Koizumi از Super Mario Odyssey و ارتباط آن با نسخههای قبلی میگوید
یوشیاکی کویزومی (Yoshiaki Koizumi)، تهیهکنندهی Super Mario Odyssey، بهتازگی در مصاحبهی جدیدش توضیحاتی راجع به این عنوان مورد انتظار ارائه داده است.
کویزومی از آغاز فعالیتش در نینتندو در سال ۱۹۹۱، برروی پروژههای مختلفی کار کرده است. وی نقش دستیار کارگردان Super Mario 64 و کارگردان Super Mario Sunshine و Super Mario Galaxy را داشته و تهیهکنندگی تمامی نسخههای آیندهی این سری از جمله Super Mario Odyssey را نیز بر عهده دارد.
کویزومی در گفت و گو با مجلهی GameMaster به ارتباط Super Mario Odyssey با نسخههای گذشته اشاره نموده است:
من از دورهی Nintendo 64 در ساخت بسیاری از نسخههای سهبعدی سری Mario نقش داشتهام. و وقتی این بازیها را طراحی میکنید و میسازید، به طور مداوم متوجه نکاتی از چگونگی یک بازی سهبعدی Mario میشوید، بنابراین میتوانم بگویم که همهی آنها با هم ارتباط دارند. اینطور به نظر میرسد که Super Mario Odyssey، دیاناِی تمامی این نسخههای قبلی را دارد.
وی همچنین در خصوص اهمیت سفرهای ماریو در این عنوان گفته است:
یکی از مهمترین موضوعات و ریشههای این بازی، سفر کردن است. شما برای اولین بار به جایی سفر میکنید و با مردم و ساکنان آنجا مواجه میشوید که دارای ویژگیها و مشخصاتی هستند که تاکنون ندیده بودید، و این متعجبکننده است.
وقتی ماریو در شهر New Donk حضور دارد، بسیار کوتاهتر از مردمی است که در آنجا زندگی میکنند، اما این چیزی است که من در سفرهای زندگی واقعی هم حس کردهام. میدانید، این تفاوت در اندازهی مردم باعث میشود که بگویید “اوه آره، من الان خارج از کشورم”.
علاوه بر اینها، کویزومی دربارهی اجرای Super Mario Odyssey برروی نینتندو سوئیچ و استفادهی کامل از ویژگیهای این کنسول جدید و موفق توضیح داده است:
یکی از اولین چیزهایی که به تیم سازندهی Odyssey نشان دادم، جویکانها بودند. و به آنها گفتم “لطفاً مطمئن شوید که هنگام طراحی این بازی، از ویژگیهای جویکانها استفاده میکنید، مانند نگهداشتن دو کنترلر در دست بهصورت جداگانه و ویبره.” در کل کارمان، من از آنها درخواست میکردم که این موضوع را مورد توجه قرار بدهند.
Super Mario Odyssey در ۲۷ اکتبر مصادف با ۵ آبان بهصورت انحصاری برای نینتندو سوئیچ عرضه میگردد. این درحالی است که عناوین معروف و پر سر و صدایی نظیر Assassin’s Creed: Origins و Wolfenstein II: The New Colossus در همین تاریخ به انتشار میرسند و رقابت تنگاتنگی را به وجود میآورند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خوشحالم اولین ماریو سه بعدی زندگیم کمتر از ۱۵ روز دگ
تجربه میکنم و ازاین بیشتر خوشحالم
این نسخه دی ان ای تمام نسخه های قبلی داره
ماریو همیشه شاهکار بوده و خواهد موند
ایشالا پول دستم بیاد یه نینتندو هم میگیرم
ایشالا
بله من خودم این ماریوکارت ۸
۱۶۰ ساعت پلی دادم
خوش بحالت حسام جان :yes: :yes: :yes:
داداشم ایشالا شماهم تهیه می کنید
من واقعا به بازی های نینتندو علاقه دارم :yes:
ممنون منم واقعا علاقه دارم با ماریو و میکرو بزرگ شدم
مثل زلدا از مجله سخت گیر edge نمره ۱۰ گرفت! رقابت گوتی بین بازی های نینتندو خواهد بود.
Team Mario vs Team Zelda
نینتندو داره با خودش رقابت میکنه!
Nintendo Awards 2017
واقعا زلدا بازیه قشنگی بود، یکی از خاطره انگیز ها شد، گیمپلی طولانی و نقشه ی وسیعی هم داشت. من که بعد از یک ماه بازی فقط ۸۰% درصدش رو گشتم
خوش به حالت می تونی به یه سی دی ۳۰۰ تومن بدی من به ویچر که بازی سال شده دلم نمی اد حتی ۵ هزار تومان هم بدم
بله بنده بچه مایه هستم و یه ویلا ۶۰۰۰ متری تو پونک دارم
البته همشو با زحمت خودم بدست اوردم چندتا از پاساژهای بابامو تو کیش دادم اجاره و تونستم زندگی خوبی رو بسازم برای خودم همش دست رنج خودمه
داداش تو که میگفتی سرعت اینترنتت ۵ کیلوبایت در دقیقه است. پس چطور ویلا داری؟
فک کنم اشتباه کردی با اون اکانت AC6 باید مظلوم نمایی میکردی. میگن دورغگو کم حافظه است، اینم نمونه اش. :loser: :loser: :loser: :loser:
SHOMA MOTMAENNI GAMER HASTI?
دوستان pc باز به احتمال زیاد میشه با cemu بازیش کرد با گرافیک بالاتر و کلی ماد. الان میتونید zelda botw رو co-op بازی کنید روی pc. یعنی pc مزایای بیشتری داره نسبت به نینتندو سوییچ حتی توی بازیای انحصاریش. قصدم راهنمایی دوستانی بود که پول اضافی ندارن خرج کنن. اگه هم پول دارید بخرید مبارکتون 🙂
سوییچ شبیه ساز نداره اون زلدایی که به این روش بازی میکنید نسخه وی یو
cemu شبیه ساز wiiu هست نه سوییچ! زلدا هم برای سوییچ و هم وی یو منتشر شد اما ماریو فقط برای سوییچ منتشر میشه.