کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا

کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم

محمود کاوش
۱۴:۴۵ ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا

بتازگی و طی مصاحبه‌ای، کارگردان Assassin’s Creed: Origins در مورد ایده ساخت این عنوان صحبت نمود. همچنین ایشان از وجود عقاب در داخل بازی حمایت کردند و اعلام کردند که: چنین مواردی بنابر نیازهای بازی در نظر گرفته می‌شوند.

عنوان Assassin’s Creed: Origins پس از اینکه شرکت یوبی‌سافت تصمیم گرفت تا این فرانچایز را به مرخصی یکساله بفرستد، هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است. طی مصاحبه‌ای که توسط وب‌سایت GamesIndustry به انتشار رسید، کارگردان بازی آقای جین گسدان (Jean Guesdon) توضیح دادند که چگونه تیم‌سازنده (همان تیمی که عنوان Assassin’s Creed IV: Black Flag را خلق کرده‌) تلاش کرده تا تجربه‌‎ای جدید برای بازیکنان به ارمغان آورد. 

در تمامی نسخه‌های سری Assassin’s Creed… هنگامی که بحث گیم‌پلی به میان باشد، ما همیشه در تلاشیم تا چیزی جدید برای ارائه داشته باشیم. با ساخت Assassin’s Creed: Origins ما تلاش کردیم تا گامی بلند برداریم و تجربه‌ای مدرن خلق نمائیم. بهمین خاطر است که ما چیزهای جدید بسیاری: اضافه کردن عقاب به بازی، قابلیت شنا کردن در تمامی مناطق موجود، بالا رفتن از صخره‌ها، پرتاب پیکان (تیروکمان)، ترکیب شیوه‌های مختلف مبارزه؛ را به بازی اضافه نموده‌ایم. تمامی بخش‌های گیم‌پلی به سمت نقش‌آفرینی شدن و مدرن بودن پیش می‌روند.

آقای گسدان همچنین از Senu (عقاب داخل بازی)، که مشابه پهباد موجود در عنوان Ghost Recon Wildlands است طرفداری نمود:

ما همیشه به‌دنبال ساخت عناوینی هستیم که دوستشان داشته باشیم. چه چیزی در بازی‌ها منطقی بنظر خواهد رسید، و یا اینکه چه ویژگی‌ای در آن‌ها منطقی خواهد بود؟ بعنوان مثال: قلاب در عنوان Assassin’s Creed: Syndicate کاملا درست بنظر می‌رسید، زیرا لندن مرتفع‌ترین شهری بود که تاکنون در سری داشته‌ایم. برخی از ساختمان‌ها ۶ یا ۷ طبقه بودند، بنابراین ما به چیزی نیاز داشتیم تا بتوان سریعتر از آن‌ها بالا رفت – تمامی این موارد بنابر نیازهای بازی در نظر گرفته می‌شوند. با توجه به اینکه Assassin’s Creed: Origins دنیایی کاملا متفاوت دارد، ما نیز با ایده‌ای متمایز وارد میدان شده‌ایم. ما دنیایی پهناور خلق کرده‌ایم که توسط هوش‌مصنوعی‌ای منحصر بفرد پر شده است، بنابراین تمامی مردمان موجود در این دنیا واقعا زنده هستند و زندگی می‌کنند – حتی اگر از Bayek بسیار دور باشند. این نکته بسیار جذابی است، زیرا موجب شکل‌گیری موقعیت‌هایی شد که خود ما نیز آن‌ها را پیش‌بینی نمی‌کردیم.

بنابراین چرا عقاب؟ بلی، بخشی از آن جهت داشتن نگاهی استراتژیک به مناطق نزدیک است. اما ما در نظر داشتیم تا بتوانیم از آن در مقایس‌های بزرگ‌تر نیز استفاده نمائیم. بنابراین شما می‌توانید به دوردست‌های این دنیای زنده دسترسی داشته باشید و اهداف خود را انتخاب و مشخص کنید. و این مورد هیچ ربطی به سایر عناوین ندارد…

عنوان Assassin’s Creed: Origins هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا
کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بازیه قابل احترامیه..
    ولی طرفدارا یه بازی انقلابی تر میخوان..
    سری اول و دوم اساسین زمان خودشون خیلی متمایز و خاص بودن از خیلی جنبه ها که موجب موفقیتشون شد..

    • LordMercy گفت:

      داداش

      Ezio در زبان فارسی که مثل زبانهایی از قبیل ایتالیایی و آلمانی که Z رو “تز” میخونن میشه اتزیو

    • xMIADx گفت:

      نمیدونم چرا منفی دادید !
      از نظر من که همه گیم پلی هاش رو دیدم کاملا یه بازی معمولی بود اما گرافیکش عالیه که سونی فنا چون گرافیک براشون مهم نیس و همش میگن انحصاری و به این خاطر pc و xbox one x نمیخرن احتمالا برا اونا هم جالب نیس!!! 😀
      میتونید نقد زومجی رو هم تو اپارت ببینید
      ولی یه چیزی که خیلی برام جالب بود تریلر جدید star citizen بود که واقعا میتونم بگم بازیی که بعد gta v و witcher 3 نظرمو جلب کرد این بود ( از انحصاریا هم فقط GOW جالب)
      احتمالا بازیش به ۲۰۰ گیگ هم برسه!!! :-/ لامصب خیلی پر جزئیات و گستردس

      • erfanrd گفت:

        داداش کیفیت برا ما مهم نیست چون منی که گیمرم بخاطر گیم بازیو میخرم من از زمانی که یادمه با بازی های انحصاری سونی خاطره داشتم و هیچ دسته ای بجز دسته سونی بهم حال نمیده (بر عکسش هم هست برا فن های مایکرو )کیفیت برای یک گیمر اخرین اولویت

        • xMIADx گفت:

          هرکی سلیقه ای داره خیلیا تو جهان pc گیمرن و اولین شرط مهم براشون گرافیک حالا سونی فنا گرافیک براشون مهم نیس و فقط میگن انحصاری دلیل نمیشه چون مایکرو انحصاری نداره همش بیان مزخرف بگن هرکی طبق علاقش یه چیزیو میخره

  • MR-FRYE گفت:

    پیشرفت واقعا قابل چشم گیری بود این نسخه، میتوان به سری های بعدی امید بیشتری داشت

  • Abbas گفت:

    اساسین:هیدن بلید
    اساسین دو:هیدن گان
    برادرهود:دابل کیل-کراس بو
    رولیشنز:هوک بلید
    سه:تامهاوک
    بلک فلگ:دو شمشیر
    یونیتی:فانتوم بلید
    سیندیکیت:همون که تو متن اشاره شد
    اوریجینز:Error 404

      • Abbas گفت:

        واو اولین بازی دارای تیر و کمان
        کانر هم اسنایپر داشت

        • Aiden گفت:

          کانر تیر و کمانش چند تا تیر میزد؟ قابلیت کنترل داشت؟ تیر و کمان مخصوص شکار داشت؟ میتونست تیر و کمانش رو به زهر آغشته کنه یا آتیش بزنه؟
          بایک ۵ نوع تیر و کمان داره.
          این نسخه سپر هم داره.
          سینو چیزی فرا تر از پهباد توی بقیه بازیای یوبیه.توانایی پرواز در تمام دنیای بازی رو بدون محدودیت داره. برای فوتومود فوق العلادست.قدرت پرت کردن حواس دشمن رو داره.حتی میتونی به بایک فرمان بدی که خودش به فلان جای نقشه بره و خودت همزمان کنترل سینو رو داشته باشی.

          • Abbas گفت:

            سازندش انقدر شع.ور داشت نیاد تیر کمان رو مثل شاتگان کنه
            چهارتا تیر همزمان میزنه دشمن به شخمشم هم نمیگیره
            اتیش زدنش هم که کپی زلدا
            سینو هم که مثل بقیه چیزا کاملا فراتره
            اصلا مخلوط جغد تو پریمال درون نیست،خیلی فراتر
            این جوابا رو زیاد دادم دیگه حرفای تکراری بسته

    • BAYEK گفت:

      کمان.البته تو نسخه ۳ هم بود.ولی خب اینجا کاراییش خیلی بیشتر شده.
      تو بلک فلگ هم باید اون نی رو میگفتی که دارت سمی پرتاب میکرد.
      —————-
      هنوز این بازی رو تجربه نکردم.چون هنوز خبری از کرک نشده.ولی هر روز که از سر کار میام یک نگاه میندازم ببینم کرک شده یا نه. :laugh:
      من که تریلرهای گیم پلیش رو دیدم واقعا لذت بردم.با جرات میگم حداقل از یونیتی و سیندیکیت بهتره.البته بخوام نظر شخصی خودم رو بگم حتی بنظرم از بلک فلگ هم بهتره.البته خب این فقط یک نظر شخصیه.بنده چون اولین نسخه ای که تجربه کردم نسخه برادری بود هنوز هم واسم بهترین نسخه BROTHERHOOD هست.ناگفته نمونه که دو نسخه اول رو بعد syndicate تجربه کردم.نسخه rogue هم تجربه نکردم.
      بی صبرانه منتظرم کرک بشه.از طرفی ریلیز nfs هم نزدیکه.

    • SEPEHR.HM گفت:

      اسسین یک که کلا یه بازی جدبد محسوب میشه:|اسسین های بعدیم که دو تا هیدن بلبد یا دوتا شمشیر دارن چیزی جدیدی محسوب نمیشن همون قبلی رو تکمیل کردن،همیشه چیزای جدید قرار نیس خوب باشه!مثل روپ لانچر سیندیکت

    • Auditore گفت:

      دابل کیل که توی نسخه ۲ هم بود

  • lordhossein گفت:

    نباید دسته پایین به این بازی نگاه کرد

  • ali ghorbany گفت:

    اونایی که بازیرو گرفتن بازیش چطوریه خوبه ؟ اگه هست بگین موندم بگیرم یا نه

    • eljugador گفت:

      من از نسخه سوم به بعد اساسینز بازی نکرده بودم
      این نسخه قشنگه و خیلی پر جزئیات هست به جز کامبت ضعیف مشکل خاصیم نداره به نظرم (و باگ های معمولی بازی های یوبی سافت که منو اذیت نمیکنن)
      من جای شما باشم در شرایط برابر ویچر سه و horizon zero dawn رو ترجیح میدم اگر بازی نکردی ولی این موضوع از ارزش های این بازی اصلا کم نمیکنه

  • پنکه گفت:

    ۲ روزه دارم بازی میکنم البته اگه دانشگاه بذاره 😀
    تغییرات بازی خیلی خوبه وسعت بازی دیوانه کنندست سیستم مبارزات کلا عوض شده اولش براتون سخته ولی دستتون میاد تا اینجا که از بازی کاملا راضی بودم و به نظرم حقش نمرات بالاتری بود :yes:

  • شایعاتی مطرحه که عباس اتزیو بدجوری از این بازی خوشش اومده…..

  • Ubisoft گفت:

    بازی رو فعلا تجربه نکردم. وضعیت اقتصادیم ته کشیده. دانشگام از یه طرف سرویس میکنه.
    این بازی جدا از متا و یوزر اسکور عالی یه بازی فوق العادست.
    محیط فوق العاده پویا و مبارزات نو دو تا از ویژگی های نابش هستند.
    بازی های یوبی عمر من رو ساختن و میسازن.
    فریاد از دور هم متای این چنینی بگیره حرفی واسه گفتن نمیذاره. یوبی سافت تو دوران اوج خودش هستش.

  • متاسفانه تا این لحظه فرصت نکردم که این بازی فوق العاده رو تجربه کنم و برای تجربه اش لحظه شماری میکنم.امیدوارم منتقد محترمی که این بازی رو می‌نویسند پیشرفت های چشمگیر و مثبت بازی رو در نظر بگیرن و شتابزده نقد بازی رو ننویسند.منتقد سایت بغلی به فرض خودش اومده حرکت بزنه که خیلی شاخه تو روز انتشار بازی رو نقد کرده و در اصل اومده ادای gamespot رو در بیاره 😛 به بازی داده ۷ :no: 😐 البته از سایتی گیمی که جدیدا زده تو کار تبلیغ ملک و آپارتمان و شده دلال و واسطه ی بساز بندازها توقع نقد حرفه ای رو نباید داشت.(از فردا هم زدن تو کار تبلیغ کرم حلزون و هشت پا نباید تعجب کرد.)

  • eljugador گفت:

    بازی خیلی خوبیه
    معلومه داستانشم درست و حسابیه (من حدود چهار ساعت بازی کردم تا الان)
    تنها مشکلش یکی الگو برداری بیش از اندازه از عناوین جهان باز مطرح مخصوصا ویچر هست که به طور کلی سیستم نقشه و مبارزات زیابی اساسینز کرید رو خراب کرده (البته ویچر خیلی خوب بود ولی بخش مبارزات این بازی از ویچر سه هم بدتر شده) مبارزات خیلی تصنعی هستن (قدرت ضربه مثل بازی hellblade و حتی خود for honor احساس نمیشه که خیلی عجیبه) و چون غالبا خیلی قوی تر از حریفان هستید نیازی به استراتژی خاصی هم ندارن یعنی رسما دفاع خاصی هم نکنید با جا خالی دادن و حمله ی مداوم خیلی راحت همرو میکشید (مخصوصا مبارزات روی اسب و شتر که خیلی ساده و مضحک هستن)وجود کمان هم کمک خاصی نکرده به جذابیت مبارزات
    در واقع ما سیراب از تیراندازی با کمان Aloy شدیم و این جور کمان ها دیگه حال نمیدن
    من یادمه سیستم مبارزات توی دو تا بازی خیلی برام لذتبخش بود یکی سری بتمن راکستدی و دومی همین اساسینز کرید که کانتر اتک هاش خیلی خوب بود الان کانتر اتک (دفع حمله حریف و انجام حمله) به طور کلی نابود شده
    ای کاش به مبارزات دست نمیزدن و انقدر بازی رو به عناوین RPG مطرح نزدیک نمیکردن خیلی شاهکار میشد

    • eljugador گفت:

      یه نکته اضافه کنم اینکه میگم کامبت ها به شدت از ویچر الگو گرفتن و سیستم اینونتوری و آپیگرید حتی و میگم خوب نیست به ن نسبت ریشه (origin) خود سری اساسینز کرید میگم وگرنه ویچر سه که از هر نظر شاهکار بود

  • kawaii ochinchin گفت:

    بازی های یوبیسافت چرا مقاومت میکنن در برابر کرک شدن ‎:(‎

  • Hamed72 گفت:

    امیدوارم یوبی بالاخره از این بازی دست بکشه و ب بازیهای splinter cell, prince of persia و … هم نگاه کنه.
    مخصوصا prince.خیلی دلم برای این بازی تنگ شده 🙁 🙁 🙁

    • BAYEK گفت:

      ای گفتی.من هم هر دو فرانچایز رو دوست دارم.کلا یوبیسافت واسه من محبوب ترین شرکته چون بازیهاشو دوست دارم درسته متای خوبی معمولا نمیگیرن یا باگ دارن یا یک نسخه که خوب میشه بقیه رو کپی میکنه… ولی در کل ایده هاش نابه.بهترین کپی برداریش هم فارکرای ۴ بود که واقعا جمله تکرار یک فرمول موفق برازندشه.بخصوص واسه کسی که نسخه سوم رو بازی نکرده نسخه ۴ خیلی عالیه.

    • ShahinSky گفت:

      چرا باید از این بازی دست بکشه؟! جای کسیرو تنگ کرده؟ بازی به این باحالی
      کیفیت گرافیکیش رو مثل انحصاری های سونی کنه تا اخرزمون اسسین کرید بسازه

  • SEPEHR.HM گفت:

    به عنوان یه فن اسسین از عنوان جدید این سری خیلی خیلی خوشم اومد،تمام قسمت های بازی برام جذابیت داشت پیشنهاد ویژه این نسخه رو امتحان کنید

  • ShahinSky گفت:

    حیف این بازی که بخاطر مشکلات گرافیکی نمیتونم اونطور که باید باهاش حال کنم
    واقعا بازیش حرف نداره از محیط بینظیرش تا گیم پلی روان و داستان قشنگش اما این مشکلات گرافیکیش یکم ضدحال شده
    اخه چرا یوبیسافت اینجوری بازی تحویل میده!

  • سلام من هنوز بازی نخریدم فقط سوال دارم
    راجبه سبک مبارزاتش چه جوری هست ؟

  • برای این گام بلندتان.. یکم به فیزیک دشمنان بازی تان اهمییت می دادین از راکسار حداقل الگو می گرفتین

  • moh3en-sh4ms گفت:

    کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم……که نشد! :struggle:

کارگردان Assassin’s Creed Origins: ما می‌خواستیم گامی بلند برداریم و تجربه‌ای نو رقم بزنیم - گیمفا