کیفیت اجرایی Fe برروی ایکسباکس وان ایکس و پلیاستیشن ۴ پرو مشخص شد
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که عنوان اتمسفریک Fe با طراحی و گرافیک خاصش را با چه کیفیتی میتوانید روی کنسولهای میان نسلی سونی و مایکروسافت تجربه کنید. بهتازگی زوینک گیمز (Zoink Games) ما را از این موضوع آگاه کرده و در این خصوص جزئیاتی را به اشتراک گذاشته است.
کارگردان Fe یعنی آندرس بِیِر (Andreas Beijer)، اخیراً در گفت و گو با وبسایت WCCCFTECH اعلام نموده که این عنوان با رزولوشن ۴K (اصلی و اصطلاحاً Native) و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه روی ایکسباکس وان ایکس اجرا میشود. در طرف دیگر، رزولوشن (۱۲۶۰p (2240×۱۲۶۰ و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه را برروی کنسول پلیاستیشن ۴ پرو شاهد خواهیم بود.
Fe در ۱۶ فوریه مصادف با ۲۷ بهمن برای رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و نینتندو سوئیچ توسط الکترونیک آرتس عرضه خواهد شد. اگر با Fe آشنایی زیادی ندارید، باید بگوییم که با عنوان جهان آزاد اتمسفریکی روبهرو هستید که شما را در نقش موجودی با نام Fe در دنیایی خاص قرار میدهد تا به طبیعت متصل شوید و معماهای مختلف و متعددی را حل کنید. یکی از قابلیتهای جالب موجود در این بازی آواز خواندن است که به وسیلهی آن میتوان با حیوانات دنیای بازی ارتباط برقرار کرد. اگر میخواهید که با این مکانیکهای گیمپلی آشنا شوید میتوانید جدیدترین ویدئوی گیمپلی این عنوان را مشاهده کنید که به مدت ۵ دقیقه است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
۲۱۶۰p یا ۱۲۶۰p ؟ مسئله این است
۹۰۰p یا ۱۰۸۰p مسئله این است
جعل کردن برای خالی کردن عقده مسئله این است
حتما تهیش می کنم
Eبنازم به قدرتت که اگه توسعه دهنده وقت بزاره native 4k برات مثل آب خوردنه
Feel true power
سونی با پرو بزرگترین اشتباه تاریخش رو کرد. آخه اینقدر ضعیف؟؟؟ تفاوت رزولوشن زمین تا آسمونه
تعجبه روی پرو این قدر رزولوشن پایینه چون بازیش هم انچنان سنگین نیست که پرو نتونه کیفیت بالا بده
بیشتر به انجین بازیا بستگی داره، یونیتی یکی از کم انعطاف ترین انجین ها از لحاظ بهینه سازی گرافیکیه، و متاسفانه Fe با یونیتی ساخته شده.
علت ۴K واقعی هم روی X قدرت گرافیکی خیلی زیاد کنسول هست، و اینکه فراموش نکنیم با وجود ۴K بودن ولی ۳۰fps اجرا میشه. (یکی دیگه از دلایل بهینه نبودن یونیتی)
من خودم سال ها تصمیم داشتم بازی بعدیم رو با یونیتی بسازم، ولی یکی دو سال اخیر برای دوری از همین مشکلات رفتم سراغ گیم میکر استودیو ۲
:yes: :yes:
اره مطلب درستی گفتین بازی همچنان ۳۰ فریم هست و مطمئنن یکی از دلایل همین انجین هست
بابا ایول داداش پس توی کار بازی سازی هستی ایول داری اطلاعات سخت افزاری بالایی دارین
:yes: