…

    ۷. با مقایساتی که اخیرا با تریلر E3 2016 انجام شده بود خیلیا نگران بودن که گرافیک بازی داونگرید شده. ولی همونطور که‌ سازندگان گفتن و در تریلر ۱۰ دقیقه ای دیدیم گرافیک بازی و تکسچر ها فوق العاده بودن.
    در نظر بگیرید که سانتامونیکا در نسل های قبل و در زمینه گرافیک همیشه پیش قدم بوده. پس اینبار هم میتونن گرافیک خارق العاده ای بسازن.

    ۸. به صداگذاری بازی هیچ ایرادی وارد نیست.
    هیچکس نمیتونست بهتر از bear mccreary برای این نسخه آهنگسازی کنه.

    ۹. داستان بازی : داستان بازی گزینه های زیادی برای پرداختن داره.
    گذشته تاریک کریتوس
    رابطه پدر و فرزندی
    سرنوشت مادر آترئوس
    داستان زندگی بروک و سیندری ( دورف های سازنده سلاح کریتوس و ثور که در حال حاضر باهم قهر هستن )
    اهداف خدایان آسیر و کشمکش های اونها با خدایان ونیر و غول های سنگی
    و…
    ‌اگه چند مورد از موارد بالا در بازی قرار بگیرن و داستان بازی گیرا و جذاب بشه بازی به هیچ وقت دچار مشکل یکنواختی نخواهد شد.

    ۱۰. و اما یکی از مهم ترین موارد که خشونت بازی هست.
    اینو بگم که کریتوس در یونان انتقامشو به پایان رسوند. طبق صحبت سازنده ها زمان کافی برای فکر کردن به گذشته رو داشته و کمی آروم تر شده. خشونتی‌ که قبلا داشت به علت وجود روحیه انتقامجویی پر رنگ تر به نظر میومد. ولی مطمئن باشید در این بازی هم خشونت سری حفظ شده‌.
    حتی در تریلر ها هم دیدیم که چگونه سر یکی از ترول ها رو با چوب خودش متلاشی کرد و حمام خون راه انداخت.
    در توضیحات رده بندی سنی ESRB هم ذکر شده که صحنه های مثل قطع کردن زبان اژدها و یا حتی قطع کردن سر میمیر ( فردی که در تریلر داستانی به درخت گره خورده بود ) هم وجود داره.
    پس نگران خشونت نباشید. سازنده ها حواسشون به بازی هست.

    کوری بارلوگ تهیه کنندگی نسخه دوم ( که خیلیا معتقدن بهترین نسخه سری بود ) رو بر عهده داشت و تجربه ی زیادی داره.
    در کنار مطالعات زیادی که بارلوگ درباره تاریخچه اسکاندیناوی داشته حساسیت و وسواس زیادی هم برای تضمین کیفیت بازی داره و حتی در انتشار سوپرایز های بازی هم بسیار محتاطانه عمل میکنه.
    سانتامونیکا مطمئنا از اتفاقی که برای گاد آف وار اسنشن افتاد درس گرفته و بهتر از ما میدونسته که چه تغییراتی برای بازی لازمه.
    شکی نیست که سازنده ی بازی بیشتر از ما به ارزش و اعتبار سری بازیش اهمیت میده.
    به قول یکی از دوستان پرنورترین ستاره ها هم یک درخشش خودشونو از دست میدن.
    تغییرات اساسی برای این سری بازی لازم بود.

  • اصلا بازی نکردن این عنوان حرامه حرام
    به امید موفقیتش :yes: :yes:

  • بنده این بازی رو در روز اول با یک قیمت ما فوق فضایی تهیه خواهم کرد…..

  • گفتن قراره ۲۵ دیقه باشه
    خداروشکر که ۷ دیقه‌اس!
    چیزی‌ نمونده.
    Time To Kill
    فقط چرا دانلود نداره ویدیو؟!؟

  • Ali_joker گفت:

    شرط میبندم دیگه کریتوس مثل قیل نمیشه.
    خیلی بهتر از قبل میشه.جووون.

  • نمی دونم چرا بعضیا میان می گن کریتوس آروم شده و خشن نیست از این خشنتر دیگه در ضمن اگه داستان احساسی هم شده باشه چه بهتر بعد دیگه ای از روحیات کریتوس رو هم میبینیم در کل شاهکاری تکرار نشدنیه مخصوصا با اساطیر نورس :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • Ali_joker گفت:

    کجان اونایی که میگفتن دیگه خون تو بازی نیست و دیگه بازی مثل قبل خشن نیست.

  • mehrdadPS گفت:

    ناموسا ۱ ساله که این بازی رو از PSN خریدم و واقعا دیگه صبرم تموم شده . این یه ماه حالا مثل یه سال می گذره

  • mamadtala17 گفت:

    حیف که صدا نداره
    میزان خشن بودن هم تو این ویدیو معلومه و برخلاف تریلر قبلی این یکی خیلی بهتره و واقعا یه شاهکار میشه
    یه جدید rune انداخته که زمانو کند میکنه فک کنم خیلی باحاله

  • awmin گفت:

    وااااای :)) اقا انصافن نه خسته کننده بود نه خشونتش کم بود برترین بازی تاریخ نسل بشر رو شاهد هستیم

  • mohamad 47 گفت:

    این ویدیو از دیروزی بهتر بود.امیدوارم ویدیو های دیگه ای هم. بیاد این صدا نداشت

  • maziyar.tds گفت:

    سلام دوستان وقتتون بخیر.یه سوالی داشتم اگه راهنماییم کنین ممنون میشم.من ps4pro دارم ۱ماه پیش god of war 3 رو از خود playstation store خریدم,دیتای بازیو کامل دانلود کردم ولی حجم بازیو دانلود نکردم.بازی قابل اجرا بود تا اوایل بازی رو هم بازی کردم ولی بعدش بهم پیغام میداد که حجم بازیو باید دانلود کنی.وقتی که بازیو رو دیتا اجرا کردم تصویر بازی روی تلویزیون ۵۵اینچ کمی کوچیک بود.بعد حجمشو دانلود کردم بازم تصویر کمی کوچیک بود.روی تلویزیونه ۳۲اینچ هم تست گرفتم بازم کمی کوچیک بود.نمیدونم مشکل از دیتای بازیه یا اینکه ps4pro دارم کیفیت این بازی پایینه روی تلویزیون این تصویرو پخش میکنه,الان god of war جدیدرو نسخه digital deluxe edition رو پیش خرید کردم حالا میترسم دانلود کنم تصویر این بازیم مثل god of war 3 باشه.خدا خیرتون بده مارو از نگرانی درارید.دمتون گرم

ویدئوی جدید God of War با محوریت گیم‌پلی (بروز رسانی شد) - گیمفا