مقایسه گرافیکی بازی Detroit: Become Human از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸
اخیرا ویدئویی جدید در رابطه با مقایسه گرافیکی بازی Detroit: Become Human از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ منتشر شده است که جزئیات بیشتر آن را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
کمی قبل تر بالاخره و پس از مدتها، استودیو بازیسازی Quantic Dream تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Detroit: Become Human را مشخص کرد و اعلام نمود که این بازی در تاریخ ۲۵ می مصادف با ۴ خرداد ماه ۹۷، به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. از زمان معرفی این بازی تا الان، تریلر ها ویدئوییهای مختلفی از این بازی منتشر شده اند که بخشی از محیط بازی یا دیگر قسمتهای آن را به تصویر کشیده و بازیکنان را با آنان آشنا کرده است.
حال به تازگی یک ویدئو مقایسهای جدید راجب مقایسه گرافیکی بازی Detroit: Become Human از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ منتشر شده است که تفاوتهای گرافیکی این بازی در تریلر ها و ویدئو های مختلف را در این دو سال، بررسی میکند. این ویدئو جدید توسط یکی از کاربر های یوتیوب با نام Cycu1 ساخته شده است و او صحنههای مشابه تریلر های بازی Detroit: Become Human را در زمانهای مختلف، در کنار هم قرار داده و آنان را مقایسه کرده است.
در واقع از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، تغییرات زیادی در حوزههای گرافیکی ، نورپردازی و اندرویدهای بازی ایجاد شده است. با نگاهی به ویدئو های سال ۲۰۱۸، میتوانیم متوجه شویم که طراحی اندروید ها از آن حالت اصلی و طبیعی خود دور شده و شکلی پلاستیکی به خود گرفته اند.
در سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ نیز، تغییرات چشمگیری مشاهده نمیشود اما از مهمترین آن ها میتوان به تغییرات و پیشرفت نورپردازی اشاره کرد.
ویدئو مقایسه گرافیکی بازی Detroit: Become Human از سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸:
دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰ | دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
پیشرفت نورپردازی که من ندیدم افت نورپردازی و سایه میبینم
برترین Interactive movie تاریخ نسل بشر
دقیقا این کامنتو یه جا دیگه دادم،اینجا هم میدم :
خیلی خب لطفا قبل از اینکه زیادی تند برید و پیش قضاوتی کنید، یه نگا به این لینک بندازید
http://www.thesixthaxis.com/2018/03/05/has-detroit-become-human-had-a-visual-downgrade-nope-read-this/
هرکسی لینک این دوستمونه ببینه مخصوصا پاراگراف آخر همه چیو معلوم کرده
دوستان این مقایسه کاملا اشتباهه تو سایتام موجوده شما کارنامه کوانتیک دریمو درنظربگیرین….
بنظر من افت گرافیکی کاملاً مشهوده!
از سونی بعیده!
پس رفت محضه ولی در کل اینجور نگرانی ها بابت انحصاری های سونی به وجود اومده مثل تفاوت گرافیک گاد ولی در کل موقع عرضه این تفاوتا به چشم نمیاد
یکی از چیزایی ک خیلی ناراحتم کرد مقایسه گرافیکی ۲۰۱۶ با الان بود صورتها خیلی روتوش شده نورپردازی تخیلی و تو چشم میزنه و رنگ ها روشن تر شدن بافت صورت خال چین و چروک ها گودی های زیر چشم و چانه کاملا از بین رفته خلاصه بازی ب فاک رفت امیدوارم مثه قبلش کنن فقط :- بقول یکی از دوستان detroit become waX
این که هیچی نیست. سایت معتبر دیجیتال فاندری تو یک ویدیو یک ساعته مراسم e3 سال ۲۰۰۵ سونی رو کامل تحلیل کردن و طی بررسی اشون مشخص شد حتی یک عدد از دموهای نشون داده شده روی PS3 اجرا نشده بود و صرفا برای فریب مردم ارائه شده بود. به شدت شخص کازو هیرای که رو سن اومده بود رو مورد انتقاد قرار دادن . سونی تو این کارها خیلی استاده، هنوز ماجرای anthem رو که یادتون نرفته بازی اجرا شده رو وان اکس رو به عنوان تبلیغ تو یوتیوبش گذاشت
Don’t believe everything you read on the internet, kids.
کیفیت skin shader و texture صورت تا دسته اومده پایین.
من نمیدونم چرا همه دنبال گرافیکن
انگار ی بازی فقط گرافیکه بقیه چیزاش مهم نیس
همیشه این بحث بوده
البته تقصیری ام ندارن بعضیا
احتمالا اونایی ک هی از گرافیک حرف میزنن تو این نسل گیمر شدن و فقط به دنبال گرافیکن وگرنه کسایی ک با آتاری و سگا بزرگ شده باشن گرافیک براشون تو بازی ی چیز پیش پا افتادس بازی غیر گرافیک کلی حرف برای گفتن داره
همه گیر میده به گرافیک فقط
ما هم با میکرو شروع کردیم با ولی گرافیک خیلی مهمه برای همه مهمه وگرنه تو عهد پیکسل مونده بودیم هنوز.
و همین گرافیک محور بودن باعث شد که شرکتهایی مثل دایس و اکتیویژن و امثالهوم به جای محتوای پروپیمون, رو بیارن به ساخت صرفا بازیهایی با گرافیک بالا بدون هیچگونه داستان و شخصیت پردازی.
need for speed most wanted 1 والا از خیلی از بازی های الان از نظر داستانی قویتر هستش :)))
شخصا حاضر بودم توی عهد عتیق میموندیمو مکس پین / وارکرافت / مافیا و امثالهوم رو بازی میکردیم تا بازی های آبکی الان رو.
البته از حق هم نگذریم چندتا شرکت الان هم دارن خوب کار میکنن.
منم زیاد واسم مهم نیست سنم پایین تر بود فوق العاده واسم مهم بود.والا بعضی بازی های پیکسلی رو هنوزم که ادم بازی میکنه گیم پلیشون خلاق تر و جذاب تر از بازی های الانه.زیادی رو گرافیک تمرکز میکنن چیزای دیگه از دستتون در میره.ولی استثنا هم هست بعضی بازی ها مثل این که تلاش میکنن شبیه فیلمی باشن که انتخاب توش وجود داره گرافیکش ارجحیت داره.
فکر نمیکردم دیگه گیمفا چنین خبر کذبی رو منتشر کنه…تریلری که اینا با ۲۰۱۶ مقایسه کردن اصلا وجود خارجی نداره شما از یک کانال رسمی سونی این گرافیک رو به من نشون بدید من یه ps4 براتون میخرم.
تریلر توی استور PSN هست میتونی روی PS4 ببینیش
جک نگو…فقط جک نگو
فقط یه جا بر خلاف بقیه قسمت هاش افزایش کیفیت داشت اونم قسمتی که تک تیر انداز رو نشون میده
به نظر من هم افت گرافیک داشته
اما یک نکته، من بسیار در اینترنت و فضای مجازی میبینم که کلمه «راجع به» رو به صورت «راجب» تایپ میکنند! شاید نشه از اونها ایراد گرفت و این اشتباه رو به پای این گذاشت که دارند از حالت محاوره ای در نوشتار استفاده میکنند اما از نویسندگان یک سابت معروف و معتبر انتظار می رود که از حالت املایی صحیح کلمات استفاده کنند. من ترس دارم که اگر به همین منوال ادامه بدیم کم کم همه فکر کنند که همین «راجب» درسته!!