صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا

صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی

محمود کاوش
۲۲:۲۰ ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا

ارائه نسخه سوئیچ عنوان Tekken 7 در زمان عرضه بازی، گزینه مناسبی نبود! “اگر تقاضا برای چنین نسخه‌ای بالا باشد، شاید این گزینه را در دستور کار قرار دهیم.”

با افزایش محبوبیت سوئیچ، توسعه‌دهندگان زیادی در مورد عرضه عناوین‌شان برروی جدیدترین کنسول شرکت نینتندو فکر می‌کنند. باندای نامکو (Bandai Namco) یکی از ناشرانی است که در آینده قرار است بیشتر از این کنسول پشتیبانی نماید، و احتمال دارد عنوانی بمانند Tekken 7 در آینده برای سوئیچ پورت شود. اگر تقاضا برای چنین نسخه‌ای بسیار باشد! اخیرا طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیم‌اسپات کارگردان و طراح عنوان Tekken 7، آقایان Katsuhiro Harada و Michael Murray در مورد احتمال عرضه نسخه سوئیچ بازی صحبت کردند. براساس گفته‌های آنان، عرضه بازی برروی سوئیچ در زمان انتشار آن گزینه مناسبی نبود. زیرا با اینکه موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 کمک شایانی به ساخت و توسعه این پروژه کرد، اما همچنان برای اینکه تمامی موارد بخوبی برروی سوئیچ اجرا شوند نیازمند برنامه‌ریزی مجدد بود.

همیشه با یک چالش مواجه هستیم. بعنوان مثال در مورد عنوان Tekken 7 به‌دلیل استفاده ما از موتور Unreal Engine 4، ابتدا ساخت نسخه رایانه‌های شخصی برای ما فراهم شد و این چیزی بود که پیش‌ از این تجربه‌اش را نداشتیم. Unreal Engine موتور قدرتمندی است، زیرا می‌توان بلافاصله تنظیمات گرافیکی آن را طوری تغییر داد که بازی بصورت بسیار روان اجرا شود. اما به این صورت نیست که بتوان آن را به راحتی برنامه‌نویسی کرد. چیزهای بسیاری وجود دارند که مردم از آن بی‌خبرند، ما باید مجدد موتور را برنامه‌نویسی کنیم تا بتوان از آن استفاده نمود. فعالیت‌ ساخت بازی برای پلتفرم‌های در نظر گرفته شده مناسب بودند، بنابراین خودتان باید در مورد نسخه سوئیچ قضاوت کنید. بخصوص چنین کاری در زمان عرضه، گزینه چندان مناسبی نبود. برخی از بخش‌های اصلی بازی باید توسط موتور بازی‌سازی به اجرا درآیند، بنابراین بنظرم هرچقدر هم که زمان بگذرد ممکن است بین موتور بازی‌سازی و کنسول سوئیچ سازگاری بیشتری بیابیم. شاید روش‌هایی را پیدا کنیم تا بتوان نسخه‌ای سبک‌تر از بازی را تدارک ببینیم، تا به راحتی برروی پلتفرم قابل‌حمل اجرا شود. در حال حاضر برنامه‌ای برای انجام چنین کاری نداریم.

با این حال تیم‌سازنده هنوز در مورد امکان‌پذیری ارائه این پورت تحقیق نکرده‌اند، و ممکن است در صورت بالا بودن تقاضاها برای این نسخه چنین کاری انجام شود.

در واقع ما هنوز درباره منابع و زمان مورد نیاز برای چنین کاری تحقیق نکرده‌ایم. هم‌اکنون به‌دنبال برطرف‌سازی مشکلات و افزودن ویژگی‌های دیگر برروی پلتفرم‌های مختلف هستیم. فعلا از تعداد تقاضاهای کاربران برای پورت سوئیچ اطلاعی نداریم. ما درک می‌کنیم که عده‌ای بخواهند بازی را با خود به هرجا ببرند، این ویژگی فوق‌العاده‌ای است. اما در حال حاضر در جایگاهی قرار نداریم که به این کار رسیدگی کنیم. اما همانطور که گفتم، با خبر نیستیم چه تعداد کاربر درخواست ارائه نسخه سوئیچ Tekken 7 را دارند. شاید اینکار با صحبت‌های مردم که: “هِی، این چیزی است که من واقعا می‌خوام” آغاز شود و سپس ما دست بکار شویم. اما هم‌اکنون برنامه‌ای برای انجام آن نداریم.

عنوان Tekken 7 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

صحبت‌های سازندگان Tekken 7 در مورد نسخه سوئیچ بازی - گیمفا