به گفتهی کارگردان Shadow of War، راضی نگه داشتن همه غیر ممکن است
هنوز چند روزی تا انتشار عنوان Middle-Earth: Shadow of War زمان باقی مانده است و نقدهای این عنوان تا حدودی منتشر شده و اکثر آن ها نیز مثبت هستند. اما این بدان معنا نیست که هیچکدام از طرفداران از انتخابهای خاصی که شرکت Monolith برای بازی در نظر گرفته است دلسرد نشده باشند.
در طی صحبتی که خبرگذاری Gamespot با کارگردان عنوان Shadow of War یعنی آقای Michael de Plater داشت وی دربارهی متعادل نگه داشتن بازی بین ویژگیهای اصلی آن و در عین حال سرگرم کننده بودن آن صحبت کرد. Michael de Plater به “تفسیر متفاوت” هم میان طرفداران و هم توسعه دهندگان اشاره کرد.
بله این واقعا سخت است، زیرا من واقعا نمیتوانم تصور کنم که هر چیزی را که انجام داده و یا حتی آن را به عنوان هدفمان انتخاب کنیم بتواند همه را راضی نگه دارد. من فکر میکنم این غیر ممکن است، زیرا تفسیرهای متفاوتی وجود دارد و مردم از نظر احساسی به چیزهای مختلفی جذب میشوند و در این بین به سری بازی مورد علاقه شان بسیار اهمیت میدهند. با این حال ما فقط سعی میکنیم بهترین بازی ممکن را بر اساس تفسیر خودمان از افسانهها بسازیم. ما ترجیح میدهیم که عدهی زیادی واقعا عاشق آن باشند به جای اینکه بخواهیم همه را فقط راضی نگه داشته باشیم.
در هر حال در دنیای بازیهای کامپیوتری اصطلاحی وجود دارد و آن انجام دادن کار برای طرفداران است و این دقیقا چیزی است که به شکل گیری بهتر نسخههای بعدی یک سری کمک کند. عنوان Middle-Earth: Shadow of Wa در تاریخ ۱۰ اکتبر برای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر میشود.همچنین در خبرهای اخیر این بازی اعلام شد که بسته الحاقی Forthog Orc-Slayer که قرار بود پولی باشد، به طور رایگان در دسترس خریداران Middle-Earth: Shadow of War قرار خواهد گرفت و البته حجم نسخه رایانههای شخصی نیز برای این عنوان مشخص شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
راضی کردن همه سخته یا حتی میشه گفت غیره ممکنه ولی میشه انتظاره اکثریت رو جلب کرد،بازی هایی که نمره های بالایی به عنوان متا دارن همین کارو کردن تونستن اکثر منتقدها رو راضی کنن و انتظاراتشون رو برآورده کنن
سخته ولی فک کنم از نظر من بازی خیلی خوبی از اب در بیاد
دقیقا حرف درست رو گفته یه سری بازیا طرفدارایه خاص خودشو داره و همهکس پسند نیستن بعضی بازیا هم همه کس پسندترن مثل جی تی ای محیط شهری داستان روز
خوب بازیایی مثل شادو خیلی کارشون سختر هست چون دیگه هر کسی با شمشیر زنی حال نمیکنه یا با دنیایه ارباب حلقه ها ارتباط نمیگیره
در کل منخودم از اون دست گیمرام که همه بازیا یا بیشترشون چراغ سبز نشون میدم و از هر سبکی خوباشو میرم این بازی هم تو سبک خودش واقعا خوبه نسخه اول خیلی حال داد کیف کردم امیدوارم شماره ۲ بیشتر بچسبه
بازی یکش عالی بود اینم عالیه
وقتی فکر کارگردان بازی این باشه یعنی بازی معرکست
خودمو برای خرید نسخه gold edition برای ps4 آماده کردم 🙂 🙂
ای بابا هنوز منتشر نشده مردم از صبر کردن :yawn: :yawn:
امروز روز انتشاره ایول 😀
بچه ها بازی منشر شد cpy هم کرکش کرد برید دان کنید :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
چرا هیچ خبری از انتشار بازی نذاشتین؟