کارگردان D4 تائید کرد: فصل دوم این بازی ساخته نخواهد شد
اینطور که پیداست، کارگردان D4 هیدتاکا سوهیرو (Hidetaka Suehiro) ملقب به «Swery» علاقهای به ساخت فصلی دوم برای بازی D4: Dark Dreams Don’t Die ندارد. بازی مورد بحث همزمان با عرضه کنسول ایکسباکس وان به عنوان یک بازی انحصاری برای آن عرضه شد اما متاسفانه نتوانست نظر مثبت منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و عملکرد قابل قبولی هم از خود در بازار به جای نگذاشت. با این وجود، بر خلاف پایان داستان آن که نوید نسخه جدیدی از این بازی را میداد، قرار نیست که دنبالهای برای این عنوان ساخته و عرضه شود.
پس از معرفی بازی جدید Swery که با نام The Good Life شناخته میگردد که کمپین حمایت مالی آن در سرویس فیگ (Fig) نیز راهاندازی شده است، طرفداران D4 مشتاقانه منتظرند تا بدانند که آیا وی تصمیمی برای بازگشت به این بازی و اتمام داستان آن دارد یا خیر. با این وجود، طرفداران مشتاق از طریق حساب کاربری Swery در شبکه اجتماعی توییتر از وی در خصوص احتمال ساخت فصل دوم بازی D4: Dark Dreams Don’t Die پرسیدهاند که وی در جایگاه پاسخ بیان داشت که هیچگونه تصمیمی مبنی بر دنبال کردن وقایع داستانی این عنوان ندارد و طرفداران دیگر نباید از او در این باره سوال بپرسند. واکنش تند او به این شرح است:
متاسفم، [دیگر] کافی است. اگر شما این کار را ادامه دهید، شما را بلاک خواهم کرد.
بنابراین، پرونده بازی D4 برای همیشه بسته شده است و دیگر قرار نیست شاهد نسخه جدیدی از آن باشیم. همانطور که پیشتر اشاره شد، Swery در حال حاضر بر روی بازی جدیدی کار میکند که از شکل و شمایلی مشابه با D4: Dark Dreams Don’t Die بهره میبرد. کمپین حمایت مالی این بازی بر روی سرویس فیگ در دسترس قرار دارد و علاقهمندان میتوانند در صورت تمایل، به ساخت این بازی کمک کنند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
وقتی خبر رو خوندم خیلی ناراحت شدم عاشق نسخه ی اولش شده بودم ولی …..
ولی باید بن بشی.
یادش بخیر بازی خاصی بود رو پی سی تجربه کردمش
آره خیلی خاص بود منم زیاد براش حسرت خوردم و خون گریه کردم
متا ۶۷ عنوانی ضعیف فقط منتظر باندل Xbox one بودم که نیومد :rotfl:
به لطف telltale هرچی بازی با این سبک و سیاق میبینم حالم بد میشه این روزا
بولوک اند ریپورت :brokenheart:
بازی جالبی بود. یادمه یه بار همچین سوالی رو تو صفحه فیسبوک بازی سوال کردم، ادمینش اموجی انگری گذاشت :\