صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا

صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی

مهرداد میرشاهی
۲۳:۵۹ ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا

استودیوی بازیسازی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games)، پس از ساخت نسخه‌های بازسازی شده دو سری محبوب Metal Gear Solid و Uncharted، وظیفه ساخت نسخه بازسازی شده Shadow of the Colossus را بر عهده گرفته است که به نظر می‌رسد، نسبت به پروژه‌های قبلی، چالش بیشتری در روند توسعه دارد و بیشتر به یک نسخه ریمیک (Remake) شبیه است تا یک نسخه ریمستر (Remaster).

راندال لاو (Randall Lowe)، تهیه‌کننده این بازی، با وب‌سایت «گیم‌ اینفورمر» در خصوص پیچیدگی‌های این چالش جدید صحبت کرده و در این زمینه اظهار داشته است که:

حساسیت طراحی آن‌ها (استودیوی Team Ico، سازنده نسخه اصلی بازی Shadow of the Colossus) بسیار شگفت‌انگیز بود. استفاده از رنگ‌بندی‌های مختلف، استفاده از مه، راه بیان و انتقال احساسات بدون استفاده از دیالوگ، [واقعاً کار شگفت‌انگیزی است و بی‌شک] آن‌ها استادان این کار هستند. حفظ این ویژگی‌ها واقعاً کار سختی است. این کار بسیار سختی است که با رنگ و لعاب بخشیدن به چیزی، فقط به منظور خلق آنچه که مردم این روزها از یک بازی مدرن انتظار دارند، ویژگی‌های اصلی آن را هم حفظ کنید. من فکر می‌کنم که بیشتر زمان ما صرف انجام این کار می‌شود.

وی در ادامه گفته‌های خود را تصریح کرد و افزود:

ما زمان زیادی را صرف این کردیم که اطمینان حاصل کنیم که نتیجه نهایی کار برای جامعه مخاطبین آشنا باشد. ما برای حفظ یکپارچگی بازی اصلی بسیار تلاش کردیم. بازیکنان باید بدون از دست دادن چیزی، انتظار داشته باشند که آنچه که در گذشته انجام می‌دادند، در [نسخه جدید] نیز قادر به انجام آن باشند.

استودیوی بلوپوینت گیمز بسیار تلاش کرده است تا سیستم کنترل و گیم‌پلی این بازی مشابه بازی‌های روز فعلی باشد؛ گرچه حاصل کار تفاوت‌هایی با بازی اصلی که در زمان اوج قدرت کنسول پلی‌استیشن ۲ منتشر شد، خواهد داشت، اما برای بازیکنان قدیمی این عنوان کلاسیک آشنا خواهد بود.

بازی Shadow of the Colossus در تاریخ سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه (۶ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، در جریان رویداد Playstation Experience 2017 شاهد انتشار اطلاعاتی از نسخه ویژه این بازی بودیم و علاوه بر این، ویدئوهایی از تفاوت‌های گرافیکی این بازی با نسخه‌های مختلف آن هم منتشر شد. همچنین تصاویری از نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی با کیفیت بالای ۴K منتشر شده است که از این نشانی می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا
صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

صحبت‌های تهیه‌کننده Shadow of the Colossus، درباره حفظ یکپارچگی بازی اصلی - گیمفا